eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olkusz › Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia w zakresie Opiekunka domowa osób starszych i niepełnosprawnych dla 15 osób w jednej 15-to osobowej grupie, w ramach Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich współfinansowanego z Europejskiego Fundu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-07

Olkusz: Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia w zakresie Opiekunka domowa osób starszych i niepełnosprawnych dla 15 osób w jednej 15-to osobowej grupie, w ramach Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych.
Numer ogłoszenia: 306998 - 2009; data zamieszczenia: 07.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Minkiewicza 2, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 032 6434348, faks 032 6430538.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.olkusz.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia w zakresie Opiekunka domowa osób starszych i niepełnosprawnych dla 15 osób w jednej 15-to osobowej grupie, w ramach Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia w zakresie Opiekunka domowa osób starszych i niepełnosprawnych dla 15 osób w jednej 15-to osobowej grupie, w ramach Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych. 1.1. Zamówienie ma być przeprowadzone zgodnie z programem szkolenia, który powinien uwzględniać zróżnicowany poziom umiejętności i wiedzy uczestników kursu. 1.2. Program szkolenia powinien uwzględniać wiadomości zgodne z wymogami rynku pracy i być zgodny z obowiązującymi aktami prawnymi. Program szkolenia powinien być tak skonstruowany aby zapewnić jak najwyższą jakość szkolenia oraz profesjonalne przygotowanie uczestników. 1.3. Program powinien być opracowany w oparciu o Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych- ( Dz. U. Nr 31, poz. 216 z późniejszymi zmianami ) oraz o Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02.03.2007r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy ( Dz. U. Nr 47, poz. 315 ) powinien zawierać w szczególności: a)nazwę i zakres szkolenia, b)czas trwania i sposób organizacji szkolenia, c)wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, d)cele szkolenia, e)plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej, f)treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, g)wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, h)sposób sprawdzania efektów szkolenia. 1.4. Program szkolenia musi zawierać modułowy program szkolenia dla zawodu - opiekunka domowa nad osobą starszą i niepełnosprawną ( kod zawodu: 5133.01 ) z następującymi jednostkami modułowymi: 1)wykonywanie codziennych czynności z zakresu gospodarstwa domowego, 2)wykonywanie czynności higienicznych przy podopiecznym, 3)wykonywanie biologicznych funkcji życiowych podopiecznego, 4)organizowanie czasu podopiecznemu i dotrzymywanie towarzystwa. Każda jednostka modułowa musi zawierać wszystkie jednostki szkoleniowe zgodne z modułowym programem szkolenia dostępnym na stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl 1.5. Zamówienie ma być przeprowadzone zgodnie z programem szkolenia, który powinien zawierać co najmniej 180 godzin, w tym na zakończenie każdej jednostki szkoleniowej Wykonawca przeprowadzi zaplanowany sprawdzian postępów. Przyjmuje się, że: - jedna godzina zajęć teoretycznych równa się 60 minutom i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą 15 minut, - jedna godzina zajęć z praktycznych równa się 60 minutom bez przerwy. 1.6. Celem szkolenia jest przygotowanie praktyczne i teoretyczne do samodzielnej opieki w domu nad podopiecznym. Zakłada się, że po zakończonym procesie kształcenia absolwent szkolenia będzie potrafił w szczególności: - zorganizować całodzienną opiekę dla starszej lub niepełnosprawnej osoby, - wykonać podstawowe czynności związane z funkcjonowaniem gospodarstwa domowego podopiecznego, - przygotować posiłki według ogólnych lub specjalnych zasad żywienia, - wspomagać podopiecznego w pokonywaniu trudności życiowych, z uwzględnieniem odpowiedzialności cywilnej i zasad etyczno - moralnych, - udzielić pierwszej pomocy w sytuacji zagrożenia życia lub czasowej niedyspozycji. 1.7. Szkolenie musi odbywać się w dni robocze. 1.8. Wymaga się, aby program szkolenia uwzględniał przerwy w trakcie realizacji zajęć. 1.9. Zajęcia teoretyczne oraz praktyczne muszą odbywać się w pomieszczeniu/ach dostosowanym/ych do prowadzenia zajęć szkoleniowych i odpowiednio w tym celu wyposażonym/ych tj. w pomieszczeniu/ach posiadającym/ych odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa, akustyczne i jakościowe, odpowiednio wyposażonym/ych w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację kształcenia. 1.10. Wykonawca podczas trwania szkolenia zapewni prawidłowe warunki pracy zgodne z przepisami BHP i p. poż. 1.11.Wymaga się prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej: a)dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, b)protokoły ze sprawdzianów przeprowadzanych na zakończenie każdej jednostki szkoleniowej, c)rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji. 1.12. Na jednego uczestnika musi przypadać jedno stanowisko szkoleniowe. 