eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leżajsk › Wykonanie przygotowania gleby oraz utrzymanie dróg i szlaków na 2016 r. w Nadleśnictwie Leżajsk.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-24

Leżajsk: Wykonanie przygotowania gleby oraz utrzymanie dróg i szlaków na 2016 r. w Nadleśnictwie Leżajsk.
Numer ogłoszenia: 30721 - 2016; data zamieszczenia: 24.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 12657 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Leżajsk, ul. Tomasza Michałka 48, 37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie, tel. 017 2428894, faks 017 2426145.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przygotowania gleby oraz utrzymanie dróg i szlaków na 2016 r. w Nadleśnictwie Leżajsk..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (tekst jedn.: Dz. U. z 2014 r., poz. 1153 z późn. zm.) obejmujące prace z zakresu przygotowania gleby, utrzymania dróg i szlaków zrywkowych, do wykonania na terenie Nadleśnictwa Leżajsk w roku 2016. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla leśnictw zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ, zbiorcze zestawienie zawarte jest w załączniku nr 2a do SIWZ, natomiast szczegółowy opis technologii wykonywania poszczególnych prac (czynności) wchodzących w skład przedmiotu zamówienia oraz sposobu ich odbioru, zawarty został w załącznikach nr 13a i 13b do SIWZ. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Leżajsk. Lokalizacje (adresy leśne), na których planowana jest realizacja przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 2 do SIWZ. Opisy kodów czynności opisujących poszczególne czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 13a SIWZ. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV): 77200000-2 Usługi leśnictwa 3.2 Części zamówienia. 3.2.1 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w rozumieniu art. 2 pkt. 6 Ustawy. 3.3 Zestawienie obowiązujących na dzień ogłoszenia przetargu uregulowań związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 12 do SIWZ. W przypadku zmian tych przepisów obowiązują przepisy aktualne na dzień wykonywania usługi. 3.4. Zasady ogólne realizacji przedmiotu zamówienia. 3.4.1 Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia na podstawie pisemnych zleceń przekazywanych przez Przedstawicieli Zamawiającego (dalej: Zlecenie). Zlecenie określać będzie zakres prac do wykonania, termin ich realizacji, lokalizację (adres leśny), a w przypadku zaistnienia takiej potrzeby również szczególne wymagania co do sposobu wykonania prac oraz określenie części prac stanowiących przedmiot Zlecenia objętych odbiorami częściowymi. Wykonaniem Zlecenia w zakresie dot. danej lokalizacji jest wykonanie zabiegu określonego w Zleceniu w tej lokalizacji. 3.4.2 Wykonawca nie może odmówić przyjęcia Zlecenia, co nie uchybia postanowieniom ust. 3.4.8. 3.4.3 Informacje o wystawieniu Zlecenia będą przekazywane Wykonawcy, zgodnie z wyborem Zamawiającego, telefonicznie (również SMS), pocztą elektroniczną lub faxem, następnie niezwłocznie Zamawiający przekaże Zlecenie w formie pisemnej, a Wykonawca potwierdzi każdorazowo przyjęcie Zlecenia poprzez jego podpisanie. 3.4.4 Wezwania do przyjęcia Zlecenia będę przekazywane z co najmniej 1-dniowym wyprzedzeniem.3.4.5 Bez przekazania Zlecenia, zgodnie z ustępami poprzedzającymi, Wykonawca nie jest uprawniony, do wykonywania jakichkolwiek prac objętych Przedmiotem Umowy, z zastrzeżeniem ust. 3.4.6. 3.4.6 W przypadku konieczności natychmiastowego zlecenia prac Przedstawiciel Zamawiającego może przekazać Zlecenie telefonicznie. Zlecenie przekazane telefoniczne zostanie niezwłocznie potwierdzone w sposób, o którym mowa w ust. 3.4.3. 