eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › zagospodarowanie Placu Dworcowego w Elblągu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-30

POZYCJA 30758

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Elbląg: zagospodarowanie Placu Dworcowego w Elblągu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina - Miasto Elbląg, do kontaktów: Agata Kosiorek, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 235 35 36, 055 239 31 25, fax 055 235 35 55, 055 239 33 34, e-mail: umelblag@elblag.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.umelblag.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Elblągu Wydział Zamówień Publicznych, Agata Kosiorek, ul. Łączności 1, pokój 125, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 239 31 76, fax 055 239 33 34. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Elblągu Wydział Zamówień Publicznych, Katarzyna Maciejczyk, ul. Łączności 1, pokój 125, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 239 31 25, fax 055 239 33 34. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urząd Miejski w Elblągu Wydział Zamówień Publicznych, Katarzyna Maciejczyk, ul. Łączności 1, pokój 125, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 239 31 25. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; administracja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zagospodarowanie Placu Dworcowego w Elblągu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Elbląg. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: "Zagospodarowanie Placu Dworcowego w Elblągu" przedmiot główny: nazewnictwo wg CPV: roboty drogowe Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z realizacją inwestycji: "Zagospodarowanie Placu Dworcowego w Elblągu". 2. Przedmiotowe roboty będą zrealizowane w oparciu o niżej wymienioną dokumentację projektową, specyfikacje techniczne i opracowania oraz przepisy obowiązujące w zakresie realizacji inwestycji budowlanych i budowy dróg publicznych. 3. Przedmiot zamówienia opisuje dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne pn.: "Przebudowa układu komunikacyjnego Placu Dworcowego w Elblągu; Etap I - Plac Dworcowy", opracowana na zlecenie Zamawiającego przez firmę PROWED Usługi Projektowe mgr inż. Wiesław Siemiątkowski, ul. Legionów 5, 82-300 Elbląg, składająca się z następujących opracowań: I. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA: - Przedmiary robót: 1) Przedmiar robót Nazwa inwestycji: Przebudowa układu komunikacyjnego Placu Dworcowego w Elblągu, Etap I - Plac Dworcowy Rodzaj/tytuł opracowania: Przedmiar robót drogowych 2) Przedmiar robót Nazwa inwestycji: Przebudowa układu komunikacyjnego Placu Dworcowego w Elblągu, Etap I Obiekt: Sieci elektroenergetyczne Faza: Przedmiar robót Rodzaj/tytuł opracowania: Projekt przebudowy oświetlenia terenu oraz usunięcia kolizji z sieciami elektroenergetycznymi 3) Przedmiar robót Nazwa inwestycji: Przebudowa układu komunikacyjnego Placu Dworcowego w Elblągu, Etap I - Plac Dworcowy Obiekt: Sieci wodno-kanalizacyjne Faza: Przedmiar do projektu budowlano - wykonawczego Rodzaj/tytuł opracowania: Projekt przebudowy kanalizacji deszczowej wraz z usunięciem kolizji z sieciami wodno - kanalizacyjnymi. 4) Przedmiar robót Nazwa inwestycji: Przebudowa układu komunikacyjnego Placu Dworcowego w Elblągu, Obiekt: Sieci telekomunikacyjne TDSA DIALOG Rodzaj/tytuł opracowania: Przedmiar robót 5) Przedmiar robót Przebudowa układu komunikacyjnego Placu Dworcowego w Elblągu. Etap I - Plac Dworcowy. Sieci telekomunikacyjne TK PKP Budowa: Usunięcie kolizji z sieciami telekomunikacyjnymi 6) Przedmiar robót Przebudowa układu komunikacyjnego Placu Dworcowego w Elblągu. Etap I - Plac Dworcowy. Sieci telekomunikacyjne TP S.A. Budowa: usunięcie kolizji z sieciami telekomunikacyjnymi 7) Przedmiar robót Nazwa inwestycji: Przebudowa układu komunikacyjnego Placu Dworcowego w Elblągu, Etap I - Plac Dworcowy Rodzaj/tytuł opracowania: Przedmiar urządzenia zieleni - Projekty: 1) projekt budowlano - wykonawczy Nazwa inwestycji: Przebudowa układu komunikacyjnego Placu Dworcowego w Elblągu, Etap I - Plac Dworcowy Etap II - Pętla autobusowa wraz z droga dojazdową Faza: Projekt budowlano - wykonawczy Rodzaj/tytuł opracowania: Projekt zagospodarowania terenu wraz z elementami małej architektury 2) projekt budowlano - wykonawczy Nazwa inwestycji: Przebudowa układu komunikacyjnego Placu Dworcowego w Elblągu, Etap I - Plac Dworcowy Faza: Projekt budowlano - wykonawczy Rodzaj/tytuł opracowania: Projekt