Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2011-11-24
Bia³ystok: Sukcesywna dostawa materia³ów biurowych
Numer og³oszenia: 307939 - 2011; data zamieszczenia: 24.11.2011
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Bia³ostocka , ul. Wiejska 45A, 15-351 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. (085) 7469750, faks (085) 7469752.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pb.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Sukcesywna dostawa materia³ów biurowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa materia³ów biurowych wg wykazu (asortyment, ilo¶æ) podanego w Za³±czniku Nr 2 do niniejszej SIWZ (Specyfikacja zamówienia). Zamawiaj±cy zastrzega sobie, w ramach warto¶ci umowy, mo¿liwo¶æ dokonywania zmian ilo¶ciowych w przedstawionym asortymencie, stosownie do rzeczywistych potrzeb, przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie. Ilo¶ci podane w Specyfikacji zamówienia maj± charakter szacunkowy i nie s± wi±¿±ce dla Zamawiaj±cego. Zaoferowany przez Wykonawcê asortyment ma byæ najwy¿szej jako¶ci pod wzglêdem technicznym i u¿ytkowym spe³niaæ warunki obowi±zuj±cych norm oraz posiadaæ aktualne dokumenty dopuszczaj±ce go do u¿ytku, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa. Wymagane jest, aby Wykonawcy dostarczyli próbki oferowanego przedmiotu zamówienia - ka¿dej pozycji z wszystkich grup (w sztukach, ryzie, opakowaniu, pude³ku, bloczku itp.) oraz karty informacyjne producenta (ka¿dej pozycji z grupy I, II i III) celem dokonania oceny oferowanego asortymentu pod wzglêdem technicznym, jako¶ciowym i u¿ytkowym. Po zakoñczonym postêpowaniu przetargowym próbki zostan± zwrócone Wykonawcom na ich wniosek (wniosek o zwrot nades³anych próbek nale¿y z³o¿yæ nie pó¼niej ni¿ w terminie 7 dni od daty zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty). Zwrot próbek nie dotyczy Wykonawcy, który zostanie wy³oniony w postêpowaniu przetargowym do realizacji zadania. Otrzymane próbki bêd± podstaw± do oceny jako¶ci towarów dostarczanych na bie¿±co w ci±gu obowi±zywania umowy, oraz s³u¿yæ bêd± stwierdzeniu czy towary spe³niaj± wymagania jakie Zamawiaj±cy przedstawi³ w SIWZ a Wykonawca zaoferowa³ w ofercie..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.19.00.00 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 3000
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wykonawca wykona³/wykonuje co najmniej 2 dostawy o warto¶ci minimum 30.000,00 z³ (ka¿da) odpowiadaj±ce przedmiotowi zamówienia (sukcesywna dostawa materia³ów biurowych), w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
1) wype³nion± Specyfikacjê zamówienia (wg za³±czonego wzoru - Za³±cznik nr 2 do SIWZ), 2) karty informacyjne producenta (ka¿dej pozycji z grupy I, II i III) o oferowanych towarach potwierdzaj±ce opisane przez Wykonawcê cechy techniczne, jako¶ciowe i u¿ytkowe oferowanych towarów, 3) o¶wiadczenie o zaoferowaniu asortymentu o najwy¿szej jako¶ci pod wzglêdem technicznym i u¿ytkowym, spe³niaj±cego wymagania obowi±zuj±cych norm oraz posiadaj±cego aktualne dokumenty dopuszczaj±ce go do u¿ytku, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa (na druku Formularza oferty),
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wype³niony Formularz ofertowy (wg za³±czonego wzoru - Za³±cznik nr 1 do SIWZ), 2) o¶wiadczenie o potwierdzeniu warunków gwarancji i reklamacji jak w pkt. 3 SIWZ oraz we wzorze umowy (na druku Formularza oferty),
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT Wykonawca zobowi±zany jest do przed³o¿enia Zamawiaj±cemu aktualnej oferty, przy zachowaniu ceny brutto wskazanej w Za³±czniku nr 1 do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pb.pbip.pl/index.php?event=kategoria&id=270
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Politechnika Bia³ostocka, Dzia³ Zamówieñ Publicznych, 15-333 Bia³ystok ul. Zwierzyniecka 6, pok.4,.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 09.12.2011 godzina 12:30, miejsce: Politechnika Bia³ostocka, Dzia³ Zamówieñ Publicznych, 15-333 Bia³ystok ul. Zwierzyniecka 6, pok.4,.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Modernizacja instalacji elektrycznych w obiektach o¶wiatowych: VIII LO - czê¶æ I SP Nr 6 - czê¶æ II PS Nr 65 - czê¶æ III SP Nr 20 - czê¶æ IV
- Dostawa odczynników i drobnego sprzêtu niezbêdnego do realizacji programu pozaustrojowego zap³odnienia do Kliniki Rozrodczo¶ci i Endokrynologii Ginekologicznej USK w Bia³ymstoku
- Naprawa 4 sztuk drycoolerów
- Dostawa obiadów do sto³ówki szkolnej w roku szkolnym 2024 - 2025
- Budowa Jednostki Ratowniczo-Ga¶niczej w Bia³ymstoku - etap III
- Dostawa endoprotez kolana
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP. 99.2024 - Dostawa materia³ów indywidualnie logowanych
- Dostawa: notes spiralny, drewniany d³ugopis, bluza mêska, kubek izotermiczny
- "Zakup i dostawa materia³ów biurowych i artyku³ów szkolnych dla Gminy Miasta Sanoka i jej jednostek organizacyjnych".
- Dostawa drobnych artyku³ów gospodarstwa domowego i artyku³ów biurowych dla SPSZOZ Zdroje w pakietach
- DOSTAWA - ARTYKU£Y BIUROWE, TONERY, NACZYNIA JEDNORAZOWE
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podleg³ych Gminie Stalowa Wola
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.