eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuszyn › Świadczenie usługi edukacyjnej - usługa niepriorytetowa, wraz z dostawami w projekcie Szkoła daje szansę uczniom w Gminie Tuszyn

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-16

Tuszyn: Świadczenie usługi edukacyjnej - usługa niepriorytetowa, wraz z dostawami w projekcie Szkoła daje szansę uczniom w Gminie Tuszyn
Numer ogłoszenia: 308050 - 2014; data zamieszczenia: 16.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tuszyn , ul. Piotrkowska 2/4, 95-080 Tuszyn, woj. łódzkie, tel. 042 6143325, faks 042 6143069.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszyn.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi edukacyjnej - usługa niepriorytetowa, wraz z dostawami w projekcie Szkoła daje szansę uczniom w Gminie Tuszyn.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest świadczeniem usługi niepriorytetowej (edukacyjnej). Projekt Szkoła daje szansę uczniom w Gminie Tuszyn współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zakres, ilość i rodzaj zajęć w poszczególnych szkołach określają szczegółowe zadania, zgodne z projektem i stanowiące części zamówienia. Czas trwania jednej godziny zajęć przewiduje się jako 45 -60 minut nieprzerwanej pracy (w zależności od rodzaju zajęć). Zajęcia oparte zostaną o zasadę równości szans kobiet i mężczyzn w życiu społecznym do programu zajęć zostaną wprowadzone metody niwelujące stereotypy. Zamawiający zastrzega, że osoba prowadząca zajęcia musi posiadać wykształcenie kierunkowe a także wiedzę teoretyczną właściwą dla tematyki prowadzonych przez niego zajęć dodatkowych. Ponadto Zamawiający zastrzega, że Wykonawca musi dysponować, co najmniej kadrą złożoną z min. 50 osób. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części: W Szkole Podstawowej nr 1; zajęcia dodatkowe rozwijające kompetencje kluczowe:a. język angielski - 60 godzin (2 gr. 16 uczniów),b.przyroda - 60 godzin (2 gr. 16 uczniów), c.zajęcia komputerowe - 60 godzin (2 gr. 16 uczniów), zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze: a.język polski - 60 godzin (2 gr. 16 uczniów),b.matematyka - 60 godzin (2 gr. 16 uczniów),c.język angielski - 60 godzin (2 gr. 16 uczniów), zajęcia dot. poszukiwania talentów- 120 godzin (4 gr. 56 uczniów),.opieka psychologiczno-pedagogiczna:- 30 godzin ( 1 gr. 6 uczniów) 5.szkolny ośrodek kariery - 800 godzin (72 uczniów).Ogółem zrealizowanych zostanie 510 godzin zajęć oraz SzOK W Szkole Podstawowej nr 2: 1.zajęcia dodatkowe rozwijające kompetencje kluczowe:a.koło języka angielskiego - 30 godzin (1 gr. 8 uczniów),b.koło przyrodnicze - 30 godzin (1 gr. 8 uczniów),c. zajęcia rozwijające umiejętności matematyczne - 60 godzin (2 gr. 16 uczniów),d. koło kulturalno-teatralne- 30 godzin (1 gr. 8 uczniów),e.kolo historyczne- 30 godzin (1 gr. 8 uczniów),f.koło miłośników książki - 60 godzin (2 gr. 16 uczniów),g.koło ortograficzne- 60 godzin (2 gr. 16 uczniów),h. kolo informatyczne-90 godzin (3 gr. 24 uczniów),i.koło polonistyczne- 30 godzin (1 gr. 8 uczniów). 2.zajęcia dodatkowe ogólnorozwojowe wykraczające poza tematykę przedmiotową: a.zajęcia sportowe- 60 godzin (2 gr. 16 uczniów). 3.zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze:a.przyroda - 30 godzin (1 gr. 8 uczniów),b. język angielski - 30 godzin (1 gr. 8 uczniów). 4.zajęcia socjoterapeutyczne - 60 godzin (2 gr. 16 uczniów) 5.szkolny ośrodek kariery- 800 godzin (42 uczniów) Ogółem zrealizowanych zostanie 600 godzin zajęć oraz SzOK W Szkole Podstawowej w Wodzinie Prywatnym: 1.zajęcia dodatkowe rozwijające kompetencje kluczowe:a. przyroda i eksperymenty - 30 godzin (1 gr. 7 uczniów),b. koło matematyczne - 30 godzin (1 gr. 7 uczniów),c. koło kulturalno-teatralne - 30 godzin (1 gr. 11 uczniów). 