eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Budowa i montaż dwóch farm solarnych wraz z kompletem urządzeń dodatkowych, niezbędnymi pracami instalacyjnymi i budowlanymi - na potrzeby budynków szpitalnych nr1 (1,1A,1B), 2A, 2B, 3A, 4A, 4B, 5A, 5B, 5C, 6A, 6B, 7A, 7B, 8, 13, 31A

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-16

Kraków: Budowa i montaż dwóch farm solarnych wraz z kompletem urządzeń dodatkowych, niezbędnymi pracami instalacyjnymi i budowlanymi - na potrzeby budynków szpitalnych nr: 1 (1,1A,1B), 2A, 2B, 3A, 4A, 4B, 5A, 5B, 5C, 6A, 6B, 7A, 7B, 8, 13, 31A
Numer ogłoszenia: 308026 - 2014; data zamieszczenia: 16.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 262010 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. dr J. Babińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Babińskiego 29, 30-393 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6524347, 6524526, faks 012 2621335.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa i montaż dwóch farm solarnych wraz z kompletem urządzeń dodatkowych, niezbędnymi pracami instalacyjnymi i budowlanymi - na potrzeby budynków szpitalnych nr: 1 (1,1A,1B), 2A, 2B, 3A, 4A, 4B, 5A, 5B, 5C, 6A, 6B, 7A, 7B, 8, 13, 31A.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: Budowa i montaż dwóch farm solarnych wraz z kompletem urządzeń dodatkowych, niezbędnymi pracami instalacyjnymi i budowlanymi - na potrzeby budynków szpitalnych nr: 1 (1,1A,1B), 2A, 2B, 3A, 4A, 4B, 5A, 5B, 5C, 6A, 6B, 7A, 7B, 8, 13, 31A, w systemie zaprojektuj i wybuduj, realizowane w ramach projektu pn.: Poprawa efektywności energetycznej na terenie zabytkowego zespołu szpitalno-parkowego w Krakowie Kobierzynie poprzez wprowadzenie zintegrowanego systemu energii odnawialnej współfinansowanego ze środków Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, oś priorytetowa 7 Infrastruktura ochrony środowiska, działanie 7.2 Poprawa jakości powietrza i zwiększenie wykorzystania odnawialnych źródeł energii. 3.2. Realizacja zadania nastąpi na podstawie opracowanego Aneksu do Programu funkcjonalno-użytkowego pn.: Poprawa efektywności energetycznej na terenie zabytkowego zespołu szpitalno-parkowego w Krakowie Kobierzynie poprzez wprowadzenie zintegrowanego systemu energii odnawialnej, autorstwa Olgi Kaczmarek, Firma Projektowo Informatyczna K3, ul. Topazowa 5, 30-798 Kraków, lipiec 2014r. 3.3. Wykonawca winien uwzględnić fakt, że realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w czynnych obiektach Szpitala Babińskiego, w których Zamawiający prowadzi działalność leczniczą i przebywać będą pacjenci oraz w tym samym czasie wykonywać będą pracę pracownicy zatrudnieni przez Zamawiającego i Wykonawcę. 3.4. Przedmiot zamówienia obejmuje: 3.4.1. zaprojektowanie i dopełnienie niezbędnych formalności w zakresie uzgodnień, zgłoszeń i pozwoleń. W ramach zaprojektowania Wykonawca opracuje dokumentację projektową, dotyczącą budowy i montażu farm solarnych obsługujących budynki szpitalne nr: 1 (1,1A,1B), 2A, 3A, 4A, 4B, 5A, 5B, 5C, 6A, 6B, 7A, 7B, 8, 13, 31A oraz uzyska wszelkie niezbędne opinie, zgody, pozwolenia i decyzje, a także dokona zgłoszenia rozpoczęcia robót (zgodnego z aktualnie obowiązującymi przepisami dla realizowanego zakresu robót): Wymagania: 1. Dokumentacja projektowa powinna obejmować wszelkie wymagane przepisami roboty budowlane, instalacyjne i pozostałe towarzyszące roboty branżowe: ogólnobudowlane, elektryczne, AKPiA, itp. 2. Dokumentacja projektowa powinna być dostosowana do potrzeb Zamawiającego i wymagań obowiązujących przepisów, m.in.: Prawa budowlanego, przepisów sanitarno - higienicznych, przepisów BHP i ppoż. oraz innych branżowych. Wykonawca zobowiązany jest postępować zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy konserwatorskiej, architektonicznej, obowiązującymi normami oraz przepisami prawa. 