eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolesław › Zimowe utrzymanie dróg gminnych chodników, parkingów, placów na terenie Gminy Bolesław w sezonie zimowym 2008/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-10

Bolesław: Zimowe utrzymanie dróg gminnych chodników, parkingów, placów na terenie Gminy Bolesław w sezonie zimowym 2008/2009
Numer ogłoszenia: 307927 - 2008; data zamieszczenia: 10.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bolesław , ul. Główna 58, 32-329 Bolesław, woj. małopolskie, tel. 032 642-45-01, 642-40-71, faks (032) 642 48 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.boleslaw.top.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych chodników, parkingów, placów na terenie Gminy Bolesław w sezonie zimowym 2008/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w sezonie zimowym 2008/2009: - odśnieżanie dróg, chodników, placów, parkingów, - usuwanie śliskości na w/w obiektach przy zastosowaniu odpowiednich środków chemicznych i materiałów uszorstniających, - ustawienie skrzyń z piaskiem we wskazanych miejscach oraz bieżące uzupełnianie piasku w skrzyniach, - wywóz śniegu z miejsc każdorazowo wskazanych przez Zamawiającego, - uprzątnięcie zanieczyszczeń z jezdni, chodników, placów parkingów po zakończonym sezonie zimowym..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00 - 90.21.20.00 90.21.30.00 - 90.21.30.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2) Wykonali w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia : a) zimowe utrzymanie dróg na długości min. 25 km b) zimowe utrzymanie chodników i parkingów - min. 4500 m2 3) Dysponują niezbędnym potencjałem technicznym - sprzętem, urządzeniami : - min. 2 szt. sprawne technicznie pługo-piaskarki, - min. 1 szt. koparko-ładowarkę - min. 1 szt. pojazd z pługiem o małej szerokości (do odśnieżania wąskich dróg - dojazdowych np. ciągnik z pługiem ). - min. 1 szt. sprzętu ciężkiego (ładowarka, spycharka, równiarka, pług wirowy lub inny sprzęt do odśnieżania dróg w kryzysowych warunkach atmosferycznych) - sprzęt do odśnieżania chodników, placów 4) Dysponują bazą sprzętowo-magazynową, oraz zapewnią całodobową dyspozycyjność gotowość ludzi i sprzętu do realizacji zamówienia. 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1i 2 ustawy Pzp. (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) , 6) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich, spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 7) Wykonawca do prowadzenia akcji zimowej powinien wytypować co najmniej 12 osobowy skład. Kierowcy, operatorzy sprzętu powinni posiadać stosowne uprawnienia do obsługi sprzętu. Należy dołączyć do oferty kserokopię wymaganych uprawnień poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić wymagane warunki i potwierdzić ich spełnienie wskazanymi dokumentami i oświadczeniami. Oferta powinna zawierać: 1) Wypełniony formularz oferty (wg załącznika nr 1) 2) Oświadczenie (na załączniku nr 2) o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych art. 22 ust.1 oraz warunków nie podlegania wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawa zamówień publicznych. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 4) Wykaz ilości i rodzajów posiadanych urządzeń technicznych i sprzętu sprawnego technicznie, niezbędnego do wykonania zamówienia (na załączniku nr 3) 5) Informację z wykazem osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - (na załączniku nr 4) 6) Podpisany wzór umowy (załącznik nr 5) - jako dowód przyjęcia warunków umownych. 7) Zestawienie cen jednostkowych usług z wyliczeniem wartości zamówienia - ARKUSZ CENOWY (na załączniku nr 6).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.boleslaw.top.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można otrzymać (bezpłatnie) w Urzędzie Gminy w Bolesławiu, ul.Główna 58 w pok. nr 9..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Bolesławiu ,ul. Główna 58, pok. Nr 15 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.