eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA ROZBIÓRCE OBIEKTÓW ZLOKALIZOWANYCH W OPOLU PRZY UL. BATOREGO 6 (BUD. NR 38 i 41) I W LEGNICY PRZY AL. RZECZYPOSPOLITEJ 114-116 (BUD. NR 24, 31 i 32)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-24

Wrocław: ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA ROZBIÓRCE OBIEKTÓW ZLOKALIZOWANYCH W OPOLU PRZY UL. BATOREGO 6 (BUD. NR 38 i 41) I W LEGNICY PRZY AL. RZECZYPOSPOLITEJ 114-116 (BUD. NR 24, 31 i 32)
Numer ogłoszenia: 307549 - 2011; data zamieszczenia: 24.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Oddział Terenowy Biura Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu , ul. Zwycięska 14, 53-033 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3647374; 7661725 w. 224, faks 71 7661734.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA ROZBIÓRCE OBIEKTÓW ZLOKALIZOWANYCH W OPOLU PRZY UL. BATOREGO 6 (BUD. NR 38 i 41) I W LEGNICY PRZY AL. RZECZYPOSPOLITEJ 114-116 (BUD. NR 24, 31 i 32).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA CPV: 45111300-1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbiórce obiektów, zlokalizowanych w Opolu przy ul. Batorego 6 (bud. nr 38 i 41) i w Legnicy przy al. Rzeczypospolitej 114-116 (bud. nr 24, 31 i 32) 1. Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia winny być wykonane zgodnie z wytycznymi BIOZ i obowiązującymi normami oraz przepisami. 2. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić przed rozpoczęciem robót plan BIOZ i przedstawić Zamawiającemu w ciągu dwóch dni od daty podpisania umowy. 3. Wykonawca przejmuje wszelkie obowiązki związane z zagospodarowaniem odpadów powstałych podczas prac rozbiórkowych - zgodnie z zapisami ustawy o odpadach. ZADANIE NR 1 - OPOLE UL. BATOREGO 6 (BUD. NR 38 i 41) Zakres prac rozbiórkowych dla budynku nr 38 1) Rozbiórka pokrycia dachowego z papy. 2) Rozbiórka rynien i rur spustowych oraz obróbek blacharskich. 3) Rozbiórka podłoża cementowego i zasypki na dachu. 4) Rozebranie stropów z płyt kanałowych, z płyt korytkowych i typu Kleina. 5) Demontaż okien, drzwi i krat stalowych. 6) Rozbiórka konstrukcji drewnianych dachu i ścian. 7) Rozbiórka ścian betonowych i ceglanych do poziomu posadzki. 8) Rozbiórka komina murowanego wraz z czopuchem. 9) Wywóz powstałych odpadów do utylizacji. 10) Uporządkowanie terenu w obrębie prowadzonej rozbiórki. Zakres prac rozbiórkowych dla budynku nr 41 1) Odcięcie palnikiem słupków nad cokołami betonowymi. 2) Demontaż konstrukcji stalowej. 3) Wywóz powstałych odpadów. 4) Uporządkowanie terenu w obrębie prowadzonej rozbiórki. ZADANIE NR 2 -LEGNICA AL. RZECZYPOSPOLITEJ 114-116 (BUD. NR 24, 31 i 32) Zakres prac rozbiórkowych dla wiaty nr 24: 1) Odłączenie instalacji elektrycznej. 2) Demontaż pokrycia stalowego (blachy trapezowej). 3) Demontaż wiatrownic z blachy trapezowej. 4) Rozbiórka płatwi drewnianych. 5) Demontaż wiązarów stalowych ustroju nośnego dachu. 6) Rozbiórka słupów stalowych. 7) Rozbiórka stóp fundamentowych. 8) Usunięcie gruzu z powierzchni rozebranego obiektu. 9) Uzupełnienie gruntem dowiezionym, powstałych wykopów po stopach fundamentowych. 10) Niwelacja terenu. Zakres prac rozbiórkowych dla budynku nr 31: 1) Odłączenie i zabezpieczenie instalacji elektrycznej, deszczowej (założenie czopów). 2) Demontaż wszystkich elementów wewnętrznych. 3) Demontaż ślusarki i stolarki okiennej. 4) Demontaż stolarki i ślusarki drzwiowej. 5) Rozbiórka okładzin ściennych. 6) Rozbiórka okładzin podłogowych. 7) Rozbiórka opierzeń, rynien, rur spustowych, instalacji odgromowej. 8) Rozbiórka pokrycia z blachy trapezowej. 9) Rozbiórka stropodachu. 10) Rozbiórka stalowej konstrukcji dachu. 11) Rozbiórka wewnętrznych ścian działowych. 12) Rozbiórka ścian zewnętrznych do poziomu gruntu. 13) Usunięcie gruzu z powierzchni rozebranego obiektu i innych powstałych odpadów. 14) Uporządkowanie terenu. Zakres prac rozbiórkowych dla wiaty nr 32: 1) Odłączenie instalacji elektrycznej. 2) Demontaż pokrycia stalowego (blachy fałdowej). 3) Rozbiórka słupów stalowych. 4) Rozbiórka najazdów stalowych. 5) Rozbiórka betowych elementów najazdów. 6) Usunięcie gruzu i złomu. 