dróg i placów 3) projekt budowlano - wykonawczy Nazwa inwestycji: Przebudowa układu komunikacyjnego Placu Dworcowego w Elblągu, Etap I - Plac Dworcowy Faza: Projekt budowlano - wykonawczy Rodzaj/tytuł opracowania: Projekt docelowej organizacji ruchu 4) projekt budowlano -wykonawczy Nazwa inwestycji: Przebudowa układu komunikacyjnego Placu Dworcowego w Elblągu - Etap I Obiekt: Sieci elektroenergetyczne Faza: Projekt budowlano - wykonawczy Rodzaj/tytuł opracowania: Projekt przebudowy oświetlenia terenu oraz usunięcia kolizji z sieciami elektroenergetycznymi 5) projekt budowlano - wykonawczy Nazwa inwestycji: Przebudowa układu komunikacyjnego Placu Dworcowego w Elblągu, Etap I - Plac Dworcowy Obiekt: Sieci wodno-kanalizacyjne Faza: Projekt budowlano - wykonawczy Rodzaj/tytuł opracowania: Projekt przebudowy kanalizacji deszczowej wraz z usunięciem kolizji z sieciami wodno - kanalizacyjnymi 6) projekt budowlano - wykonawczy Nazwa inwestycji: Przebudowa układu komunikacyjnego Placu Dworcowego w Elblągu, Obiekt: Sieci telekomunikacyjne TDSA DIALOG Faza: Projekt budowlano - wykonawczy Rodzaj/tytuł opracowania: Projekt usunięcia kolizji z sieciami telekomunikacyjnymi 7) projekt budowlano - wykonawczy Nazwa inwestycji: Przebudowa układu komunikacyjnego Placu Dworcowego w Elblągu, Etap I - Plac Dworcowy Obiekt: Sieci telekomunikacyjne TPSA Faza: Projekt budowlano - wykonawczy Rodzaj/tytuł opracowania: Projekt usunięcia kolizji z sieciami telekomunikacyjnymi 8) projekt budowlano - wykonawczy Nazwa inwestycji: Przebudowa układu komunikacyjnego Placu Dworcowego w Elblągu, ETAP I - Plac Dworcowy Obiekt: Sieci telekomunikacyjne TK PKP Faza: Projekt budowlano - wykonawczy Rodzaj/tytuł opracowania: Projekt usunięcia kolizji z sieciami telekomunikacyjnymi 9) projekt wykonawczy Nazwa inwestycji: Przebudowa układu komunikacyjnego Placu Dworcowego w Elblągu, Etap I - Plac Dworcowy Faza: Projekt wykonawczy Rodzaj/tytuł opracowania: Projekt urządzenia zieleni II. SPECYFIKACJE TECHNICZNE: 1) specyfikacje techniczne "Przebudowa układu komunikacyjnego Placu Dworcowego w Elblągu - etap I" Branża drogowa, 2) specyfikacje techniczne "Przebudowa układu komunikacyjnego Placu Dworcowego w Elblągu - etap I" Branża elektryczna, 3) specyfikacje techniczne "Przebudowa układu komunikacyjnego Placu Dworcowego w Elblągu - etap I" Branża sanitarna, 4) specyfikacje techniczne "Przebudowa układu komunikacyjnego Placu Dworcowego w Elblągu - etap I" Branża telekomunikacyjna sieci telekomunikacyjne TDSA DIALOG, 5) specyfikacje techniczne "Przebudowa układu komunikacyjnego Placu Dworcowego w Elblągu - etap I" Branża telekomunikacyjna TP SA 6) specyfikacje techniczne "Przebudowa układu komunikacyjnego Placu Dworcowego w Elblągu - etap I" Branża telekomunikacyjna TK PKP, 7) specyfikacje techniczne "Przebudowa układu komunikacyjnego Placu Dworcowego w Elblągu - etap I" Branża zieleni, Zamawiający informuje, że przedmiary robót, o których mowa w pkt I. ppkt A. SIWZ stanowią ZAŁĄCZNIK NR 9 do SIWZ. Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa - projekty budowlano - wykonawcze oraz projekt wykonawczy, o których mowa w pkt I. ppkt B. SIWZ oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, o których mowa w pkt II. SIWZ stanowią ZAŁĄCZNIK NR 10 do SIWZ. ZAŁĄCZNIK NR 10 do SIWZ jest zgodnie z wolą pobierającego SIWZ przekazywany w wersji papierowej za opłatą na pisemny wniosek pobierającego SIWZ lub udostępniany jest do wglądu dla zainteresowanych w siedzibie Zamawiającego. ZAŁĄCZNIK NR 10 do SIWZ wraz z SIWZ udostępniony jest również na stronie internetowej Zamawiającego www.umelblag.pl . 4. Powyższa dokumentacja projektowa została opracowana zgodnie z założeniami Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego rejonu dworców, Uchwała Nr XX/635/2001 Rady Miejskiej w Elblągu z dnia 22.02.2001 r. 5. Zamawiający informuje, że: a) Roboty będą m.in. prowadzone na działce nr 71/15 w obrębie 21, należącej do PKP S.A. Roboty realizowane na w/w działce będą rozliczane oddzielnie. Koszt wykonania tych robót będzie ponosiło PKP S.A. na podstawie podpisanej z Wykonawcą odrębnej umowy. b) Roboty muszą być prowadzone w taki sposób, aby przez cały czas ich realizacji umożliwić pasażerom i ludności dojście do budynku Dworca PKP, PKS i pętli autobusowej oraz aby możliwy był dojazd do firm i przedsiębiorstw zlokalizowanych w obszarze Placu Dworcowego, w tym w szczególności do Poczty Polskiej i budynku Dworca PKP. c) Sukcesywnie, w trakcie realizacji inwestycji Wykonawca będzie musiał w obszarze Placu Dworcowego wskazywać i czytelnie oznakowywać tymczasowe miejsca postoju TAXI. d) Zgodnie z założeniami Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego rejonu dworców, o którym mowa w pkt 3.4. SIWZ przewiduje realizację budynku na działce nr 84/1. Roboty związane z budową przedmiotowego budynku będą objęte odrębnym postępowaniem przetargowym. Realizacja budynku jw. planowana jest na lata 2008/2009. e) Będzie ubiegał się o współfinansowanie inwestycji środkami zewnętrznymi, np. pochodzącymi z Kontraktu Wojewódzkiego. 