eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bartoszyce › II postępowanie o udzielanie zamówienia publicznego na budowęBudowa hali sportowej w Bezledach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-21

Bartoszyce: II postępowanie o udzielanie zamówienia publicznego na budowę: Budowa hali sportowej w Bezledach
Numer ogłoszenia: 307152 - 2012; data zamieszczenia: 21.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Bartoszyce , Plac Zwycięstwa 2, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 762 77 00, faks 89 762 77 24.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bartoszyce.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: II postępowanie o udzielanie zamówienia publicznego na budowę: Budowa hali sportowej w Bezledach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Bezledach gm. Bartoszyce wraz z przebudową istniejącego zjazdu z drogi krajowej na działkę, niezbędną infrastrukturą techniczną oraz parkingiem dla samochodów osobowych i drogą wewnętrzną o powierzchni zabudowy ok. 2200m2, i kubaturze brutto 19 063,00m3. Na działkach Dz. Nr 16/15, części działki 16/12, 18/13 oraz 479 ( przyłącza i przebudowa wjazdu). Wybudowanie budynku dwukondygnacyjnego niepodpiwniczonego. Budynek zlokalizowano po wschodniej stronie istniejącego Gimnazjum, tak że budynki tworzą ze sobą kształt litery C z wewnętrznym dziedzińcem. Dachy łukowe przełamane płaskim, jednokondygnacyjnym łącznikiem. Elewacje utrzymane w stonowanej kolorystyce nawiązującej do kolorystyki obiektów istniejących. Połączenie z obiektem istniejącym zapewnia parterowy pasaż przekryty płaskim dachem. Budynek wyposażony będzie w instalacje: elektryczne: instalacja oświetleniowa - oświetlenie ogólne, oświetlenie zewnętrzne, oświetlenie ewakuacyjne, instalacja gniazd wtykowych, instalacja odgromowa, uziemienia, monitoring wewnętrzny i zewnętrzny, nagłośnienie, sieć wi-fi, instalację telefoniczną, instalacje sanitarne: instalacja wodno - kanalizacyjna, wentylacja mechaniczna sali sportowej oraz zaplecza i klimatyzację z automatyczną regulacją temperatury (sala fitness i siłownia), instalację co, węzeł cieplny. Powierzchnia zabudowy - projektowana - 2135,7- m2. Powierzchnia użytkowa - 2 241,98m2 Powierzchnia wewnętrzna - 2 357,38 m2 Powierzchnia całkowita - 2 501,08 m2 Kubatura brutto - 19 063,00m3 Wysokość do kalenicy - 11,92 m nad poziom terenu Budynek wolnostojący, do realizacji w technologii mieszanej. Sala sportowa i zaplecze - dach wsparty na układzie ram żelbetowych spiętych wiązarem z drewna klejonego. Stropy - żelbetowe wylewane na mokro. Dach w konstrukcji z drewna klejonego z pokryciem blachą łączona na rąbek stojący - przekrycie dachu zgodnie z aktualną aprobatą techniczną w zakresie odporności pożarowej przekrycia dachu RE 15. Łącznik - stropodach płaski, niewentylowany, kryty papą termozgrzewalną. Konstrukcję stanowi strop żelbetowy oparty na ścianach murowanych i podciągach żelbetowych. Pasaż komunikacyjny - stropodach z płyty warstwowej. Ściany murowane usztywnione trzpieniami żelbetowymi. Szczegóły według projektu konstrukcji. Budynek będzie posadowiony na ławach i stopach fundamentowych. Zakup i montaż wyposażenia obejmuje między innymi: zakup i montaż podnośnika dla niepełnosprawnych, koszów i tablic do koszykówki, słupków i siatki do siatkówki bramek do piłki ręcznej, drabinek gimnastycznych pojedynczych, kotar grodzących, tablic wyników, ścianki wspinaczkowej wraz ze wszystkimi jej urządzeniami, trybun dla widzów, szafek ubraniowych typu L, piłkochwytów dla okien Sali, montaż pozostałych urządzeń i sprzętu (wyposarzenia) objętego dokumentacją projektową. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa:.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 400.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 11.1 Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 60 000 zł 11.2 Wadium może być wniesione w jednej lub następujących formach: 1/ pieniądzu, 2/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3/ gwarancjach bankowych, 4/ gwarancjach ubezpieczeniowych, 5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275), 11.3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy 43 1160 2202 0000 0000 6190 9989, natomiast wadium wnoszone w innych formach należy zdeponować w kasie Urzędu Gminy Bartoszyce. Wadium musi być wniesione nie później niż w terminie składania ofert. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 2 (dwóch) obiektów kubaturowych (użyteczności publicznej, oświatowych, sportowych, hal sportowych, widowiskowych itp.), o wartości nie mniejszej niż 3 000 000zł każda z nich;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń z co najmniej 3 letnim doświadczeniem w pełnieniu funkcji kierownika budowy w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, oraz w specjalności konstrukcyjno- budowlanej oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz uprawnienia budowlane w specjalności drogowej - mogą to być również 4 osoby, z których każda z nich posiada uprawnienia budowlane w co najmniej jednej z wymienionej wyżej specjalności

