eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opoczno › dostawa sprzętu komputerowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-07

Opoczno: dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 307784 - 2009; data zamieszczenia: 07.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Rejonowy w Opocznie , ul. Partyzantów 30, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 044 7544823.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.opoczno.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego tj.: 17 zestawów komputerowych o poniższej konfiguracji: Płyta główna - Gigabyte GA-MA74GM-S2H lub równoważne o podanych parametrach: Typ gniazda procesora: Socket AM2 Liczba gniazd procesorów: 1 Rodzaj pamięci: DDR2 Liczba gniazd DDR2: minimum 2 gniazda minimalna wielkość pamięci RAM: 4 GB Zintegrowany układ dźwiękowy Układ LAN: zintegrowany 10/100/1000 PCI-Express x1 minimum 1 gniazdo PCI-Express x16 minimum 1 gniazdo Złącza PCI: min 2 Złącza USB 2.0: min 4 Układ RAID: Serial ATA II min 2 Maksymalna ilość urządzeń ATA: min1 Zintegrowana karta graficzna Typ złącza zasilania ATX: 24-pin Procesor AMD Athlon 64 LE-1640 BOX (lub szybszy) Pamięć operacyjna: Kingston DDR2 4 GB DVD Obudowa typ: midi tower zasilacz 400W FDD 1.44MB 3.5 WD Caviar SE 160 GB WD1600AAJS 8MB cache Serial ATA-II lub o padanych parametrach : format szerokości 3.5 cala, pojemność160 GB, interfejsSerial ATA wersja interfejsuSerial ATA/300 typ łożyska olejowe FDB prędkość obrotowa 7 200 obr./min. pamięć cache 8 192 kbmaks. transfer wewnętrzny748 Mbps maks. transfer zewnętrzny 300 MB/s,średni czas dostępu 8,9 ms, wytrzymałość w czasie pracy 65 G, wytrzymałość w czasie spoczynku 300 G, niezawodność MTBF750 000 godz., minimalna głośność 26 dB, technologia S.M.A.R.T.tak System operacyjny: 32-bitowa wersja systemu Windows VistaR Business z możliwością zmiany wersji na niestandardową instalację systemu Windows XP Professional oraz opcjonalnej aktualizacji systemu do Windows R 7 Klawiatura, Mysz, Listwa zasilająca ZESTAWY MAJĄ BYĆ ZŁOŻONE Z ZAINSTALOWANYM SYSTEMEM OPERACYJNYM Microsoft Windows XP Professional PL OEM!!! - Monitor Samsung SyncMaster 943N szt. 17 lub równoważne o podanych parametrach: przekątna19 cali, technologia wykonania TN, rozdzielczość nominalna1280 x 1024 piksele kontrast 1000:1 (dynamiczny 8000:1) jasność300 cd/m2 maks. częst. odchylania pionowego 75 Hz maks. częst. odchylania poziomego 81 kHz wielkość plamki 0,294 mm czas reakcji plamki 5 ms kąt widzenia pion160 ° kąt widzenia poziom170 ° ilość wyświetlanych kolorów16,7 mln analogowe złącze D-Sub 15-pin normy jakościowe TCO 2003 drukarka HP LaserJet P1006 - 17 szt. przewód USB do drukarki HP LaserJet P1006 - 17 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Załącznik nr 2 do SIWZ Do oferty należy również dołączyć 1.Wypełniony formularz ofertowy (Zał. Nr 1) 2. Załącznik asortymentowy (Zał. nr 3) 3. Parafowany wzór umowy. 4.Oświadczenie Wykonawcy, że przedmiot zamówienia jest zgodny z wymogami i parametrami wskazanymi przez Zamawiającego Dokumenty, o których jest mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją warunków zawartych w SIWZ. Brak jakichkolwiek z wyżej wymienionych oświadczeń i dokumentów lub złożenie dokumentów w niewłaściwej formie i niewłaściwym czasie spowoduje odrzucenie oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Załącznik nr 2 do SIWZ 3.Wypełniony formularz ofertowy (Zał. Nr 1) 4. Załącznik asortymentowy (Zał. nr 3) 5. Parafowany wzór umowy. 6.Oświadczenie Wykonawcy, że przedmiot zamówienia jest zgodny z wymogami i parametrami wskazanymi przez Zamawiającego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.opoczno.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Szpital Powiatowy w Opocznie ul. Partyzantów 30 26-300 Opoczno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2009 godzina 12:00, miejsce: SP ZOZ Szpital Powiatowy w Opocznie ul. Partyzantów 30 26-300 Opoczno sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.