eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa do placówek oświatowych we Wrocławiu trzypojemnikowych zestawów do selektywnego zbierania odpadów komunalnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-16

Wrocław: Dostawa do placówek oświatowych we Wrocławiu trzypojemnikowych zestawów do selektywnego zbierania odpadów komunalnych
Numer ogłoszenia: 307052 - 2014; data zamieszczenia: 16.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 239162 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia, pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7779230, 7779231, faks 71 7779229.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa do placówek oświatowych we Wrocławiu trzypojemnikowych zestawów do selektywnego zbierania odpadów komunalnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do wskazanych przez Zamawiającego placówek oświatowych na terenie Wrocławia 500 trzypojemnikowych zestawów do selektywnego zbierania odpadów tworzyw sztucznych, papieru i szkła, spełniających następujące wymagania: a) zestawy muszą składać się z trzech pojemników trwale połączonych ze sobą, bez możliwości ich rozdzielenia; b) zestawy muszą być przeznaczone do ustawienia wewnątrz budynków; c) pojemność każdego pojemnika w zestawie 120 l; d) zestawy muszą być wykonane z tworzyw wysokiej jakości i wytrzymałości bez ostrych krawędzi, kantów i narożników; e) na każdym pojemniku musi być umieszczony napis: papier - na pojemniku na papier i tekturę, plastik - na pojemniku na tworzywa sztuczne, odpady wielomateriałowe i metal, szkło - na pojemniku na szkło białe i kolorowe; f) wszystkie pojemniki w zestawie muszą być wyposażone w pokrywy zamykane od góry, każda pokrywa musi mieć kolor przypisany dla danego rodzaju odpadów (niebieski - pokrywa na pojemniku na papier i tekturę, żółty - na pojemniku na tworzywa, odpady wielomateriałowe i metal, zielony - na pojemniku na szkło); g) do każdego zestawu należy dołączyć graficzną planszę informacyjną przedstawiającą rodzaje odpadów, jakie należy wrzucać do poszczególnych pojemników, zrozumiałą dla dzieci i dorosłych, oznakowaną logo EkoWrocław oraz logo projektu segreguj.wroc.pl Plansze muszą być wykonane z trwałego, sztywnego, zmywalnego materiału, muszą mieć możliwość trwałego połączenia z zestawem pojemników oraz powieszenia na ścianie nad zestawem, muszą być szerokości zestawu pojemników ? 10%, wysokości ponad pojemnikiem co najmniej 50 cm, h) do każdego zestawu należy dołączyć instrukcję montażu i eksploatacji oraz dalszego postępowania z opakowaniem transportowym oraz odpadem powstającym po zakończeniu eksploatacji zestawu; i) Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone zestawy - co najmniej 24 miesiące. 2. Dostawy zestawów pojemników do placówek oświatowych będzie realizowana w godz. 7.00 do 15.00 wg przekazanego przez Zamawiającego harmonogramu dostawy, w terminie do 14 dni roboczych od dnia otrzymania polecenia przekazania pojemników. 3. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego złej jakości dostarczonego towaru, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany towaru na pełnowartościowy na własny koszt..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 20.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • VEOX Marcin Miklaszewski, Chlebnia 48a, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 146341,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 162360,00

  • Oferta z najniższą ceną: 162360,00 / Oferta z najwyższą ceną: 306270,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.