3.4.7 Dopuszcza się modyfikację Zlecenia po jego przekazaniu, jeżeli wystąpią szczególne okoliczności. Zamawiający jest uprawniony do zmiany lokalizacji realizacji przedmiotu Zlecenia, wstrzymania realizacji lub odwołania realizacji Zlecenia w przypadku zaistnienia niesprzyjających warunków przyrodniczych bądź atmosferycznych, zmian na rynku sprzedaży drewna lub powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych. 3.4.8 Wykonawca niezwłocznie po przekazaniu mu Zlecenia obowiązany jest informować Zamawiającego o wszelkich znanych mu przeszkodach uniemożliwiających lub utrudniających wykonanie Zlecenia. 3.4.9 Odbiór ilościowo - jakościowy przedmiotu umowy obejmie faktycznie wykonany rozmiar prac i dokonywany będzie przez właściwych terytorialnie leśniczych na druku Protokołu odbioru robót. Podpisany protokół odbioru robót jest podstawą do wystawienia faktury za wykonaną przez Wykonawcę usługę. 3.4.10 Rozliczenia będą wykonywane za faktycznie wykonane usługi ujęte w Protokole odbioru wykonanych robót, wg stawek jednostkowych podanych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym. 3.4.11 Należność za usługę będzie płatna przelewem na konto Wykonawcy w terminie do 14 dni od daty złożenia faktury. 3.4.12 Zamawiający przewiduje prawo opcji przy realizacji zamówienia objętego przetargiem gwarantując minimalny poziom zamówienia zakresu prac i wynagrodzenia w wysokości 75% oraz opcję w rozmiarze 25% w stosunku do poziomu gwarantowanego. 3.4.13 Wykonawca składając ofertę dokonuje wyceny dla rozmiaru prac uwzględniającego zakres gwarantowany zamówienia oraz zakres objęty prawem opcji. 3.4.14 Dodatkowy zakres - opcja 25%, jest uzależniony od potrzeb Zamawiającego wynikających z kolejnych etapów budowy i realizacji planu finansowo-gospodarczego Lasów Państwowych i stanowi uprawnienie Zamawiającego z którego może, ale nie musi on skorzystać. 3.4.15 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający zakres gwarantowany zamówienia oraz zakres objęty prawem opcji (realizowanym stosownie do bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego wynikającego ze specyfiki prowadzenia gospodarki leśnej) zawiera załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 3.4.16 Zamawiający informuje, że przewiduje w trakcie realizacji zamówienia możliwość zmiany zakresu, lokalizacji i rozmiaru wykonywanych prac, wynikającej z przyczyn organizacyjnych, technologicznych, gospodarczych, ekonomicznych lub innych przyczyn niezależnych od Zamawiającego, niemożliwych do przewidzenia, np.: niekorzystnych warunków atmosferycznych, pożarów, powodzi i innych klęsk żywiołowych. W/w zmiany nie oznaczają wprowadzenia nowych prac, nie objętych zakresem zamówienia podstawowego, a korekty zmniejszające nie oznaczają całkowitej rezygnacji z części prac. Należy je rozumieć jako zwiększenie ilości prac w jednej lokalizacji, kosztem zmniejszenia ilości prac w innej lokalizacji - w ramach wartości brutto przedmiotu zamówienia. 3.4.17 Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nastąpi sukcesywnie w miarę realizacji zatwierdzonego planu finansowo gospodarczego w zależności od potrzeb wykonywania prac pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego środków pieniężnych na pokrycie kosztów zleconych prac. 3.4.18 Skorzystanie przez Zamawiającego z zastrzeżonego prawa opcji nie stanowi zmiany umowy i nie wymaga zawarcia odrębnej umowy na nowych warunkach, ale jest realizacją umowy zawartej w zakresie ustalonych przez nią warunków poprzez złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w postaci dokumentu Zlecenia wykonania prac w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie w warunkach gdy zakres gwarantowany prac został już wykonany. 3.4.19 Realizacja przedmiotu zamówienia nie może powodować uszkodzeń roślin chronionych występujących na danej powierzchni roboczej oraz pozostawionych elementów pożądanych, zniszczeń szlaków zrywkowych, składów na drewno i dróg dojazdowych powodujących erozję gleby i niszczenie infrastruktury. Wykonawca prac zobowiązany jest do bieżącej naprawy uszkodzonych szlaków zrywkowych, przepustów, rowów przydrożnych, fragmentów dróg lub składnic. W przypadku nie naprawienia uszkodzeń leśniczy sporządza wniosek do nadleśniczego o wszczęcie procedury odszkodowawczej za wyrządzone szkody w środowisku leśnym. 