1.13. Szkolenia powinny być przeprowadzone przez doświadczoną i wykwalifikowaną kadrę, posiadającą odpowiednie wykształcenie i doświadczenie zawodowe. 1.14. Każdemu z uczestników szkolenia powinny być przekazane nieodpłatnie materiały biurowe i szkoleniowe typu: a)zeszyt, b)długopis, c)skrypt lub podręcznik, d)materiały do ćwiczeń. Materiały szkoleniowe przekazywane uczestnikom szkolenia powinny być adekwatne do treści szkolenia. Materiały wykorzystywane podczas realizacji szkolenia powinny być przekazywane uczestnikom szkolenia na początku szkolenia bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć. Materiały biurowe i szkoleniowe opracowane przez wykładowców powinny zawierać logo EFS i Unii Europejskiej oraz logo PO KL zgodnie z zasadą wizualizacji, a także informacje: Szkolenie: Opiekunka domowa osób starszych i niepełnosprawnych w ramach Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych. Logo EFS i PO KL do pobrania ze strony internetowej: www.pup.olkusz.info.pl/logo_efs.jpg www.pup.olkusz.info.pl/logo_pokl.jpg 1.15. Uczestnicy szkolenia powinni być objęci opieką z ramienia instytucji szkoleniowej. Każde szkolenie powinno mieć swojego opiekuna, osobę odpowiedzialną za organizację i realizację szkolenia, wskazaną do kontaktu w umowie stanowiącej załącznik nr 7a do SIWZ. 1.16. Po zakończonym szkoleniu Wykonawca zobowiązany jest do wydania uczestnikom szkolenia dokumentu końcowego zgodnego z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216 ) oraz zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zawierające logo EFS i Unii Europejskiej oraz logo PO KL zgodnie z zasadą wizualizacji, a także informacje: Szkolenie: Opiekunka domowa osób starszych i niepełnosprawnych w ramach Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych. Logo EFS i PO KL do pobrania ze strony internetowej: www.pup.olkusz.info.pl/logo_efs.jpg www.pup.olkusz.info.pl/logo_pokl.jpg.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania tj.posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (np. wpis do ewidencji działalności gospodarczej, wpis do KRS,), - posiadają aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy; zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2008r. Nr 69 poz. 415 z późn.zm.) instytucja szkoleniowa oferująca szkolenia dla bezrobotnych i poszukujących pracy może uzyskać zlecenie finansowane ze środków publicznych na prowadzenie tych szkoleń po wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie: w postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który wykaże się przeprowadzeniem z należytą starannością, co najmniej jednego szkolenia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - o tematyce tożsamej z przedmiotem zamówienia tzn. należy uwzględnić szkolenia: - Opiekunka domowa osób starszych i niepełnosprawnych, - Opiekunka domowa osób starszych, - Opiekunka domowa osób niepełnosprawnych, uwzględniane będą również kursy : Opiekunka domowa osób starszych i niepełnosprawnych,Opiekunka domowa osób starszych, Opiekunka domowa osób niepełnosprawnych zawierające moduł języka obcego. 1.3. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, z których każda musi posiadać co najmniej: a)świadectwo, dyplom lub zaświadczenie ukończenia medycznej szkoły średniej lub policealnej o kierunku pielęgniarskim lub pokrewnym, wyższych studiów pielęgniarskich albo szkoły policealnej w zawodzie opiekunka środowiskowa, asystent osoby niepełnosprawnej, opiekun w domu pomocy społecznej lub kurs medyczny uprawniający do świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych, b)ukończony kurs pedagogiczny, studium pedagogiczne, studia pedagogiczne lub inny dokument uprawniający do prowadzenia zajęć. 1.4. dysponują potencjałem technicznym umożliwiającym realizację przedmiotu zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego umożliwiającego realizację przedmiotu zamówienia. 1.5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 i 2 w/w ustawy, 1.7. w postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który zagwarantuje zorganizowanie szkolenia,w granicach administracyjnych Miasta Olkusza Zamawiający wyklucza możliwość prowadzenia szkolenia metodą e- learning. W przypadku ubiegania się wspólnie przez Wykonawców o udzielenie zamówienia: -Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, - Warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 5.1.1, 5.1.6, 5.1.7. SIWZ powinien spełniać każdy Wykonawca z osobna, - Warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 5.1.2, 5.1.3 ,5.1.4, 5.1.5.SIWZ Wykonawcy mogą spełniać łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia potwierdzające ich spełnienie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia. Nie spełnianie jakiegokolwiek z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ, przedstawione w formie oryginału i podpisane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do podpisania oferty. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (np. wpis do ewidencji działalności gospodarczej, wpis do KRS, ). Dokument powinien być przedstawiony w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do podpisania oferty. Odpis lub zaświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r.o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy i Rozporządzeniem MG i P z dnia 27 października 2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych. Instytucje szkoleniowe, które dokonały wpisu przed 2009r. winny złożyć zaświadczenie potwierdzające kontynuację działalności szkoleniowej w roku bieżącym lub oświadczenie potwierdzające kontynuację działalności szkoleniowej w bieżącym roku. Wpis do rejestru lub zaświadczenie potwierdzające kontynuację działalności szkoleniowej powinny być przedstawione w formie kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do podpisania oferty. Oświadczenie potwierdzające kontynuację działalności szkoleniowej w bieżącym roku powinno być przedstawione w formie oryginału i podpisane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do podpisania oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. wspólnicy spółki cywilnej lub członkowie konsorcjum ) należy złożyć następujące dokumenty : 2.1. Pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zawierające umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kserokopii potwierdzonej notarialnie. 2.2. Dokumenty, o którym mowa w punkcie 6.1.1., 6.1.2. i 6.1.3 SIWZ składane dla każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć: 3.1. Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na załączniku nr 5 do SIWZ. Wykaz powinien zawierać informacje na temat wykształcenia, posiadania uprawnień pedagogicznych w/w osób i podmiotów, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności w niniejszym zamówieniu. Kadra uczestnicząca w wykonaniu zamówienia musi spełniać wymagania, o których mowa w pkt 5.1.3 SIWZ. Ponadto należy złożyć CV wykładowców oraz ksero dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień pedagogicznych. Nie należy przedstawiać listy wszystkich wykładowców zatrudnionych przez Wykonawcę, tylko wykładowców przewidzianych do realizacji szkolenia będącego przedmiotem zamówienia. Jeżeli Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował zobowiązany jest złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.2. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń i sprzętu, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - załącznik nr 11 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca wskaże urządzenia i sprzęty , którymi będzie dysponował zobowiązany jest złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń i sprzętu. Nie należy wymieniać narzędzi, urządzeń i sprzętu, który nie ma bezpośredniego związku z realizacją zamówienia, a znajduje się, bądź będzie się znajdował na wyposażeniu bazy lokalowej. 3.3. Załącznik nr 6 do SIWZ - wykaz wykonanych szkoleń w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - o tematyce tożsamej z przedmiotem zamówienia tzn. należy uwzględnić szkolenia: -Opiekunka domowa osób starszych i niepełnosprawnych, -Opiekunka domowa osób starszych, -Opiekunka domowa osób niepełnosprawnych, uwzględniane będą również kursy :Opiekunka domowa osób starszych i niepełnosprawnych,Opiekunka domowa osób starszych, Opiekunka domowa osób niepełnosprawnych zawierające moduł języka obcego. Ponadto należy dołączyć dokumenty potwierdzające , że usługi zostały wykonane należycie np. referencje, pochwały itp. ( z wyłączeniem dokumentów wystawionych Wykonawcy przez Zamawiającego tj. PUP Olkusz) w oryginale lub w formie kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem podpisanych przez osobę uprawnianą. Należy dołączyć dokumenty poświadczające należyte wykonanie zamówień od co najmniej jednego Zamawiającego, u którego Wykonawca realizował zamówienia( z wyłączeniem dokumentów wystawionych Wykonawcy przez Zamawiającego tj. PUP Olkusz). 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć: 4.1. Pisemne oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ, przedstawione w formie oryginału i podpisane przez Wykonawcę lub inną osobę upoważnioną do podpisania oferty. Zamawiający może żądać na wniosek okazania w/ w dokumentów w ciągu 14 dni. W przypadku zażądania przez Zamawiającego w/ w dokumentów winny one być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Pisemne oświadczenie o zagwarantowaniu zorganizowania szkolenia w granicach administracyjnych Miasta Olkusza, stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ, przedstawione w formie oryginału i podpisane przez Wykonawcę lub inną osobę upoważnioną do podpisania oferty. 6. W przypadku kiedy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej należy złożyć: 6.1. Zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt 6.1.2.SIWZ - dokument lub dokumenty,wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Daty wystawienia stosuje się odpowiednio. 6.3. Jeżeli dokumenty wyżej wymienione Wykonawca składa w języku obcym, należy również złożyć tłumaczenie na język polski, poświadczone przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 70
  • 2 - doświadczenie - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.olkusz.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urzad Pracy w Olkuszu ul. Minkiewicza 2 32 - 300 Olkusz pokój nr 8 - Poziom górny.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urzad Pracy w Olkuszu ul. Minkiewicza 2 32 - 300 Olkusz pokój nr 8 - Poziom górny.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W ramach Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.