Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-09-13
Ogłoszenie nr 308035 - 2016 z dnia 2016-09-13 r.
Kraków: Kompleksowe zabezpieczenie łączności w zakresie telefonii stacjonarnej
w Uniwersytecie Rolniczym im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny
181500000, ul.
al. Mickiewicza
21,
31120
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
, tel.
126 624 413, e-mail
dzp@ar.krakow.pl, faks
126 624 410.
Adres strony internetowej (URL): www.ur.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.ur.krakow.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej.
Adres:
Ofertę należy złożyć w budynku głównym Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, al. Adama Mickiewicza 21, 31-120 Kraków (Kancelaria Uczelni - pok. nr 7)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe zabezpieczenie łączności w zakresie telefonii stacjonarnej
w Uniwersytecie Rolniczym im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Numer referencyjny: DZP - 291 - 2022/2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zabezpieczenie łączności telefonicznej stacjonarnej dla Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, z siedzibą w Krakowie obejmujące: 1) wyposażenie w odpowiednią infrastrukturę telekomunikacyjną składającą się z łączy oraz urządzeń (w tym centrali telefonicznych z modułami wyniesionymi, aparatów telefonicznych oraz innego wyposażenia potrzebnego do prawidłowego i zgodnego z Umową świadczenia przez Wykonawcę usług telekomunikacyjnych), w następujących lokalizacjach w Krakowie: - al. Mickiewicza 21, - al. Mickiewicza 24/28, - al. 29 Listopada 46-58, - ul. Balicka 122, - ul. Balicka 116 oraz 120, - ul. Balicka 253. Na powyższe składa się dostarczenie elementów tej infrastruktury do obiektów Zamawiającego wraz z wniesieniem do dedykowanych pomieszczeń, montaż, instalacja, konfiguracja, sieciowanie i inne działania techniczno - organizacyjne Wykonawcy służące uruchomieniu infrastruktury do pracy oraz przeszkolenie dwóch pracowników Zamawiającego z obsługi. 2) dzierżawę infrastruktury telekomunikacyjnej; 3) świadczenie usług serwisowych w zakresie infrastruktury telekomunikacyjnej; 4) świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej. Szczegółowo przedmiot zamówienia został określony w Załączniku nr 2 do SIWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ), a także w Załączniku nr 4 do SIWZ - Wzór umowy.
II.5) Główny kod CPV: 64.20.00.00 - Usługi telekomunikacyjne
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 500000
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w miesiącach: 25
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że został wpisany do prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, co uprawnia go do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie działalności telekomunikacyjnej, zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r. poz. 243 z późn. zm.).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza warunku, w związku z tym Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
1)Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych część wykonana obejmuje) co najmniej 2 usługi:
1.1) każdą z nich obejmującą swoim zakresem usługi telekomunikacyjne stacjonarne z dzierżawą centrali zbliżonych do oferowanego systemu z uwzględnieniem następujących warunków koniecznych:
- wszystkie świadczone usługi łącznie z dzierżawą centrali muszą być oparte o system tego producenta, którego rozwiązanie jest zawarte w ofercie,
- uwzględnia się tylko te rozwiązania, w których liczba abonentów wewnętrznych jest nie mniejsza niż 1000,
- co najmniej jedna świadczona usługa z dzierżawą centrali musi posiadać liczbę łączy wewnętrznych większą niż 1 300 oraz program taryfikacji i zarządzania, przy czym system oraz program taryfikacji i zarządzania muszą pochodzić od tego samego producenta,
1.2.) podstawą realizacji każdej z nich (usług) jest odrębna umowa;
W przypadku usług (umów) w trakcie trwania (dot. świadczeń ciągłych lub okresowych), Wykonawca musi wykazać, że zrealizował już usługę w wymienionym zakresie i potwierdzić jej należytą realizację stosownym dowodem. W przypadku gdy w zakres świadczenia (umowy) wchodziło wiele usług czy działań, należy podać czy w zakres tego świadczenia (umowy) wchodziła także usługa określona w tym warunku, wymagana przez Zamawiającego do wykazania i wskazać jej parametry w odpowiednim polu wykazu.
2) Wykonawca zobowiązany jest wykazać dysponowanie odpowiednią kadrą, która będzie skierowana do realizacji zamówienia (odpowiedzialna za świadczenie usług serwisowych) tj. co najmniej dwoma kluczowymi specjalistami tj. osobami do serwisowania zaoferowanych centrali, z aktualnym certyfikatem przyznanym przez ich producenta obejmującym zaoferowane rozwiązanie;
Zamawiający ustala następujący sposób spełniania przez Wykonawców tego warunku:
- w odniesieniu do 1: warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca samodzielnie lub jeden z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia lub podmiot udostępniający zasoby wykaże wymagane doświadczenie (doświadczenie w/w podmiotów nie sumuje się);
-w odniesieniu do warunku opisanego w 2 - warunek może zostać spełniony przez wykonawców łącznie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
- odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy lub w przypadku Wykonawcy zagranicznego - stosowne dokumenty wynikające z § 7 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz.U. z 2016 r. poz. 1126). UWAGA: Złożenie na wezwanie Zamawiającego dokumentu, o którym mowa będzie obligowało wyłącznie Wykonawcę, którego oferta najwyżej oceniona.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- zaświadczenie o wpisie do Rejestru Przedsiębiorców Telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo Telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 r. Nr 171, poz. 1800, z późn. zm.);
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług (zamówień) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są należycie wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ;
- wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia (sporządzony wg. wzoru, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ - wykaz osób), w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.
