eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojnice › USŁUGI ZWIĄZANE Z BIEŻĄCYM UTRZYMANIEM DRÓG I ULIC POWIATOWYCH z podziałem na częściCzęść nr 1. Część nr 1. Koszenie traw i chwastów Część nr 2. Usługa transportowa samochodem o ładowności od 3,5 Mg do 5,0 Mg z HDS-em Część nr 3. Podkrzesanie i formowanie korony drzew

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-11

Chojnice: USŁUGI ZWIĄZANE Z BIEŻĄCYM UTRZYMANIEM DRÓG I ULIC POWIATOWYCH z podziałem na części: Część nr 1. Część nr 1. Koszenie traw i chwastów Część nr 2. Usługa transportowa samochodem o ładowności od 3,5 Mg do 5,0 Mg z HDS-em Część nr 3. Podkrzesanie i formowanie korony drzew
Numer ogłoszenia: 30784 - 2015; data zamieszczenia: 11.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chojnicki , ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3966533.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chojnice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI ZWIĄZANE Z BIEŻĄCYM UTRZYMANIEM DRÓG I ULIC POWIATOWYCH z podziałem na części: Część nr 1. Część nr 1. Koszenie traw i chwastów Część nr 2. Usługa transportowa samochodem o ładowności od 3,5 Mg do 5,0 Mg z HDS-em Część nr 3. Podkrzesanie i formowanie korony drzew.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług oznaczonych tytułem: USŁUGI ZWIĄZANE Z BIEŻĄCYM UTRZYMANIEM DRÓG I ULIC POWIATOWYCH z podziałem na części: Część nr 1. Część nr 1. Koszenie traw i chwastów Część nr 2. Usługa transportowa samochodem o ładowności od 3,5 Mg do 5,0 Mg z HDS-em Część nr 3. Podkrzesanie i formowanie korony drzew Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale D - SIWZ Opisie Przedmiotu Zamówienia, Rozdziale E - SIWZ Kosztorysach ofertowych - ślepych Rozdziale F- SIWZ Istotnych postanowieniach do umowy. A.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług p.n. USŁUGI ZWIĄZANE Z BIEŻĄCYM UTRZYMANIEM DRÓG I ULIC POWIATOWYCH z podziałem na części: Część nr 1. Koszenie traw i chwastów Część nr 2. Usługa transportowa samochodem o ładowności od 3,5 Mg do 5,0 Mg z HDS-em Część nr 3. Podkrzesanie i formowanie korony drzew B.Wykonawca jest zobowiązany sporządzić dla CZĘŚCI NR 1 i CZĘŚCI NR 3 projekt organizacji ruchu na czas wykonywania usługi -uzgodniony z Komendą Powiatową Policji w Chojnicach -zatwierdzony przez Starostwo Powiatowe w Chojnicach C.Zakres usług: CZĘŚĆ nr 1 - Koszenie traw i chwastów przy drogach powiatowych Koszenie traw i chwastów przy drogach powiatowych w ilości 2.120,00 tys. m2 Szacunkowa powierzchnia koszenia w ciągu dróg powiatowych z podziałem na poszczególne gminy: 1)gmina Brusy - 250,0 tys. m2 2)gmina Chojnice - 800,0 tys. m2 3)gmina Czersk - 400,0 tys. m2 4)gmina Konarzyny - 100,0 tys. m2 5)miasto Chojnice (z wywozem trawy) - 220,0 tys. m2 6)ścieżka rowerowa w ciągu drogi powiatowej - 105,0 tys. m2 nr 2634G Charzykowy - Karolewo (2500,00 m x 6 m x 7 razy ręcznie i mechanicznie łącznie ze skarpami - cała szerokość pasa drogowego - z wywozem trawy) 7)ścieżka rowerowa w ciągu drogi powiatowej - 105,0 tys. m2 nr 2410G Czersk-Malachin (2500,00 m x 6 m x 7 razy ręcznie i mechanicznie łącznie ze skarpami - cała szerokość pasa drogowego - z wywozem trawy) 8)ścieżka rowerowa Charzykowy - Chociński Młyn - 120,0 tys. m2 (ręcznie i mechanicznie pas między jezdnią a ścieżką rowerową oraz min. 1,0 m po stronie zewnętrznej ścieżki z usunięciem trawy ze ścieżki - na obszarze zabudowanym od krawędzi jezdni do granicy pasa drogowego) 9)droga powiatowa od DW 235 - Krojanty do DK 22 - 20,0 tys. m2 (cały pas drogowy) Pierwsze koszenie: Rozpoczęcie w m-cu maj - czerwiec 2015 r. Następne koszenia każdorazowo ustali Zamawiający o czym