eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa sprzętu dla Wydziału Transportowego ŁZUK [...]

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-07

Łódź: Dostawa sprzętu dla Wydziału Transportowego ŁZUK [...]
Numer ogłoszenia: 307558 - 2009; data zamieszczenia: 07.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzki Zakład Usług Komunalnych , ul. Nowe Sady 19, 94-102 Łódź, woj. łódzkie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zaklad@lzuk.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu dla Wydziału Transportowego ŁZUK [...].

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu dla Wydziału Transportowo - Sprzętowego Łódzkiego Zakładu Usług Komunalnych tj. : samochodu typu furgon o dopuszczalnej masie całkowitej pojazdu 3300-3500 kg w ilości 1 szt., ciągnika z silnikiem o mocy 70-75 KM ze spychaczem czołowym w ilości 1 szt. oraz kosiarki bijakowej do koszenia skarp i poboczy w ilości 1 szt. Parametry wymienionego sprzętu określone zostały szczegółowo w pkt. 1.2 specyfikacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.60.00 - Samochody półciężarowe 16.70.00.00 - Ciągniki 16.81.00.00 - Części maszyn rolniczych 16.31.10.00 - Kosiarki do trawników .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, jeżeli ustawa nakłada na nich obowiązek posiadania takich uprawnień tj. : a) posiadają wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub są zarejestrowani w odpowiednich rejestrach; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami w zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj. : a) należycie wykonali dostawy adekwatne do opisanych dla wybranej części zamówienia tj. dla części 1) - min. 3 samochodów ciężarowych do 3,5 tony , dla części 2) - min. 3 ciągników o mocy 70-75 KM , dla części 3) - min. 3 kosiarek bijakowych przeznaczonych do koszenia skarp i poboczy w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, wg formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków zawartych w pkt 7 SIWZ. Dotyczy pkt 7.1) a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich ), Dotyczy pkt 7.2) wykaz dostaw adekwatnych do opisanych dla wybranej części zamówienia w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykaz ten musi być udokumentowany informacjami o należytym wykonaniu przedmiotowej dostawy - np. referencje, protok. odbioru, zapłacone faktury, itp. Dotyczy pkt 7.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymagań zawartych w art. 22 u. Pzp. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymagań zawartych w art. 24 u. Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7.1 SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Pozostałe dokumenty adekwatnie do pozostałych. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z ich tłumaczeniem potwierdzonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lzuk.lodz.pl/lzuk/media/32.pdf.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łódzki Zakład Usług Komunalnych ul. Nowe Sady 19 94-102 Łódź Dział Zamówień Publicznych - pok. 215.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Łódzki Zakład Usług Komunalnych ul. Nowe Sady 19 94-102 Łódź sekretariat - pok. 210.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa samochodu typu furgon.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest samochód ciężarowy typu furgon w ilości 1 szt. spełniający m. in. poniższe założenia : fabrycznie nowy samochód typu furgon - rok produkcji 2009, posiadanie homologacji, dopuszczalna masa całkowita pojazdu - 3300 - 3500 kg, silnik o mocy :100 - 115 KM, kabina - 7-osobowa z dwoma rzędami siedzeń, samochód musi posiadać wystarczającą długość przestrzeni ładunkowej do pełnego odliczenia podatku VAT, napęd 4x2. Pozostałe parametry określone zostały w SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.60.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa ciągnika ze spychaczem czołowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest fabrycznie nowy ciągnik ze spychaczem czołowym w ilości 1 szt. spełniający m. in. poniższe założenia : rok produkcji 2009, silnik - moc : 70-75 KM, ze sprężarką włączalną, minimalna masa bez obciążników - 3400 kg, skrzynia biegów - 8-biegowa + 2 biegi wsteczne, napęd WOM, sprzęgło WOM mechaniczne, udźwig podnośnika - 2400 kg, - mechanizm kierowniczy hydrostatyczny, pojazd musi posiadać homologację, pług: szerokość tarczy spychającej - minimum 2,5 m , hydrauliczny kąt skrętu tarczy. Pozostałe parametry opisane w SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00-2, 16.81.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa kosiarki bijakowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamowinia jest dostawa kosiarki bijakowej - rok produkcji 2009 - w ilości 1 szt. przeznaczonej do koszenia skarp i poboczy przystosowanej do pracy z ciągnikiem Ursus 5312, 5314. Pozostałe parametry opisane zostały w SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.31.10.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.