UWAGA: Złożenie na wezwanie Zamawiającego dokumentów, o których mowa powyżej - będzie obligowało wyłącznie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona.
Dowodami, o których mowa są:
1)referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane,
2)oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej.
3)w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1)Wypełniony i podpisany formularz (druk) "Oferta" - Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Wypełnioną i podpisaną tabelę "Formularz cenowy" - Załącznik nr 1A do SIWZ - stanowiący integralną część oferty; 3) Dokument potwierdzający wniesienie wadium; 4) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa). Pełnomocnictwo (oryginał albo kopia): a) dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (np. z odpisu z właściwego rejestru). b) dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa, musi być ona potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem. 5)Dodatkowo - jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść Oferty na podstawie art. 8 ust. 3 Ustawy Pzp - zobowiązany jest załączyć do Oferty wypełniony i podpisany Załącznik nr 7 do SIWZ oraz wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa należy zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający bezpośrednie odczytanie treści np. poprzez zastosowanie dodatkowej koperty/ nieprzejrzystej folii, opatrzonej stosowną klauzulą, np.: "Zastrzeżona część oferty". Niedochowanie należytej staranności poprzez niepodjęcie niezbędnych działań w celu zachowania poufności informacji mających stanowić tajemnicę przedsiębiorstwa oraz brak wykazania, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa skutkuje jawnością całej Oferty. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa nie będą udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
1. Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 15 000, 00 zł.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) w pieniądzu;
b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, wymaganą kwotę należy przelać na konto zamawiającego Bank BPH 67 1060 0076 0000 3210 0014 7293, z dopiskiem "Kompleksowe zabezpieczenie łączności w zakresie telefonii stacjonarnej w Uniwersytecie Rolniczym im. Hugona Kołłątaja w Krakowie nr zamówienia DZP-291-2022/2016"
3. Za datę wniesienia wadium w pieniądzu uznana będzie data wpływu na konto Zamawiającego.
4. W przypadku przelewu wadium na konto zamawiającego zaleca się załączyć do oferty potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu.
5.W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądze zaleca się załączyć do oferty potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dokumentu, a oryginał dokumentu należy dostarczyć do miejsca wskazanego w rozdz. XII pkt 1 SIWZ przed upływem terminu składania ofert.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Czas reakcji serwisu na awarię krytyczną systemu | 24 |
Termin płatności faktury | 16 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana istotnych postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy może nastąpić za obopólną zgodą Stron, na następujących warunkach, w przypadku opisanych poniżej okoliczności: 1) zmiany w zakresie terminów realizacji Umowy poprzez jego wydłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące braku przygotowania lub nieudostępnienia Wykonawcy pomieszczeń, w których mają być umieszczone centrale telefoniczne lub ze względu na inne niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane przez tzw. "siłę wyższą" (§ 6 ust 11 Umowy); 2) wydłużenia terminu gwarancji, w sytuacji przedłużenia jej przez producenta lub Wykonawcę; 3) zmiany elementów składowych infrastruktury telekomunikacyjnej w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub zakończenia produkcji lub zakończenia wsparcia technicznego (np. niedostępność części zamiennych, podzespołów, aktualizacji oprogramowania) na lepsze lub równoważne nowsze; 4) zmiany zakresu usług telekomunikacyjnych lub sposobu ich realizacji spowodowanej zmianą obowiązujących przepisów prawa lub norm technicznych; 5) zmiany umowy dotyczącej powierzenia przetwarzania danych osobowych konieczne z uwagi na zmiany obowiązujących przepisów prawa, zalecenia podmiotów kontrolujących w szczególności wynikające z decyzji GIODO lub stanowisko właściwego organu np. GIODO; 5) zmiany kluczowego personelu Wykonawcy (Kluczowych Specjalistów, o których mowa w § 3 Umowy i w załączniku nr 6 do umowy - Wykaz pracowników świadczących usługi), ze względów losowych, zdrowotnych lub innych dostatecznie uzasadnionych obiektywnie niedającymi się przewidzieć się okolicznościami czy innymi okolicznościami niezależnymi do Wykonawcy, jak również w przypadku nie wywiązywania się Kluczowego Specjalisty z obowiązków wynikających z Umowy (w tym zmiana wynikająca z prawa Zamawiającego