eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sokółka › ProjektPrzebudowa ciągu komunikacyjnego łączącego trzy przejścia graniczne Lipszczany - Kuźnica - Bobrowniki (Etap III), któremu został nadany nr KSI (SIMIK 07-13) WND-RPPD.02.01.02-20-105/08

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-17

Sokółka: Projekt: Przebudowa ciągu komunikacyjnego łączącego trzy przejścia graniczne Lipszczany - Kuźnica - Bobrowniki (Etap III), któremu został nadany nr KSI (SIMIK 07-13) WND-RPPD.02.01.02-20-105/08
Numer ogłoszenia: 30668 - 2009; data zamieszczenia: 17.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce , ul. Torowa 12, 16-100 Sokółka, woj. podlaskie, tel. 085 7118909, faks 085 7112229.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdsokolka.internetdsl.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt: Przebudowa ciągu komunikacyjnego łączącego trzy przejścia graniczne Lipszczany - Kuźnica - Bobrowniki (Etap III), któremu został nadany nr KSI (SIMIK 07-13) WND-RPPD.02.01.02-20-105/08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Projekt: Przebudowa ciągu komunikacyjnego łączącego trzy przejścia graniczne Lipszczany - Kuźnica - Bobrowniki (Etap III), któremu został nadany nr KSI (SIMIK 07-13) WND-RPPD.02.01.02-20-105/08. Zadanie 1 (termin realizacji: 15.10.2009r.) a) Przebudowa drogi powiatowej nr 1265B Malawicze Dolne - Klimówka - Tołcze - Kuźnica. b) Przebudowa drogi powiatowej nr 1272B Krynki - Jurowlany - Babiki. Zadanie 2 (termin realizacji: 01.03.2010r. - 30.09.2010r.) a) Przebudowa drogi powiatowej nr 1240B od dr. nr 1243B - Ponarlica - granica powiatu. b) Przebudowa drogi powiatowej nr 1243B Nowy Dwór - Sieruciowce. c) Przebudowa drogi powiatowej nr 1268B Babiki - Zubrzyca Wielka - Wojnowce - Malawicze Dolne. d) Przebudowa drogi powiatowej nr 1282B Krynki - Kruszyniany - Łużany (granica powiatu). 1.1. Zadanie 1 obejmuje: 1.1.1. Przebudowa drogi powiatowej nr 1265B Malawicze Dolne - Klimówka - Tołcze - Kuźnica - roboty pomiarowe przy robotach ziemnych- trasa dróg w terenie równinnym - 12,57km; - karczowanie pni drzew - 152 szt. - mechaniczne karczowanie zagajników - 0,96ha; - rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych gr. 4 cm - 172,50m3; - rozebranie nawierzchni z brukowca gr. 16-20 cm - 56,00m2; - rozebranie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce piaskowej - 133,00m2; - rozebranie krawężników betonowych na podsypce piaskowej - 1469,00m; - rozebranie chodników z płyt betonowych 35x35x5 cm na podsypce piaskowej - 1277,00m2; - rozebranie obrzeży trawnikowych 6x20 cm na podsypce piaskowej - 648,00m; - rozebranie przepustów rurowych o 50 cm - 18,00m; - rozebranie przepustów rurowych o 100 cm - 18,00m; - załadunek i transport kamieni i głazów narzutowych - 183,00m3; - roboty ziemne poprzeczne - 412,00m3; - roboty ziemne na wykonanie nasypów i na odkład - 2140,00m3; - roboty ziemne z wbudowaniem w nasyp - 479,00m3; - plantowanie skarp i korony nasypów - 8017,0m2; - plantowanie skarp i dna wykopów -7635,0m2; - przepusty rurowe pod drogami bocznymi z rur betonowych o 50 cm - 32,00m; - nawierzchnia żwirowa grubości 20 cm na zjazdach - 3885,0m2; - profilowanie poboczy - 25388,0m2; - mechaniczne zagęszczenie poboczy - 25388,0m2; - uzupełnienie poboczy kruszywem naturalnym, gr. warstwy 10 cm - 348,0m3; - oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp z namułu gr. 20 cm - 6100,00m; - roboty ziemne - zebranie nadmiaru darniny i namułu uzyskanego z renowacji rowów - 1098,00m3; - oczyszczenie przepustów o 60cm - 70,20m; - oczyszczenie przepustów o 80cm - 67,00m; - oczyszczenie przepustów o 100cm lub 125cm - 10,00m; - ułożenie