eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › modyfikacje, konserwacja oraz prowadzenie asysty technicznej i konsultacji systemów ubezpieczeniowych KRUS



Ogłoszenie z dnia 2005-06-27

POZYCJA 30663

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: modyfikacje, konserwacja oraz prowadzenie asysty technicznej i konsultacji systemów ubezpieczeniowych KRUS: systemu ewidencji ubezpieczonych, rozliczania składek na ubezpieczenie społeczne i obsługi świadczeń ubezpieczonych rolników (system KRUSnal), systemu ewidencji, obliczania i zarządzania składkami osób podlegających powszechnemu ubezpieczeniu zdrowotnemu w zakresie dotyczącym rolników i członków ich rodzin (system KACHNA) Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala, do kontaktów: Janina Pszczółkowska - Dyrektor Biura Ubezpieczeń; Marek Ciepliński - Dyrektor Biura Świadczeń; Waldemar Tuszyński - Główny Specjalista, Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 825-90-93, 825-91-60, 825-83-57, 0-605-598-264, fax 825 95 97, e-mail: zampub.bop@krus.gov.pl, www.krus.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala, pok. 101 kancelaria, Janina Pszczółkowska - Dyrektor Biura Ubezpieczeń; Marek Ciepliński - Dyrektor Biura Świadczeń; Waldemar Tuszyński - Główny Specjalista, Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 825-90-93, 825-91-60, 825-83-57, 0-605-598-264, fax 825 95 97, e-mail: zampub.bop@krus.gov.pl, www.krus.gov.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 72230. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modyfikacje, konserwacja oraz prowadzenie asysty technicznej i konsultacji systemów ubezpieczeniowych KRUS: systemu ewidencji ubezpieczonych, rozliczania składek na ubezpieczenie społeczne i obsługi świadczeń ubezpieczonych rolników (system KRUSnal), systemu ewidencji, obliczania i zarządzania składkami osób podlegających powszechnemu ubezpieczeniu zdrowotnemu w zakresie dotyczącym rolników i członków ich rodzin (system KACHNA). 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiot zamówienia - modyfikacje, konserwacje, prowadzenie asysty technicznej i konsultacji systemów ubezpieczeniowych KRUS. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Modyfikacje 1.1 System KRUSnal: a. Rozbudowa oprogramowania pozwalającego na uwzględnienie wyroków sądu, które zmieniają standardowe działanie systemu: - obsługa podwójnego wymiaru składek w sposób umożliwiający osobom prowadzącym lub współpracującym przy prowadzeniu działalności gospodarczej opłacanie składek w pojedynczej wysokości, - umożliwienie wstecznego objęcia ubezpieczeniem społecznym bez naliczania odsetek za zwłokę, - umożliwienie zmiany terminu płatności kwartału (wyłącznie użytkownikowi o określonych uprawnieniach), - wydruk zestawienia spraw, w których zmieniono termin płatności należności z tytułu składek w wyniku wyroku sądu. b. Rozbudowa oprogramowania umożliwiającego obsługę przelewów bankowych i automatyczne generowanie dokumentów księgowych na ich podstawie, c. Modyfikacje dotyczące jednorazowego odszkodowania z tytułu wypadku przy pracy rolniczej lub rolniczej choroby zawodowej: - wprowadzenie zmian w obsłudze sprawy w związku ze zmianą terminu wypłaty jednorazowego odszkodowania w wykonaniu prawomocnego wyroku Sądu, - dodanie obsługi dodatkowych przypadków w zakresie przyznawania prawa i wypłaty jednorazowego odszkodowania z tytułu wypadku przy pracy rolniczej w związku z wejściem w życie od dnia 02.05.2004 r. znowelizowanych przepisów ustawy z dnia 20.12.1990 r. o ubezpieczeniu społecznym rolników, tj. w przypadku wyroku sądu dla spraw rozpatrywanych na dotychczasowych zasadach, gdzie sąd ustala mniej niż 5% uszczerbku na zdrowiu, oraz w przypadku rolniczej choroby zawodowej, gdzie nowa zasada obliczania wysokości jednorazowego odszkodowania, proporcjonalnie do faktycznie ustalonego procentowego uszczerbku na zdrowiu obowiązuje dla spraw, w których wniosek został złożony po dniu 01.05.2004 r., - wprowadzenie zmian przy wyliczaniu wysokości jednorazowego odszkodowania uwzględniających datę opinii lekarza regionalnego inspektora