2.zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze:a.język angielski - 90 godzin (3 gr. 15 uczniów),b.matematyka - 30 godzin (1 gr. 6 uczniów),c.informatyka - 30 godzin (1 gr. 12 uczniów),d.język polski - 60 godzin (2 gr. 12 uczniów). 3.szkolny ośrodek kariery- 800 godzin (14 uczniów) Ogółem zrealizowanych zostanie 300 godzin zajęć oraz SzOK W Szkole Podstawowej w Górkach Dużych: 1.zajęcia dodatkowe rozwijające kompetencje kluczowe:a.koło kulturalno-teatralne - 30 godzin (1 gr. 10 uczniów),b.przyroda i eksperymenty - 30 godzin (1 gr. 9 uczniów),c. klub miłośników książki - 30 godzin (1 gr. 11 uczniów),d.koło matematyczne - 30 godzin (1 gr. 11 uczniów) 2.zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze:a.język angielski - 90 godzin (3 gr. 15 uczniów),b. matematyka - 30 godzin (1 gr. 6 uczniów),c.informatyka - 30 godzin (1 gr. 10 uczniów), d.język polski - 30 godzin (1 gr. 5 uczniów) 3. szkolny ośrodek kariery- 800 godzin (28 uczniów) Ogółem zrealizowanych zostanie 300 godzin zajęć oraz SzOK W Gimnazjum Nr 1 w Tuszynie: 1.zajęcia dodatkowe rozwijające kompetencje kluczowe:a.ICT - 240 godzin (8 gr. 64 uczniów), b.język angielski - 240 godzin (8 gr. 64 uczniów), c. przedsiębiorczość - 240 godzin (8 gr. 64 uczniów), d. nauki przyrodniczo matematyczne - 240 godzin (8 gr. 64 uczniów).2.zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze:a.język polski - 60 godzin (2 gr. 22 uczniów), b.matematyka - 60 godzin (2 gr. 22 uczniów), c.język angielski - 60 godzin (2 gr. 22 uczniów). 3.doradztwo i opieka pedagogiczno-psychoologiczna - 180 godzin (6 gr. 60 uczniów). 4.szkolny ośrodek kariery- 800 godzin (64 uczniów) Ogółem zrealizowanych zostanie 1320 godzin zajęć oraz SzOK W Gimnazjum Nr 2 w Tuszynie: 1.zajęcia dodatkowe rozwijające kompetencje kluczowe:a.koło kulturalno-filmowe - 30 godzin (1 gr. 12uczniów), b.historia i tradycje regionalne - 30 godzin (1 gr. 10 uczniów), c.koło matematyczne - 30 godzin (1 gr. 10 uczniów), d.zajęcia informatyczne - 30 godzin (1 gr. 12 uczniów). 2.zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze:a. język polski - 30 godzin (1 gr. 8 uczniów), b.matematyka - 30 godzin (1 gr. 10 uczniów), c.informatyka - 30 godzin (1 gr. 8 uczniów), d.język rosyjski - 30 godzin (1 gr. 6 uczniów). 3.doradztwo i opieka pedagogiczno-psychoologiczna :a. rodzina - 30 godzin (1 gr. 10 uczniów), b.asertywność - 30 godzin (1 gr. 10 uczniów) 4.szkolny ośrodek kariery- 800 godzin (95 uczniów) Ogółem zrealizowanych zostanie 300 godzin zajęć oraz SzOK W Gimnazjum w Wodzinie Prywatnym: 1.zajęcia dodatkowe rozwijające kompetencje kluczowe: a. koło matematyczne - 30 godzin (1 gr. 10 uczniów),b.innowacyjne zastosowanie informatyki- 60 godzin (2 gr. 18 uczniów), c.koło kulturalno-teatralne- 60 godzin (2 gr. 30 uczniów), d. biologia- 30 godzin (1 gr. 5 uczniów). 2.zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze:a.język angielski- 90 godzin (3 gr. 21 uczniów), b.język niemiecki- 90 godzin (3 gr. 15 uczniów),c.matematyka- 90 godzin (3 gr. 15 uczniów), d.informatyka- 90 godzin (3 gr. 18 uczniów). 3.szkolny ośrodek kariery- 800 godzin (32 uczniów) Ogółem zrealizowanych zostanie 540 godzin zajęć oraz SzOK Przy czym:Wykonawca poinformuje przedstawiciela Zamawiającego po podpisaniu umowy (na piśmie) o autorskim programie i koncepcji przeprowadzenia zajęć. Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać zaopiniowanie programu zajęć przez przedstawiciela Zamawiającego. W przypadku uwag Zamawiającego zobowiązany będzie skorygować program zgodnie z zaleceniami Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu Harmonogramu świadczenia usługi.Zajęcia odbywać się będą w okresie od daty podpisania umowy do 30 czerwca 2015 r. - zgodnie z harmonogramem projektu i z przerwami w realizacji usługi tam przewidzianymi. