eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Zakup paliwabenzyny pb95

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-13

Tarnów: Zakup paliwa: benzyny pb95
Numer ogłoszenia: 306672 - 2015; data zamieszczenia: 13.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 258339 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o., Ul. Cmentarna 31, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 14 625 82 09, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Komunalna Spółka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup paliwa: benzyny pb95.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: . Zakres zamówienia obejmuje: a) zakup benzyny Pb95 w ilości minimalnej (gwarantowanej) 6000 litrów, maksymalnej 13500 litrów (z wykorzystaniem prawa opcji) w całym okresie obowiązywania umowy, tj. od dnia 02.01.2015r. do 31.12. 2015r. Podane ilości paliw są wielkościami szacunkowymi, służącą do kalkulacji ceny ofertowej. Ostateczna ilość zakupionego paliwa wynikać będzie z realizacji zamówienia do końca czasu trwania umowy, wg aktualnych potrzeb Zamawiającego. Nie zrealizowanie zamówienia w całości przez Zamawiającego nie może być podstawą do roszczeń finansowych Wykonawcy, b) w przypadku, gdy rzeczywiste zapotrzebowanie na benzynę okaże się większe od planowanego (minimalnego gwarantowanego zakresu zamówienia) Zamawiający, zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy, przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, polegającego na zwiększeniu ilości pobieranego paliwa, tj. maksymalnie do ilości (największy możliwy zakres zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji). Realizacja zakresu zamówienia objętego prawem opcji stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać, c) sposób poboru paliwa: pobieranie paliw polegać będzie na sukcesywnym, uzależnionym od potrzeb, tankowaniu pojazdów służbowych Zamawiającego na stacji paliw Wykonawcy. Pobieranie paliw przeznaczonych dla sprzętu realizowane będzie poprzez tankowanie do kanistrów. Paliwo pobierane będzie bezgotówkowo na zestawienie. Zestawienie powinno zawierać: datę, nazwisko pobierającego, numer rejestracyjny pojazdu, nazwę i ilość pobieranego paliwa, cenę obowiązującą w dniu zakupu oraz podpis odbierającego. Odległość stacji paliw Wykonawcy od bazy sprzętowej Zamawiającego, znajdującej się w Tarnowie przy ul. Kąpielowej 4b, winna być mniejsza niż 4 km, licząc odległość po drogach utwardzonych. d) sposób rozliczenia: Forma bezgotówkowa, faktura za okres rozliczeniowy, płatna przelewem. Okres rozliczeniowy nie może być dłuższy niż 10 dni kalendarzowych. Termin płatności faktury - 14 dni od daty dostarczenia faktury. Dostawca zobowiązany jest dostarczyć fakturę Zamawiającemu w ciągu 2 dni od daty wystawienia, e) oferowane paliwa muszą spełniać wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. Nr 221 poz. 1441). W przypadku zmiany norm i przepisów oferowane paliwa muszą być zgodne ze zmienionymi normami i przepisami 2. Zamówienie może być realizowane z udziałem podwykonawców. 3. Wykonawca, wykonujący przedmiot zamówienia przy udziale podwykonawcy/ów, ponosi pełną odpowiedzialność za ich działanie lub zaniechanie działania, jak za swoje własne działania...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BDG Sp. z o.o., Krakowska 105, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60750,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 59265,00

  • Oferta z najniższą ceną: 59265,00 / Oferta z najwyższą ceną: 59265,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.