przepustów z rur z polietylenu o 60 cm - 24,00m; - ułożenie przepustów z rur z polietylenu o 100 cm - 12,00m; - regulacja pionowa zasuw wodociągowych - 28 szt.; - regulacja pionowa studzienek telekomunikacyjnych - 8szt.; - koryto głębokości 10 cm na poszerzeniach jezdni - 12820m2; - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 36189m2; - skropienie asfaltem nawierzchni drogowych przed ułożeniem warstwy ścieralnej - 72305m2; - warstwa górna podbudowy z kruszyw naturalnych gr. 8 cm na poszerzeniach - 12820,0m2; - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - asfaltową - 5509,50t; - wzmocnienie podbudowy kruszywem naturalnym stabilizowanym mechanicznie - 1430,00m3; - warstwa ścieralna z masy mineralno - asfaltowej o grubości 4 cm - 72305,0m2; - krawężniki betonowe 20x30 cm na ławie betonowej - 2077,00m; - chodniki z płyt betonowych 35x35x5 cm na podsypce piaskowej - 2689,00m2; - obrzeża betonowe 20x6 cm na podsypce piaskowej - 2077,00m; - wjazdy z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm -538,0m2; - ustawienie znaków drogowych pionowych - 52 szt. 1.1.2. Przebudowa drogi powiatowej nr 1272B Krynki - Jurowlany - Babiki - roboty pomiarowe - 12,380km; - karczowanie pni drzew - 39 szt. - mechaniczne karczowanie zagajników - 1,244 ha; - załadunek i transport kamieni i głazów narzutowych - 399,00m3; - rozebranie przepustów rurowych o 60 cm - 17,00m; - rozebranie przepustów rurowych o 40 cm pod zjazdami - 66,00m; - roboty ziemne na odkład - 4658m3; - roboty ziemne z dokopu z wbudowaniem w nasyp - 5983 m3; - plantowanie skarp i korony nasypów - 10753m2; - plantowanie skarp i dna wykopów - 18518m2; - przepusty z rur o 40cm pod zjazdami - 504m; - przepusty z rur o 50cm pod zjazdami - 72m; - nawierzchnia żwirowa gr. 20 cm na zjazdach - 3811m2 - oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp z namułu gr. 20 cm - 2192m; - oczyszczenie przepustów o 60 cm z namułu - 11m; - oczyszczenie przepustów o 80 cm z namułu - 81m; - oczyszczenie przepustów o 100 cm lub 125 cm z namułu - 61,60m; - oczyszczenie przepustów o 150 cm z namułu - 42m; - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie poboczy - 28947m2; - ułożenie przepustów z rur z polietylenu o o 60 cm - 34m; - ułożenie przepustów rur z polietylenu o o 80 cm - 11m; - obudowa wlotów (wylotów) prefabrykowanych przepustów z rur o 80 cm, o 60 cm, o 2x80 cm, o 100 cm - 57,44m3; - koryto gł. 25 cm na poszerzeniach jezdni lub chodników - 689m2 - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 70382m2; - skropienie asfaltem nawierzchni drogowych przed ułożeniem warstwy ścieralnej - 70425m2; - warstwa dolna podbudowy z kruszyw naturalnych gr. 25 cm w obrębie skrzyżowań i na poszerzeniach - 1265m2; - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno- asfaltową - 5282t; - wzmocnienie i wyrównanie podbudowy kruszywem naturalnym stabilizowanym mechanicznie - 6869m3; - warstwa ścieralna z masy mineralno- asfaltowej grubości 4 cm - 69166m2; - ustawienie znaków drogowych - 32szt.; 1.2. Zadanie 2 obejmuje: 1.2.1. Przebudowa drogi powiatowej nr 1240B od dr. nr 1243B - Ponarlica - granica powiatu - roboty pomiarowe przy robotach ziemnych- trasa dróg w terenie równinnym - 4,25 km; - usunięcie pni drzew - 40 szt. - mechaniczne karczowanie zagajników - 0,5470ha; - oczyszczenie krawędzi nawierzchni brukowcowej - 746,00m2; - rozebranie krawężników betonowych - 650,00m; - rozebranie przepustów z rury betonowych o 40 cm - 8,00m; - załadunek i transport kamieni i głazów narzutowych - 114,00m3; - roboty ziemne poprzeczne na przerzut z wbudowaniem w nasyp - 429,00m3; - roboty ziemne z wbudowaniem w nasyp wraz z formowaniem i zagęszczeniem - 1244,00m3; - roboty ziemne na odkład - 679,00m3; - plantowanie skarp i korony nasypów - 3519,00m2; - plantowanie skarp i dna wykopów - 6308,00m2; - przepusty pod zjazdami z rur betonowych o 40 cm - 276,00m; - nawierzchnia żwirowa na zjazdach grubości warstwy 20 cm - 1252,00m2; - profilowanie i zagęszczenie poboczy - 8738,00m2; - oczyszczenie rowów z namułu gr. 20 cm - 2090,00m; - oczyszczenie przepustów o 60 cm z namułu - 11,00m; - oczyszczenie przepustów o 80 cm z namułu - 21,40m; - oczyszczenie przepustów o 100 cm lub 125 cm z namułu - 10,00m; - ułożenie przepustów z rur z polietylenu o 60 cm - 12,00m; - obudowy wlotów (wylotów) prefabrykowanych przepustów rurowych - 21,34m3; - regulacja pionowa zasuw wodociągowych - 6,00szt.; - koryta gł. 25 cm wykonywane w gruntach kat. ii-iv na poszerzeniach jezdni lub chodników - 297,00m2; - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 20385,0m2; - skropienie asfaltem nawierzchni drogowych przed ułożeniem warstwy ścieralnej - 23848,0m2; - warstwa dolna podbudowy z kruszyw naturalnych gr. 25 cm na poszerzeniach - 297,00m2; - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno- asfaltową - 1890,00t; - wzmocnienie i wyrównanie podbudowy kruszywem naturalnym stabilizowanym mechanicznie - 1515,00m3; - warstwa ścieralna mieszanek mineralno- asfaltowych grubości 4 cm - 23848,0m2; - krawężniki betonowe 15x30 cm z na ławie betonowej - 1000,00m; - nawierzchnie żwirowe, warstwa górna gr. 10 cm na chodnikach -1000,00m2; - ustawienie znaków pionowych - 28 szt.; 1.2.2. Przebudowa drogi powiatowej nr 1243B Nowy Dwór - Sieruciowce - roboty pomiarowe przy robotach ziemnych- trasa dróg w terenie równinnym - 0,38km; - usunięcie pni drzew - 3 szt. - oczyszczenie krawędzi nawierzchni brukowcowej - 608,00m2; - rozebranie krawężników betonowych - 140,00m; - roboty ziemne poprzeczne na przerzut z wbudowaniem w nasyp - 43,00m3; - roboty ziemne z wbudowaniem w nasyp - 39,00m3; - roboty ziemne z dokopu wraz z formowaniem i zagęszczeniem nasypu - 58,00 m3; - plantowanie skarp i korony nasypów - 274,00 m2; - plantowanie skarp i dna wykopów - 294,00m2; - przepustu pod zjazdami z rur betonowych o 40 cm - 36,00m; - nawierzchnia żwirowa, warstwa dolna, grubość warstwy 20 cm na zjazdach - 160,0 m2; - profilowanie i zagęszczenie poboczy - 950,00m2; - oczyszczenie przepustów o 100 cm lub 125 cm z namułu - 10,00 m; - regulacja pionowa zasuw wodociągowych - 1szt.; - regulacja pionowa studzienek telekomunikacyjnych - 2 szt.; - koryto gł. 25 cm na poszerzeniach jezdni lub chodników - 80,00 m2; - skropienie asfaltem nawierzchni drogowych przed ułożeniem warstwy ścieralnej - 2243,00m2; - warstwa dolna podbudowy z kruszyw naturalnych gr. 25 cm na poszerzeniach - 80,0m2; - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno- asfaltową - 162,00t; - wzmocnienie i wyrównanie podbudowy kruszywem naturalnym stabilizowanym mechanicznie - 129,00m3; - warstwa ścieralna z mieszanek mineralno- asfaltowych grubości 4 cm - 2243,00m2; - ustawienie znaków pionowych - 11,00szt.; 1.2.3. Przebudowa drogi powiatowej nr 1268B Babiki - Zubrzyca Wielka - Wojnowce - Malawicze Dolne. - roboty pomiarowe przy robotach ziemnych- trasa dróg w terenie równinnym - 10,677 km; - karczowanie pni drzew - 9szt.; - mechaniczne karczowanie zagajników średnich - 0,92ha; - oczyszczenie krawędzi nawierzchni brukowcowej i bitumicznej - 12812,4m2; - rozebranie przepustów z rur betonowych o 40 cm - 30m; - rozebranie przepustów z rur betonowych o 80 cm - 11m; - rozebranie krawężników betonowych na podsypce piaskowej - 1985m; - załadunek i transport kamieni i głazów narzutowych - 359m3; - roboty ziemne wykonywane na odkład - 3002m3; - roboty ziemne z dokopu wraz z formowaniem i zagęszczeniem nasypu - 2983m3; - ręczne plantowanie skarp i dna wykopów - 8322,0m2; - ręczne plantowanie skarp i korony nasypów - 4617,0m2; - wykonanie przepustów rurowych pod zjazdami z rur betonowych o 40 cm - 516,0m; - wykonanie przepustów rurowych pod zjazdami z rur betonowych o 50 cm - 24,0m; - wykonanie nawierzchni żwirowej na zjazdach, warstwa dolna, grubość warstwy 20 cm - 2620,0m2; - profilowanie i zagęszczenie poboczy - 23953,0m2; - oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp z namułu gr. 20 cm - 7510,0m; - oczyszczenie przepustów o 60 cm z namułu - 32,0m; - oczyszczenie przepustów o 80 cm z namułu - 9,5m; - oczyszczenie przepustów o 100 cm lub 125 cm z namułu - 20,5m; - oczyszczenie przepustów o 150 cm z namułu - 10,0m; - ułożenie przepustów z rur z polietylenu o 60 cm - 36m; - ułożenie przepustów z rur z polietylenu o 80 cm - 12m; - umocnienie skarp przy przepustach z polietylenu brukowcem z kamienia narzutowego - 50m2; - studzienki ściekowe uliczne betonowe o 500mm bez osadnika i bez syfonu nad przepustami - 8szt.; - koryto głębokości 25 cm na poszerzeniach jezdni - 4681m2; - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 50881m2; - skropienie asfaltem nawierzchni drogowych przed ułożeniem warstwy ścieralnej - 62001m2; - warstwa dolna podbudowy z kruszywa naturalnego grubość 25 cm w obrębie skrzyżowań - 5454,0m2; - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno- asfaltową - 4572,0t; - wzmocnienie i wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem naturalnym stabilizowanym mechanicznie - 4595,0m3; - nawierzchnia z mieszanek mineralno- asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) - 62001,0m2; - krawężniki betonowe 15x30 cm na ławie betonowej z oporem - 2278,0m; - nawierzchnie żwirowe, warstwa górna gr. 10 cm na chodnikach - 2699,0m2; - ustawienie znaków pionowych - 64 szt.; 1.2.4. Przebudowa drogi powiatowej nr 1282B Krynki - Kruszyniany - Łużany (granica powiatu) - roboty pomiarowe przy robotach ziemnych- trasa dróg w terenie równinnym - 2,62 km; - mechaniczne karczowanie - 0,63ha; - roboty ziemne poprzeczne na przerzut wykonywane ręcznie z wbudowaniem ziemi w nasyp - 557m3; - roboty ziemne z wbudowaniem w nasyp - 86,62m3 - roboty ziemne z odwiezieniem na odkład - 1771m3; - ręczne plantowanie skarp i dna wykopów - 5345,0m2; - ręczne plantowanie skarp i korony nasypów - 1215,0m2; - umocnienie skarp przy przepustach brukowcem - 16,60m2 - wykonanie przepustów pod zjazdami z rur betonowych o 40 cm - 24,0m; - nawierzchnie żwirowe, warstwa dolna, grubość 20 cm na zjazdach - 254,0m2; - profilowanie i zagęszczenie poboczy - 6550,0m2; - oczyszczenie przepustów o 80 cm z namułu - 12,0m; - oczyszczenie przepustów o 100 cm z namułu do - 10,0m; - koryto głębokości 30 cm na poszerzeniach jezdni - 394m2; - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 14777m2; - warstwa dolna podbudowy z kruszywa naturalnego grubość 20 cm na poszerzeniach - 394,0m2; - warstwa górna podbudowy z kruszywa naturalnego, grubość warstwy 10 cm - 394,0m2; - wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem naturalnym stabilizowanym mechanicznie o gr. do 10 cm - 1128,0m3; - wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej grubość warstwy 4 cm - 14567,0m2; - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno- asfaltowej, grubość warstwy 3 cm - 14410,0m2; - ustawienie znaków pionowych - 11 szt.; 1.3. Wykonawca powinien zapoznać się z pełną dokumentacją projektową oraz dokonać wizji lokalnej placu budowy, w celu zapoznania się z warunkami wykonania robót. 