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił obsługę geodezyjną inwestycji, m.in.: a) wykonanie szkicu topograficznego z wytyczeniem obiektu i naniesieniem granicy pasa drogowego, b) sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej. 7. Zamawiający wymaga udzielenia 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty. W przypadku dostarczenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji, Zamawiający wymaga, aby były one zgodne ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ. Gwarancje o treści odbiegającej od wzorca nie będą przyjmowane. 8. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia wizji lokalnej w celu zapoznania się z warunkami wykonywania robót. 9. W trakcie realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia po podpisaniu umowy z Wykonawcą, poniższe dokumenty będą uważane za jej elementy oraz że będą interpretowane jako części umowy w następującej kolejności ich ważności: a) umowa, b) SIWZ, c) dokumentacja projektowa, d) przedmiar robót, e) oferta. 10. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 6471 - Kodeksu Cywilnego. 11. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, należnych im za wykonane roboty. 12. Zamawiający nie określa w SIWZ, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, a także podania nazw (firm) proponowanych podwykonawców. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia wynikającego z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych o treści: "Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych oświadczam, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres przedmiotu zamówienia: Na zakres robót składa się: a) przebudowa placu, b) przebudowa parkingów wraz z jezdniami manewrowymi, c) budowa ścieżki rowerowej, d) wykonanie oznakowania, e) przebudowa oświetlenia, f) przebudowa sieci kanalizacji deszczowej, g) gospodarka drzewostanem i nasadzenia zielenią, h) zagospodarowanie placu elementami małej architektury, i) usunięcie kolizji sieci wodno - kanalizacyjnych, j) usunięcie kolizji z sieciami elektroenergetycznymi, k) usunięcie kolizji z sieciami telekomunikacyjnymi: - Telefonii Dialog S.A., - TP S.A., - TK PKP. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.10.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki art. 22 ust. 1 tj. Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a. wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 2 robot budowlanych, w tym: 1. co najmniej 1 roboty budowlanej o łącznej wartości nie mniejszej niż 500 000, 00 zł brutto. Robota ta musi dotyczyć wykonania nawierzchni z kostki drogowej (kamiennej, klinkierowej, betonowej). W przypadku, gdy Wykonawca wykazuje więcej niż 1 robotę budowlaną, spełniającą warunek ich łączna wartość musi wynieść nie mniej niż 500 000, 00 zł brutto. i 2. co najmniej 1 roboty budowlanej o łącznej wartości nie mniejszej niż 1 500 000, 00 zł brutto. Robota ta musi zawierać n/w zakres robót: - budowę lub przebudowę jezdni, - budowę lub przebudowę chodnika, - budowę, przebudowę lub usunięcie kolizji kanalizacji deszczowej, - budowę, przebudowę lub usunięcie kolizji sieci teletechnicznej, - budowę, przebudowę lub usunięcie kolizji oświetlenia ulicy lub innych sieci energetycznych. W przypadku, gdy Wykonawca wykazuje więcej niż 1 robotę budowlaną, spełniającą warunek ich łączna wartość musi wynieść nie mniej niż 1 500 000, 00 zł brutto. b. dysponowanie wykwalifikowaną kadrą, niezbędną do kierowania robotami, będącymi przedmiotem zamówienia. Osoby, wyznaczone do kierowania robotami w poszczególnych branżach muszą posiadać wymagane uprawnienia i doświadczenie w kierowaniu robotami w swojej branży. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a. posiadanie polisy albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności b. osiągnięcie: ˇ średniego rocznego przychodu za ostatnie trzy lata obrotowe w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000, 00 zł ˇ płynności bieżącej (Xpb) w ostatnim roku obrotowym liczonej zgodnie ze wzorem: Xpb = aktywa obrotowe / zobowiązania krótkoterminowe nie mniejszej niż 1 (Xpb większe lub równe 1, Xpb większe lub równe 1). 