orzecznictwa lekarskiego KRUS przy ustalaniu związku przyczynowo-skutkowego zgonu ze zdarzeniem. d. Modyfikacje oprogramowania dotyczące zasiłku chorobowego wypłacanego na przedłużony okres: - wprowadzenie modyfikacji w automacie do tworzenia spraw na przedłużony okres zasiłkowy, które uwzględnią okresy odmowy wprowadzone w sprawie zasiłkowej, - wprowadzenie modyfikacji na wydruku decyzji przyznającej zasiłek chorobowy na przedłużony okres, tak aby na wydruku uwzględniana była więcej niż jedna sprawa wypłacana zbiorówką, którą realizowana jest pierwsza wypłata, - dodanie kontroli w sprawie zasiłku chorobowego wypłacanego na przedłużony okres zasiłkowy: - sprawdzenie czy jest ciągłość w okresach przyznania, - dla przypadku, kiedy za sprawą na przedłużony okres zasiłkowy zostaje wprowadzona zwykła sprawa GZO lub GZCH jako kontynuacja, - w przypadku usuwania sprawy zasiłku chorobowego uwzględnienie w kontroli spraw wypłacanych na przedłużony okres zasiłkowy, - przy zakładaniu i modyfikacji zasiłku GZO i GZCH, sprawdzenie czy nie ma na okres przyznania GZO, GZCH sprawy przedłużenia w rejestrze spraw o przedłużenie. 1.2 Modyfikacje systemu KACHNA, polegające na dostosowaniu do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 20 grudnia 2004 r. w sprawie szczegółowego sposobu naliczania składek na ubezpieczenie zdrowotne rolników, ich domowników oraz osób pobierających emeryturę lub rentę rolniczą, a także terminów i trybu ich opłacania. W zakres modyfikacji wchodzi dostosowanie systemu KACHNA oraz podsystemu CMAD do zaokrąglania należnych kwot składek do pełnych złotych począwszy od stycznia 2005 r. 2. Bieżące prace analityczne, projektowe i programowe na zlecenie KRUS, związane z modyfikacją systemów, a wynikające: a. ze zmian w obowiązujących przepisach prawnych, b. ze zmian organizacyjnych w KRUS, c. z aktualnych potrzeb KRUS, tj.: - modyfikacje wynikające ze zmieniających się czynników zewnętrznych np. zmiana sposobu działania instytucji współpracujących z KRUS, tj. banki, poczty, urzędy skarbowe, potrzeba dostarczania zestawień statystycznych dla odpowiednich urzędów państwowych, - modyfikacje wynikające ze zmieniających się czynników wewnętrznych w KRUS, tj. zmieniające się wytyczne KRUS co do sposobu działania i realizacji zadań KRUS, - usprawnianie i ulepszanie technologiczne systemu m.in. poprzez wykorzystywanie nowych wersji oprogramowania narzędziowego. Przewidywana ilość godzin modyfikacji - średnio 20 tysięcy rocznie. 3. Prace związane z prowadzeniem konserwacji, asysty technicznej i konsultacji systemów, tj.: a. udzielanie porad i konsultacji technologicznych informatykom KRUS oraz wyjaśnień i konsultacji merytorycznych użytkownikom systemu telefonicznie poprzez Call Center oraz konsultacji bezpośrednich w siedzibie Wykonawcy, a także w przypadkach niezbędnych i koniecznych, wykonywanie konserwacji systemu w siedzibie Jednostki Organizacyjnej Zamawiającego, b. udzielanie pomocy w analizie i rozwiązywaniu sytuacji awaryjnych oraz spraw błędnie wprowadzonych, c. utrzymywania w stałej gotowości zespołu pracowników wraz z pełną infrastrukturą (w szczególności sprzęt komputerowy, sieć, oprogramowanie), niezbędną do realizacji niniejszej umowy, d. bieżące utrzymywanie serwera FTP w celu zapewnienia zdalnej wymiany informacji dotyczącej systemu pomiędzy Wykonawcą, informatykami KRUS i użytkownikami, e. aktualizacja i dystrybucja kolejnych wersji wynikowych systemu do wszystkich OR KRUS, f. archiwizowanie oprogramowania w wersji źródłowej i wynikowej (tzn. każdej nowej wersji systemu przekazanego do eksploatacji) oraz zachowywanie co najmniej 5 wersji wcześniejszych w specjalnych szafach pancernych (umieszczonych w strefach bezpiecznych, oddzielonych strefą administracyjną) i przekazywanie każdej nowej wersji systemu do Centrali KRUS. Uwaga! Prowadzenie asysty technicznej i konsultacji systemu ewidencji, obliczania i zarządzania składkami osób podlegających powszechnemu ubezpieczeniu zdrowotnemu w zakresie dotyczącym rolników i członków ich rodzin będzie realizowane od 1.01.2006 r. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Centrala KRUS, Al. Niepodległości 190 oraz Oddziały Regionalne i Placówki Terenowe - cały kraj. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.23.00.00 - Usługi w zakresie rozbudowy oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.23.00.00 - Usługi w zakresie rozbudowy oprogramowania 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 tys. EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 200.000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Konsorcjum. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: III.2.1) O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, w tym Konsorcja, którzy złożą wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Pzp. oraz: 1. Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 ust. 2 Pzp. 2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności: a. Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 3 000 000 zł. b. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej objętej przedmiotem Zamówienia o sumie ubezpieczenia nie mniejszej niż 1.000.000 zł w każdym z rodzajów ubezpieczenia. III.2.2) Informacje dotyczące Wykonawcy 1. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, a w szczególności: a. posiada doświadczenie w zakresie tworzenia systemów informatycznych wykonanych w oparciu o środowisko programowe Natural Application Shell i bazę danych ADABAS C firmy Software AG na platformie Windows, b. posiada doświadczenie w zakresie tworzenia systemów informatycznych wykonanych w oparciu o środowisko Borland C++ Builder, bazę danych Interbase, Paradox i ORACLE, c. zaprojektował i wykonał co najmniej jeden system w oparciu o środowisko wymienione w pkt III.2.2.1.a oraz co najmniej jeden system w oparciu o środowisko wymienione w pkt III.2.2.1.b, d. posiada doświadczenie w obsłudze aplikacji rozproszonych dla co najmniej 100 lokalizacji dla sektora publicznego, e. posiada doświadczenie i prowadził prace w zakresie problematyki ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych w okresie ostatnich 2 lat polegające na: - modyfikacji, - konserwacji, - asyście technicznej i konsultacjach dla co najmniej 1000 użytkowników, f. posiada doświadczenie w zakresie tworzenia systemów informatycznych wykorzystujących infrastrukturę klucza publicznego PKI. 2. Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a. co najmniej 2 kierownikami projektu, z wykształceniem wyższym oraz minimum 2 letnim doświadczeniem zawodowym w zakresie prowadzenia projektów informatycznych, b. nie mniej niż 3 projektantami, którzy mają co najmniej 3 letnie doświadczenie w analizowaniu i projektowaniu systemów w zakresie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, przy czym minimum 2 spośród ww. osób posiada doświadczenie w projektowaniu baz danych w oparciu o bazę danych ADABAS C na platformie Windows i posiada te doświadczenie potwierdzone świadectwami ukończenia kursów w zakresie narzędzi firmy Software AG, c. nie mniej niż 6 programistami, którzy mają co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie narzędzi firmy Software AG, i posiadają umiejętności potwierdzone świadectwami ukończenia kursów oraz co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie tworzenia oprogramowania w Natural Application Shell firmy Software AG, d. nie mniej niż 3 programistami z doświadczeniem w zakresie środowiska Borland C++ Builder i bazy danych Interbase, z których każdy posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie tworzenia oprogramowania w środowisku Borland C++ Builder, przy czym minimum jedna z ww. osób posiada kwalifikacje potwierdzone certyfikatem Borland C++ Builder, e. nie mniej niż 2 programistami z doświadczeniem w tworzeniu systemów informatycznych wykorzystujących infrastrukturę klucza publicznego PKI, z których każdy posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie tworzenia systemów informatycznych wykorzystujących infrastrukturę klucza publicznego PKI, f. nie mniej niż 5 osobowym zespołem do prowadzenia asysty technicznej i konsultacji, w którym każda z osób posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w zakresie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, g. nie mniej niż 3 osobowym zespołem testerów, w którym każda z osób posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w zakresie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, h. nie mniej niż 2 osoby, które posiadają doświadczenie w administracji serwera baz danych ADABAS C na platformie Windows, i. nie mniej niż 6 z ww. osób posiadających poświadczenie bezpieczeństwa do klauzuli "poufne". 