eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Limanowa › Świadczenie usług szkoleniowych, jako instrument aktywnej integracji edukacyjnej w ramach projektu Pociąg do aktywności- program aktywizacji społecznej i zawodowej w powiecie limanowskim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-16

Limanowa: Świadczenie usług szkoleniowych, jako instrument aktywnej integracji edukacyjnej w ramach projektu Pociąg do aktywności- program aktywizacji społecznej i zawodowej w powiecie limanowskim
Numer ogłoszenia: 307160 - 2014; data zamieszczenia: 16.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Limanowej , ul. J. Marka 9, 34-600 Limanowa, woj. małopolskie, tel. 18 33 75 826, faks 18 33 37 825.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pcpr-limanowa.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług szkoleniowych, jako instrument aktywnej integracji edukacyjnej w ramach projektu Pociąg do aktywności- program aktywizacji społecznej i zawodowej w powiecie limanowskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych - jako instrumentów aktywnej integracji edukacyjnej w ramach projektu Pociąg do aktywności - program aktywizacji społecznej i zawodowej w powiecie limanowskim. Zadanie nr 1 Świadczenie usług szkoleniowych - kurs z zakresu cukiernictwa. Zadanie nr 2 Świadczenie usług szkoleniowych - kurs z zakresu księgowości komputerowej. Zadanie nr 3 Świadczenie usług szkoleniowych - kurs prawa jazdy. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. 1) Kursy wymienione i opisane w zadaniach częściowych powinny wpłynąć na podniesienie kompetencji zawodowych uczestników. 2) Wykonawca zapewni trenerów posiadających odpowiednią wiedzę i przygotowanie (wymagane jest indywidualne podejście do uczestników), mających doświadczenie w prowadzeniu podobnych szkoleń (przeprowadzili min.2 szkolenia o podobnej tematyce i zakresie jak szkolenie dla każdego z zadań częściowych, dla grup min.5 osób dorosłych) 3) Zajęcia powinny odbywać się w jednej grupie szkoleniowej (w zakresie każdego rodzaju kursu) z wyjątkiem zajęć indywidualnych. 4) Harmonogram szkolenia zostanie ustalony z Zamawiającym nie później niż 2 tyg. przed datą rozpoczęcia realizacji zadania lub w dniu podpisania umowy, jeżeli termin jest krótszy; w terminie opisanym dla każdego z zadań częściowych. 5) Miejsce i czas szkolenia. Zajęcia winny się odbywać na terenie miasta Limanowa z wyjątkiem zadanie nr 3 gdzie część praktyczna może odbywać się na terenie województwa małopolskiego. Zajęcia powinny odbywać się w dniach od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem zadania nr.3 który może się odbywać w dniach poniedziałek - sobota. Liczba godzin kursu w ciągu dnia nie może przekroczyć 6, kurs winien być prowadzony w godzinach umożliwiających uczestnikom dojazd z miejsca zamieszkania do miejsca szkolenia. W harmonogramie szkolenia winna znaleźć się min. 1 przerwa umożliwiająca korzystanie z drobnego cateringu. Wykonawca zapewni odpowiednie miejsce prowadzenia zajęć dostosowane do potrzeb prowadzonego kursu i odpowiednio w tym celu wyposażone. Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia osobom niepełnoprawnym swobodnego poruszania w trakcie szkolenia, w tym dotarcie na miejsce i korzystanie z węzła sanitarnego. Pomieszczenie z przeznaczeniem na zajęcia winno spełniać warunki bezpieczeństwa i przeciwpożarowe, ponadto posiadać niezbędny sprzęt komputerowy z dostępem do Internetu (jeżeli program zajęć tego wymaga). Uczestnikom należy zapewnić w każdym dniu szkoleniowym bufet kawowy (kawa, herbata, sok, woda, ciastka, drożdżówka) 6) Zajęcia powinny być prowadzone w formie wykładów, prezentacji, warsztatów praktycznych oraz konsultacji indywidualnych. Min. 80% czasu kursu powinny stanowić zajęcia praktyczne. 7) Wykonawcy zobowiązani są do przygotowania programu kursu zgodnie z opisem SIWZ oraz materiałów szkoleniowych, które winny być przedstawione Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. 