3. Dokumentacja projektowa winna być również dostosowana do wymagań obowiązujących przepisów, w szczególności: Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 29 czerwca 2012r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania uwag i wskazówek oraz dokonywania korekt dotyczących opracowywanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej. Wykonawca zobowiązuje się uwzględnić zgłoszone zastrzeżenia, jeśli tylko pozostają one w zgodzie z obowiązującymi przepisami prawa, zasadami techniki i współczesnej wiedzy. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu wszelkich wyjaśnień, wskazówek oraz możliwych do przewidzenia konsekwencji proponowanych rozwiązań. 5. Zamawiający wymaga by częścią dokumentacji projektowej była dokumentacja przedprojektowa, np.: inwentaryzacja w zakresie lokalizacji farm solarnych (teren i budynki nr 31A i 37A) oraz kanałów technologicznych w zakresie objętym zadaniem, niezbędne ekspertyzy, opinie, dokumentacja fotograficzna, itp. 6. Zamawiający wymaga by dokumentacja projektowa była opracowana w podziale na poszczególne branże. Dokumentacja powinna być spójna i skoordynowana we wszystkich branżach. 7. Zamawiający wymaga przedłożenia do akceptacji rysunków wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i instalacyjnych, planu BIOZ przed ich skierowaniem do realizacji, w aspekcie ich zgodności z ustaleniami programu funkcjonalno - użytkowego, wymaganiami Zamawiającego i umowy. 8. Dokumentacja projektowa winna być wykonana w języku polskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, ze sztuką budowlaną oraz powinna być opatrzona klauzulą o kompletności i przydatności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. W tym celu do dokumentacji projektowej Wykonawca dołączy pisemne oświadczenie, że jest ona wykonana zgodnie z umową i kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. 9. Zakres i forma dokumentacji projektowej mają być sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz.2072 z poźn. zm.) . 10. W celu uzyskania wymaganych opinii i pozwoleń Wykonawca w ramach zamówienia i umowy zapewni - na etapie składania ewentualnych wniosków i realizacji robót, nadzór osób z odpowiednimi uprawnieniami zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011r w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych. W szczególności wymagania te dotyczą: a) pełnienia funkcji kierownika b) osoby pełniącej nadzór nad pracami konserwatorskimi w obiekcie. 11. Dokumentacja projektowa winna być uzgodniona z instytucjami państwowymi, których akceptacja jest wymagana dla realizowanego zakresu robót. 12. Dokumentacja winna być zatwierdzona i zaakceptowana przez Zamawiającego. 13. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych decyzji, uzgodnień, pozwoleń i opinii oraz podjęcia czynności lub uzyskania dokumentów potrzebnych do wykonania przedmiotu umowy, w tym: a) dokonania zgłoszenia budowy właściwemu organowi - zgodnie z art. 30 ustawy - Prawo budowlane, na podstawie którego rozpoczęte zostaną prace remontowo-budowlane lub b) uzyskania ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę - zgodnie z art. 28 i 32 ustawy - Prawo budowlane, - z zastrzeżeniem, że na Wykonawcy ciąży obowiązek podjęcia odpowiednich i terminowych działań w powyższym zakresie. 14. Kompletna dokumentacja projektowa winna być opracowana w wersji papierowej w 5 egzemplarzach oraz w 2 egzemplarzach na nośniku CD. 15. Osoby opracowujące dokumentację projektową winny posiadać odpowiednie uprawnienia, kwalifikacje, wiedzę i doświadczenie. Do dokumentacji projektowej Wykonawca dołączy pisemne oświadczenie potwierdzające posiadanie kwalifikacji wymaganych do wykonania przedmiotu zamówienia. 