przewidzianego w § 3 ust. 3 Umowy). Zamawiający zaakceptuje taką zmianę wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje wskazanej osoby będą takie same lub wyższe od kwalifikacji wymaganych w SIWZ; 6) przeniesienia przez Wykonawcę łączy cyfrowych lub analogowych wraz z przypisanym zakresem numeracji do lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego, w związku ze zmianami organizacyjnymi po stronie Zamawiającego, Zmiany, o których mowa w pkt 1 - 6 nie mogą powodować podwyższenia cen określonych w załączniku nr 2 do Umowy - Formularz Cenowy oraz wynagrodzenia Wykonawcy ustalonego w § 4 ust. 1 Umowy; 2. W przypadku świadczeń wynikających z niniejszej Umowy, których okres realizacji wynosi powyżej 12 miesięcy, dopuszczalna jest również zmiana wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku: 1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) w okresie obowiązywania umowy, 2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2015 poz. 2008 z późn. zm.), 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, - jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę. Wykonawca może wystąpić do Zamawiającego o waloryzację wynagrodzenia, jeśli zmiany o których mowa wyżej wejdą w życie po dniu zawarcia umowy. Wysokość wnioskowanej waloryzacji nie może być wyższa, niż faktyczny wzrost kosztów wynikający z zaistniałych zmian. Wykonawca zobowiązany będzie wykazać Zamawiającemu, że wnioskowana waloryzacja nie przekracza faktycznego wzrostu kosztów wykonywania Umowy wynikającego z zaistniałych zmian. 3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 będą: 1) w przypadku pkt 1 - obowiązywać od daty wejścia w życie zmienionych przepisów o podatku od towarów i usług (VAT) i dotyczyć będą niezrealizowanej części zamówienia, przy czym kwota wynagrodzenia netto Wykonawcy nie ulegnie zmianie; 2) w przypadku pkt 2 i 3 - obowiązywać będą od pierwszego dnia miesiąca następującego po przedłożeniu dowodów potwierdzających wpływ zmian o jakich mowa w tych punktach na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę, jednak nie wcześniej niż od dnia wprowadzenia w życie przepisów dotyczących zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę lub zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub zdrowotnym lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. 4. Wszystkie postanowienia określone w ust. 1 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. 5. Z zastrzeżeniem wyjątków w niniejszej Umowie przewidzianych, warunkiem dokonania zmian postanowień niniejszej Umowy jest zgoda obu Stron wyrażona w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności. 6. Każda ze Stron przedkładając drugiej Stronie propozycję zmian wraz z tą propozycją przedłoży: 1) opis proponowanych zmian wraz z uzasadnieniem (w szczególności szacunki dotyczące wpływu zmian na termin realizacji przedmiotu Umowy oraz ich wpływu na wynagrodzenie Wykonawcy), 2) harmonogram wprowadzenia i wykonania tych zmian, 3) projekt aneksu do Umowy. 7. Po otrzymaniu propozycji, o której mowa w ust. 6, Strona która ją otrzymała w terminie 5 dni zatwierdzi bądź odrzuci otrzymaną propozycję zmiany bądź w tym terminie wystąpi do Strony wnioskującej ze zmodyfikowaną propozycją tych zmian. Do modyfikacji zmian mają zastosowanie reguły określone w ust. 6 oraz niniejszym. 8. W przypadku bezskutecznego upływu terminu wskazanego w ust. 7 przyjmuje się propozycję zmian za odrzuconą. 9. W przypadku przyjęcia propozycji zmian wchodzą one w życie pod warunkiem objęcia ich pisemnym aneksem.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 21/09/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części.
- Roboty remontowe w budynku DS-3 (21-3) Politechniki Krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego 5 w Krakowie
- Dostawa materiałów pomocniczych i promocyjnych dla bibliotek biorących udział w projekcie "Mała książka- Wielki Człowiek" w podziale na 3 części
- Wykonanie izolacji fundamentów budynku Szkoły Podstawowej nr 80 w Krakowie na os. Na Skarpie 8
- Opracowanie dokumentacji oraz translokacja zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Nadbrzezie na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
- Wykonanie robót budowlanych dla modernizacji dachu budynku ARTzona Ośrodka Kultury im. C.K. Norwida os. Górali 4 w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług telekomunikacyjnych głosowych, internetowych oraz dzierżawy łącza do transmisji danych między obiektami uczelni na potrzeby Uniwersytetu Kaliskiego
- Świadczenie na rzecz komórek organizacyjnych Centrum Projektów Europejskich usług telefonii komórkowej wraz z dostawą telefonów komórkowych.
- Usługa transmisji sygnału radiowego do obiektów nadawczych
- Świadczenie usług telekomunikacyjnych
więcej: Usługi telekomunikacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.