eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Konserwacja biurowych urządzeń wielofunkcyjnych MOPS w Krakowie w latach 2010-2011

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-02-03

Kraków: Konserwacja biurowych urządzeń wielofunkcyjnych MOPS w Krakowie w latach 2010-2011
Numer ogłoszenia: 30796 - 2010; data zamieszczenia: 03.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 9179 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja biurowych urządzeń wielofunkcyjnych MOPS w Krakowie w latach 2010-2011.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja, naprawa i wymiana części eksploatacyjnych urządzeń wielofunkcyjnych stanowiących wyposażenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie w następującym zakresie: 1) Sharp ARM 316 - 5 szt.: konserwacja, naprawa awaryjna, wymiana części: toner, bęben, listwa czyszcząca, developer, wałek górny, wałek dolny, listwa olejowa utrwalacza, odrywacze papieru, tuleja wałka grzejnego, rolka pobierająca, rolka pobierająca podajnika bocznego. Czynności serwisowe zawierają koszt materiałów, robocizny oraz niezbędnego sprzętu. Urządzenia zlokalizowane są w następujących komórkach organizacyjnych zamawiającego w Krakowie: a) Dział Personalny przy ul. Józefińskiej 14, b) Dział Finansowo księgowy przy ul. Józefińskiej 14, c) Dział Obsługi Gospodarczej przy ul. Józefińskiej 14, d) Dział Pomocy Bezdomnym na os. Teatralnym 24, e) Filia Nr 1 przy ul. Rzeźniczej 2. 2) Sharp AR 153 - 1 szt.: konserwacja, naprawa awaryjna, wymiana części: toner, bęben, listwa czyszcząca, developer, wałek górny, wałek dolny, odrywacze papieru. Czynności serwisowe zawierają koszt materiałów, robocizny oraz niezbędnego sprzętu. Urządzenie zlokalizowane jest w Klubie Integracji Społecznej przy ul. Miśnieńskiej 58 w Krakowie. 3) Sharp ARM-205 - 6 szt.: konserwacja, naprawa awaryjna, wymiana części: toner, bęben, listwa czyszcząca, developer, wałek górny, wałek dolny, listwa olejowa utrwalacza, odrywacze papieru, tuleja wałka grzejnego, rolka pobierająca, rolka pobierająca podajnika bocznego. Czynności serwisowe zawierają koszt materiałów, robocizny oraz niezbędnego sprzętu. Urządzenia zlokalizowane są w następujących komórkach organizacyjnych zamawiającego w Krakowie: a) Dział Pomocy Dzieciom przy ul. Józefińskiej 14, b) Filia Nr 9 na os. Teatralnym 24 - 2szt., c) Dział Rodzin Zastępczych przy ul. Rzeźniczej 2, d) Dział Personalny przy ul. Józefińskiej 14, e) Dział koordynacji Pracy Filii przy ul. Józefińskiej 14. 4) Sharp ARM-165 - 1 szt: konserwacja, naprawa awaryjna, wymiana części: toner, bęben, listwa czyszcząca, developer, wałek górny, wałek dolny, listwa olejowa utrwalacza, odrywacze papieru, tuleja wałka grzejnego, rolka pobierająca, rolka pobierająca podajnika bocznego. Czynności serwisowe zawierają koszt materiałów, robocizny oraz niezbędnego sprzętu. Urządzenie zlokalizowane jest w Filii nr 9 na os. Teatralnym 24 w Krakowie. 2. Warunki płatności: przelewem w terminie do 14 dni od daty przyjęcia faktury częściowej przez Zamawiającego. 3. Warunki dodatkowe: 1) Wykonanie napraw spoza zakresu, określonego w ust. 1, Zamawiający może zlecić Wykonawcy na podstawie ekspertyzy sporządzonej bezpłatnie przez Wykonawcę. Dotyczy to w szczególności wymiany części nie związanych bezpośredni z ilością kopii wykonanych przez maszynę. Ekspertyzy będą każdorazowo wykonywane przez Wykonawcę bezpłatnie, koszty z tym związane Wykonawca ma uwzględnić w cenie usług serwisowych. 2) Podane w załączniku nr 1 do siwz ilości wykonania konserwacji, dojazdów oraz napraw awaryjnych są wartościami minimalnymi przewidzianymi na dany rok. W przypadku oferowania części o mniejszej lub większej trwałości - należy odpowiednio zwiększyć lub zmniejszyć przewidzianą w danym roku ilość usług, zaokrąglając do pełnych jednostek w górę. 3) W przypadku gdy Wykonawca będzie świadczył usługi serwisowe przy użyciu części eksploatacyjnych, wymagających częstszych wymian, niż podano w załączniku nr 1 do siwz, Wykonawca zobowiązany jest do zwiększenia ilości przewidywanych do wymiany części eksploatacyjnych. 