16. Wykonawca odpowiada za wady opracowanej dokumentacji projektowej. Ujawnione wady Wykonawca zobowiązany jest usunąć w terminie określonym przez Zamawiającego. Poprawki winny być naniesione w każdym egzemplarzu dokumentacji oraz na nośnikach CD. 17. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do roboczych konsultacji i uzgodnień z Zamawiającym. Dokumentacja projektowa winna w całości odzwierciedlać potrzeby Zamawiającego i jego wytyczne przekazywane Wykonawcy w trakcie jej opracowywania. 18. Wykonawca zobowiązuje się w ramach realizacji niniejszego zamówienia przenieść na Zamawiającego całość autorskich praw majątkowych do opracowanej dokumentacji projektowej. 19. Wraz z dokumentacją projektową Wykonawca, do kwoty ryczałtowej, opracuje i przekaże Zamawiającemu Harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji inwestycji z jednoczesnym podaniem nośników cenotwórczych, tj: R, KO (R i S), Zysk (R, S, KO). 20. Harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji inwestycji Wykonawca realizował będzie przedmiot umowy w oparciu o harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji inwestycji. Harmonogram rzeczowo-finansowy zawierał będzie podział przedmiotu umowy na opracowanie dokumentacji i roboty instalacyjno-budowlane. Harmonogram - w zakresie robót instalacyjno-budowlanych, podzielony zostanie na okresy rozliczeniowe - okres rozliczeniowy nie może być krótszy niż 1 miesiąc. Wynagrodzenie należne Wykonawcy płatne będzie po zakończeniu przez Wykonawcę danego etapu robót przewidzianego w harmonogramie rzeczowo-finansowym realizacji inwestycji i odebraniu ich przez Zamawiającego na podstawie protokołu odbioru robót (częściowego lub końcowego). Zamawiający wymaga by Wykonawca do końcowego odbioru robót pozostawił kwotę wynagrodzenia należnego Wykonawcy w wysokości minimum 20% tego wynagrodzenia. 21. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązuje się do pełnienia nadzoru autorskiego, w tym do udziału w organizowanych przez Zamawiającego naradach i udziału w odbiorach, do pobytu na terenie budowy, a także do konsultacji telefonicznych i mailowych - według potrzeb Zamawiającego. 22. Ponadto w celu właściwej realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest do: a) analizy istniejących dokumentacji technicznych budynków szpitalnych, infrastruktury i terenu objętego inwestycją, b) przeprowadzenia wizji lokalnej - dla dokonania koniecznych pomiarów, badań, sprawdzeń i oceny substancji technicznej obiektu, c) dokonywania roboczych konsultacji i uzgodnień z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu umowy, przy czym pierwsze spotkanie konsultacyjne Wykonawcy z Zamawiającym powinno się odbyć w terminie do 10 dni od daty podpisania umowy, w siedzibie Zamawiającego, d) niezwłocznego uzupełniania i poprawiania dokumentacji projektowej wg. zaleceń instytucji uzgadniających celem realizacji umowy w terminach wskazanych w niniejszej umowie. 3.4.2. zakup, dostawy, montażu i włączenia do istniejących instalacji wewnętrznych w poszczególnych budynkach instalacji farm solarnych wyposażonych w urządzenia pomiarowe wraz z wykonaniem niezbędnych robót instalacyjnych i budowlanych dotyczących przedmiotu zamówienia. Zakup, dostawa, montaż i włączenie do istniejących instalacji wewnętrznych w poszczególnych budynkach instalacji farm solarnych: W ramach zadania Wykonawca zrealizuje, między innymi: 1) prace przygotowawcze (np.: przejęcie placu robót i zabezpieczenie terenu, itp.), 2) prace demontażowe (np.: rozebranie ewentualnych pozostałości po szklarniach, chodników, utwardzenie i wypoziomowanie terenu, itp.), 3) niezbędne prace instalacyjno-budowlane, odtworzeniowe, adaptacyjne itp. związane z przedmiotem zamówienia, w tym prace budowlane związane z dostosowaniem pomieszczenia nr 12 w budynku nr 37A do wymagań stawianych tego