eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Opracowanie programu funkcjonalno- użytkowego do koncepcji Orientarium

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-16

Łódź: Opracowanie programu funkcjonalno- użytkowego do koncepcji Orientarium
Numer ogłoszenia: 307242 - 2015; data zamieszczenia: 16.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej , ul. Konstantynowska 8/10, 94-303 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6327579 w. 272, faks 42 632 92 90.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie programu funkcjonalno- użytkowego do koncepcji Orientarium.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem umowy jest wykonanie programu funkcjonalno - użytkowego na podstawie Koncepcji Programowo- Przestrzennej dla wielofunkcyjnego pawilonu hodowlano- wystawienniczego wraz z wybiegami zewnętrznymi zwierząt wykonanej przez ZOO Wrocław sp. z o.o. zwanego dalej Orientarium na terenie Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Zarządzie Zieleni Miejskiej w Łodzi. 3.2 W stosunku do ww. koncepcji program funkcjonalno - użytkowy musi zawierać również: a) ujęcie w obrębie budynku hodowlano - ekspozycyjnego basenu kwarantannowego dla ryb morskich o objętości wody ok. 5000 m3, z niezależnym od pozostałych basenów systemem podtrzymania życia, niedostępnego dla zwiedzających; b) wydzielenia kosztów i zakresu prac, związanych z realizacją osobnego wejścia do ogrodu zoologicznego od strony ulicy Krzemienieckiej w osobną całość umożliwiającą fakultatywne realizowanie tego zakresu zadania na etapie wykonawczym; c) modernizację istniejących wybiegów zewnętrznych lwów azjatyckich i tygrysów syberyjskich, z wykorzystaniem materiałów (ziemi) powstałych przy realizacji Orientarium, polegającą na likwidacji (zasypaniu) istniejących fos uzyskanym materiałem skalnym i oddzieleniem zwiedzających od zwierząt poprzez modernizację/budowę nowego ogrodzenia z odcinkami zabezpieczonymi szybami umożliwiającymi oglądanie zwierząt na wybiegu; zakres prac i koszty związane z modernizacją tych wybiegów muszą zostać wydzielone w osobną całość umożliwiającą fakultatywne realizowanie tego zakresu zadania na etapie wykonawczym. d) należy przewidzieć możliwość zasilania obiektu w celach energetycznych i/lub technicznym wodami geotermalnymi o temperaturze 24oC. Jako miejsce dostawy wód geotermalnych należy przyjąć część północno - wschodnią terenu przewidzianego do realizacji. Zasilanie wodami geotermalnymi należy przyjąć jako alternatywne dla klasycznych źródeł energii. Program funkcjonalno - użytkowy musi być wykonany zgodnie z obowiązującym przepisami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ww. koncepcja..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.20.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne 71.40.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać dysponowanie: - jedną osobą - Projektant Architekt - osoba posiadającą od co najmniej 5 lat uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej oraz posiadająca co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu oraz która wykonała samodzielnie lub jako członek zespołu projektowego (jako projektant architekt) projekt/projekty wykonawczy/e architektury w zakresie budowy obiektu PKOB 1261 znajdującego się na terenie ogrodu zoologicznego, który to projekt/projekty obejmował/ły: budowę obiektów hodowlano- ekspozycyjnych w postaci budynku o powierzchni co najmniej 500 m2, basenu wewnętrznego o objętości 800 m3 oraz basenu zewnętrznego o objętości 400 m3. Wymagane jest aby przynajmniej jeden z projektów basenów obejmował zaprojektowanie stanowiska, w którym wody basenu oddzielone są od zwiedzających szybą o powierzchni styczności wody z szybą nie mniejszej niż 6 m2 Uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej ww. osoby winny być wydane, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, przepisami wykonawczymi lub równoważnymi uprawnieniami wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w ww. zakresie oraz osoba winna należeć do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje zdobyte w innych państwach, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r. Nr 63, poz. 394 ze zm.). - jedną osobą - Kierownik zespołu - osoba wykonującą czynności kierowania