To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-03-05
Gdańsk: Świadczenie usług odśnieżania i sprzątania terenów zewnętrznych oraz sprzątania pomieszczeń w budynkach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego
Numer ogłoszenia: 30803 - 2015; data zamieszczenia: 05.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 8051 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Pomorskie, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3261555, faks 58 3261556.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług odśnieżania i sprzątania terenów zewnętrznych oraz sprzątania pomieszczeń w budynkach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia 1. Część 1 zamówienia: Przedmiot zamówienia dla części 1 zamówienia obejmuje: 1.1. Dla terenów przyległych do budynków Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego, zlokalizowanych w: 1) Gdańsku przy: - ul. Okopowej 21/27, - ul. Okopowej 19, - ul. Augustyńskiego 2, - ul. Augustyńskiego 1 2) Gdyni przy: - ul. Rdestowej 65-71 Zimowe utrzymanie terenu zewnętrznego (zgodnie z mapką poglądową załączoną do SIWZ), które polegać będzie na tym, że w sytuacji zakłóceń wywołanych niekorzystnymi czynnikami atmosferycznymi takimi jak śliskość zimowa , gołoledź i opady śniegu Wykonawca zobowiązany jest do odśnieżania i usuwaniu gołoledzi z nawierzchni z jednoczesnym jej uszorstnianiem, wyłącznie materiałami dopuszczonymi rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r. Nr 230, poz. 1960) oraz do usuwania pozostałego po opadach śniegu, brył lodu i innych zanieczyszczeń będących następstwem niekorzystnych warunków atmosferycznych w okresie wskazanym w rozdziale IV ust. 1 pkt 1) i 2) (zgodnie z mapką poglądową załączoną do SIWZ) z częstotliwością gwarantującą zachowanie przepisów bhp. 1.2. Dla terenów przyległych do budynków Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego, zlokalizowanych w: 1) Gdańsku przy - ul. Srebrniki 13 - (chodnik oraz schody wejściowe do budynku o łącznej powierzchni ok. 55 m2) Całoroczne utrzymanie terenu zewnętrznego (zgodnie z mapką poglądową załączoną do SIWZ): Usługa polegać będzie na: - w okresie od 1 grudnia do 31 marca bieżącym usuwaniu zanieczyszczeń stałych, w tym codzienne zamiatanie i zapewnienie czystości terenu zewnętrznego oraz w sytuacji zakłóceń wywołanych niekorzystnymi czynnikami atmosferycznymi takimi jak śliskość zimowa, gołoledź i opady śniegu, Wykonawca zobowiązany będzie do odśnieżania i usuwania gołoledzi z nawierzchni z jednoczesnym jej uszorstnianiem, wyłącznie materiałami dopuszczonymi rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r. Nr 230, poz. 1960) oraz do usuwania pozostałego po opadach śniegu, brył lodu i innych zanieczyszczeń będących następstwem niekorzystnych warunków atmosferycznych. - w okresie od 1 kwietnia do 30 listopada - bieżącym usuwaniu zanieczyszczeń stałych, w tym codzienne zamiatanie i zapewnienie czystości terenu zewnętrznego. Wykonawca zobowiązany będzie do przystąpienia do usuwania skutków niekorzystnych czynników atmosferycznych w ciągu maksymalnie 2 godzin od chwili zaistnienia tych warunków oraz do zakończenia usługi w czasie maksymalnie 5 godzin od chwili jej rozpoczęcia z częstotliwością 7 dni w tygodniu, do godziny 7:00 rano. 