3.4.20 Wykonawca będzie zobowiązany do uprzątnięcia wszystkich śmieci i nieczystości z powierzchni, na której wykonywane były prace, oraz odpadów pozostałych po wykonaniu prac w najbliższym otoczeniu, w tym szczególnie z przyległych dróg i rowów melioracyjnych. Nieuprzątnięcie śmieci będzie podstawą do odmówienia dokonania odbioru prac na przekazanej powierzchni roboczej. 3.4.21 Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania oleju biodegradowalnego do sprzętu hydraulicznego i do smarowania pił łańcuchowych oraz zestawów do pochłaniania oleju w urządzeniach eksploatowanych na terenie lasów. 3.4.22 Do smarowania pił łańcuchowych w eksploatowanych urządzeniach Wykonawca będzie zobowiązany stosować olej biodegradowalny o parametrze biodegradacji nie gorszym niż 60%. Zalecane jest określenie biodegradowalności zgodnie z metodyką badań opisaną w Rozporządzeniu Komisji (WE) NR 440/2008 z dnia 30 maja 2008 r. (test przesiewowy OECD A-C) ustalającej metody badań zgodnie z rozporządzeniem (WE) nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie rejestracji, oceny, udzielania zezwoleń i stosowanych ograniczeń w zakresie chemikaliów (REACH). 3.4.23 Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić faktury zakupowe oleju wraz z Kartą charakterystyki preparatu niebezpiecznego potwierdzającego stopień biodegradowalności kupionego oleju. 3.4.24 Wykonawca podczas wykonywania prac zobowiązany będzie posiadać odpowiednie zestawy do pochłaniania oleju, które znajdują się na wyposażeniu urządzeń mechanicznych (ciągnik, przyczepa z urządzeniem dźwigowym i inne, oraz pilarki w miejscu ich tankowania), a których użytkowanie może spowodować skażenie środowiska olejem podczas wykonywania prac w lesie oraz podczas dojazdu i powrotu z powierzchni roboczej. Dopuszcza się posiadanie i używanie przez pilarzy kanistrów z bezpiecznymi końcówkami (dozownikami), uniemożliwiającymi rozlanie oleju i mieszanki paliwowej (przelanie) podczas tankowania pilarki (zastępczo za maty pochłaniające olej i paliwo). 3.4.25 W przypadku wystąpienia pożaru Wykonawca zobowiązany będzie do zaniechania czynności związanych z wykonywaniem Przedmiotu Umowy w zakresie, w jakim pożar uniemożliwia realizację Przedmiotu Umowy oraz do bezzwłocznego zaalarmowania o powyższym zdarzeniu Straży Pożarnej, Przedstawiciela Zamawiającego oraz Punktu Alarmowo - Dyspozycyjnego Nadleśnictwa. 3.4.26 Wykonawca będzie zobowiązany do przestrzegania zasad i wymagań prowadzenia gospodarki leśnej nałożonych przez system certyfikacji w ramach Polskiego Systemu Certyfikacji Leśnictwa PEFC. 3.5 Wykonawca może powierzyć realizację części przedmiotu zamówienia podwykonawcom. 3.5.1 W przypadku zlecania prac podwykonawcom, należy w ofercie wskazać te usługi, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (art. 36 ust. 4 ustawy). 3.5.2 W zakresie, w jakim Wykonawca w Ofercie zobowiązał się wykonywać przedmiot zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, Wykonawca gwarantuje, że osoby wykonujące przedmiot zamówienia będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy. Obowiązek realizacji przedmiotu zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę dotyczy również realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Leśnych Nogalski Władysław, Brzóza Królewska 122, 37-307 Brzóza Królewska, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 159752,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 116513,64

  • Oferta z najniższą ceną: 116513,64 / Oferta z najwyższą ceną: 176442,97

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.