eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa fortepianu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-10

Łódź: Dostawa fortepianu
Numer ogłoszenia: 307977 - 2008; data zamieszczenia: 10.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Muzycznych im. Stanisława Moniuszki w Łodzi , ul. Rojna 20, 91-134 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 6110172, faks 0-42 6110172.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzyczna.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fortepianu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest sprzedaż i dostawa transportem własnym do siedziby Zamawiającego - ul. Rojna 20 w Łodzi, fabrycznie nowego fortepianu z dostosowanym do niego pokrowcem oraz z ławą fortepianową. Opis parametrów zamawianego instrumentu został zawarty w pkt.2. Przedmiot zamówienia obejmuje również strojenie instrumentu po jego wniesieniu ustawieniu we wskazanym przez Zamawiającego miejscu w siedzibie Zamawiającego. 2. Parametry instrumentu: - marka: YAMAHA - model: C5M - długość: 200 cm - szerokość: 149 cm - wysokość: 101 cm - kolor: czarny - lakier: połysk - system duplex - pozycje ustawienia pulpitu: 5 - pozycje otwarcia klapy: 3 - zabezpieczenie otwarcia klapy - płynne zamykanie otwarcia klawiatury - zamki klapy i klawiatury - pedał Sostenuto Jeżeli Wykonawca składa ofertę równoważną, Zamawiający żąda dostarczenia instrumentu do siedziby Zamawiającego celem oceny kryteriów przydatności. 3. Kod CPV: - 37.31.10.00-4 - instrumenty klawiszowe; - 37.32.16.00-0 - pokrowce lub futerały na instrumenty muzyczne lub akcesoria; - 39.11.35.00-2 - stołki; 4. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu minimum 60 miesięcznego okresu gwarancji od daty dostawy i sporządzenia protokołu zdawczo - odbiorczego. 5. W okresie gwarancji, Wykonawca zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, zobowiązany będzie, w przypadku wystąpienia usterki, do naprawy sprzętu w terminie nie dłuższym niż 14 dni od zgłoszenia usterki. W przypadku okresu naprawy wykraczającego poza termin 14 dnia od daty zgłoszenia, Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy instrumentu zastępczego o klasie nie gorszej niż proponowany w przedmiotowym postępowaniu albo wymiany instrumentu na nowy. 6. W przypadkach, o których mowa w punkcie 5, okres gwarancji ulegnie przedłużeniu odpowiednio: 1) w przypadku naprawy instrumentu - o okres wykonywania naprawy, 2) w przypadku dokonania wymiany - o okres gwarancji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.10.00-4, 37.32.16.00-0, 39.11.35.00-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Brak obowiązku wnoszenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a w szczególności: a) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 w/w ustawy. ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie B. wykonać zamówienie w terminie: od momentu podpisania umowy do 19.12.2008 roku ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w formularzu ofertowym C. zaakceptować termin i sposób płatności - płatne przelewem w terminie 21 dni od daty otrzymania oryginału faktury, podstawą wystawienia faktury będzie podpisanie protokołu zdawczo - odbiorczego potwierdzającego zrealizowanie zamówienia publicznego w pełnym zakresie ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w formularzu ofertowym D. zaakceptować okres gwarancji - minimum 60 miesięcy od daty podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego i przekazania do eksploatacji. ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Oferent złoży w formularzu ofertowym E. wykazać się doświadczeniem polegającym na wykonaniu minimum 2 zamówień o tożsamym co przedmiot zamówienia charakterze i wartości w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), za tożsame rozumie się w tym przypadku zrealizowanie dostaw fortepianów o klasie i wielkości zbliżonej do przedmiotu zamówienia. ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie; brak którejkolwiek danej przy określonej pozycji skutkować będzie brakiem jej uwzględnienia przez Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Odpowiednio do formy organizacyjnej: - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; lub - odpis z właściwego rejestru. wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z 29.01.2004 roku z późniejszymi zmianami (wzór w SIWZ). 3. Formularz oferty (wzór w SIWZ). 4. Formularz cenowy (wzór w SIWZ). 5. Pozostałe dokumenty, jakie winien złożyć Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz (wzór w SIWZ) zawierający wykonanie minimum 2 zamówień o tożsamym co przedmiot zamówienia charakterze i wartości w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), za tożsame rozumie się w tym przypadku zrealizowanie dostaw fortepianów o klasie i wielkości zbliżonej do przedmiotu zamówienia. brak którejkolwiek danej przy określonej pozycji lub dokumentu potwierdzającego jej należyte wykonanie skutkować będzie brakiem jej uwzględnienia przez Zamawiającego b). oświadczenie Wykonawcy o sposobie realizacji zamówienia w tym o powierzeniu do wykonania części zamówienia podwykonawcy, z podaniem zakresu powierzonych prac, nazwy oraz adresu firmy będącej podwykonawcą (wzór w SIWZ). c). folder lub inne dokumenty, na podstawie których Zamawiający będzie mógł potwierdzić zgodność parametrów proponowanego instrumentu z parametrami określonym w SIWZ. Wszystkie w/w dokumenty składać należy w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzyczna .lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Muzycznych im. Stanisława Moniuszki, Łódź, ul. Rojna 20.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2008 godzina 15:00, miejsce: Łódź, ul. Rojna 20.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.