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie rachunkiem bankowym o wysokości środków co najmniej 6 000 000,00zł bądź zdolnością kredytową o wysokości co najmniej 6 000 000,00zł lub łączną wysokość środków finansowych i zdolność kredytową w wysokości co najmniej 6 000 000,00zł; Posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, z sumą gwarancji na jedno lub wszystkie zdarzenia na kwotę co najmniej 8 000 000zł obejmującą odpowiedzialności cywilną kontraktową wynikającą z nienależytego wykonania warunków umowy. Polisa musi być ważna lub odnawiana przez cały okres realizacji zamówienia;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy, 2. Kosztorys ofertowy, 3. Dokument ustanawiający pełnomocnika w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Czas realizacji robót budowlanych - 15

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa będzie podpisana w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Umowa będzie zawierała wszystkie zapisy podane we wzorze umowy będącym załącznikiem do SIWZ, z uwzględnieniem treści oferty wykonawcy. Istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, będą mogły być wprowadzone na warunkach określonych w załączniku do SIWZ- wzór umowy. 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1.1 Zmiana wynagrodzenia: a) Wykonawca będzie miał prawo do zmiany wynagrodzenia w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych, o których mowa § 8 pkt 1 i 2. i § 14 pkt 6. b) Jeżeli zmiana wymaga zmiany dokumentacji projektowej, strona inicjująca zmianę przedstawia projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian wraz z informacją - o konieczności lub nie - zmiany pozwolenia na budowę oraz przedmiar i niezbędne rysunki. Projekt taki wymaga akceptacji projektanta i zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego. 1.2 Zmiana wynagrodzenia ze względu na zmianę obowiązującej stawki VAT: a) jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez wykonawcę, b) jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez Wykonawcę. 1.3 Zmiana zakresu robót: a) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy - w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami, b) wykonanie robót dodatkowych, o których mowa w § 8 pkt 1 i 2 i § 14 pkt 6. 1.4 Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: a) spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: - klęski żywiołowe, - warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów nie więcej niż 30 dni w terminie obowiązywania umowy, pod warunkiem, że zostało to potwierdzone w dzienniku budowy przez inspektora nadzoru inwestorskiego i kierownika budowy; b) spowodowane warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: - spowodowane nieprzewidzianymi wykopaliskami archeologiczne, niewypałami i niewybuchy, - spowodowane odmiennymi od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kurzawki itp.), - spowodowane odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych. c) spowodowane ustaleniami Zamawiającego z właścicielem sieci elektroenergetycznej przewidzianej do przebudowy a znajdującej się na terenie placu budowy, jeśli spowoduje to, że prowadzenie robót jest niemożliwe lub utrudnione. d) Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: - wstrzymanie robót przez Zamawiającego, z wyłączeniem przypadku gdy wstrzymanie nastąpiło z winy Wykonawcy, - konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej. e) Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac. Termin realizacji przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas trwania okoliczności wymienionych wyżej. 1.5 Zmiana kluczowych specjalistów może nastąpić w następujących przypadkach: a) śmierci, choroby, lub innych zdarzeń losowych kluczowego specjalisty, b) niewywiązywania się kluczowego specjalisty z obowiązków wynikających z umowy, c) w przypadku zmiany kluczowego specjalisty nowy kluczowy specjalista musi spełniać wymagania określone dla danego specjalisty, d) jeżeli zmiana kluczowego specjalisty stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. rezygnacja itp.), e) zamawiający może żądać od wykonawcy zmiany kluczowego specjalisty, jeśli uzna, że kluczowy specjalista nie wykonuje swoich obowiązków wynikających z umowy, f) Wykonawca zobowiązany jest zmienić kluczowego specjalistę zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego, 1.6 Zmiany umowy nie mogą naruszać przepisów ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.( Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 ze zmianami) i mogą być dokonywane pod rygorem nieważności jedynie w formie aneksów do niniejszej umowy. 19.2 Zmiany umowy nie mogą naruszać przepisów ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.( Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 ze zmianami) i mogą być dokonywane pod rygorem nieważności jedynie w formie aneksów do niniejszej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/bartoszyce_gmina_wiejska
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bartoszyce Plac Zwycięstwa 2, 11-200 Bartoszyce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2012 godzina 10:15, miejsce: Urząd Gminy Bartoszyce Plac Zwycięstwa 2, 11-200 Bartoszyce, w sekretariacie- pokój nr 108.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.