powiadomi Wykonawcę z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem. Wymagana szerokość koszenia min. 1,2 m (na odcinkach zamiejskich) oraz cała szerokość pasa drogowego na obszarach zabudowanych. Usługi wykonywane mechanicznie muszą być uzupełnione ręcznym obkoszeniem przy drzewach i urządzeniach drogowych. Maksymalna wysokość roślin pozostałych po skoszeniu do 5 cm. CZĘŚĆ NR 2. - Usługa transportowa samochodem o ładowności od 3,5 Mg do 5,0 Mg z HDS-em Wynajem samochodu skrzyniowego o ładowności od 3,5 Mg do 5,0 Mg z HDS-em do transportem materiałów związanych z utrzymaniem dróg powiatowych . Miejsce realizacji zamówienia - teren POWIATU CHOJNICKIEGO. Obsługa 2 osobowa - kierowca + 1 pracownik fizyczny. Wymagane wyposażenie: chwytak do drewna długiego, chwytak dwuszczękowy. Uwaga: HDS musi posiadać aktualne przeglądy Dozoru Technicznego! Zakres usług - do 1200,00 godz. CZĘŚĆ NR 3. Podkrzesanie i formowanie korony drzew Podkrzesanie i formowanie korony drzew w ilości 301,00 szt. w ciągu ulic powiatowych na terenie miasta Chojnice : nr 2665G ul. Armii Ludowej - 40,00 szt. nr 2669G ul. Aleja Brzozowa - 10,00 szt. nr 2656G ul. Drzymały - 65,00 szt. nr 2656G ul. Wicka Rogali - 28,00 szt. nr 2658G ul. Strzelecka - 62,00 szt. nr 2652G ul. Wysoka - 24,00 szt. nr 2652G ul. Zielona - 6,00 szt. nr 2657G ul. Żwirki i Wigury - 46,00 szt. ul. 31 Stycznia 56 Chojnice Starostwo Powiatowe - 20,00 szt..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.11.20.00-8, 60.10.00.00-9, 77.34.10.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wadium - nie dotyczy. 2.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie potencjału technicznego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

7.ZAWARTOŚĆ OFERT: Oferta winna zawierać wypełniony formularz - druk OFERTA - wg załącznika - Rozdział. B do SIWZ, oraz niżej wymienione dokumenty: a) Dokumenty wymienione w dziale IX niniejszej SIWZ, b) INNE DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW: -Wypełniony Kosztorys Ofertowy - zgodny z treścią formularza zamieszczonego w Rozdziale E SIWZ kosztorys Ślepy -Zobowiązanie o współpracy - wg załącznika nr 5 do siwz. -Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - wg załącznika nr 3 do siwz. -Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 6 do siwz. Dokumenty podmiotów zagranicznych. 5.1 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, zgodnie z § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( poz. 231). Zgodnie z zapisem § 4 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów (odniesienie do pkt. III 4.3.1 ogłoszenia), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. W przypadku jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów: a)oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - wg wzoru stanowiącego zał. nr 2 do siwz. b)aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku gdy wykonawca nie spełnia samodzielnie wymaganych warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu składa pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.(w oryginale) zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp. Zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda: Dokumentów dotyczących w szczególności a)zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b)sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia c)charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d)zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