1.4. Do wszystkich robót rozbiórkowych powinien być sporządzony protokół rozbiórki, w którym zostanie określony sposób rozdysponowania uzyskanych materiałów. Materiały i przedmioty uzyskane z rozbiórki staną się własnością Wykonawcy. W przypadku wystąpienia materiałów nadających się do ponownego użytku o sposobie ich rozdysponowania zadecyduje Zamawiający. 1.5. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do: a) urządzenia terenu budowy, b) poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej, c) zapewnienia obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, obejmującej wytyczenie oraz bieżącą inwentaryzację powykonawczą, d) wykonania tablic informacyjnych: - po dwie tablice informacyjne na każdy realizowany odcinek o zasadach finansowania zadania, - po dwie tablice pamiątkowe na każdy realizowany odcinek, - tablice muszą być ustawione na początku i na końcu odcinków, (zgodnie z Rozporządzeniem Komisji (WE)1828/2006 z dnia 8 grudnia 2006 ustanawiającym szczegółowe zasady wykonania rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności oraz rozporządzenia (WE) nr 1080/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego) e) zapewnienia dostępu do posesji w sąsiedztwie placu budowy, f) wykonania projektu czasowej organizacji ruchu wraz z jego wdrożeniem na czas prowadzenia robót (konserwacja oznakowania), g) zapewnienia obsługi komunikacyjnej, usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, h) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji - naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego, i) demontażu, napraw, montażu ogrodzeń posesji oraz uszkodzonych obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu, j) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, k) odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy, l) umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego, m) Wykonawca zobowiązuje się poddać kontrolom dokumenty związane z realizacją niniejszej Umowy oraz poddać się wizytacjom terenowym w miejscu realizacji umowy i w swojej siedzibie, prowadzonym przez upoważnionych przedstawicieli Instytucji Zarządzającej RPO WP 2007 - 2013, urząd kontroli skarbowej, organy kontroli krajowej i/lub przedstawicieli Unii Europejskiej zarówno przed rozpoczęciem realizacji inwestycji jak i w toku jej realizacji, a także po jej zakończeniu, n) wykonania badań, prób, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających, o) wykonania badań laboratoryjnych (wskazanych przez Zamawiającego) przy współudziale niezależnego laboratorium drogowego zaakceptowanego przez Zamawiającego (Laboratorium Drogowe Gospodarstwo Pomocnicze GDDKiA w Białymstoku nie wymaga akceptacji), p) uporządkowania placu budowy po zakończeniu robót i przekazaniu go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru ostatecznego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: Zadanie 1 - 240 000,00 PLN (słownie PLN: dwieście czterdzieści tysięcy), Zadanie 2 - 180 000,00 PLN (słownie PLN: sto osiemdziesiąt tysięcy). W przypadku składania ofert na dwa zadania - 420 000,00 PLN(słownie PLN: czterysta dwadzieścia tysięcy)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w Art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). 1.