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. Pozostałe uregulowania dotyczące przedmiotu zamówienia dla wskazanej części zostały opisane we wzorze umowy - w załączniku nr 8 do SIWZ. 2. Część 2 zamówienia: Przedmiot zamówienia dla części 2 zamówienia obejmuje: Całoroczne utrzymanie czystości terenu nieruchomości położonej w Starym Polu przy ul. Marynarki Wojennej 21a, powiat malborski, zabudowanej budynkiem mieszkalnym (zgodnie z mapką poglądową załączoną do SIWZ). Usługa polegać będzie na: 1) Teren zewnętrzny: - w okresie od 1 grudnia do 31 marca - bieżącym usuwaniu zanieczyszczeń stałych, w tym codzienne zamiatanie i zapewnienie czystości terenu zewnętrznego (sprzątanie zewnętrzne- teren o powierzchni ok. 246 m2) oraz w sytuacji zakłóceń wywołanych niekorzystnymi czynnikami atmosferycznymi takimi jak śliskość zimowa, gołoledź i opady śniegu, Wykonawca zobowiązany będzie do odśnieżania i usuwania gołoledzi z nawierzchni z jednoczesnym jej uszorstnianiem, wyłącznie materiałami dopuszczonymi rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach ( Dz. U. z 2005 r. Nr 230, poz. 1960) oraz do usuwania pozostałego po opadach śniegu, brył lodu i innych zanieczyszczeń będących następstwem niekorzystnych warunków atmosferycznych. - w okresie od 1 kwietnia do 30 listopada bieżącym usuwaniu zanieczyszczeń stałych, w tym codzienne zamiatanie i zapewnienie czystości terenu zewnętrznego (sprzątanie zewnętrzne- teren o powierzchni ok. 246 m2). Wykonawca zobowiązany będzie do przystąpienia do usuwania skutków niekorzystnych czynników atmosferycznych w ciągu maksymalnie 2 godzin od chwili zaistnienia tych warunków oraz do zakończenia usługi w czasie maksymalnie 5 godzin od chwili jej rozpoczęcia z częstotliwością 7 dni w tygodniu, do godziny 7:00 rano. 2) Teren wewnętrzny: - w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31 marca 2016 r. bieżącym usuwaniu zanieczyszczeń stałych z klatki schodowej i korytarzy, w tym codzienne zamiatanie i zapewnienie czystości terenu wewnętrznego (sprzątanie wewnętrzne - teren o powierzchni ok. 309 m2). Pozostałe uregulowania dotyczące przedmiotu zamówienia dla wskazanej części zostały opisane we wzorze umowy - w załączniku nr 9 do SIWZ. 3. Część 3 zamówienia: Przedmiot zamówienia dla części 3 zamówienia obejmuje: 3.1. Dla terenu przyległego do budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego, zlokalizowanego w Słupsku przy ul. Morcinka - chodnik o powierzchni ok. 510 m2, Zimowe utrzymanie terenu zewnętrznego (zgodnie z mapką poglądową załączoną do SIWZ), które polegać będzie na tym, że w sytuacji zakłóceń wywołanych niekorzystnymi czynnikami atmosferycznymi takimi jak śliskość zimowa, gołoledź i opady śniegu Wykonawca zobowiązany jest do odśnieżania i usuwaniu gołoledzi z nawierzchni z jednoczesnym jej uszorstnianiem, wyłącznie materiałami dopuszczonymi rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r. Nr 230, poz. 1960 ) oraz do usuwania pozostałego po opadach śniegu, brył lodu i innych zanieczyszczeń będących następstwem niekorzystnych warunków atmosferycznych w okresie wskazanym w rozdziale IV ust. 3 pkt 2) (zgodnie z mapką poglądową załączoną do SIWZ) z częstotliwością gwarantującą zachowanie przepisów bhp. 3.2. Dla terenu przyległego do budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego, zlokalizowanego w Słupsku przy ul. Banacha 12 - chodnik o powierzchni ok. 80 m2, Całoroczne utrzymanie czystości terenu zewnętrznego (zgodnie z mapką poglądową załączoną do SIWZ). Usługa polegać będzie na: - w okresie od 1 grudnia do 31 marca - bieżącym usuwaniu zanieczyszczeń stałych, w tym codziennego zamiatania oraz w sytuacji zakłóceń wywołanych niekorzystnymi czynnikami atmosferycznymi takimi jak śliskość zimowa, gołoledź i opady śniegu, Wykonawca zobowiązany będzie do odśnieżania i usuwania gołoledzi z nawierzchni z jednoczesnym jej uszorstnianiem, wyłącznie materiałami dopuszczonymi rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach ( Dz. U. z 2005 r. Nr 230, poz. 1960) oraz do usuwania pozostałego po opadach śniegu, brył lodu i innych zanieczyszczeń będących następstwem niekorzystnych warunków atmosferycznych. - w okresie od 1 kwietnia do 30 listopada - bieżącym usuwaniu zanieczyszczeń stałych, w tym codzienne zamiatanie i zapewnienie czystości terenu zewnętrznego . Wykonawca zobowiązany będzie do przystąpienia do usuwania skutków niekorzystnych czynników atmosferycznych w ciągu maksymalnie 2 godzin od chwili zaistnienia tych warunków oraz do zakończenia usługi w czasie maksymalnie 5 godzin od chwili jej rozpoczęcia z częstotliwością 7 dni w tygodniu, do godziny 7:00 rano. 3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ. Pozostałe uregulowania dotyczące przedmiotu zamówienia dla wskazanej części zostały opisane we wzorze umowy - w załączniku nr 10 do SIWZ. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od umowy bądź jej części, w przypadku zbycia nieruchomości lub podjęcia przez Zamawiającego decyzji o innym sposobie jej zagospodarowania, jako istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 5. Dodatkowo Zamawiający informuje, że: 1) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 2) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych - 3 części zamówienia 3) Zamawiający nie przewiduje dokonywania zamówień uzupełniających. 4) Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN. 5) Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 6) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu. 7) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 8) Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 9) Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 10) Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. 11) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Przedmiot zamówienia dla części 2 zamówienia obejmuje: Całoroczne utrzymanie czystości terenu nieruchomości położonej w Starym Polu przy ul. Marynarki Wojennej 21a, powiat malborski, zabudowanej budynkiem mieszkalnym (zgodnie z mapką poglądową załączoną do SIWZ) 1) Teren zewnętrzny 2) Teren wewnętrzny.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- LUXOR Kompleksowe Utrzymanie Czystości Celina Bartkowska, ul. Jasna 7/38, 82-200 Malbork, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24390,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17804,25
Oferta z najniższą ceną: 17804,25 / Oferta z najwyższą ceną: 28500,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Monitoring nocka łydkowłosego Myotis dasycneme (Boie, 1825) w obszarze Natura 2000 Młosino-Lubnia PLH220077".
- Świadczenie kompleksowej obsługi kontraktowania dla podmiotów krajowych i zagranicznych zlecających Zamawiającemu udział w badaniach klinicznych i naukowych
- SUKCESYWNE DOSTAWY PALIW PŁYNNYCH: OLEJU NAPĘDOWEGO ON I BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ PB 95 DO WYKORZYSTANIA W POJAZDACH BĘDĄCYCH NA WYPOSAŻENIU ZAMAWIAJĄCEGO
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, KSEROKOPIAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH (TONERY, TUSZE, ETYKIETY, TAŚMY) NA POTRZEBY SĄDU REJONOWEGO GDAŃSK - PÓŁNOC W GDAŃSKU
- Wydruk wraz z oprawą i dostawą katalogu wystawy niderlandzkiej
- Najem kontenerów i toalet przenośnych na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2024 roku - kontenery na kąpieliska morskie.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa sprzątania wraz z obsługą portierską, szatniarską i bieżącym utrzymaniem gospodarczo - technicznym budynku Auli Koncertowej "Florianka"
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości terenów zewnętrznych oraz pielęgnacji terenów zielonych Specjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Ciechanowie
- Usługa sprzątania biur i innych pomieszczeń w: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKACH I WOKÓŁ BUDYNKÓW SĄDU APELACYJNEGO W SZCZECINIE
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w Agencji Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji
- Czyszczenie rowów i stawów w trzech lokalizacjach (Morasko, Kiekrz i Bielniki) w latach 2024-2025
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.