1) Materiały szkoleniowe (wydruki, prezentacje, pliki elektroniczne, podręczniki) winny być oznaczone odpowiednimi logotypami EFS przez Wykonawcę zgodnie z logotypami przekazanymi przez Zamawiającego, 2) Wykonawca zapewni niezbędne materiały szkoleniowe dla uczestników kursu, właściwe dla każdego z zadań częściowych (np. podręczniki, skrypty, notatnik, długopis, wzorniki i próbki materiałów, a także zestaw podręcznych narzędzi). Materiały zostaną przekazane uczestnikom na własność i należy je wliczyć w cenę szkolenia. Wykonawca zapewni jeden zestaw materiałów szkoleniowych dla Zamawiającego. Nie dopuszcza się kopiowania podręczników. 8) Wykonawca zobowiązany jest do: a) Prowadzenia dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych (odnotowywanie obecności i nieobecności na zajęciach musi dotyczyć każdej godziny zajęć przewidzianych w programie - system godzinowy, nieobecności należy oznaczać literą N), b) Przeprowadzenie egzaminu końcowego lub innej formy zaliczenia kursu, c) Umożliwienie Zamawiającemu uczestnictwa w prowadzonym egzaminie, d) Sporządzenia protokołu z przeprowadzonego egzaminu, e) Wydania certyfikatów lub innych dokumentów potwierdzających nabycie umiejętności podnoszących kompetencje zawodowe, f) Odnotowania wydania certyfikatów w rejestrze, g) Przechowywania dokumentacji dotyczącej zrealizowanego szkolenia do dnia 31 grudnia 2021 roku. a) Ubezpieczenia wszystkich uczestników na czas prowadzenia zajęć na kwotę min.5000,00zł. b) Prowadzenia list obecności przekazanych przez Zamawiającego, c) Oznakowanie pomieszczeń w których odbywają się szkolenia, materiałów szkoleniowych, zaświadczeń odpowiednim logotypem EFS i PO KL przekazanym przez zamawiającego oraz umieszczenie przekazanego przez Zamawiającego plakatu Projektu w widocznym miejscu podczas szkolenia, d) Prowadzenia dokumentacji fotograficznej podczas prowadzonego kursu oraz dostarczenie zamawiającemu min.15 zdjęć dokumentującego prowadzone zajęcia w formie elektronicznej (plyta CD, pamięć przenośna -pendrive, wiadomość e-mail). e) Udokumentowanie przekazania uczestnikom cateringu, materiałów edukacyjnych, certyfikatów i zaświadczeń i in., f) Przeprowadzenia badania ankietowego wszystkich uczestników szkolenia dotyczącego przeprowadzonego szkolenia, g) Wydanie zaświadczeń o ukończeniu kursu oznakowanych logotypem EFS i PO KL. 9) Po stronie Zamawiającego pozostanie: a) Przygotowanie list obecności, b) Kontrola uczestnictwa w zajęciach oraz prowadzenia zajęć, c) Zwrot kosztów dojazdów Uczestników na zajęcia dla zadania częściowego nr 2. 10) Liczba uczestników kursu podana dla poszczególnych zadań może ulec zmianie na skutek sytuacji losowej uczestnika lub innych przyczyn niezależnych od Zamawiającego. Dane osobowe uczestników będą podane Wykonawcy najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia liczby osób objętych szkoleniem, przy czym zwiększenie liczby osób może nastąpić jedynie za zgodą Wykonawcy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 60.14.00.00-1, 80.41.12.00-0, 55.32.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w tym dla zadania częściowego nr 3 Wykonawca jest wpisany do rejestru przedsiębiorców prowadzących Ośrodek szkolenia kierowców, prowadzonego przez starostę właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności objętej wpisem zgodnie z art. 103 ustawy Prawo o ruchu drogowym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Na potwierdzenie spełniania w/w warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca w przedłożonym do oferty wykazie wykonanych usług wykaże, że w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie) wykonał co najmniej 3 usługi polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursów podnoszących kwalifikacje zawodowe dla osób dorosłych, w których brały udział także osoby niepełnosprawne. Spełnianie warunku Wykonawca wykaże przedkładając wykaz usług wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te usługi zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże w przedłożonym do oferty wykazie narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, że posiada dostęp do: a. co najmniej 1 sali szkoleniowej odpowiedniej dla realizowanego kursu. b. placu manewrowego dla zadania częściowego nr 3 c. pojazdów - określonych w rozdziale drugim Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005 