eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › Konserwacja rowu melioracyjnego Trzesń Mała w km 0+000-3+510 zlokalizowanego na terenie miasta Mielca

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-07

Mielec: Konserwacja rowu melioracyjnego Trzesń Mała w km 0+000-3+510 zlokalizowanego na terenie miasta Mielca
Numer ogłoszenia: 307054 - 2009; data zamieszczenia: 07.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Mielec , ul. Żeromskiego 26, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7888500, faks 017 7888505.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mielec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja rowu melioracyjnego Trzesń Mała w km 0+000-3+510 zlokalizowanego na terenie miasta Mielca.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie konserwacji rowu Trześń Mała wraz z uporządkowaniem terenów przyległych (objętych zakresem zlecenia) polegającej na: wykoszeniu i wygrabienu roślinności, wykarczowaniu krzaków odmuleniu dna rowu, oczyszczeniu przepustów i naprawy uszkodzonych elementów umocnienia skarp rowu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.00.00.00 - Inne usługi komunalne, socjalne i osobiste .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Oferent spełniający następujące warunki: a) określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, b) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych, c) dysponować personelem posiadającym odpowiednie kwalifikacje, d) nie zalegać z podatkami, opłatami lub składkami na ubezpieczenia społeczne, e) posiadać doświadczenie w zakresie wykonywania pokrewnych usług oraz sprzęt niezbędny do wykonania Zamówienia, f) zawrze umowę na wykonanie przedmiotu zamówienia na zasadach określonych we wzorze umowy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszystkie dokumenty i oświadczenia złożone do przetargu winny być załączone w oryginałach lub poświadczonych odpisach (kserokopiach). a) aktualny wypis z rejestru handlowego, rejestru przedsiębiorstw lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej, b) odpisy dokumentów stwierdzających posiadanie stosownych uprawnień, charakterystyka personelu oferenta, c) aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego d) Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego potwierdzającego, że nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) odpisy z ewidencji środków trwałych, odpisy umów dzierżawy lub leasingu sprzętu, g) wykazy wykonywanych w ciągu ostatnich 2 lat usług o podobnym charakterze, potwierdzonych referencjami..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mielec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Mielcu 39-300 Mielec, ul. Żeromskiego 23 (pokój nr 1)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Mielcu ul. Żeromskiego 26 - nr pokoju 20 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.