eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa uzbrojenia dla Zakładu Karnego w Opolu Lubelskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-10

Lublin: Dostawa uzbrojenia dla Zakładu Karnego w Opolu Lubelskim
Numer ogłoszenia: 307877 - 2008; data zamieszczenia: 10.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej , ul. Południowa 5, 20-482 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7104572, faks 081 7440500.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa uzbrojenia dla Zakładu Karnego w Opolu Lubelskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pistoletów, pistoletów maszynowych, strzelb powtarzalnych, ręcznych wyrzutni środków obezwładniajacych oraz amunicji do wymienionego asortymentu broni palnej z przeznaczeniem dla Zakładu Karnego w Opolu Lubelskim. W cenie należy przewidzieć transport całości zamawianego asortymentu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wartość zamówienia poniżej 133000 euro..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.32.00.00 - Broń palna 35.32.11.00 - Pistolety 35.33.00.00 - Amunicja .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wymagane wadium: dla części I 500 zł dla części II 1500 zł dla części III 500 zł dla części IV, V, VI, VII i IX 0 zł dla części VIII 1000 zł dla części X 500 zł Wadia wymienione powyżej powinny zostać wniesione najpóźniej do godz. 10:00 w dniu21.11.2008 r.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają wymagania przedstawione w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia publicznegona podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych oraz spełniają dodatkowe warunki zamawaijącego określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są do złożenia następujących dokumentów: 1. Aktualna koncesja wydana przez organ koncesyjny, tj. przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji uprawniająca do prowadzenia działalności w zakresie obrotu materiałami wybuchowymi, bronią i amunicją oraz wyrobami o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym. 2. Wypełniony formularz ofertowy (zał. Nr 3 do niniejszej specyfikacji). 2.1. W przypadku składania wspólnej oferty przez kilka podmiotów należy podać nazwę (firmę) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających taką ofertę. 2.2. Oznaczenie Wykonawcy (przedsiębiorcy) winno być zgodne z art. 4 pkt. 7 Ustawy z dnia 19.11.1999 r. Prawo działalności gospodarczej (Dz.U. Nr 101, poz. 1178 z późn. zm.). Należy podać firmę, lub nazwę przedsiębiorcy ze wskazaniem formy prawnej, a w przypadku osoby fizycznej - imię i nazwisko przedsiębiorcy oraz nazwę, pod którą wykonuje on działalność gospodarczą. 2.3. W przypadku podmiotów niebędących przedsiębiorcami, nazwę Wykonawcy należy podać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 3. Oświadczenie złożone na druku stanowiącym załącznik Nr 4 do niniejszej specyfikacji . 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.1. W przypadku składania wspólnej oferty przez kilka podmiotów wymagane w pkt. 4 dokumenty musi złożyć każdy Wykonawca. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.1. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilka podmiotów wymagane w pkt. 5. dokumenty musi złożyć każdy Wykonawca. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.1. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilka podmiotów wymagane w pkt. 6. dokumenty musi złożyć każdy Wykonawca. 7. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku składania oferty wspólnej przez kilku Wykonawców. 8. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba inna niż uprawniona do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z odpisem z właściwego rejestru, lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 9. Dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań i parametrów technicznych określonych w Opisie przedmiotu zamówienia (zał. Nr 1 do SIWZ) np.: karty techniczne albo inne dokumenty. 10. Parafowany projekt umowy sprzedaży stanowiący załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji. 11. Dowód wniesienia wadium. Ponadto zaleca się załączenie spisu treści oferty, ułożenie wszystkich wymaganych dokumentów zgodnie z kolejnością podaną w specyfikacji oraz ponumerowanie wszystkich zapisanych stron oferty. Wszystkie powyższe dokumenty mają być przedstawione w formie oryginałów, lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Okręgowy inspektorat Służby Więziennej ul. Południowa 5 20-482 Lublin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Okręgowy inspektorat Służby Więziennej ul. Południowa 5 20-482 Lublin sekretariat pok. 107.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pistolet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pistolet powtarzalny 9 mm - 25 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.32.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pistolet maszynowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pistolet maszynowy 9 mm przeznacony do strzelania 9 x 19 mm nabojami pistoletowymi Parabellum - 25 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.32.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Strzelba powtarzalna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strzelba powtarzalna typu pump-action kaliber 12 mm - 25 szt w tym 15 szt. z kolbą karabinową i 10 szt z kolbą pistoletową..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.32.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Ręczna wyrzutnia środków obezwładniajacych, lub pocisków specjalnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ręczna wyrzutnia środków obezwładniajacych, lub pocisków specjalnych - 25 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.32.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 7,62 mm nabój wz. 43 z pociskiem zwykłym PS, niełódkowany; 9 mm nabój pistoletowy PARABELLUM..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 7,62 mm nabój wz. 43 z pociskiem zwykłym PS, niełódkowany; 9 mm nabój pistoletowy PARABELLUM; 9 mm. CPC: 35.33.00.00-6. 7,62 mm nabój wz. 43 z pociskiem zwykłym PS, niełódkowany - 20.000 szt.; 9 mm nabój pistoletowy PARABELLUM - 15.000 szt...
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.33.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Nabój kaliber 12 z pociskiem gumowym (Chrabąszcz 50); (Chrabąszcz 30); (Chrabąszcz 20); nabój kaliber 12 typu LFT-6,8; nabój kaliber 12 typu Breneka W8-MP; nabój kaliber 12x45 ślepy (NET-05)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nabój kaliber 12 z pociskiem gumowym (Chrabąszcz 50); (Chrabąszcz 30); (Chrabąszcz 20); nabój kaliber 12 typu LFT-6,8; nabój kaliber 12 typu Breneka W8-MP; nabój kaliber 12x45 ślepy (NET-05). Nabój kaliber 12 z pociskiem gumowym (Chrabąszcz 50) - 2.000 szt.; (Chrabąszcz 30) - 2.000 szt.; (Chrabąszcz 20) - 2.000 szt.; nabój kaliber 12 typu LFT-6,8 - 2.000 szt.; nabój kaliber 12 typu Breneka W8-MP - 1.500 szt.; nabój kaliber 12x45 ślepy (NET-05) - 500 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.33.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: 26 mm nabój sygnałowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 26 mm nabój sygnałowy - 550 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.33.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Uniwersalny granat łzawiący.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uniwersalny granat łzawiący UGŁ 200x1 - 1200 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.33.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Petarda do pozoracji ognia artyleryjskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Petarda do pozoracji ognia artyleryjskiego - 300 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.33.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: 26 mm nabój oświetlający; 26 mm nabój pistoletowy łzawiący (NPŁ-26)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 26 mm nabój oświetlający; 26 mm nabój pistoletowy łzawiący (NPŁ-26). 26 mm nabój oświetlający - 300 szt.; 26 mm nabój pistoletowy łzawiący (NPŁ-26) - 300 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.33.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.