eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › WYKONANIE NAWIERZCHNI, A TAKŻE DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZEŃ DO SKATEPARKU W OBIEKCIE REKREACYJNO WYPOCZYNKOWYM STAWY JANA ŁÓDŹ UL. RZGOWSKA 247

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-07

Łódź: WYKONANIE NAWIERZCHNI, A TAKŻE DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZEŃ DO SKATEPARKU W OBIEKCIE REKREACYJNO WYPOCZYNKOWYM STAWY JANA ŁÓDŹ UL. RZGOWSKA 247
Numer ogłoszenia: 307109 - 2008; data zamieszczenia: 07.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Ks. Skorupki 21, 90-532 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6361793, faks 042 6367980.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy podsektora samorządowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE NAWIERZCHNI, A TAKŻE DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZEŃ DO SKATEPARKU W OBIEKCIE REKREACYJNO WYPOCZYNKOWYM STAWY JANA ŁÓDŹ UL. RZGOWSKA 247.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie nawierzchni, a także dostawa i montaż urządzeń do skateparku w obiekcie rekreacyjno wypoczynkowym Stawy Jana Łódź ul. Rzgowska 247 W ramach części A należy wykonać: 1. Wykonanie podłoża w postaci warstwy kruszywa. 2. Wykonanie podłoża w postaci klińca. 3. Ustabilizowanie w/w warstw podłoża /środkami mechanicznymi/ - roboty betoniarskie: 4. Wykonanie podbudowy betonowej, beton B-25. 5. Wykonanie warstwy nawierzchni betonowej utwardzonej, beton B-30. 6. Po wykonaniu robót betoniarskich, ułożyć krawężnik wokół placu do jazdy, ukształtować i ustabilizować skarpy ziemne wokół placu skateparku. Szczegółowy zakres poszczególnych prac zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Dokumentacja Techniczna. W ramach części B należy dostarczyć i zamontować: 1. Quarter pipe sztuk 1 wymiary 330 x 488 x 180 cm (długość / szerokość / wysokość) 2. Funbox z grindboxem 3/3 sztuk 1 wymiary 730 x 244 x 60 3. Funbox z poręczą 2/3 i grindboxem 1/3 sztuk 1 wymiary 730 x 366 x 60 4. Ławka grindbox sztuk 1 wymiary 244 x 25 x 40 5. Poręcz łamana sztuk 1 wymiary 400 x 3 x 35/55.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 37.45.10.00 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1, 2 ustawy. 2. Opis oceny spełnienia warunków: 2.1. Doświadczenie: Wykonawca musi udokumentować, że w ciągu ostatnich 5 lat kalendarzowych (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej dwie (2) roboty budowlane, odpowiadające rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj dla części A dwie roboty polegające wykonaniu podbudowy i nawierzchni pod obiekt sportowy, a dla części B dwie roboty polegające na dostawie i montażu elementów skateparku i. 2.2. Potencjał finansowo-ekonomiczny: Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 100.000 PLN (słownie: sto tysięcy złotych). 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia: 3.1. Muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w punktach 2.1. - 2.2. 3.2. Ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. 3.3. Muszą ustanowić Pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje również pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów. 3.4. Pełnomocnictwo musi jednocześnie wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną, fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem. 3.5. Przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może wezwać do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 4. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa , do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby odrzucenie oferty wykonawcy albo unieważnienie postępowania. 5. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, o których mowa w specyfikacji, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku. Wykonawcy, którzy nie spełnią wymaganych warunków lub nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnianie, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1, 2 ustawy Pzp - załącznik nr 1 do oferty. 1.2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik Nr 2 do oferty. 1.3. Wypełniony formularz ofertowy. Do formularza ofertowego należy dołączyć kosztorys ofertowy. 1.4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) - załącznik nr 3 do oferty. 1.5. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 1.6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.7. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej przedmiotowej usługi. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 1.8. Pełnomocnictwo o ile ofertę składa pełnomocnik, ze wskazaniem zakresu pełnomocnictwa. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1.5. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 4.1. Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i zakresu umocowania. 4.2. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 1.1., 1.2., 1.5., 1.6. powinny być złożone przez każdy podmiot..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Dział Techniczny 90-532 Łódź, ul. ks. Skorupki 21.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2008 godzina 09:55, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Sekretariat pokój 203 90-532 Łódź, ul. ks. Skorupki 21.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wykonanie nawierzchni pod skatepark.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie nawierzchni pod skatepark.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1, 45.11.12.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa i montaż urządzeń skateparku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa i montaż urządzeń skateparku.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9, 37.45.10.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.