r. Nr 217 poz. 1834 ze zm.) dla zadania częściowego nr 3. Na potwierdzanie spełniania w/w warunku Wykonawca przedłoży wykaz narzędzi wraz z dokumentami potwierdzającymi własność, możliwość korzystania z obiektu lub zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Trenerzy powinni posiadać wykształcenie kierunkowe, uprawnienia do prowadzenia szkoleń jeżeli przepisy prawa nakładają taki obowiązek, doświadczenie w prowadzeniu podobnych szkoleń (czas trwania i zakres tematów). Na potwierdzanie spełniania w/w warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie o dysponowaniu osobami.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Na potwierdzenie spełniania w/w warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Z pełnomocnictwa musi wynikać, że wskazana osoba jest upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w danym przetargu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach: zmiana istotnych postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w SIWZ. Zamawiający przewiduje następujące zmiany istotnych postanowień umowy: 1) Zmiana podmiotów trzecich na etapie realizacji zamówienia na zasobach których wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu jest możliwa jeśli nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca. 2) zmiana miejsca realizacji zamówienia lub zmiana trenera/instruktora na inną osobę spełniającą wymagania postawione w SIWZ, 3) zmiana ilości osób, liczby grup, etc. biorących udział w szkoleniu, 4) Zmiana terminu realizacji zamówienia (zmiana terminu przeprowadzenia szkoleń) jest możliwa w przypadku: a) zmian spowodowanych warunkami atmosferycznymi, w szczególności klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne odbiegające od typowych uniemożliwiające realizację zamówienia, b) wystąpienia innych przyczyn, skutkujących niemożliwością realizacji zamówienia lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową w zakładanym terminie, które wystąpiły przed lub po podpisaniu umowy np. z powodu zmian harmonogramu działań realizowanego projektu, przedłużenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego uniemożliwiającego realizację zamówienia w terminie określonym w SIWZ, Pozostałe rodzaje zmian mogą być spowodowane następującymi okolicznościami: 1) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, 2) zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy, 3) zmianie uległy stawki podatku VAT, (Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku Vat), 4) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy, na skutek np. zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu, 5) wprowadzone zostały dodatkowe wymagania dla inwestycji współfinansowanych z funduszy UE. 6) zmiany zapisów umowy będących wynikiem realizacji przez Zamawiającego uprawnień z tytułu rękojmi lub gwarancji, 7) zmiana ilości osób, liczby grup, etc. biorących udział w szkoleniu 18.6 Dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postępowania. Takimi zmianami są zmiany o charakterze administracyjno - organizacyjnym umowy np. zmiana nr konta bankowego, dotycząc nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno - prawnej w trakcie trwania umowy, innych danych identyfikacyjnych, zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, Zmiany do umowy może inicjować zarówno Zamawiający jak i Wykonawca, składając pisemny wniosek do drugiej strony, zawierający w szczególności opis zmiany i jej uzasadnienie. Zamawiający przewiduje katalog zmian na które może wyrazić zgodę, powyższe nie stanowi jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pcpr-limanowa.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Limanowej, ul. Józefa Marka 9, 34-600 Limanowa, w pokoju 138, I piętro, budynek B..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2014 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Limanowej, ul. Józefa Marka 9, 34-600 Limanowa, w pokoju 138, I piętro, budynek B..