zespołem, posiadająca co najmniej 10 letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu ogrodem zoologicznym oraz wykonała lub współuczestniczyła w wykonaniu co najmniej 1 koncepcji zmiany zagospodarowania terenu lub programu funkcjonalno - użytkowego lub dokumentacji projektowo-wykonawczej w ogrodach zoologicznych; - jedną osobą - Koordynator zespołu ds. biotopów - osoba posiadająca co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w zakresie hodowli zwierząt egzotycznych, wykształcenie wyższe w zakresie biologii lub hodowli zwierząt (zootechnik) lub pokrewne oraz w okresie ostatnich 3 lat wykonała lub współuczestniczyła w wykonaniu co najmniej 1 koncepcji zmiany zagospodarowania terenu lub programu funkcjonalno - użytkowego lub dokumentacji projektowo-wykonawczej w ogrodach zoologicznych; - jedną osobą - Koordynator zespołu ds. LSS (Life Support System) - osoba posiadająca co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w zakresie sprawowania nadzoru nad systemami podtrzymania życia, obejmującymi co najmniej 5 przestrzeni ekspozycyjnych zwierząt,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać dysponowanie: - jedną osobą - Kierownik zespołu - osoba wykonującą czynności kierowania zespołem, posiadająca co najmniej 10 letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu ogrodem zoologicznym oraz wykonała lub współuczestniczyła w wykonaniu co najmniej 1 koncepcji zmiany zagospodarowania terenu lub programu funkcjonalno - użytkowego lub dokumentacji projektowo-wykonawczej w ogrodach zoologicznych; - jedną osobą - Koordynator zespołu ds. biotopów - osoba posiadająca co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w zakresie hodowli zwierząt egzotycznych, wykształcenie wyższe w zakresie biologii lub hodowli zwierząt (zootechnik ) lub pokrewne oraz w okresie ostatnich 3 lat wykonała lub współuczestniczyła w wykonaniu co najmniej 1 koncepcji zmiany zagospodarowania terenu lub programu funkcjonalno - użytkowego lub dokumentacji projektowo-wykonawczej w ogrodach zoologicznych; - jedną osobą - Koordynator zespołu ds. LSS (Life Support System) - osoba posiadająca co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w zakresie sprawowania nadzoru nad systemami podtrzymania życia, obejmującymi co najmniej 5 przestrzeni ekspozycyjnych zwierząt, - jedną osobą - Projektant Architekt - osoba posiadającą od co najmniej 5 lat uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej oraz posiadająca co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu oraz która wykonała samodzielnie lub jako członek zespołu projektowego (jako projektant architekt) projekt/projekty wykonawczy/e architektury w zakresie budowy obiektu PKOB 1261 znajdującego się na terenie ogrodu zoologicznego, który to projekt/projekty obejmował/ły: budowę obiektów hodowlano- ekspozycyjnych w postaci budynku o powierzchni co najmniej 500 m2, basenu wewnętrznego o objętości 800 m3 oraz basenu zewnętrznego o objętości 400 m3. Wymagane jest aby przynajmniej jeden z projektów basenów obejmował zaprojektowanie stanowiska, w którym wody basenu oddzielone są od zwiedzających szybą o powierzchni styczności wody z szybą nie mniejszej niż 6 m2 Uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej ww. osoby winny być wydane, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, przepisami wykonawczymi lub równoważnymi uprawnieniami wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w ww. zakresie oraz osoba winna należeć do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje zdobyte w innych państwach, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r. Nr 63, poz. 394 ze zm.).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Skrócenie terminu realizacji zamówienia - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodne z projektem umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zzm.lodz.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miasto Łódź - Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi 94-303 Łódź, ul. Konstantynowska 8/10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2015 godzina 12:45, miejsce: Miasto Łódź - Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi 94-303 Łódź, ul. Konstantynowska 8/10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.