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ciągłości zajęć. Wszystkie dokumenty powinny być opatrzone znakami identyfikacji wizualnej projektu wg wzoru:Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.Ponadto w ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dostawy służące wykonaniu zamówienia (doposażenie bazy dydaktycznej), w zakresie jn. (każdy element dostawy ma być nowy. Zamawiający wyklucza dostawę elementów używanych): 1. Mikroskop świetlny - 3 szt. - o parametrach nie gorszych niż: okular - dwa okulary 10x, pole widzenie 18mm, obiektyw - obiektywy achromatyczne 4x, 10x, 40x, 100x, (immersyjny, amortyzowany), oświetlenie - dioda LED 3W, kondensator jasnego pola Abbego N.A. 1, 2 z ruchomą przysłoną irysową, stolik - mocowanie dwóch preparatów, wymiary stolika: 132mm x 142mm, zakres ruchu XY: 75mm x 40mm; lub równoważny.Doposażenie bazy dydaktycznej SP1. 2. Keyboard - 1 szt. - o parametrach nie gorszych niż: - klawiatura: 61 standardowych klawiszy - bez dynamiki, - brzmienia: 385, - style: 100, - polifonia/multitimbral: 32, - efekty: Ultra Wide (3), Master EQ (6), Reverb (9), Chorus (4), - zestawy perkusyjne: 13, - utwory Demo + 102 utwory edukacyjne, - wyświetlacz LCD, - przycisk Portable Grand - głośniki: 2 x 12 cm, - wymiary 945 x 347 x 117 mm, - waga 4 kg lub równoważny. Doposażenie bazy dydaktycznej SP1. 3. Tablica interaktywna + rzutnik - 6 kpl. o parametrach nie gorszych niż: - dla Projektora: Technologia -DLP lub LCD, Rozdzielczość - XGA min. 800x600, Kontrast - min. 13000:1 ZOOM, Odległość od ekranu - 0,5 - 12 m, Szerokość obrazu - min. 0,56 - 6,15 m, przekątna min. 27,49- 303,12 (0,7-7,70cm), Wejście video - Composite (1x), S-Video (1x), VGA (D-Sub15) (1x), DVI, głośniki min. 2 x 3W, Wyposażenie stand. - Kabel zasilający, Kabel VGA, Pilot z bateriami, Podręcznik Szybki Start, Instrukcja Obsługi na CD; uchwyt sufitowy: Wykonany z aluminium do wszystkich typów projektorów, Regulacja projektora we wszystkich płaszczyznach, Mocowanie projektora za pomocą 3 lub 4 śrub lub na wysięgniku stelażu ściennego lub mobilnego; lub równoważny. Wymagana dostawa projektora wraz z montażem. - dla Tablicy: Przekątna tablicy - min. 57, Obszar roboczy - min. 1065x800mm, Technologia - oparta na indukcji elektromagnetycznej pasywnej, zgodność systemu opera. -Mac OS, Windows XP, Vista 7, 32 bit i 64 bit, podłączenie do komputera - port USB, powierzchnia Tablicy matowa (nie powoduje refleksów przy projekcji) wielofunkcyjna (pełni funkcje, nie tylko interaktywnej, ale także sucho ścieralnej) - 100% odporna na uszkodzenia i zarysowania (ewentualne uszkodzenie nie wpływa na działanie tablicy), akcesoria - instrukcja obsługi w języku polskim, niezbędne elementy do montażu: regulowany uchwyt do montażu na ścianie, kable, listwy montażowe itd., 3 pisaki (bez konieczności stosowania baterii), wymazywacz, wskaźnik teleskopowy, kabel USB min. 7,5 m, podstawa jezdna; paski skrótów - po obu stronach tablicy funkcja dotykowa, dołączone oprogramowanie w języku polskim z licencją min. na wszystkie komputery placówki, Gwarancja min. 2 lata, serwis ogólnokrajowy; lub równoważny. Wymagana dostawa tablicy wraz z montażem. Doposażenie dla szkół: SP2, G1, G2, SPGD, SPWP, GWP. Ponadto w ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest dostarczyć materiały promocyjne w postaci:Ulotek informacyjnych - 200 sztuk,Plakatów - 200 sztuk,Naklejek - 16 sztuk (do oklejenia dostaw) oraz Dzienniki zajęć - 121 sztuk. Inwestycja realizowana przy współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, możliwość udzielenia zamówień uzupełniających - do 50 % wartości zamówienia podstawowego (usługi). Zgodnie z tym przepisem, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamawiający przewiduje aneksowanie umowy o udzielenie zamówienia w przypadku gdy projekt wygeneruje oszczędności i konieczne będzie wykonanie tego samego rodzaju usług lub dostaw, a wartość zamówienia nie będzie przekraczała 50% wartości zamówienia podstawowego i nie będzie konieczne stosowanie zamówienia z wolnej ręki. Zamawiający przewiduje aneksowanie umowy o udzielenie zamówienia w przypadku gdy zostanie zmniejszona liczba godzin zajęć w projekcie. Cena wykonawcy zostanie pomniejszona na podstawie cen jednostkowych z oferty.