eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › Organizacja studiów podyplomowych dla 15 pracowników Jednostek Samorządu Terytorialnego Powiatu Tarnogórskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-27

Tarnowskie Góry: Organizacja studiów podyplomowych dla 15 pracowników Jednostek Samorządu Terytorialnego Powiatu Tarnogórskiego
Numer ogłoszenia: 307894 - 2011; data zamieszczenia: 27.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tarnogórski , ul. Karłuszowiec 5, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3813786, faks 032 3813727.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tarnogorski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja studiów podyplomowych dla 15 pracowników Jednostek Samorządu Terytorialnego Powiatu Tarnogórskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja studiów podyplomowych z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi dla 15 pracowników Jednostek Samorządu Terytorialnego z terytorium Powiatu Tarnogórskiego w ramach projektu pn. Poprawa efektywności, jakości i przejrzystości JST Powiatu Tarnogórskiego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej, który jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Zakres przedmiotu zamówienia: Studia podyplomowe dwusemestralne na kierunku Zarządzanie Zasobami Ludzkimi dla 15 pracowników Jednostek Samorządu Terytorialnego z terenu Powiatu Tarnogórskiego rozpoczynające się najwcześniej od października 2011 roku. Zjazdy muszą odbywać się na terenie miasta Tarnowskie Góry lub w innej miejscowości, jednakże oddalonej od Tarnowskich Gór nie więcej niż 10 km. Studia muszą być realizowane w systemie weekendowym tzn. od piątku najwcześniej od godz. 15 do niedzieli najpóźniej do godziny 19:00. Organizacja zjazdów nie częściej niż dwa razy w miesiącu. 3. Zamówienie ma być realizowane zgodnie z programem oferowanym i realizowanym przez Wykonawcę na danym kierunku studiów. 4. Wykonawca ma dysponować dostosowanymi ilościowo i jakościowo pomieszczeniami dostosowanymi do prowadzenia nauczania osób dorosłych zapewniającymi komfort uczenia się z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki. 5. W uzasadnionych okolicznościach dopuszcza się zmianę terminu prowadzonych zajęć z zastrzeżeniem informowania Zamawiającego o tym na 3 dni przed zaistniałym faktem. 6. Realizowana usługa musi mieć wyznaczonego Opiekuna z ramienia uczelni czyli Osobę odpowiedzialną za organizacje i realizacje usługi, wskazaną do kontaktu, a w przypadku Jej nieobecności osobę na zastępstwo. 7. Wykonawca zobowiązuje się do przechowywania wszystkich oryginalnych dokumentów potwierdzających organizację studiów, w tym dokumentów finansowych do dnia 31 grudnia 2020 roku i udostępnianie ww. dokumentów na wniosek Zamawiającego, Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji (Instytucji Pośredniczącej II stopnia) oraz innych uprawnionych podmiotów. 8. Wykonawca zobowiązuje się do podania ceny brutto za każdy semestr studiów oddzielnie uwzględniając wszystkie opłaty i koszty związane z realizacją zamówienia. Cena za semestr studiów ma charakter stały, nie podlega zmianie przez cały okres obowiązywania umowy i nie może zostać zwiększona w okresie za który opłaty ponosi skierowany przez Zamawiającego uczestnik studiów. Wszelkie opłaty w tym np. za wydanie legitymacji studenckiej, dyplomu należy wliczyć w koszt usługi. 9. Studia kończą się wydaniem dyplomu potwierdzającego ukończenie danego rodzaju studiów. 10. Wykonawca wyda dodatkowo Uczestnikom zaświadczenie potwierdzające ukończenie studiów opatrzone logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz logo Unii Europejskiej wraz z odniesieniem (podpisem) Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny oraz informacją: Projekt - Poprawa efektywności, jakości i przejrzystości JST Powiatu Tarnogórskiego współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, działanie Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej. Logotypy umieszczane na wszelkich dokumentach muszą być zgodne z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie internetowej www.efs.gov.pl 11. Wykonawca ma obowiązek przedkładać Zamawiającemu następujące dokumenty: a) Szczegółowy program studiów oraz harmonogram studiów - najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem każdego z semestrów, b) Comiesięczne listy obecności osób objętych zamówieniem w terminie 7 dni od zakończenia każdego miesiąca, c) Informację o zaliczeniu bądź nie zaliczeniu danego semestru przez skierowane przez Zamawiającego Osoby, d) Kserokopie wystawionych dyplomów, o ile Uczestnik je otrzyma, e) Kserokopie zaświadczeń potwierdzających ukończenie studiów przez poszczególnych Uczestników, o ile studia ukończyli, f) Zbiorową informację dotyczącą ukończenia bądź nie ukończenia studiów przez osoby skierowane przez Zamawiającego. 12. Wszystkie dokumenty wydawane przez Wykonawcę dla Zamawiającego związane z realizacją przedmiotowej usługi muszą być opatrzone w logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz logo Unii Europejskiej wraz z odniesieniem (podpisem) Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny oraz informacją: Projekt -Poprawa efektywności, jakości i przejrzystości JST Powiatu Tarnogórskiego współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 13. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w terminie najwcześniej od października 2011 roku do końca czerwca 2012 roku. 14. Z czynności odbioru przedmiotu zamówienia zostanie sporządzony protokół odbioru. Odbiór nastąpi w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego w obecności przedstawiciela Wykonawcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.30.00.00 - Usługi szkolnictwa wyższego 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 1.800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset 00/100 zł)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ­Wykonawca składający ofertę ma wykazać posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, a w szczególności ma wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie lub wykonuje w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, co najmniej 3 usługi organizacji studiów podyplomowych na kierunku - zarządzanie zasobami ludzkimi. Na potwierdzenia spełnienia w/w warunku Wykonawca ma przedłożyć wykaz wykonanych (wykonywanych) usług z podaniem wartości wykazanych usług, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie (według załącznika nr 3a do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie oraz łączny potencjał kadrowy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie III.4.3.1 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Termin ważności dokumentów analogicznie jak w punkcie III.4.3.1 2. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców przedmiotowe oświadczenie może być złożone wspólnie i podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z tych wykonawców, lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego) 3. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, z zastrzeżeniem art. 26, ust. 3 ustawy. 4. Wykonawca jest zobowiązany wykazać nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. 5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 6. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26, ust.2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. III.4.2 7. Kompletna oferta musi zawierać: a) Formularz ofertowy, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. b) Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru lub innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. c) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. d) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub Oświadczenie w przypadku osób fizycznych. e) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub świadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. f) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. h) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. i) Wykaz usług sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3a do SIWZ. j) Oświadczenie o podwykonawstwie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, jeżeli Wykonawca powierzy wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Brak oświadczenia będzie równoznaczne z wykonaniem przedmiotu zamówienia bez udziału podwykonawców. k) Parafowany lub podpisany wzór istotnych postanowień umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ l) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt. 4-8 ustawy ł) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt. 9 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144, ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: a) W zakresie wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, b) W zakresie zmiany osoby sprawującej nadzór nad prawidłową realizacją usługi spowodowaną chorobą, urlopem lub innymi zdarzeniami losowymi, c) W zakresie terminu wykonania usługi tylko w przypadku zmiany harmonogramu rzeczowo - finansowego projektu, który zostanie uprzednio zaakceptowany przez MSWiA pełniącego funkcję Instytucji Pośredniczącej II stopnia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarnogorski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Organizacyjny Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 (pokój 101) lub pocztą po otrzymaniu pisemnego wniosku o jej przekazanie. SIWZ jest bezpłatna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2011 godzina 09:00, miejsce: Zamkniętą kopertę należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5 (kancelaria Starostwa, pokój nr 1).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja Zarządzania w admnistracji samorządowej. Nazwa projektu: Poprawa efektywności, jakości i przejrzystości JST Powiatu Tarnogórskiego. 2. Kategoria usług: 24 3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia do 30 czerwca 2012 r. 4. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę 5. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej 6. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) 7. Oferta musi być sporządzona w języku polskim w jednym egzemplarzu 8. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich 9. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy ci przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego będą zobowiązani do przedstawienia umowy regulującej ich współpracę 10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej 11. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania za wyjątkiem regulacji art. 93, ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych 12. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów 13. Postępowanie jest prowadzone w formie pisemnej w języku polskim. szelką korespondencję przesyłaną faksem lub emailem uważa się za złożoną w terminie, jeśli jej treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie 14. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania 15. Zgodnie z art. 22, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania b) posiadania wiedzy i doświadczenia, c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 16. Wykonawca, którego oferta została wybrana, będzie zobowiązany do wniesienia zabezpieczenia nalezytego wykonania umowy w wysokości 5% całkowitej ceny podanej w ofercie 17. Wyjasnień udzielają: w kwestiach formalnych - Katarzyna Atamaniec - poinspektor w Wydziale Organizacyjnym tel. (+48 32) 381-37-86, w kwestiach merytorycznych - Anna Kubica - p.o. Naczelnika w Wydziale Strategii i Funduszy Zewnętrznych tel. (+48 32) 381-37-60 18. Otwarcie ofert nastąpi w Starostwie Powiatowym w Tarnowskich Górach przy ul. Karłuszowiec 5 w dniu 5 października 2011 r. o godz. 9.30.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.