eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Remont konstrukcji dachu oraz wykonanie pokrycia z papy termozgrzewalnej jak również wykonanie instalacji odgromowej w budynku mieszkalnym zlokalizowanym przy ulicy Bończyka 16 w Bytomiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-07

Bytom: Remont konstrukcji dachu oraz wykonanie pokrycia z papy termozgrzewalnej jak również wykonanie instalacji odgromowej w budynku mieszkalnym zlokalizowanym przy ulicy Bończyka 16 w Bytomiu
Numer ogłoszenia: 307354 - 2009; data zamieszczenia: 07.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Budynków Miejskich Sp. z o.o. , ul. Kolejowa 2a, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2818021 do 24, faks 032 2813517.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.ZBM.BYTOM.PL

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont konstrukcji dachu oraz wykonanie pokrycia z papy termozgrzewalnej jak również wykonanie instalacji odgromowej w budynku mieszkalnym zlokalizowanym przy ulicy Bończyka 16 w Bytomiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont konstrukcji dachu oraz wykonanie pokrycia z papy termozgrzewalnej jak również wykonanie instalacji odgromowej w budynku mieszkalnym zlokalizowanym przy ulicy Bończyka 16 w Bytomiu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.31.12.10 - 45.31.12.10 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości: 1 300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta zł). Wadium zgodnie z art. 45 ust 6. ustawy pzp winno być wniesione w jednej z następujących form: - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109, poz. 1158, ze zm.) W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej winno one zostać wniesione przelewem na konto bankowe Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. Oddział Bytom numer konta: 55 1050 1230 1000 0023 0199 7470 skutecznie do dnia 29.09.2009 r. do godz. 11:00 z wpisaniem na dowodzie wpłaty hasła: DZP_48/2009 - ul. Bończyka 16 Wadium w pozostałych formach wnosić można codziennie w siedzibie zamawiającego w godz. od 9.00 do 15.00, ul. Kolejowa 2a pok. 313 (II piętro) do dnia 29.09.2009r. do godz. 11:00

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz.U. 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn.zm.), t.j.: - posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - posiadać niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum) muszą dostarczyć wymagane przez Zamawiającego dokumenty, potwierdzające, że: a)łącznie spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt. 1, 2, 3 ustawy pzp b)każdy spełnia warunek, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp 3.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie wymienionych w pkt. 6 dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. 4. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego. 5. Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie zgodny z formułą spełnia lub nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp 2. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu w myśl art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 ustawy pzp, 3. Kosztorys ofertowy w wersji pełnej wraz z tabelą cen materiałów i sprzętu sporządzony zgodnie z kosztorysem ślepym oraz STWiORB 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie: Wykonawca powinien wykazać, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał rzetelnie co najmniej trzy roboty budowlane polegające na remoncie pokryć dachowych lub remoncie dachów na kwotę co najmniej 30 000,00 zł netto każda 7. Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - w stosunku do kierownika budowy zamawiający wymaga: 1) kserokopii uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie robót ogólnobudowlanych zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo Budowlane, 2) aktualnego dokumentu potwierdzającego przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.- kierownik robót budowlanych 8. Polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wysokości co najmniej 70 000 zł; ważna na dzień składania ofert. 9. Pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania wykonawcy z mocy prawa..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbm.bytom.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Budynków Miejskich Sp. z o.o., ul. Kolejowa 2a, 41-902 Bytom - Dział Zamówień (pok 313, II piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Zakład Budynków Miejskich Sp. z o.o., ul. Kolejowa 2a, 41-902 Bytom - Dział Zamówień (pok 313, II piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.