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Pociąg do aktywności - program aktywizacji społecznej i zawodowej w powiecie limanowskim współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług szkoleniowych - kurs z zakresu cukiernictwa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie programu kursu z zakresu cukiernictwa i przeprowadzenie szkolenia dla grupy 9 osób niepełnosprawnych, również niepełnosprawnych intelektualnie i chorych psychicznie, uczestników projektu: Pociąg do aktywności - program aktywizacji społecznej i zawodowej w powiecie limanowskim w liczbie godzin nie mniej niż 18, oraz zorganizowanie dowozu uczestników z miejsca zamieszkania na zajęcia i odwozu do miejsca zamieszkania uczestników. Warunki przeprowadzenia kursu: 1) Kurs winien podnosić kompetencje zawodowe Uczestników, składać się z części teoretycznej i praktycznej, kończyć zaliczeniem lub egzaminem umożliwiającymi wydanie potwierdzenia o nabyciu nowych kompetencji zawodowych przez prowadzącego kurs. 2) Kurs winien odbywać się w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, w dn.: poniedziałek - piątek, od ok. godz. 14.00-14.30 i trwać jednorazowo nie dłużej niż 3h lekcyjne wraz z min. jedną 15 minutową przerwą. 3) Wykonawca zapewnieni materiałów szkoleniowych (skrypty) oraz materiału spożywczego koniecznego do przeprowadzenia kursu (ciasto, ciastka, lukry, jadalne ozdoby cukiernicze itp.), sprzętu koniecznego do prowadzenia kursu, odzieży ochronnej itp. Materiały spożywcze dostarczone przez Wykonawcę winny umożliwić przygotowanie prac przez każdego z uczestników. 4) Uczestnicy otrzymają na własność podstawowe narzędzia używane w czasie szkolenia (min. 5szt. spośród: silikonowe foremki do tworzenia dekoracji z lukru plastycznego, silikonowe maty do tworzenia dekoracji cukierniczych, foremki do odciskania dekoracji, tylki i rękawy cukiernicze- z wzorami o tematyce świątecznej). 5) Wykonawca zapewni salę szkoleniową z dostępem do zaplecza sanitarnego/kuchennego (praca z materiałem spożywczym) na terenie miasta Limanowa. Wykonawca umożliwi osobom niepełnosprawnym dostanie się do budynku i poruszanie się po nim. 6) Wykonawca zapewni właściwe przechowywanie wykonanych prac, materiału spożywczego oraz opakowania umożliwiające zabranie gotowych prac przez uczestników. 7) Po zakończeniu kursu uczestnik będzie przygotowany do pracy z materiałem spożywczym, wytwarzania i przechowywania ozdób cukierniczych. 8) Min. 50% wykonanych prac przechodzi na własność uczestników; min. 5 prac każdego uczestnika kursu (o przedłużonej trwałości) winno być zabezpieczone przez prowadzącego do ewentualnego wykorzystania na wystawie - ewentualny termin wystawy zostanie podany Wykonawcy najpóźniej 2 tyg. przed terminem rozpoczęcia szkolenia. 9) Kurs winien się zakończyć zaliczeniem, uczestnik otrzyma certyfikat poświadczający ukończenie kursu. 10) Wykonawca odpowiada za zorganizowanie dowozu uczestników z miejsca zamieszkania na zajęcia i odwozu do miejsca zamieszkania uczestników, tj.: 1os: Kanina, 1os.Tymbark, 2os.Męcina, 5os.Limanowa Program kursu powinien obejmować w szczególności następujące zagadnienia, uwzględniając tematycznie porę roku, okresy świąteczne itp.: 1. Pierniki, babeczki i ciasteczka- formowanie, wycinanie z gotowego ciasta, 2. Babeczki i ciasteczka- ozdabianie kremem, polewą, gotowymi dekoracjami spożywczymi , 3. Lukier królewski- ozdabianie pierniczków, 4. Lukier plastyczny- przygotowanie, narzędzia, praca z lukrem, 5. Lukier plastyczny- ozdoby płaskie i figurki, 6. Dekoracje z czekolady..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 60.14.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług szkoleniowych - kurs z zakresu księgowości komputerowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: przygotowanie programu kursu z zakresu księgowości komputerowej i przeprowadzenie szkolenia dla grupy 7 osób, w tym osób niepełnosprawnych, uczestników projektu Pociąg do aktywności - program aktywizacji społecznej i zawodowej w powiecie limanowskim w liczbie godzin nie mniej niż 90. Warunki przeprowadzenia kursu: 1) Kurs winien podnosić kompetencje zawodowe Uczestników, składać się z części teoretycznej i praktycznej, kończyć zaliczeniem lub egzaminem umożliwiającymi wydanie potwierdzenia (certyfikatu) o nabyciu nowych kompetencji zawodowych przez prowadzącego kurs. 2) Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe systematyzujące wiedzę dla każdego uczestnika, w tym podręczniki i materiały na nośniku elektronicznym pendrive min. 2MB, które uczestnicy otrzymają na własność. 