3. Wykonawca posiada wdrożone procedury zarządzania jakością, potwierdzone właściwym certyfikatem, na poziomie określonym w normie ISO 9001:2000 lub innej równoważnej normie, w zakresie wytwarzania, wdrażania i serwisu oprogramowania. 4. Wykonawca posiada wdrożone metodyki zarządzania projektami, np. PRINCE 2 lub innej równoważnej. 5. Wykonawca posiada zdolność do zapewnienia ochrony informacji niejawnych, oznaczonych klauzulą "poufne", w szczególności wykonawca posiada a. kancelarię tajną, b. pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych. 6. Wykonawca powinien mieć wdrożony system zarządzania bezpieczeństwem informacji w oparciu o wymagania normy BS-7799-2 (lub PN-I-07799-2), powinien przedstawić kopię "Deklaracji możliwości stosowania" oraz umożliwić wgląd w politykę bezpieczeństwa informacji. 7. Wykonawca w ciągu ostatnich 3 lat wykazywał dodatni wynik finansowy. 8. W przypadku Wykonawców składających wspólny wniosek - Konsorcjum o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, warunki określone w pkt. III.2.1.1, III.2.1.2.b, III.2.2.3, III.2.2.4, III.2.2.6, III.2.2.7 musi spełniać każdy z Członków Konsorcjum. Warunki określone w pkt III.2.1.2.a, III.2.2.1 od a do f, III.2.2.2 od a do i, III.2.2.5 powinny być spełnione przez któregokolwiek spośród Członków Konsorcjum. Wykonawcy składający wniosek wspólnie winni ustanowić Lidera Konsorcjum do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Lider Konsorcjum załączy umowę z uwzględnieniem: - rozdziału zadań dla poszczególnych Członków Konsorcjum, - określenia celu gospodarczego, - oznaczenia czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi, - wykluczenia możliwości wypowiedzenia umowy wspólnej konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi, - zakazu zmian w umowie bez zgody Zamawiającego, - zobowiązania się, że Strony umowy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia ww. dokumentu przez każdego z członków konsorcjum. 2. Oryginał lub kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia ww. dokumentu przez każdego z członków konsorcjum. 3. Oryginał albo kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega w płaceniu podatków oraz opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia ww. dokumentu przez każdego z członków konsorcjum, 4. Oryginał albo kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega w płaceniu składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia ww. dokumentu przez każdego z członków konsorcjum. 5. Oryginał albo kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia ww. dokumentu przez każdego z członków konsorcjum. 6. Oryginał albo kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia ww. dokumentu przez każdego z członków konsorcjum. 7. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. III.2.3.2, III.2.3.3, III.2.3.4, III.2.3.6, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w lit. a), b) i c) oraz w III.2.3.5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia ww. dokumentów przez każdego z członków konsorcjum. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 3000000 zł (słownie: trzy miliony), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 2. Dokument potwierdzający ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej objętej przedmiotem Zamówienia o sumie ubezpieczenia nie mniejszej niż 1000000 zł (słownie: jeden milion) w każdym z rodzajów ubezpieczenia. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1) Referencje - Wykonawca przedłoży referencje zgodnie z wymaganiami zawartymi w pkt. III.2.2.1.c - Wykonawca przedłoży referencje zgodnie z wymaganiami zawartymi w pkt. III.2.2.1.d - Wykonawca przedłoży referencje zgodnie z wymaganiami zawartymi w pkt. III.2.2.1.e 2) Oświadczenia - Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z wymaganiami zawartymi w pkt. III.2.2.1.a - Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z wymaganiami zawartymi w pkt. III.2.2.1.b - Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z wymaganiami zawartymi w pkt. III.2.2.1.f - Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z wymaganiami zawartymi w pkt. III.2.2.2 od a do h - Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z wymaganiami zawartymi w pkt. III.2.2 od 4 do 6 3) Wykonawca przedłoży kopię poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli "poufne" zgodnie z wymaganiami zawartymi w pkt. III.2.2.2.i. 4) Wykonawca przedłoży kopię certyfikatu ISO zgodnie z wymaganiami zawartymi w pkt. III.2.2.3. 5) Wykonawca przedłoży wykaz osób, przeznaczonych do realizacji zamówienia wraz z: - udokumentowanymi przebytymi szkoleniami (należy dołączyć odpowiedni dokument w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność), - zdobytymi certyfikatami (należy dołączyć odpowiedni dokument w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność), - podaniem informacji o wykształceniu, przebiegu zatrudnienia i doświadczeniu zawodowym zgodnie z wymaganiami zawartymi w pkt. III.2.2.2 od a do h. 6) Wykonawca przedłoży sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. zgodne z wymaganiami w pkt. III.2.2.7. 7) W przypadku złożenia oferty przez Konsorcjum Lider przedłoży kopię umowy Konsorcjum zgodnie z wymaganiami zawartymi w pkt. III.2.2.8. III.2.6) Ocena spełnienia warunków. Ocena spełniania warunków wskazanych w pkt. III.2. zostanie dokonana zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w przedstawionych przez Wykonawcę dokumentach. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Spośród wnioskodawców spełniających wszystkie warunki uczestnictwa zostanie zaproszonych do złożenia ofert 5 Wykonawców, którzy w największym stopniu spełniają warunki (otrzymają najwięcej punktów) w zakresie wymagań opisanych w punktach: III.2.2.1.d, III.2.2.1.e oraz III.2.2.3. Punkty zostaną przyznane Wykonawcy w następujący sposób: 1) Odnośnie pkt. III.2.2.1.d - punktowana jest ilość lokalizacji wynikająca z załączonych referencji, w następujący sposób: a. od 101 do 150 - otrzyma 25 pkt., b. od 151 do 200 - otrzyma 50 pkt., c. od 201 do 250 - otrzyma 75 pkt., d. powyżej 250 - otrzyma 100 pkt. 2) Odnośnie pkt. III.2.2.1.e - punktowane jest doświadczenie w latach wynikające z załączonych referencji, w następujący sposób: a. od 2 lat do 3 lat - otrzyma 50 pkt., b. powyżej 3 lat - otrzyma 100 pkt. 3) Odnośnie pkt. III.2.2.3 - punktowana jest ilość lat liczona od daty zdobycia certyfikatu ISO wynikająca z załączonych kopii certyfikatów, w następujący sposób: a. do 1 roku - otrzyma 25 pkt., b. powyżej 1 roku do 2 lat - otrzyma 50 pkt., c. powyżej 2 lat - otrzyma 100 pkt. 4) Doświadczenie w zakresie problematyki ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych rolników wynikające z załączonych referencji, punktowane za ilość lat doświadczenia w następujący sposób: a. do 2 lat - otrzyma 25 pkt., b. powyżej 2 lat do 3 lat - otrzyma 50 pkt., c. powyżej 3 lat - otrzyma 100 pkt. III.3) Ogólne informacje dotyczące wszystkich składanych dokumentów i oświadczeń. Wszystkie dokumenty wymagane przedstawione w formie kserokopii muszą być poświadczone na każdej zapisanej stronie "za zgodność z oryginałem" przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Wszystkie dokumenty wymagane powinny być napisane w języku polskim, pismem maszynowym lub pismem technicznym, trwałą i czytelną techniką. W przypadku załączenia do oferty materiałów sporządzonych w języku obcym, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty tłumaczenie tych materiałów na język polski wraz z oryginalnym poświadczeniem przez tłumacza przysięgłego. Dopuszcza się używania nazw własnych w języku angielskim. Brak któregokolwiek z wymaganych dokumentów lub przedstawienie ich w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego postępowania. Oświadczenia i dokumenty muszą być podpisane przez osobę(y) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej szacowanej cenie przyszłej oferty. Należy przedstawić odpowiedni dokument (np. upoważnienie, pełnomocnictwo) w przypadku, gdy składane oświadczenia, dokumenty są podpisane przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestrowym (ewidencyjnym) Wykonawcy - w przeciwnym wypadku wniosek nie będzie rozpatrywany. Umocowanie do udzielenia upoważnienia (pełnomocnictwa) winno jednoznacznie wynikać z przedstawionych przez wykonawcę dokumentów (takich jak: odpis z rejestru, zaświadczenie o wpisie do ewidencji, umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, umowa spółki, itp.) opatrzone własnoręcznym podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania oferenta, z dopiskiem "za zgodność z oryginałem". Jeżeli dokumenty są składane w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem - poświadczenie takie winno się znajdować na każdej stronie kopiowanego dokumentu (tj. oświadczenie "za zgodność z oryginałem" i podpis). Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). W przypadku podpisania wniosku (oferty) lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę(y) nie wymienioną(e) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do wniosku (oferty) dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. III. 4) Informacja dla Zwycięzcy Po wygraniu postępowania Wykonawca otrzyma na czas realizacji zamówienia niezbędne materiały konieczne do jego realizacji, w tym co najmniej: Kody źródłowe. Model baz danych. Opis dokumentacji użytkownika. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Zapis ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - art. 49 ust. 4 i art. 52 ust. 4. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: 1. Cena przedmiotu zamówienia - 60% - w tym: 1.1 cena za modyfikacje opisane w pkt II.1.6.1 - 30% 1.2 cena za 1 godz. modyfikacji - pkt II.1.6.2 wraz z załączoną kalkulacją uśrednionej godziny - 15% 1.3 cena miesięcznych prac konserwacyjnych, asysty technicznej i konsultacji - pkt II.1.6.3 - 15% 2. Termin realizacji modyfikacji opisanych w pkt II.1.6.1 - 30% 3.1. Jakość procesu wytwórczego - 5% 3.1.1 procedury zarządzania projektem, 3.1.2 metodyka procesu wytwórczego, 3.1.3 procedury zapewnienia jakości. Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 04.07.2005 godzina 14:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 12.07.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce:

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Charakterystyka systemów System ewidencji ubezpieczonych, rozliczania składek na ubezpieczenie społeczne i obsługi świadczeń ubezpieczonych rolników - KRUSnal Opis ogólny: System KRUSnal przeznaczony dla Placówek Terenowych i Oddziałów Regionalnych KRUS. System dzieli się na dwa podsystemy Składki i Świadczenia. Podstawowymi funkcjami systemu są: - obsługa ewidencji ubezpieczonych i rozliczanie składek na ubezpieczenie społeczne rolników (podsystem Składki), - przyznanie i wypłata świadczeń dla ubezpieczonych rolników i ich rodzin (podsystem Świadczenia). System zawiera moduł, który umożliwia wprowadzanie parametrów wspólnych dla obu podsystemów oraz zawiera funkcje pozwalające na administrację systemu. Podsystem Składki umożliwia: a) prowadzenie ewidencji ubezpieczonych - dane osobowe i dane adresowe, - rejestr okresów ubezpieczenia z ewentualnym zaznaczeniem prowadzenia działalności gospodarczej i rejestrem okresów opłacania podwójnej składki, - rejestr kwartałów ubezpieczenia z uwzględnieniem salda kwartału, kwoty przypisu i kwoty wpłaty (umorzenia lub przedawnienia), b) kwartalne naliczanie składek na ubezpieczenie społeczne rolników wraz z wydrukiem przekazów na opłacenie składki, c) prowadzenie rejestru spraw dla konta ubezpieczonego, tzn. spraw o objęcie ubezpieczeniem, o ustanie ubezpieczenia, o układ ratalny, o umorzenie składki /odsetek, o odroczenie terminu płatności, o zabezpieczenie hipoteczne, o postępowanie egzekucyjne, o odpowiedzialności osób trzecich, o wstrzymanie działalności