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 1) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 6.2. SIWZ 2. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2)a. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 6.4. SIWZ Przy ocenie spełnienia tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane. 3. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2)b. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt 6.5. i 6.6. SIWZ Przy ocenie spełnienia tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane. 4. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 3)a. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 6.7. SIWZ 5. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 3)b. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt 6.8. SIWZ Przy ocenie spełnienia tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane. 6. Potwierdzenia spełnienia warunków wymienionych w Sekcji III.2) pkt 4) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie składanej oferty i oświadczeń Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga dostarczenia: ˇ zgodnie z pkt 6.1. SIWZ - Oświadczeń wynikających z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych ˇ zgodnie z pkt 6.2. SIWZ - Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. ˇ zgodnie z pkt 6.3. SIWZ - Wykazu podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności Uwaga: a) Wykaz składają tylko Wykonawcy, którzy zamierzają powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. b) wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ "PODWYKONAWCY", c) W wykazie podmiotów należy wskazać części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać nazwy (firmy) proponowanych podwykonawców. ˇ zgodnie z pkt 6.4. SIWZ - Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie Uwaga: a) w wykazie należy wymienić roboty potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunku określonego w Sekcji III.2) pkt 2)a. ogłoszenia, b) wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ "DOŚWIADCZENIE WYKONAWCY", c) dla robót wymienionych w wykazie należy załączyć dokumenty potwierdzające, że te roboty zostały wykonane należycie. ˇ zgodnie z pkt 6.5. SIWZ - Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Uwaga: a) w wykazie osób należy wymienić osoby przewidziane do kierowania robotami potwierdzając spełnienie warunku podanego w Sekcji III.2) pkt 2)b. ogłoszenia, b) wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ "WYKAZ OSÓB". ˇ zgodnie z pkt 6.6. SIWZ - Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Uwaga: a) Dla potwierdzenia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2)b. ogłoszenia, dla osób wymienionych w wykazie, o którym mowa w pkt 6.5. SIWZ, należy złożyć z ofertą dokumenty: decyzje o nadaniu uprawnień oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej terenowo izby inżynierów budownictwa. ˇ zgodnie z pkt 6.7. SIWZ - Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. ˇ zgodnie z pkt 6.8. SIWZ - Części sprawozdania finansowego, tj. "Rachunek zysków i strat" i "Bilans", a jeżeli ta część podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią dla tej części sprawozdania finansowego, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Uwaga: a) Wyżej wymienione dokumenty Wykonawcy składają za ostatnie 3 lata obrotowe, za które Wykonawcy mają sporządzone sprawozdanie finansowe i które byli zobligowani wykonać. b) dodatkowo Wykonawcy przedstawią dane finansowe na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ "DANE FINANSOWE". Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. UWAGA: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 6.2. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 "UWAGI" zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: Opłata (o ile dotyczy) 19, 00 (bez ZAŁĄCZNIKA NR 10 do SIWZ) Waluta: PLN + opłata przesyłki za zaliczeniem pocztowym Opłata (o ile dotyczy) 629, 00 (z ZAŁĄCZNIKIEM NR 10 do SIWZ) Waluta: PLN + opłata przesyłki za zaliczeniem pocztowym Warunki i sposób płatności: gotówką w kasie zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.06.2007, godzina 10:00, Urząd Miejski w Elblągu, ul. Łączności 1, pokój nr 300.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 24.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.