4) Zamawiający dopuszcza stosowanie zarówno części oryginalnych producenta, jak i zamienników. Nie dopuszcza się w żadnym razie stosowania części regenerowanych lub używanych. 5) Wykonawca ma obowiązek podać w formularzu cenowym, sporządzonym zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 1 do siwz żywotność części wymienianych podczas usług serwisowych. 6) Wykonawca każdorazowo do faktury dołączy kartę serwisową zawierającą co najmniej: nazwę komórki organizacyjnej, w której wykonano usługę, termin wykonania usługi, rodzaj maszyny, przebieg maszyny, wykaz wykonanych czynności i wymienionych części, potwierdzenie wykonania usługi przez pracownika komórki, w której usługa była wykonywana. 7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości wykonywanych usług serwisowych w obrębie usług wymienionych w załączniku nr 1 do siwz, w tym również do realizacji usług, których wykonanie nie zostało przewidziane w danym roku. 8) Zamawiający będzie zlecał wykonywanie usług serwisowych w postaci zleceń częściowych dokonywanych telefonicznie oraz e-mailem. Wykonawca w ofercie ma obowiązek podać nr telefonu oraz adres e-mail, na który będą dokonywane zgłoszenia. 9) Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wypłacenia wynagrodzenia za wykonane usługi wymiany części, w przypadku jeżeli zostanie ona wymieniona po mniejszym przebiegu, niż wskazano w ofercie. Liczba wykonywanych w danym roku konserwacji jest uzależniona od liczby wykonanych przez maszynę kopii, w przypadku wykonania mniejszej niż zakładano liczby kopii, konserwacja wykonywana może być co 6 miesięcy. 10) Koszt dojazdu do jednej lokalizacji, w ramach jednego zamówienia częściowego może być doliczany tylko jeden raz.. Zakazuje się dzielenia wykonywanych usług w celu wielokrotnego doliczania kosztów dojazdu. 11) Usługi będą wykonywane w komórkach organizacyjnych Zamawiającego, o których mowa w ust. 1, w godzinach pracy Zamawiającego: pon. 9:00 - 17:00, wt. - pt. 7:30 - 15:30, w dni robocze. 12) W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zezwoli na zabranie maszyn do serwisu. W takim wypadku Wykonawca, na czas dokonania naprawy, bezpłatnie zapewni sprzęt zastępczy o parametrach równoważnych lub lepszych, ustalony miedzy stronami - indywidualnie dla każdego przypadku. 13) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w związku z realizacją przez niego przedmiotu zamówienia i zobowiązuje się je naprawić w terminie do 7 dni od chwili ich wyrządzenia, w przeciwnym razie Zamawiający zleci usuniecie szkód zastępczo - na koszt Wykonawcy. 14) Nie dopuszcza się podzlecenia realizacji przedmiotu zamówienia w jakiejkolwiek części. 15) Zamawiający wymaga, aby na zamontowane części Wykonawca udzielił gwarancji na okres ich trwałości wskazany w ofercie. W przypadku, gdy w rzeczywistości trwałość części będzie mniejsza niż 80 % w stosunku do wskazanej w ofercie Wykonawca, w okresie gwarancji, wymieni część bezpłatnie. 16) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił co najmniej 12-miesięcznej rękojmi, licząc od dnia wykonania usługi. 17) Naprawy w ramach rękojmi i gwarancji mają być wykonywane bezpłatnie (w tym również bez kosztów dojazdu) w terminie do 1 dnia roboczego od chwili ich zgłoszenia przez Zamawiającego. 18) Zamawiający może udzielić Wykonawcy zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Usługowa TADAN Tadeusz Bończyk i Marek Jureczko, ul.Radomska 15, 40-757 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63454,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 41471,60

  • Oferta z najniższą ceną: 41471,60 / Oferta z najwyższą ceną: 69359,18

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.