eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czechowice-Dziedzice › Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego na drogach gminnych oraz wykonanie oznakowania poziomego na drogach gminnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-17

Czechowice-Dziedzice: Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego na drogach gminnych oraz wykonanie oznakowania poziomego na drogach gminnych
Numer ogłoszenia: 30694 - 2009; data zamieszczenia: 17.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Czechowicach-Dziedzicach , Plac Jana Pawła II 1, 43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie, tel. 032 2147114, faks 032 2147152, 2147182.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.czechowice-dziedzice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.czechowice-dziedzice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego na drogach gminnych oraz wykonanie oznakowania poziomego na drogach gminnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1 Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie oznakowania pionowego na drogach gminnych w Gminie Czechowice-Dziedzice. Prace polegać będą na : - ustawieniu nowych kompletnych znaków ze słupkiem - ustawieniu słupka do znaku - wymianie tarczy znaku ( średnie ) - wykonaniu nowych tablic informacyjnych pod znaki ( małe ) - naprawie znaków - zamontowaniu luster drogowych A 60 cm, A 80 cm - myciu tarczy znaku - malowaniu słupków pod znaki - montażu progów zwalniających - Wymiana i utrzymanie barier ochronnych przy skrzyżowaniach Szczegółowe specyfikacje techniczne - załącznik nr 1, które stanowią integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. ZADANIE NR 2 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oznakowania poziomego na drogach gminnych w Gminie Czechowice-Dziedzice. Prace polegać będą na : Malowaniu poziomych znaków drogowych takich jak : - linie segregacyjne - linie ciągłe - strzałki i symbole - przejścia dla pieszych - przejścia dla pieszych w technice PLASTMAL Szczegółowe specyfikacje techniczne - załącznik nr 2, które stanowią integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej siwz oraz w art. 22 ustawy Pzp dla wszystkich zadań : a/ posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b/ posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c/ znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d/ nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu : ZADANIE NR 1 1. Udzielenie minimum 24 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot umowy, 2. Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie min. 2 (dwóch) prac podobnych do przedmiotu zamówienia tj. bieżącego utrzymania oznakowania pionowego o wartości min. 60 000 zł brutto, każda wraz z potwierdzeniem jej należytego wykonania. ZADANIE NR 2 1. Udzielenie minimum 12 miesięcy gwarancji dla oznakowania malowanego farbą drogową z materiałem odblaskowym, 2. Udzielenie minimum 60 miesięcy gwarancji dla oznakowania malowanego w technice PLASTMAL, 3. Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie min. 2 (dwóch) prac podobnych do przedmiotu zamówienia tj. oznakowania poziomego o wartości min. 40 000 zł brutto, każda wraz z potwierdzeniem jej należytego wykonania. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta zostanie sporządzona na formularzu stanowiącym załącznik nr 5. Do oferty zostaną załączone następujące dokumenty: 1.1.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy - załącznik nr 6. 1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3.Wykaz wykonanych prac dla zadania nr 1 w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (dwóch) prac podobnych do przedmiotu zamówienia tj. bieżącego utrzymania oznakowania pionowego o wartości min. 60.000 zł każda. Wykaz ten winien zawierać: a/ nazwę zamawiającego, b/ dokładny zakres wykonanej pracy, c/ termin realizacji, d/ wartość. 1.4.Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie prac, o których mowa w pkt. 1.3. 1.5.Wykaz wykonanych prac dla zadania nr 2 w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (dwóch) prac podobnych do przedmiotu zamówienia tj. wykonanie oznakowania poziomego o wartości min. 40.000 zł każda. Wykaz ten winien zawierać: a/ nazwę zamawiającego, b/ dokładny zakres wykonanej pracy, c/ termin realizacji, d/ wartość. 1.6.Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie prac, o których mowa w pkt. 1.5. 1.7.Dokument pełnomocnictwa do reprezentowania konsorcjum lub spółki cywilnej w postępowaniu o udzielenie zamówienia ( załączyć jeżeli dotyczy). 1.8. Wykaz prac powierzonych do wykonania przez Wykonawcę podwykonawcom (załączyć jeżeli wykonawca zamierza wykonać przedmiot zamówienia przy pomocy podwykonawców), Wykaz powinien zawierać: a/ podanie zakresu prac, które dany podwykonawca będzie realizował, 1.9. Tabela elementów rozliczeniowych stanowiąca załącznik nr 3 i 4 ( w zależności od zadania na, które Wykonawca składa ofertę)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czechowice-dziedzice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Czechowicach-Dziedzicach,Plac Jana Pawła II 1,Biuro Zamówień Publicznych pk.415 tel. 032-214-71-14 lub za zaliczeniem pocztowym. Koszt SIWZ - 20,70 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Czechowicach-Dziedzicach Plac Jana Pawła II 1 43-502 Czechowice-Dziedzice Biuro podawcze ( parter )..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego na drogach gminnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1 Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie oznakowania pionowego na drogach gminnych w Gminie Czechowice-Dziedzice. Prace polegać będą na : - ustawieniu nowych kompletnych znaków ze słupkiem - ustawieniu słupka do znaku - wymianie tarczy znaku ( średnie ) - wykonaniu nowych tablic informacyjnych pod znaki ( małe ) - naprawie znaków - zamontowaniu luster drogowych A 60 cm, A 80 cm - myciu tarczy znaku - malowaniu słupków pod znaki - montażu progów zwalniających - Wymiana i utrzymanie barier ochronnych przy skrzyżowaniach Szczegółowe specyfikacje techniczne - załącznik nr 1, które stanowią integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.90-8, 45.23.32.90-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie oznakowania poziomego na drogach gminnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 2 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oznakowania poziomego na drogach gminnych w Gminie Czechowice-Dziedzice. Prace polegać będą na : Malowaniu poziomych znaków drogowych takich jak : - linie segregacyjne - linie ciągłe - strzałki i symbole - przejścia dla pieszych - przejścia dla pieszych w technice PLASTMAL Szczegółowe specyfikacje techniczne - załącznik nr 2, które stanowią integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.