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.31.00.00 - Usługi edukacji młodzieży 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego 80.41.00.00 - Różne usługi szkolne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę edukacyjną świadczoną na rzecz dzieci lub młodzieży szkolnej o charakterze edukacyjno-szkoleniowym, a jej wartość nie może być mniejsza niż 100 000 zł brutto oraz dostawę pomocy dydaktycznych związaną z realizacją zajęć edukacyjnych dla dzieci lub młodzieży szkolnej na kwotę nie niższą niż 20 tys. zł Na potwierdzenie spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wykaz wykonanych głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie a) dowodami, o których mowa w pkt powyżej są: poświadczenie, lub oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznany będzie za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: minimum po jednej osobie* posiadającej wykształcenie kierunkowe i teoretyczne przygotowanie dla poszczególnego rodzaju zajęć; zgodnie z kwalifikacjami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku (Dz. U. z 2009r., Nr 50 poz. 400 z późn. zm.), w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli, *uprawnień nie można łączyć - wykonawca zobowiązany jest do wskazania różnych osób dla poszczególnych rodzajów zadań. Na potwierdzenie spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodnie z załącznikiem nr 5 do siwz) oraz oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, (zgodnie z załącznikiem nr 5a do siwz).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznany będzie za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że posiada środki finansowe na rachunku lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00 zł.Na potwierdzenie spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest przedstawić informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (załącznik nr 8 do siwz).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę edukacyjną świadczoną na rzecz dzieci lub młodzieży szkolnej o charakterze edukacyjno-szkoleniowym, a jej wartość nie może być mniejsza niż 100 000 zł brutto oraz dostawę pomocy dydaktycznych związaną z realizacją zajęć edukacyjnych dla dzieci lub młodzieży szkolnej na kwotę nie niższą niż 20 tys. zł;;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Doświadczenie - 30
  • 3 - Kwalifikacje - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w zakresie: a) gdy projekt wygeneruje oszczędności i konieczne będzie wykonanie tego samego rodzaju usług lub dostaw, a wartość zamówienia nie będzie przekraczała 50% wartości zamówienia podstawowego i nie będzie konieczne stosowanie zamówienia z wolnej ręki oraz b) Zmniejszenia zakresu świadczenia usługi oraz dostaw, - zgodnie z umową o dofinansowanie projektu i aktualnym wnioskiem o dofinansowanie projektu. Zmiany i uzupełnienia postanowień niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tuszyn.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Tuszynie, Referat Oświaty i Wychowania budynek B, pok. nr 8, ul. Piotrkowska 2/4, 95-080 Tuszyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2014 godzina 13:00, miejsce: Gmina Tuszyn, ul. Piotrkowska 2/4 95-080 Tuszyn pokój nr 1 (sekretariat urzędu).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja realizowana przy współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.