eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Wykonanie chodników, parkingu, drogi i placów manewrowych z betonowej kostki brukowej na terenie obiektów zarządzanych przez MZUK

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-16

Gliwice: Wykonanie chodników, parkingu, drogi i placów manewrowych z betonowej kostki brukowej na terenie obiektów zarządzanych przez MZUK
Numer ogłoszenia: 307356 - 2014; data zamieszczenia: 16.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 268920 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Usług Komunalnych, ul. Strzelców Bytomskich 25c, 44-109 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310031, 3350444, faks 032 2310032.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie chodników, parkingu, drogi i placów manewrowych z betonowej kostki brukowej na terenie obiektów zarządzanych przez MZUK.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część 1 Modernizacja nawierzchni chodników, dróg i placów manewrowych przy domkach kempingowych BRDA - Ośrodek Wypoczynkowy Czechowice w Gliwicach. - demontaż istniejącej nawierzchni chodników z płytek chodnikowych - demontaż istniejącej nawierzchni dróg i placów manewrowych z trylinki - demontaż istniejących krawężników i obrzeży trawnikowych - prace ziemne - korytowanie - wywóz ziemi i gruzu na wysypisko - wykonanie nawierzchni chodników z betonowej kostki brukowej o grubości 6 cm - wykonanie nawierzchni dróg i placów manewrowych z betonowej kostki brukowej grubości 8 cm Część 2 Wykonanie utwardzonego parkingu przy Krytej pływalni Delfin w Gliwicach - demontaż istniejących krawężników - prace ziemne - korytowanie - wywóz ziemi i gruzu na wysypisko - wykonanie nawierzchni parkingu z betonowej kostki brukowej grubości 8 cm Część 3 Wykonanie chodnika przy Krytej pływalni Olimpijczyk w Gliwicach - demontaż fragmentu istniejącego chodnika - prace ziemne - korytowanie - wywóz ziemi i gruzu na wysypisko - wykonanie nawierzchni chodników z betonowej kostki brukowej o grubości 6 cm Wykonanie chodnika na terenie Kąpieliska Leśnego - prace ziemne - korytowanie - wywóz ziemi i gruzu na wysypisko - wykonanie nawierzchni chodników z betonowej kostki brukowej o grubości 6 cm UWAGA: integralną częścią niniejszej specyfikacji są: - przedmiar robót, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Wszystkie w/w elementy składowe dokumentacji stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia wszystkie elementy dokumentacji należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarach podstawy wyceny nie są zobowiązujące dla Wykonawcy. Uwaga: pozostałe warunki wykonania robót. 1. Do wykonania robót należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności z PN lub Aprobatą Techniczną. 2. Wykonawca po zakończeniu robót zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej. 3. Odbiór końcowy zostanie dokonany przez Komisję wyznaczoną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z dokumentacją, techniczną oraz przedmiarami robót. 4. Z odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru robót. Do odbioru Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty: - certyfikaty i deklaracje zgodności na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania robót, - dokumentację powykonawczą. W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Prowadzenia robót pod nadzorem: - kierownika robót posiadającego uprawnienia drogowe - dla pierwszej części I - kierownika robót - dla części II, III 2. Stałego utrzymania porządku i ładu na terenie budowy, 3. Stałego dbania o to, aby środki transportowe wyjeżdżające z budowy nie zanieczyszczały okolicznych ulic. W razie potrzeby wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania punktu mycia opon samochodów wyjeżdżających z budowy, 4. Oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac, 5. Wykonywania prac w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, 6. Bieżącego wywozu odpadów i gruzu pochodzącego z rozbiórek, 7. Zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie wykonywania prac zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, 8. Oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, 9. Zgłaszania do odbioru poprzez wpis do dziennika budowy robót zanikających i ulegających zakryciu, 10. Udziału w odbiorach robót zanikających, ulegających zakryciu, odbiorach częściowych i udziału w odbiorze końcowym. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Wykonanie utwardzonego parkingu przy krytej pływalni Delfin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Eurotech Sp. z o.o., ul Hagera 41, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45969,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28906,62

  • Oferta z najniższą ceną: 3439,35 / Oferta z najwyższą ceną: 43315,71

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Wykonanie chodnika przy krytej pływalni Olimpijczyk i na terenie Kąpieliska Leśnego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Eurotech Sp z o.o., ul Hagera 41, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29767,30

  • Oferta z najniższą ceną: 10941,36 / Oferta z najwyższą ceną: 43092,39

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.