3.Dla potrzeb Umowy, Siła Wyższa oznacza zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki. 4.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: 1)konieczności udzielenia zamówienia dodatkowego, nieobjętego zamówieniem podstawowym, którego wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: a)z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby podniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów, b)prawidłowe wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. 2)wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy, jeżeli Zamawiający uzna je za zasadne. 3)zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, 4)wystąpienie siły wyższej, 5)skrócenia terminu zakończenia realizacji umowy na pisemny wniosek Wykonawcy, 6)wstrzymania przez zamawiającego wykonywania prac nie wynikających z okoliczności leżących po stronie wykonawcy. 5.W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, wymienionych w pkt 1-6, termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. 6.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie wartości przedmiotu umowy w przypadku: 1) zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia; 2)Zmiany stawki podatku od towarów i usług. 7.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zamiany podwykonawców w przypadku: 1)wprowadzenia nowego podwykonawcy, 2)rezygnacji podwykonawcy, 3)zmiany wartości lub zakresu dostaw wykonywanych przez podwykonawców. 8.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany osób wymienionych w umowie w przypadku: 1)śmierci, choroby, rezygnacji, zwolnienia pracownika lub innych zdarzeń losowych, 2)zastrzeżeń jednej ze stron, co do kompetencji w/w osób. W takim przypadku nowa osoba musi spełniać wymagania określone w siwz. 9.Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może Wyrazić zgodę. Powyższe postanowienia nie stanowią zobowiązania zamawiającego do wyrażenia zgody na ich wprowadzenie. 10.Istotne dla Stron postanowienia zawiera wzór umowy, która stanowi integralną część niniejszej SIWZ. 11.Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. 12.W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmian postanowień umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego, poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie. 13.Jeżeli Zamawiający uzna, że okoliczności wskazane przez Wykonawcę jako stanowiące podstawę do zmiany umowy nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w umowie. Zmiana umowy może nastąpić w formie pisemnej, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.chojnice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIAT CHOJNICKI ul. 31 Stycznia 56 89-600 CHOJNICE.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2015 godzina 09:00, miejsce: Starostwie Powiatowym w Chojnicach ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice Biuro Obsługi Interesantów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część nr 1. Koszenie traw i chwastów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: B.Wykonawca jest zobowiązany sporządzić dla CZĘŚCI NR 1 i CZĘŚCI NR 3 projekt organizacji ruchu na czas wykonywania usługi -uzgodniony z Komendą Powiatową Policji w Chojnicach -zatwierdzony przez Starostwo Powiatowe w Chojnicach C.Zakres usług: CZĘŚĆ nr 1 - Koszenie traw i chwastów przy drogach powiatowych Koszenie traw i chwastów przy drogach powiatowych w ilości 2.120,00 tys. m2 Szacunkowa powierzchnia koszenia w ciągu dróg powiatowych z podziałem na poszczególne gminy: 1)gmina Brusy - 250,0 tys. m2 2)gmina Chojnice - 800,0 tys. m2 3)gmina Czersk - 400,0 tys. m2 4)gmina Konarzyny - 100,0 tys. m2 5)miasto Chojnice (z wywozem trawy) - 220,0 tys. m2 6)ścieżka rowerowa w ciągu drogi powiatowej - 105,0 tys. m2 nr 2634G Charzykowy - Karolewo (2500,00 m x 6 m x 7 razy ręcznie i mechanicznie łącznie ze skarpami - cała szerokość pasa