eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łowicz › Ochrona mienia Urzędu Miejskiego w Łowiczu oraz osób i mienia podczas imprez masowych organizowanych przez Miasto Łowicz w 2012 roku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-24

Łowicz: Ochrona mienia Urzędu Miejskiego w Łowiczu oraz osób i mienia podczas imprez masowych organizowanych przez Miasto Łowicz w 2012 roku.
Numer ogłoszenia: 307409 - 2011; data zamieszczenia: 24.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Łowiczu , Stary Rynek 1, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 830-91-51, faks 046 830-91-60.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.um.lowicz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona mienia Urzędu Miejskiego w Łowiczu oraz osób i mienia podczas imprez masowych organizowanych przez Miasto Łowicz w 2012 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona mienia Urzędu Miejskiego w Łowiczu oraz osób i mienia podczas imprez masowych organizowanych przez Miasto Łowicz- 2012 roku. Na przedmiot zamówienia składają się zadania: Zadanie 1 obejmuje: A.Ochronę mienia obiektu Urzędu Miejskiego w Łowiczu, Stary Rynek 1 prowadzoną w następujących dniach i godzinach: - poniedziałki, wtorki , środy, czwartki ,piątki - od godz.1530 do godz. 830 dnia następnego, - w dni wolne od pracy - przez 24 godz. na dobę, oraz prace porządkowe wykonywane przez pracowników ochrony, polegające na utrzymaniu czystości i odpowiedniego wyglądu estetycznego na dziedzińcach Urzędu Miejskiego w Łowiczu i chodnika przed jego siedzibą ( Ratuszem ) ( zamiatanie , odśnieżanie , posypywanie oblodzonych ciągów pieszych piaskiem ) w ilości 7020 roboczogodzin. B. Ochrona mienia Urzędu Miejskiego podczas imprez masowych - w ilości 200 roboczogodzin. Łączna ilość godzin świadczenia prac objętych przedmiotem zamówienia wynosi 7220 roboczogodziny. Zadanie 2 obejmuje: Ochronę osób i mienia podczas imprez masowych organizowanych przez Miasto Łowicz. Wykazu imprez masowych w Łowiczu w 2012 roku. 1. 7 czerwca - Boże Ciało w stolicy Księstwa Łowickiego. Po uroczystościach kościelnych występy zespołów folklorystycznych, pokazy rękodzielnictwa ludowego: twórcy ludowi, rzemiosło - wikliniarstwo, kowal, garncarz, rzeźbiarz, wycinankarki, hafciarki itp. Organizator: UM, ŁOK. Miejsce: Nowy Rynek. Ilość widzów ok. 10.000 Impreza: 10 ochroniarzy x 5 roboczogodzin = 50 roboczogodzin. Pilnowanie sceny: 1 ochroniarz od 6 czerwca, godz. 18.00 do 7 czerwca 10.00 = 16 roboczogodzin. oraz 7 czerwca, godz.20.00 do 8 czerwca godz. 7.00 = 11 roboczogodzin. Razem 77 roboczogodziny 2. 23-24 czerwca - Dni Łowicza Prezentacje dorobku przedszkoli, szkół, stowarzyszeń, klubów sportowych, instytucji - występy dzieci i młodzieży. Wystawy, koncerty rockowe, kiermasz itp. Organizator: UM/ŁOK Firmy Miejsce: Stary Rynek Ilość widzów ok. 15.000 Impreza: 30 ochroniarzy x 14 godzin = 420 roboczogodziny. Pilnowanie sceny: 1 ochroniarz od 29 czerwca - godz.19.00 do 30 czerwca godz. 8.00 = 13 roboczogodzin 30 czerwca godz. 22.00 do 1 lipca godz. 8.00 = 10 roboczogodzin. 1 lipca godz. 23.00 do 2 lipca godz. 7.00 = 8 roboczogodzin Razem 451 roboczogodzin. 3. 9 września - Księżackie Jadło - Targi/Festiwal Zdrowej Żywności Konkursy na najlepsze potrawy Księstwa Łowickiego, występy zespołów grających muzykę biesiadną, prelekcje, wystawy. Udział biorą: delegacje miast siostrzanych, Koła Gospodyń Wiejskich, OSM - Mleczarnia, Agros Nova, Pszczółka, Firma Braci Urbanek, Pszczelarze, Producenci Miodów Pitnych itp. Gość specjalny: Znany mistrz kulinarny Organizatorzy: UM, OSiR. Miejsce: Nowy Rynek. Ilość widzów ok. 15.000 Impreza: 30 ochroniarzy x 9 godzin = 270 roboczogodzin. Pilnowanie sceny: 1 ochroniarz 7 września - godz. 19.00 do 9 września godz. 8.00 = 37 roboczogodzin 9 września godz. 23.00 do 10 września godz. 7.00 = 8 roboczogodzin Razem 315 roboczogodzin. 4. 7 grudnia - Choinka na Starym Rynku Organizator: UM Miejsce: Stary Rynek Ilość widzów ok. 3.000 Impreza: 20 ochroniarzy x 3 godziny = 60 roboczogodzin Pilnowanie sceny - 1 ochroniarz 6 grudnia - godz. 19.00 do 7 grudnia godz. 7.00 = 12 roboczogodzin 7 grudnia - godz. 19.00 do 8 grudnia godz. 7.00 = 12 roboczogodzin. Razem 84 roboczogodziny. Ochrona imprez masowych w 2012 roku wyniesie 927 roboczogodziny. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminów imprez masowych w 2012r oraz organizacji dodatkowo 2 imprez masowych, udzielając zamówienia uzupełniającego, o który w art.67 ust.1 pkt. 6 ustawy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających : obsługa dodatkowo 2 imprez masowych .Po 30 ochroniarzy x 14 godz. na każdą imprezę masową.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności tj. w zakresie usług ochrony osób i mienia, zgodnie z ustawą z dnia z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia ( Dz. U. z 2005r.,Nr 145,poz.1221 z późniejszymi zmianami) w zakresie objętym zamówieniem,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawcy winni znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów wymienionych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. złożą w wymaganym terminie kompletna pisemną ofertę na formularzu ofertowym, zgodnie ze SIWZ. Uwaga 1: Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowość prawnej oraz podmioty występujące wspólnie, o ile spełniają warunki określone w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz niniejszej specyfikacji. Uwaga 2: Ocena ofert w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na ocenie spełnienia przez wykonawców wszystkich kryteriów określonych w niniejszej SIWZ na zasadzie spełnia nie spełnia, tzn. każdy z wykonawców musi spełnić wszystkie enumeratywnie wymienione warunki pod rygorem wykluczenia wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lowicz.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łowiczu, Stary Rynek 1, 99-400 Łowicz, bud A pok.13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Łowiczu, Stary Rynek 1, 99-400 Łowicz, bud A pok. 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.