eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Monitoring szkoleń i studiów podyplomowych realizowanych w projektach systemowych PARP - Poddziałanie 2.1.3 PO KL

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-07

Warszawa: Monitoring szkoleń i studiów podyplomowych realizowanych w projektach systemowych PARP - Poddziałanie 2.1.3 PO KL
Numer ogłoszenia: 307408 - 2009; data zamieszczenia: 07.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości , Pańska 81/83, 00-834 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 432 80 80, faks (022) 432 86 20.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.parp.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja rządowa działająca na podstawie ustawy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Monitoring szkoleń i studiów podyplomowych realizowanych w projektach systemowych PARP - Poddziałanie 2.1.3 PO KL.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa monitoringu szkoleń stacjonarnych i studiów podyplomowych realizowanych w ramach projektów systemowych PARP, finansowanych z EFS w ramach Priorytetu II PO KL. Usługa monitoringu będzie miała na celu zapewnienie jak najwyższej jakości usług oferowanych w projektach oraz umożliwi w znacznym stopniu efektywniejszą kontrolę wdrażania usług szkoleniowych oraz szkoleniowo - doradczych, a jednocześnie będzie usprawniała proces wprowadzania odpowiednich modyfikacji, mających na celu osiągnięcie zakładanych rezultatów. W ramach realizacji usługi monitoringu zaplanowano przeprowadzenie 679 wizyt monitorujących. Zamówienie będzie realizowane w latach 2009-2013. Koszt zamówienia wynika ze stawek rynkowych za przeprowadzenie wizyt monitorujących, pomnożonych przez liczbę szkoleń, których będą dotyczyć. Projekt finansowany jest w ramach projektów systemowych PARP współfinansowanych ze środków EFS w ramach PO KL, Działanie 2.1 Rozwój kadr nowoczesnej gospodarki, Podziałanie 2.1.3: Telepraca - nowa forma organizacji pracy w przedsiębiorstwach, Powiązania kooperacyjne polskich przedsiębiorstw, Inwestycja w kadry 3, Szkolenia z zakresu zarządzania środowiskiem, Nowe podejście do zamówień publicznych, Instrument Szybkiego Reagowania, Z wiekiem na plus. Wartość zamówienia ustalona została na kwotę: 484 672,13 zł, co stanowi równowartość 125 008,93 euro, w tym wartość zamówienia podstawowego została ustalona na kwotę 384 672,13 zł, co stanowi równowartość 99 216,45 euro..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.40.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne 79.42.11.00 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali należycie: ­- co najmniej 3 usługi monitoringu szkoleń/kursów/studiów podyplomowych (rozumiane jako merytoryczne i techniczne wizyty kontrolne wykonywane w miejscu realizacji szkoleń/kursów/studiów podyplomowych, mające na celu sprawdzenie zgodności treści i formy szkoleń/kursów/studiów podyplomowych z postanowieniami umowy) lub ­- co najmniej 3 usługi polegające na przeprowadzeniu kontroli projektu lub projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej w zakresie rzeczowym tj. zgodności ich realizacji z postanowieniami umowy. Łączna wartość wykazanych usług nie może być niższa niż 183 000 zł brutto, przy jednoczesnym wymaganiu wartości każdej z usług nie mniejszej niż 61 000 zł brutto (a w przypadku, jeżeli wartość usługi została w umowie wyrażona w walucie obcej - wyrażona w złotych równowartość kwoty co najmniej 61 000 zł brutto wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy na wykonanie usługi), b) dysponują lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby mającej pełnić funkcję Zarządzającego usługą, posiadającą doświadczenie w: ­- zarządzaniu (nadzorowaniu) co najmniej 2 usługami monitoringu szkoleń/kursów/studiów podyplomowych (rozumianych jako merytoryczne i techniczne wizyty kontrolne wykonywane w miejscu realizacji szkoleń/kursów/studiów podyplomowych, mające na celu sprawdzenie zgodności treści i formy szkoleń/kursów/ studiów podyplomowych z postanowieniami umowy) lub ­- zarządzaniu (nadzorowaniu) co najmniej 2 usługami polegającymi na przeprowadzeniu kontroli projektu lub projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej w zakresie rzeczowym tj. zgodności ich realizacji z postanowieniami umowy; Wartość każdej z wykazywanych usług nie może być niższa niż 61 000 zł brutto (a w przypadku, jeżeli wartość usługi została w umowie wyrażona w walucie obcej - wyrażona w złotych równowartość kwoty co najmniej 61 000 zł brutto wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy na wykonanie usługi), c) dysponują lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia co najmniej 15 osób mających pełnić funkcje Wizytujących, z których każda: - przeprowadziła co najmniej 10 wizyt monitorujących szkolenia/kursy/studia podyplomowe (rozumianych jako merytoryczne i techniczne wizyty kontrolne wykonywane w miejscu realizacji szkoleń/kursów/studiów podyplomowych, mające na celu sprawdzenie zgodności treści i formy szkoleń/kursów/studiów podyplomowych z postanowieniami umowy, kończące się przygotowaniem raportu z monitoringu ), lub - przeprowadziła co najmniej 10 kontroli projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej w zakresie rzeczowym tj. zgodności ich realizacji z postanowieniami umowy, lub - wypracowała co najmniej 50 dni szkoleń/kursów jako trener. 3) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 70 000 złotych. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w ust. 1, Wykonawca ma obowiązek złożyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokument ten składa każdy z nich. 2) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich. 3) wykaz wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług, o których mowa w ust. 1 pkt 2 lit. a, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa co najmniej jeden z nich. 4) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potwierdzające spełnienie warunków, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 lit. b i c. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa co najmniej jeden z nich. 5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa ten z nich, który będzie posługiwał się takimi osobami. 6) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 70 000 złotych, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa przynajmniej jeden z nich. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) warunek, o którym mowa w ust. 1 pkt 4 musi spełnić każdy Wykonawca; 2) warunki, o których mowa w ust. 1 pkt 1-3 muszą zostać spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. Dokumenty, o których mowa w ust. 4 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7. W zakresie terminu dokumentów, o których mowa w ust. 6, postanowienia ust. 5 stosuje się odpowiednio. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 9. Wymagane dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, za wyjątkiem oświadczenia, o którym mowa w ust. 2 pkt. 1, które należy przekazać w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Sposób realizacji usługi monitoringu - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.parp.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Zespół Zamówień Publicznych ul. Pańska 81/83 00-834 Warszawa Fax.: 022 432 85 15 e-mail: pzp@parp.gov.pl z dopiskiem: r/279/8/2009.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Ofertę (1 egzemplarz oryginalny oraz 2 kopie) należy złożyć w siedzibie Zamawiającego Kancelaria - ul. Pańska 81/83, Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: jest współfinansowane ze środków EFS w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 2.1.3. - Projekty systemowe PARP.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.