drogowego - z wywozem trawy) 7) ścieżka rowerowa w ciągu drogi powiatowej - 105,0 tys. m2 nr 2410G Czersk-Malachin (2500,00 m x 6 m x 7 razy ręcznie i mechanicznie łącznie ze skarpami - cała szerokość pasa drogowego - z wywozem trawy) 8) ścieżka rowerowa Charzykowy - Chociński Młyn - 120,0 tys. m2 (ręcznie i mechanicznie pas między jezdnią a ścieżką rowerową oraz min. 1,0 m po stronie zewnętrznej ścieżki z usunięciem trawy ze ścieżki - na obszarze zabudowanym od krawędzi jezdni do granicy pasa drogowego) 9) droga powiatowa od DW 235 - Krojanty do DK 22 - 20,0 tys. m2 (cały pas drogowy) Pierwsze koszenie: Rozpoczęcie w m-cu maj - czerwiec 2015 r. Następne koszenia każdorazowo ustali Zamawiający o czym powiadomi Wykonawcę z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem. Wymagana szerokość koszenia min. 1,2 m (na odcinkach zamiejskich) oraz cała szerokość pasa drogowego na obszarach zabudowanych. Usługi wykonywane mechanicznie muszą być uzupełnione ręcznym obkoszeniem przy drzewach i urządzeniach drogowych. Maksymalna wysokość roślin pozostałych po skoszeniu do 5 cm. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale D - SIWZ Opisie Przedmiotu Zamówienia, Rozdziale E - SIWZ Kosztorysach ofertowych - ślepych Rozdziale F- SIWZ Istotnych postanowieniach do umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.11.20.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wyk. podst. kosz. obejmującego M. Chojnice ze ścieżką rowerową oraz drogi zamiejskie w ilości: 250 000,00 m 2 liczony od dnia zgłosz. - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część nr 2. Usługa transportowa samochodem o ładowności od 3,5 Mg do 5,0 Mg z HDS-em.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ NR 2. - Usługa transportowa samochodem o ładowności od 3,5 Mg do 5,0 Mg z HDS-em Wynajem samochodu skrzyniowego o ładowności od 3,5 Mg do 5,0 Mg z HDS-em do transportem materiałów związanych z utrzymaniem dróg powiatowych . Miejsce realizacji zamówienia - teren POWIATU CHOJNICKIEGO. Obsługa 2 osobowa - kierowca + 1 pracownik fizyczny. Wymagane wyposażenie: chwytak do drewna długiego, chwytak dwuszczękowy. Uwaga: HDS musi posiadać aktualne przeglądy Dozoru Technicznego! Zakres usług - do 1200,00 godz. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale D - SIWZ Opisie Przedmiotu Zamówienia, Rozdziale E - SIWZ Kosztorysach ofertowych - ślepych Rozdziale F- SIWZ Istotnych postanowieniach do umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin podstawienia sprzętu liczony o daty zgłoszenia - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część nr 3. Podkrzesanie i formowanie korony drzew.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: B.Wykonawca jest zobowiązany sporządzić dla CZĘŚCI NR 1 i CZĘŚCI NR 3 projekt organizacji ruchu na czas wykonywania usługi -uzgodniony z Komendą Powiatową Policji w Chojnicach -zatwierdzony przez Starostwo Powiatowe w Chojnicach CZĘŚĆ NR 3. Podkrzesanie i formowanie korony drzew Podkrzesanie i formowanie korony drzew w ilości 301,00 szt. w ciągu ulic powiatowych na terenie miasta Chojnice : nr 2665G ul. Armii Ludowej - 40,00 szt. nr 2669G ul. Aleja Brzozowa - 10,00 szt. nr 2656G ul. Drzymały - 65,00 szt. nr 2656G ul. Wicka Rogali - 28,00 szt. nr 2658G ul. Strzelecka - 62,00 szt. nr 2652G ul. Wysoka - 24,00 szt. nr 2652G ul. Zielona - 6,00 szt. nr 2657G ul. Żwirki i Wigury - 46,00 szt. ul. 31 Stycznia 56 Chojnice Starostwo Powiatowe - 20,00 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.34.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania usługi liczony od dnia podpisania umowy - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.