7) Uporządkowanie terenu. UTYLIZACJA ODPADÓW Materiał z rozbiórki należy posortować, złożyć poza terenem rozbiórki i zabezpieczyć. Gruz betonowy przeznaczyć do recyklingu. Papy z rozbiórki pokrycia dachowego i z posadzek, odpadów bitumicznych oraz innych ewentualnych odpadów niebezpiecznych przekazać do utylizacji wyspecjalizowanym przedsiębiorstwom. Odpady stalowe pochodzące z demontażu obiektów budowlanych, stanowić będą odpad do zagospodarowania przez Wykonawcę. Pozostałe powstałe odpady podczas rozbiórki należy przekazać na składowisko odpadów. Postępować zgodnie z zapisami ustawy o odpadach. Szczegółowy zakres prac rozbiórkowych przedstawiają przedmiary robót stanowiące załącznik do SIWZ nr 9 (zadanie 1- Opole) i załącznik nr 10 (zadanie 2 - Legnica)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ZGODNIE Z SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ZGODNIE Z SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ZGODNIE Z SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ZGODNIE Z SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ZGODNIE Z SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Na podstawie art. 17 ust 1a Ustawy o odpadach (tekst jednolity Dz.U 2010, Nr 185, poz. 1243) Wykonawca zobowiązany jest przedstawić decyzję Marszałka Województwa zatwierdzającą program gospodarki odpadami na obszar swojej działalności. 2) W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna(-e) niż ujawniona(-e) w dokumentach, o których mowa w Rozdziale VI pkt 3 ppkt 2 SIWZ, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres. 3) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji zobowiązani są ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu na zasadach określonych w art. 23 ustawy oraz załączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji umowy w przypadku warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie zamówienia (intensywne opady śniegu i deszczu oraz ujemna temperatura powietrza) oraz terminów wynikających z decyzji administracyjnych. 3. W celu dokonania zmian niniejszej umowy Strona winna wystąpić z wnioskiem wraz z uzasadnieniem na piśmie, przed upływem terminu umownego. Proponowane zmiany muszą być korzystne lub neutralne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.AMW.COM.PL
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Adres Zamawiającego: ul. Zwycięska 14, 53-033 Wrocław Nr telefonu: (71) 766-17-25 Nr faksu: (71) 766-17-34 Adres strony internetowej: www.amw.com.pl Godziny pracy:.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2011 godzina 09:00, miejsce: 1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Zwycięskiej 14 we Wrocławiu, Kancelaria - pok. 205, II p..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1 - OPOLE UL. BATOREGO 6 (BUD. NR 38 i 41).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac rozbiórkowych dla budynku nr 38 1) Rozbiórka pokrycia dachowego z papy. 2) Rozbiórka rynien i rur spustowych oraz obróbek blacharskich. 3) Rozbiórka podłoża cementowego i zasypki na dachu. 4) Rozebranie stropów z płyt kanałowych, z płyt korytkowych i typu Kleina. 5) Demontaż okien, drzwi i krat stalowych. 6) Rozbiórka konstrukcji drewnianych dachu i ścian. 7) Rozbiórka ścian betonowych i ceglanych do poziomu posadzki. 8) Rozbiórka komina murowanego wraz z czopuchem. 9) Wywóz powstałych odpadów do utylizacji. 10) Uporządkowanie terenu w obrębie prowadzonej rozbiórki. Zakres prac rozbiórkowych dla budynku nr 41 1) Odcięcie palnikiem słupków nad cokołami betonowymi. 2) Demontaż konstrukcji stalowej. 3) Wywóz powstałych odpadów. 4) Uporządkowanie terenu w obrębie prowadzonej rozbiórki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ADANIE NR 2 -LEGNICA AL. RZECZYPOSPOLITEJ 114-116 (BUD. NR 24, 31 i 32).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac rozbiórkowych dla wiaty nr 24: 1) Odłączenie instalacji elektrycznej. 2) Demontaż pokrycia stalowego (blachy trapezowej). 3) Demontaż wiatrownic z blachy trapezowej. 4) Rozbiórka płatwi drewnianych. 5) Demontaż wiązarów stalowych ustroju nośnego dachu. 6) Rozbiórka słupów stalowych. 7) Rozbiórka stóp fundamentowych. 8) Usunięcie gruzu z powierzchni rozebranego obiektu. 9) Uzupełnienie gruntem dowiezionym, powstałych wykopów po stopach fundamentowych. 10) Niwelacja terenu. Zakres prac rozbiórkowych dla budynku nr 31: 1) Odłączenie i zabezpieczenie instalacji elektrycznej, deszczowej (założenie czopów). 2) Demontaż wszystkich elementów wewnętrznych. 3) Demontaż ślusarki i stolarki okiennej. 4) Demontaż stolarki i ślusarki drzwiowej. 5) Rozbiórka okładzin ściennych. 6) Rozbiórka okładzin podłogowych. 7) Rozbiórka opierzeń, rynien, rur spustowych, instalacji odgromowej. 8) Rozbiórka pokrycia z blachy trapezowej. 9) Rozbiórka stropodachu. 10) Rozbiórka stalowej konstrukcji dachu. 11) Rozbiórka wewnętrznych ścian działowych. 12) Rozbiórka ścian zewnętrznych do poziomu gruntu. 13) Usunięcie gruzu z powierzchni rozebranego obiektu i innych powstałych odpadów. 14) Uporządkowanie terenu. Zakres prac rozbiórkowych dla wiaty nr 32: 1) Odłączenie instalacji elektrycznej. 2) Demontaż pokrycia stalowego (blachy fałdowej). 3) Rozbiórka słupów stalowych. 4) Rozbiórka najazdów stalowych. 5) Rozbiórka betowych elementów najazdów. 6) Usunięcie gruzu i złomu. 7) Uporządkowanie terenu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.