3) Wykonawca zapewni salę szkoleniową wyposażoną w stanowiska komputerowe w liczbie odpowiedniej dla każdego uczestnika wraz z właściwym oprogramowaniem umożliwiającym prowadzenie kursu w podanym poniżej zakresie. Komputery winny mieć zapewniony serwis, w wypadku uszkodzenia Wykonawca zapewni sprzęt zastępczy. Sala winna być z dostępem do zaplecza sanitarnego, na terenie miasta Limanowa. Wykonawca umożliwi osobom niepełnosprawnym dostanie się do budynku i poruszanie się po nim. 4) Wykonawca zapewni drobny catering (kawa, herbata, woda mineralna, ciastka, krakersy itp.) dla każdego uczestnika. 5) Przez zajęcia praktyczne Zamawiający rozumie pracę z dokumentami i programami komputerowymi. Program kursu powinien obejmować w szczególności następujące zagadnienia: 1. Podstawy i organizacja rachunkowości. 2. Zasady ewidencji zdarzeń gospodarczych. 3. Środki pieniężne i rachunki bankowe. 4. Obrót towarowy i materiałowy. 5. Rozrachunki i roszczenia. 6. Wynagrodzenia. 7. Aktywa trwałe. 8. Podatek od towarów i usług. 9. Podatkowa Księga przychodów i rozchodów, ryczałt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usług szkoleniowych - kurs prawa jazdy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i realizacja kursu prawa jazdy kat.B wg. odrębnych przepisów, łącznie dla 5 osób, również osób niepełnosprawnych, - uczestników projektu: Pociąg do aktywności - program aktywizacji społecznej zawodowej w powiecie limanowskim. Kurs obejmuje przygotowanie teoretyczne i praktyczne do egzaminu państwowego, organizacje i opłacenie badania lekarskiego oraz wykonania fotografii koniecznych do przeprowadzenia kursu, wydanie dokumentu zgodnie z obowiązującymi przepisami uprawniającego do przystąpienia do egzaminu państwowego wraz z ustaleniem egzaminu państwowego w określonym terminie z wniesieniem należnej opłaty za pierwszy egzamin państwowy w części teoretycznej i praktycznej. Wykonawca zapewni: 1) przeprowadzenie szkolenia podstawowego w rozumieniu § 5 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005r. Nr 217 poz. 1834 ze zm.) 2) doświadczoną i wykwalifikowaną kadrę do prowadzenia kursu, 3) prowadzenie dokumentacji zgodnie z ww rozporządzeniem. Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia sprzętu komputerowego wraz odpowiednim oprogramowaniem i dodatkowym wyposażeniem umożliwiającym sprawdzenie nabytej wiedzy teoretycznej, 4) wszelkie niezbędne formalności konieczne do przystąpienia do egzaminu państwowego sprawdzającego kwalifikacje do kierowania pojazdami zgodne z ww rozporządzeniem, Wykonawca musi posiadać: 1) pojazdy określone w rozdziale drugim Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005 r. Nr 217 poz. 1834 ze zm.), 2) dostęp do sali wykładowej przystosowanej do potrzeb osób, która powinna mieścić się na terenie miasta Limanowa, 3) dostęp do placu manewrowego Warunki przeprowadzenia kursu: 1) terminy przeprowadzenia kursu: a. zajęcia teoretyczne grupowe oraz wydanie dokumentu uprawniającego do egzaminu praktycznego do dnia , od godz. 14.00 w dn.pn-pt, w Sb.od godz 9.00 i trwać jednorazowo nie dłużej niż 5h do dn.: 24.10.2014r b. zajęcia praktyczne oraz wyznaczenie i opłacenie egzaminu państwowego do dn.29.12.2014r. 2) Kurs prawa jazdy kategorii B winien obejmować łącznie 75 godzin ( 1 godzina =60 minut) zajęć dla każdego uczestnika w tym : a. 30 (trzydzieści) godzin zajęć teoretycznych na terenie miasta Limanowa, 5 (pięć) godzin x 6dni, b. 37 (trzydzieści siedem) godzin zajęć praktycznych 3) W trakcie zajęć teoretycznych wykonawca zapewni drobny catering dla uczestników kursu, w postaci ciepłych (kawa/herbata) lub zimnych (soki, woda mineralna) napojów, drobnych przekąsek (ciastka/paluszki/krakersy itp.) 4) Uczestnicy otrzymają zaświadczenie potwierdzające ukończenie części kursu teoretycznej, które zostanie dołączone do teczek uczestników; 5) Uczestnicy otrzymają zaświadczenie potwierdzające ukończenie części