Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-07
Mikołów: DOSTAWA POJEMNIKÓW I KONTENERÓW NA ODPADY W ROKU 2009/2010
Numer ogłoszenia: 306724 - 2009; data zamieszczenia: 07.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych , ul. Kolejowa 2, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 032 2264187, faks 032 2264187.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA POJEMNIKÓW I KONTENERÓW NA ODPADY W ROKU 2009/2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I - DOSTAWA POJEMNIKÓW NA ODPADY W ROKU 2009/2010 1. Dostawa pojemników tworzywowych na odpady o poj. 120 l - 700 szt 2. Dostawa pojemników tworzywowych na odpady o poj. 240 l - 150 szt 3. Dostawa pojemników tworzywowych na odpady o poj. 1100 l - 100 szt 4. Dostawa pojemników tworzywowych czterokółkowych do segregacji o poj. 1100l.(plastik-16szt;papier-16szt;szkło-13szt) - 45 szt CZĘŚĆ II - DOSTAWA KONTENERÓW NA ODPADY W ROKU 2009/2010 1. Dostawa kontenerów KP-7 - otwarte - 3szt 2. Dostawa kontenerów KP-7 - zamknięte - 3szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a)posiadanie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczeń oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c)spełnianie wymagań, o których mowa w art. 22 oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Sposób oceny spełniania warunków: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 1 a,b,c dokonana zostanie wg zasady spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnienie wymaganych warunków..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument musi być złożony przez każdy podmiot); 2. formularz ofertowy zał. nr 1 do SIWZ 3. formularz cenowy zał. nr 2 do SIWZ 4. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone, w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP, wg załącznika nr 4 do SIWZ (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument musi być złożony przez każdy podmiot); - Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się przepisy zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. (Dz. U. nr 87 poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 5. formularz oferty technicznej zał. nr 3 do SIWZ 6. wypełniony i podpisany projekt umowy zał. nr 5 do SIWZ 7. atest PZH na przedmiot zamówienia - dotyczy tylko pojemników tworzywowych 8. kserokopia certyfikatu zgodności z normą DIN-840-dotyczy tylko pojemników tworzywowych, 9. kolorowe zdjęcie przedmiotu zamówienia w formacie pocztówkowym 10 x 15 lub zdjęcia w folderze reklamowym..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuk.mikolow.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZAKŁAD PRZERÓBKI ODPADÓW 43-190 MIKOŁÓW, UL.DZIEŃDZIELA 44.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2009 godzina 11:00, miejsce: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH ,43-190 MIKOŁÓW, UL. KOLEJOWA 2 - SEKRETARIAT.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa pojemników na odpady w roku 2009/2010.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pojemników tworzywowych na odpady o poj. 120 l -700 szt 2. Dostawa pojemników tworzywowych na odpady o poj. 240 l - 150 szt 3. Dostawa pojemników tworzywowych na odpady o poj. 1100 l - 100 szt 4. Dostawa pojemników tworzywowych czterokółkowych do segregacji o poj. 1100l. - 45 szt (plastik-16szt;papier-16szt;szkło-13szt).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa kontenerów na odpady w roku 2009/2010.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa kontenerów KP-7 - otwarte - 3szt 2. Dostawa kontenerów KP-7 - zamknięte - 3szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Opr. proj. ,,Przebudowa części pomieszczeń OSP na potrzeby oddziału przedszkolnego wraz z dostosowaniem do obowiązujących przepisów sanitarnych i p.poż. w Mikołowie - Paniowach przy ul. Mokierskiej 1"
- Wykonanie projektu remontu kapitalnego budynku mieszkalno-usługowego przy Rynek 14 w Mikołowie
- Zakup, dostawa, wymiana oraz odczyt wodomierzy w lokalach mieszkalnych i użytkowych w zasobach zarządzanych i administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej w Mikołowie
- Usługi ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Mikołowie
- Zaprojektowanie i budowa placu zabaw na terenie Kompleksu Sportowo - Rekreacyjnego ul. Żwirki i Wigury 45 w Mikołowie (projekt i budowa)
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia żłobka
- Dostawa środków czystości dla SPZOZ we Włodawie
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Wodzierady w okresie od 01.07.2024r. do 30.06.2025r."
- Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz materiałów opatrunkowych
- Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Siekierczyn
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.