eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zaręba › Dostawa jednego nowego fabrycznie ciągnika rolniczego wersja komunalna, do Zakładu Karnego w Zarębie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-10

Zaręba: Dostawa jednego nowego fabrycznie ciągnika rolniczego wersja komunalna, do Zakładu Karnego w Zarębie.
Numer ogłoszenia: 307639 - 2008; data zamieszczenia: 10.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Zarębie , ul. Leśna 4, 59-800 Zaręba, woj. dolnośląskie, tel. 075 7229370, faks 075 7229398.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa - Zakład Karny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa jednego nowego fabrycznie ciągnika rolniczego wersja komunalna, do Zakładu Karnego w Zarębie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wersja komunalna do Zakładu Karnego w Zarębie Przedmiot zamówienia musi być wyprodukowany nie wcześniej niż w 2008 roku. Kod przedmiotu zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień 16700000-2 Przedmiotem zamówienia jest dostawa ciągnika rolniczego w wersji komunalnej wraz z dodatkowym wyposażeniem według następujących kryteriów: Lp Parametry techniczne ciągnika 1 Rok produkcji 2008 2 Silnik TURBODOŁADOWANY, moc silnika według normy DIN - nie mniejsza niż 70 KM 3 Norma emisji spalin - EURO III 4 Skrzynia biegów: - przekładniowa synchronizowana - minimalna ilość biegów 10/2 5 Wał odbioru mocy: - zależny/niezależny, - minimalne obroty WOM - 540 obr/min 6 Układ hydrauliczny: - minimalny udźwig tylnego podnośnika 3 400 kg, - minimalna wydajność pompy hydraulicznej 50 l/min - Zaczep o regulowanej wysokości - dodatkowy rozdzielacz hydrauliki 7 Układ kierowniczy hydrostatyczny 8 Przedni most napędowy - Kabina kierowcy: - ogrzewana z wentylacją - dodatkowe siedzisko dla pasażera wraz z homologacją (możliwość przewożenia pasażera) - oświetlenie przednie i tylne mocowane na kabinie - oświetlenie ostrzegawcze montowane na kabinie (kogut) 10 Zbiornik paliwa min. 80 litrów 11 Pneumatyka do przyczepy jedno- i dwuobwodowa 12 Minimalne obciążniki kół tylnych - 150 kg Dodatkowe wyposażenie 1 Przedni TUZ o udźwigu minimalnym 1700 kg 2 Rozdzielacz trzyfunkcyjny ze sterowaniem do TUZ-a, 6 wyjść EURO 3 Pług do odśnieżania: - szerokość roboczej min 2,1 metra - możliwość sterowania pługiem z kabiny - możliwość pracy pługu w kilku pozycjach roboczych 4 Ładowacz czołowy wyposażony w hydrauliczny amortyzator o udźwigu minimalnym 1 700 kg 5 Łyżka gładka o szerokości roboczej min. 2,1 metra 6 Chwytak do palet Qmin = 1 500 kg 7 Urządzenie powinno zapewnić możliwość jednoczesnego podłączenia TUZ-a bez wykluczenia podłączenia ładowacza czołowego (jednoczesne zamontowanie obu systemów) Warunki dodatkowe 1 Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przedmiot umowy zgodnie ze złożoną ofertą w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy. Przegląd zerowy na koszt dostarczającego ciągnik 2 Zamawiający nie dopuszcza realizacji całości ani części zamówienia siłami podwykonawców 3 Ciągnik rolniczy powinien być dostarczony loco Zakład Karny w Zarębie na koszt Wykonawcy 4 Wykonawca powinien dostarczyć niżej wymienione dokumenty: - Świadectwo homologacyjne umożliwiające przejazd w kabinie 2 osób - Deklaracja zgodności - Książka serwisowa - Instrukcję obsługi w języku polskim - Wszelką dokumentację umożliwiającą rejestrację ciągnika we właściwym dla Zamawiającego urzędzie 5 Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na oferowany ciągnik rolniczy na okres nie krótszy niż 18 miesięcy 6 Wykonawca zapewni bezpłatne szkolenie obsługi na terenie siedziby Zamawiającego 7 Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Czas fizycznej reakcji w okresie gwarancji (tj przyjazd na miejsce awarii) do 24 godzin od pisemnego zgłoszenia 8 W okresie pogwarancyjnym podjęcie naprawy może wynosić maksymalnie 2 dni robocze od momentu pisemnego zgłoszenia awarii. Zakończenie naprawy powinno nastąpić w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych od daty jej rozpoczęcia 9 Maksymalna odległość siedziby serwisu - 50 km 10 Wyposażenie ciągnika w podstawowy pakiet bezpieczeństwa: gaśnica, apteczka, trójkąt ostrzegawczy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00 - Ciągniki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawcy biorący udział w przetargu nie wpłacają wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058). 5) akceptują warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w załącznikach do specyfikacji. Ponadto Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że w okresie trzech lat przed dniem wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał przynajmniej trzy zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączeniu dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Zamawiający oceni spełnianie przez wykonawców w/w warunków na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów. Oświadczenia i dokumenty, jakie wykonawcy mają dołączyć do oferty zostały wymienione w punkcie 6 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy wykonawca jest zobowiązany oświadczyć, że: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24. ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.(Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058). 5) akceptuje warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w załącznikach do specyfikacji. Ponadto każdy z Wykonawców winien złożyć: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Wykaz wykonanych trzech dostaw w okresie ostatnich trzech lat przez dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączeniu dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składania ofert. - Oświadczenia muszą mieć formę pisemną i być aktualne w dniu złożenia ofert. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZAKŁAD KARNY W ZARĘBIE UL. LEŚNA 4 59-800 LUBAŃ tel 075 722 93 87 w godz 08:00 do 14:30 lub na stronie internetowej www.sw.gov.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2008 godzina 08:00, miejsce: SEKRETARIAT ZAKŁADU KARNEGO W ZARĘBIE UL. LEŚNA 4 59-800 LUBAŃ.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.