kursu praktycznej, które zostanie dołączone do teczek uczestników; 6) zakres i cena kursu obejmuje także: a. zorganizowanie i koszt badań lekarskich stwierdzających brak przeciwskazań zdrowotnych do ubiegania się o uprawnienia do prowadzenia pojazdów kat.B, zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 7 stycznia 2004 r. w sprawie badań lekarskich kierowców i osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami ( Dz. U. z 2004 r. Nr 2, poz. 15 z późn. zm). b. ubezpieczenie uczestników kursu na cały czas trwania szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w czasie trwania szkolenia oraz w drodze do miejsca szkolenia tam i z powrotem, c. zajęcia dla każdego uczestnika powinny zaczynać się i kończyć na terenie miasta Limanowa lub w miejscu zamieszkania uczestnika, uczestnicy powinni mieć zapewniony zwrot kosztów dojazdu lub zorganizowany dojazd na zajęcia z miejsca zamieszkania oraz do miejsca zamieszkania, miejsce zamieszkania uczestników: to powiat limanowski, dokładnie: Poręba Wielka, Jurków, Tymbark, Słopnice, Limanowa. d. dostarczenie materiałów dydaktycznych, przechodzących na własność uczestnika kursu oraz niezbędny sprzęt, w tym dostęp do komputerów z programem z przykładowymi testami (nie dopuszcza się kserowania podręcznika), e. wydanie stosownych zaświadczeń o ukończeniu części kursu teoretycznego i praktycznego, f. wykonanie kompletu fotografii do dokumentów dla każdego z uczestników, g. opłacenie jednego egzaminu państwowego w wybranym przez kursanta Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego. W przypadku nie uzyskania przez uczestnika pozytywnego wyniku z egzaminu, kolejne egzaminy opłacane są ze środków własnych uczestnika. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) Oznaczenia budynków oraz pomieszczeń, w których będą się odbywały zajęcia poprzez wywieszenie plakatów informacyjnych dotyczących projektu, które dostarczy Zamawiający, poinformowania uczestników szkolenia o jego współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w formie prezentacji, umieszczenia obowiązujących logotypów EFS i PO KL na dokumentach dotyczących realizowanego kursu w tym materiałach szkoleniowych i edukacyjnych, 2) Przeprowadzenia badania ankietowego wszystkich uczestników szkolenia dotyczącego przeprowadzonego szkolenia (ankieta oceniająca treści programowe, trenerów i organizację szkolenia), 3) Szczegółowego dokumentowania wydatków poniesionych w związku z realizacją szkolenia, 4) Bieżącego informowania na piśmie tj. w ciągu 2 dni od dnia zdarzenia wykonawcy o przypadkach nieobecności na szkoleniu osób skierowanych oraz wypadkach rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu w trakcie jego trwania, pod rygorem odmowy zapłaty za szkolenie tych osób, 5) Wydania zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia/kursu uprawniających do wykonywania zawodu oznakowanych logotypem EFS i PO KL oraz certyfikatów, pod warunkiem zdania przez uczestnika egzaminów wewnętrznych. Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia zakresu zamówienia: 1) w przypadku gdy uczestnik kursu nie mógł brać udziału w kursie z uwagi na nie uzyskanie orzeczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do kierowania pojazdem, w takim przypadku Wykonawca otrzyma wynagrodzenie tylko za ten element zamówienia, 2) w przypadku gdy uczestnik kursu nie otrzyma zaświadczenia z ukończenia zajęć teoretycznych, w takim przypadku Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za elementy zamówienia: badanie lekarskie i szkolenie teoretyczne, 3) w przypadku gdy uczestnik kursu nie otrzyma zaświadczenia z ukończenia zajęć praktycznych a tym samym nie będzie mógł przystąpić do egzaminu państwowego, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie pomniejszone o wysokość opłaty za egzamin. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia w trakcie realizacji umowy liczby osób objętych szkoleniem, w takiej sytuacji Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie za faktycznie przeszkoloną liczbę osób..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0, 55.31.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.