typu pomieszczeniom oraz wymiana zadaszenia na nowe szczelne, bezpieczne i z izolacją termiczną; 4) prace montażowe: 5) kolektorów słonecznych wraz z konstrukcją wsporczą; 6) związane z montażem zasobników układu solarnego, niezbędnych urządzeń, armatury, elektryki i AKPiA; 7) obejmujące montaż rurociągów z glikolem (od farm solarnych) do wymiennika glikol/woda w pom. Nr 12 w budynku nr 37A; 8) obejmujące montaż rurociągów z gorącą wodą (od zasobników układu solarnego) w kanale technologicznym i doprowadzenie ich do wymiennikowni w poszczególnych pomieszczeniach; 9) kabli energetycznych zasilanych energią wyprodukowaną w kolektorach PVT i wpięcie do rozdzielnic napięcia; 10) niezbędnej aparatury kontrolno-pomiarowej; 11) armatury i urządzeń, wraz z zasilaniem w energię elektryczną i sterowaniem całego układu, zapewniając optymalizację jego pracy; 12) urządzeń transformujących energię elektryczną z kolektorów PVT na energię elektryczną o parametrach zgodnych z instalacją szpitalną; 13) wszystkie inne prace i czynności niezbędne dla zachowania prawidłowości przebiegu inwestycji; 14) próby i odbiory instalacji farm solarnych zgodnie z obowiązującymi wymaganiami; 15) wywóz i utylizację gruzu i odpadów. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszelkich prac i robót oraz świadczenia usług, w tym także tych, które nie są wyraźnie wymienione w Aneksie do Programu funkcjonalno - użytkowego Zamawiającego i w umowie, lecz są konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 3.4.3. opracowanie dokumentacji powykonawczej. 1. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji powykonawczej zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami i ze sztuką budowlaną oraz zgodnie z wymaganiami określonymi w Aneksie do PFU. 2. Dokumentacja winna być opracowana w wersji papierowej w 3 egzemplarzach oraz w 1 egzemplarzu na nośniku CD. 3. Osoby opracowujące dokumentację winny posiadać odpowiednie uprawnienia, kwalifikacje, wiedzę i doświadczenie. 4. Wykonawca odpowiada za wady opracowanej dokumentacji. Ujawnione wady Wykonawca zobowiązany jest usunąć w terminie określonym przez Zamawiającego. Poprawki winny być naniesione w każdym egzemplarzu dokumentacji oraz na nośnikach CD. 3.5. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie i umieszczenie na terenie budowy tablicy informacyjnej zgodnie z wytycznymi Województwa Małopolskiego: a) tablica winna zawierać logo Województwa Małopolskiego, herb Województwa Małopolskiego, nazwę zadania inwestycyjnego oraz informację o dofinansowaniu inwestycji ze środków budżetu Województwa Małopolskiego, b) powinna znajdować się w widocznym miejscu, c) należy ją zamieścić w terminie nie dłuższym niż 10 dni od dnia podpisania umowy i pozostawienia co najmniej do końca bieżącego roku, d) tablica winna być wykonana z trwałego materiału, napisy na tablicy należy wykonać w sposób czytelny i estetyczny.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Poprawa efektywności energetycznej na terenie zabytkowego zespołu szpitalno-parkowego w Krakowie Kobierzynie poprzez wprowadzenie zintegrowanego systemu energii odnawialnej współfinansowanego ze środków Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, oś priorytetowa 7 Infrastruktura ochrony środowiska, działanie 7.2 Poprawa jakości powietrza i zwiększenie wykorzystania odnawialnych źródeł energii.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwem Usługowo-Produkcyjno-Handlowym OTECH sp. z o.o., ul. Dukielska 83, 38-300 Gorlice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2439024,39 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2332080,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2332080,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4826259,24

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.