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, w ofercie powinien wykazać (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, spełnienie poniższych warunków Wykonawcy wykazują łącznie): a) Zakres działalności powinien zapewnić należyte wykonanie zadania. b) Dysponować pracownikami nadzoru posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane oraz należącymi do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 1.3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) Dysponować ilością zatrudnionych zapewniającą należyte wykonanie zadania. b) Dysponować następującymi narzędziami i urządzeniami: - wytwórnie (otaczarki) o mieszaniu cyklicznym lub ciągłym do wytwarzania mieszanek mineralno asfaltowych o wydajności nie mniejszej niż 80 ton/godzinę, - układarki do układania mieszanek mineralno-asfaltowych typu zagęszczonego, - walce lekkie, średnie, ciężkie, - walce ogumione, - laboratorium wyposażone w niezbędny sprzęt do przeprowadzenia wymaganych w SST badań c) Wskaże do [wykonania / uczestniczenia w wykonaniu] niniejszego zamówienia następujące [osoby / podmioty], właściwe do realizacji określonych czynności, które posiadają określone kwalifikacje, niezbędne do wykonania zamówienia: - kierownik budowy z nie mniej niż trzyletnim doświadczeniem na tym stanowisku (pkt. 1.2.b), z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej, - kierownicy robót, - obsługę laboratoryjną, - obsługę geodezyjną - geodeta z uprawnieniami zgodnie z ustawą z dnia 17 maja 1989 Dz. U. 2005 Nr 240 poz. 2027 d) Wskaże, że w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował (zakończył) jako Wykonawca lub Podwykonawca, co najmniej 1 zadanie lub kilka zadań łącznie w okresie roku kalendarzowego, polegające na odbudowie lub przebudowie drogi o wartości nie mniejszej niż: - Zadanie 1 - 12 000 000,00 PLN (słownie: dwanaście milionów PLN.) - Zadanie 2 - 9 000 000,00 PLN (słownie: dziewięć milionów PLN.) - w przypadku składania ofert na dwa zadania - 12 000 000,00 PLN (słownie: dwanaście milionów PLN.) 1.4. W celu potwierdzenia znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa) - wykonawca osiągnął w pracach budowlanych (drogowych) w ciągu ostatnich 3lat roczny obrót równy, co najmniej kwocie: - Zadanie 1 - 12 000 000,00 PLN (słownie: dwanaście milionów PLN.) - Zadanie 2 - 9 000 000,00 PLN (słownie: dziewięć milionów PLN.) - w przypadku składania ofert na dwa zadania - 12 000 000,00 PLN (słownie: dwanaście milionów PLN.) - posiadać środki finansowe lub zdolność kredytowa, z uwzględnieniem potrącenia na inne zobowiązania umowne w wysokości, co najmniej: - Zadanie 1 - 2 400 000,00 PLN (słownie: dwa miliony czterysta tysięcy PLN.) - Zadanie 2 - 1 800 000,00 PLN (słownie: jeden milion osiemset tysięcy PLN.) - w przypadku składania ofert na dwa zadania - 2 400 000,00 PLN (słownie: dwa miliony czterysta tysięcy PLN.) - posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 1.5. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w Art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę. 1.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie Art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): 1.2.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, który potwierdza prawo Wykonawcy do występowania w obrocie prawnym oraz wskazuje osobę/osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku, gdy nie wszystkie powyższe informacje znajdują się w dokumencie rejestrowym należy również załączyć inne dokumenty prezentujące powyższe dane np. statut, umowę spółki itp. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonych dokumentów, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopię poświadczoną przez notariusza 1.2.2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.2.3. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.2.4. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców niżej wymienione dokumenty mogą być złożone wspólnie): 1.3.1. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; 1.3.2. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 1.3.1, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 1.3.3. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca; 1.3.4. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 1.3.3, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; 1.3.5. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia; 1.3.6. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 1.3.7. W przypadku wykazania kontraktów zawartych w walucie innej niż PLN, wartość kontraktu należy przeliczyć na PLN po kursie średnim NBP obowiązującym w dniu podpisania kontraktu (w takim przypadku prosimy o podanie daty podpisania kontraktu). 1.4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): 1.4.1. sprawozdanie finansowe albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.; 1.4.2. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.4.3. polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 1.5. Wymagane w punktach 1.1 do 1.4 dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 1.6. Dodatkowo do oferty należy załączyć: a) dowód wniesienia wadium jako potwierdzenie, że Wykonawca przystępujący do przetargu wywiązał się z obowiązku wniesienia wadium; b) parafowany formularz umowy - dokument ten powinien zostać parafowany przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy bądź też, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przez ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia; c) parafowany formularz karty gwarancyjnej - dokument ten powinien zostać parafowany przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy bądź też, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przez ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia; d) kosztorysy ofertowe; e) Harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji zadania, który powinien obejmować wykonanie wszystkich robót określonych SIWZ dla poszczególnych zadań przy uwzględnieniu wszystkich osób i podmiotów zaangażowanych w realizację zadania w czasie określonym przez Zamawiającego, tj. Wykonawca musi zadeklarować wykonanie robót i przedstawienie ich do odbioru nie później niż okres przewidziany na wykonanie robót zgodnie z zapisami SIWZ od dnia podpisania umowy z Zamawiającym oraz przewidywane płatności (uwzględniając warunki kontraktu - przepływy finansowe w układzie miesięcznym dla całego czasu trwania umowy); W przypadku dwóch lub więcej wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia wykonawcy przygotowują wspólny harmonogram f) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zgodnie z zapisem punktu 10 niniejszej IDW. 1.7. W przypadku składania oferty na dwa zadania przedmiotowe dokumenty składane są odpowiednio dla każdego z zadań. 1.8. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1.8.1. Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1.2.1.; 1.2.2.; 1.2.4. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 1.8.2. Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1.2.3. składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 1.8.3.Dokumenty, o których mowa w pkt. 1.8.1., litera a i c oraz pkt 1.8.2., powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1.8.1. litera b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 1.8.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. 1.8.1. i 1.8.2. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w pkt. 1.8.3.. 1.8.5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdsokolka.internetdsl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce, ul. Torowa 12, 16-100 Sokółka, pokój nr 26 (Koszt - 150,00zł).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce, ul. Torowa 12, 16-100 Sokółka, pokój nr 22.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego 2007 - 2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.