eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chociwel › Remont drogi gminnej wraz ze zjazdami do posesji, chodnikami i odwodnienim w mieście Chociwel.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-17

Chociwel: Remont drogi gminnej wraz ze zjazdami do posesji, chodnikami i odwodnienim w mieście Chociwel.
Numer ogłoszenia: 30784 - 2009; data zamieszczenia: 17.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Chociwlu , ul. Armii Krajowej 52, 73-120 Chociwel, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 6522024, faks 091 6522076.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chociwel.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej wraz ze zjazdami do posesji, chodnikami i odwodnienim w mieście Chociwel..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi gminnej wraz ze zjazdami do posesji, chodnikami i odwodnienim w mieście Chociwel, ul. Partyzantów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wysokość wadium na całość zamówienia ustala się w kwocie 3.000 złotych słownie : trzy tysiące złotych. należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - Bank: Spółdzielczy w Goleniowie oddział w Chociwlu Nr rachunku : 39 9375 1041 5500 0299 2000 0040

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanieinnych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych, - akceptują warunki i wymagania określone w siwz..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony załącznik nr 1 - formularz OFERTA 2. Oświadczenia o : sposobie realizacji zamówienia tj. siłami własnymi lub z użyciem podwykonawców, udzieleniu okresu gwarancji jakości na wykonane roboty i zamontowane urządzenia, uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót, sporządzeniu dokumentacji owykonawczej i inwentaryzacji geodezyjnej, terminie wykonania zamówienia, 3. Kopia dowodu wniesienia wadium. 4. Kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną wraz z zestawieniem cen pracy podstawowego sprzętu i urządzeń, które wykonawca będzie używał do wykonania przedmiotu zamówienia. 5. Wykaz podwykonawców wraz z określeniem części zamówienia, jaka wykonawca zamierza im powierzyć. 6. zaświadczenie o wpisie do rejestru sdziałalności gospodarczej. 7. zaświadczenie naczelnika włąściwego Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z opłacaniem podatków lub zaświadczenie o odroczeniu płatności. 8. zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS o niezaleganiu z opłacaniem składek. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub przez osobę posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chociwel.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Chociwlu; ul. Armii Krajowej 52, pokój nr 13 (II piętro)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego; pokój numer 2 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.