eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › MODERNIZACJA BUDYNKU PO DYREKCJI HUTY ZABRZE DLA POTRZEB ADMINISTRACJI SAMORZĄDOWEJ - ZAKOŃCZENIE ROBÓT BUDOWLANO - MONTAŻOWYCH I WYKOŃCZENIOWYCH WEWNĄTRZ BUDYNKU - zamówienie uzupełniające. Część 3.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2013-02-27

Zabrze: MODERNIZACJA BUDYNKU PO DYREKCJI HUTY ZABRZE DLA POTRZEB ADMINISTRACJI SAMORZĄDOWEJ - ZAKOŃCZENIE ROBÓT BUDOWLANO - MONTAŻOWYCH I WYKOŃCZENIOWYCH WEWNĄTRZ BUDYNKU - zamówienie uzupełniające. Część 3.
Numer ogłoszenia: 30695 - 2013; data zamieszczenia: 27.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zabrze, ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 32 3733537, 2710011, faks 32 3733427, 2710818.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA BUDYNKU PO DYREKCJI HUTY ZABRZE DLA POTRZEB ADMINISTRACJI SAMORZĄDOWEJ - ZAKOŃCZENIE ROBÓT BUDOWLANO - MONTAŻOWYCH I WYKOŃCZENIOWYCH WEWNĄTRZ BUDYNKU - zamówienie uzupełniające. Część 3..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: MODERNIZACJA BUDYNKU PO DYREKCJI HUTY ZABRZE DLA POTRZEB ADMINISTRACJI SAMORZĄDOWEJ - ZAKOŃCZENIE ROBÓT BUDOWLANO - MONTAŻOWYCH I WYKOŃCZENIOWYCH WEWNĄTRZ BUDYNKU - zamówienie uzupełniające. Część 3. obejmuje: Wykonanie okablowania uzupełniającego w zakresie instalacji audiowideo w Sali sesyjnej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego i Usług Teletechnicznych Śląsk Sp. z o.o., ul. Sikorskiego 41, 40-282 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4341,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4309,39

  • Oferta z najniższą ceną: 4309,39 / Oferta z najwyższą ceną: 4309,39

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp. Roboty uzupełniające były przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu, postępowanie nr BZP.271.170.2011.MB1 Łącznie roboty uzupełniające stanowią nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego, tj. 0,15 %. Zakres prac obejmuje : - wykonanie okablowania uzupełniającego w zakresie instalacji audio-wideo w Sali sesyjnej roboty polegają na powtórzeniu tego samego rodzaju prac co w zamówieniu podstawowym. Nie wymaga zamieszczenia ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy, o którym mowa w art. 66 ust. 2 Pzp. Uzasadnienie Konieczność wykonania robót uzupełniających wynika z : W związku z decyzją Zamawiającego podjętą na spotkaniu w dniu 27.12.2012 r. w trakcie wizyty na obiekcie w sprawie zmiany ustawienia mebli (podyktowanej poprawą funkcjonalności i dostosowaniem sali do aktualnych potrzeb) w następujący sposób: 1. Przeniesienie mównicy na drugą stronę podestu - z prawej na lewą stronę stołu prezydialnego; 2. Ułożenie stołów dla radnych w trzech rzędach oraz przeniesienie ekranu i rzutnika centralnie do zmienionego układu; 3. Obrócenie stołu komisji i wniosków o 90o tj. równolegle do stołów radnych oraz zmniejszenie do 3 stanowisk; 4. Zmniejszenie o 1 stanowisko do 7 stanowisk stołu prezydenckiego; 5. Podzielenie stanowisk naczelników na dwa rzędy - po 9 stanowisk, tym samym zwiększenie ilości do 18 stanowisk; 6. Przesunięcie stanowiska operatora i ograniczenie do jednego biurka; 7. Montaż centralnie (symetrycznie w odniesieniu do sufitu) jednego z dwóch monitorów 55 do obsługi stanowisk przy stole prezydenckim i stołach dla naczelników. Drugi monitor zostanie wykorzystany w innym pomieszczeniu do celów szkoleniowych; 8. Utworzenie 3 stanowisk przy osobnym stole dla gości; 9. W części przeznaczonej dla widowni spięcie po kilka krzeseł razem.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.