eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Dostawa urządzeńsuszarki laboratoryjnej, mieszadła, wag analitycznych. Oznaczenie sprawyOZ/D/140/AS/09

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-07

Gliwice: Dostawa urządzeń: suszarki laboratoryjnej, mieszadła, wag analitycznych. Oznaczenie sprawy: OZ/D/140/AS/09
Numer ogłoszenia: 307770 - 2009; data zamieszczenia: 07.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Śląska , ul. Akademicka 2A, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. (032) 237 13 34, 2371335, faks 0322371334, 2372255, 2372660.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń: suszarki laboratoryjnej, mieszadła, wag analitycznych. Oznaczenie sprawy: OZ/D/140/AS/09.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń dla Politechniki Śląskiej w podziale na 4 zadania. Wartość niniejszego zamówienia nie przekracza 14.000 euro, ale zbilansowana wartość zakupu tego typu urządzeń w ciągu roku przekracza 14.000 euro i nie przekracza 206.000 euro..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.71.62.00 - Suszarki 42.99.64.00 - Mieszadła 38.31.11.00 - Elektroniczne wagi analityczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki podmiotowe (warunki udziału w postępowaniu jakie musi spełnić Wykonawca): 1. Spełnienie przesłanek udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 ustawy. 2. Spełnienie przesłanki udziału w postępowaniu określonej w art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. 1-2, poprzez zastosowanie kryterium spełnia/nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy potwierdzają spełnienie tych warunków. Brak któregokolwiek z nw. oświadczeń, dokumentów i załączników potwierdzających spełnienie ww. warunków lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy na mocy art. 24. ust. 2 pkt 3 ustawy w zakresie nw. pkt A )1.1, 1.2, 2.1 (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy). Warunki przedmiotowe (warunki dotyczące przedmiotu zamówienia jakie musi spełnić Wykonawca): 3. Zaoferowanie ceny, gwarancji, terminu realizacji itd. 4. Zaoferowanie parametrów technicznych. Zamawiający dokona sprawdzenia i oceny czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Brak któregokolwiek z nw. dokumentów i załączników potwierdzających ww. wymagania lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkował odrzuceniem oferty na mocy art. 89. ust. 1 ustawy w zakresie nw. pkt. B) 3.1, 4.1, 4.2.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie warunków podmiotowych: 1.1 Oświadczenie. 1.2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy. 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B) Na potwierdzenie warunków przedmiotowych: 3.1. Oferta Cenowa. 4.1. Tabela Parametrów Technicznych. 4.2. Fotografie, opisy foldery, prospekty lub inne materiały dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia (tylko dla urządzeń równoważnych w zakresie wszystkich zadań) w języku polskim lub angielskim. C) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w części A pkt. 2.1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Ww. dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. D) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt C), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polsl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Śląska, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, 44 - 100 Gliwice, ul. Konarskiego 18, pok. 511.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Politechnika Śląska, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, 44 - 100 Gliwice, ul. Konarskiego 18, pok. 511.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: A) W przypadku składania oświadczeń lub podpisywania jakichkolwiek dokumentów przez PEŁNOMOCNIKA wymagane jest dołączenie oryginału pełnomocnictwa z podpisem mocodawcy lub kopii uwierzytelnionej notarialnie. B) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenia zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do tych Wykonawców. Jeżeli oferta Wykonawców, występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający (przed zawarciem umowy) może żądać umowy regulującej ich współpracę. Należy również dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia; pełnomocnictwo to powinno być udzielone (podpisane) przez podmioty występujące wspólnie. C) Zamawiający zobowiązuje się dokonać zapłaty należności na rachunek Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty wystawienia faktury i spełnienia postawionych warunków..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Suszarka laboratoryjna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę jednej uniwersalnej suszarki laboratoryjnej z naturalnym obiegiem powietrza, która służyć będzie do zadań suszenia i sterylizacji, które nie wymagają dużej prędkości suszenia lub specjalnych wymagań czasowych. Stosowany także do przechowywania próbek w precyzyjnych warunkach temperaturowych. (CPV: 42.71.62.00-0 Suszarki). Wartość niniejszego zamówienia nie przekracza 14.000 Euro. Termin dostawy: do 2 tygodni (14 dni) od dnia podpisania umowy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.71.62.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mieszadło magnetyczne z kontrolerem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę jednego jednostanowiskowego mieszadła magnetycznego z grzaniem które służyć będzie do bezkontaktowego mieszania cieczy w naczyniach laboratoryjnych, jak kolby lub zlewki, a nawet probówki. (CPV: 42.99.64.00-8 Mieszadła). Wartość niniejszego zamówienia nie przekracza 14.000 Euro. termin dostawy: do 2 tygodni (14 dni) od dnia podpisania umowy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.64.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Waga analityczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę jednej wagi analitycznej, która służyć będzie do pomiarów masy o bardzo wysokiej dokładności. (CPV: 38.31.11.00-9 Elektroniczne wagi analityczne). Wartość niniejszego zamówienia nie przekracza 14.000 Euro. Termin dostawy: do 2 tygodni (14 dni) od dnia podpisania umowy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.31.11.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Waga analityczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę jednej wagi analitycznej o wysokiej rozdzielczości i dokładności oraz powtarzalności pomiaru rzędu 0,01 mg, posiadająca wewnętrzną kalibrację oraz posiadająca możliwość zapisywania wyników ważenia w formie cyfrowej, która służyć będzie do pomiarów masy o bardzo wysokiej dokładności. (CPV: 38.31.11.00-9 Elektroniczne wagi analityczne). Wartość niniejszego zamówienia nie przekracza 14.000 Euro. Termin dostawy: do 2 tygodni (14 dni) od dnia podpisania umowy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.31.11.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.