gospodarczej, o rozpoczęcie działalności gospodarczej, d) automatyczne generowanie dokumentów księgowych podczas aprobaty spraw, e) różnorodną korektę układu ratalnego - zmiana wysokości (% lub kwota) umorzenia odsetek, - umorzenie odsetek pozostałych do zapłaty - korekta kwot związana z wyłączeniem kwartału osoby z układu, - korekta kwot związana z umorzeniem składki, - korekta kwot związana z przedawnieniem składki, - korekta kwot związana z włączeniem kwartału osoby do układu, - korekta kwot związana z wycofaniem umorzenia składki, - korekta kwot związana z wycofaniem przedawnienia składki, f) księgowanie wpłacanych składek z uwzględnieniem ulg, tzn. układu ratalnego, umorzenia odsetek, odroczenia terminu płatności, g) obsługę nadpłaty powstałej na koncie - przeniesienie nadpłaty na pokrycie innego zadłużenia lub na układ ratalny, - wycofanie pokrycia nadpłatą z zadłużenia w kwartale lub w układzie ratalnym, h) wyznaczanie i prowadzenie rejestru dat przedawnienia nieopłaconych należności z uwzględnieniem stanu prawnego w dniu, w którym stały się one wymagalne i) obsługę przelewów bankowych z automatycznym generowaniem dokumentów księgowych, j) sporządzanie sprawozdawczości miesięcznej i kwartalnej, k) prowadzenie czynności pomocniczych: - podział placówki i przeniesienie konta do innej placówki, - automatyczna zmiana konta i statusu ubezpieczonego, - przeniesienie konta między rejonami w ramach tej samej placówki, - reorganizacja rejonów. Podsystem Składki zawiera algorytmy dotyczące: - księgowań na koncie płatnika składek z automatycznym rozdziałem kwot księgowań na wszystkich ubezpieczonych na koncie płatnika, - zawierania układów ratalnych na zadłużenia z możliwością umorzenia odsetek i innych spraw związanych z dochodzeniem należności (zabezpieczenie hipoteczne, postępowanie egzekucyjne, umorzenie należności), - korekty układów (z tytułu zmiany umorzenia odsetek, przedawnienia składki, umorzenia składki, wyłączenia z ubezpieczenia osoby objętej układem), - wyznaczania daty przedawnienia należności z uwzględnieniem stanu prawnego w dniu, w którym stały się one wymagalne. Podsystem Świadczenia umożliwia przyznawanie i realizację wypłat świadczeń przysługujących z ubezpieczenia emerytalno-rentowego oraz z ubezpieczenia wypadkowego, chorobowego i macierzyńskiego. Z ubezpieczenia emerytalno-rentowego przyznawane są: - zasiłek rodzinny wraz z dodatkami, - zasiłek pielęgnacyjny, - zasiłek pogrzebowy. Z ubezpieczenia wypadkowego, chorobowego i macierzyńskiego przyznawane są: - jednorazowe odszkodowanie z tytułu stałego lub długotrwałego uszczerbku na zdrowiu albo śmierci wskutek wypadku przy pracy rolniczej lub rolniczej choroby zawodowej, - zasiłek chorobowy, - zasiłek chorobowy na przedłużony okres, - zasiłek macierzyński. Podsystem Świadczenia wspomaga prowadzenie sprawy zasiłkowej począwszy od jej rejestracji do realizacji wypłaty świadczenia. Prowadzenie sprawy zasiłkowej realizowane jest w następujących krokach: - wprowadzenie i przygotowanie sprawy, - podjecie decyzji o przyznaniu lub odmowie zasiłku, - realizacja zmniejszenia kwoty przyznanego świadczenia na poczet: zadłużeń wynikających z nie opłacania składek na ubezpieczenie społeczne rolników bieżących składek, nadpłaconych świadczeń, - aprobata sprawy zasiłkowej poprzez aprobata, - dokonanie superaprobaty sprawy w szczególnych przypadkach, - wykonanie wydruku decyzji, - przygotowanie zbiorówki do wypłaty należnych świadczeń, - emisja wydruków niezbędnych do realizacji wypłaty, tj. dla księgowości, poczty, banków, - generowanie przelewów elektronicznych w przypadku przekazywania świadczeń na rachunki osobiste rolników oraz przekazywania zbiorczej kwoty na realizację wypłat za pomocą poczty lub banku. Dodatkowo podsystem Świadczenia: - umożliwia emisję zestawień statystycznych, - prowadzi ewidencję zwróconych świadczeń, umożliwiając ich ponowną wypłatę, - prowadzi ewidencję nadpłaconych świadczeń oraz obsługę wpłat pokrywających nadpłacone świadczenia, - umożliwia wypłatę wyrównań dla zasiłków. Miejsca eksploatacji: System KRUSnal posadowiony jest w 220 Placówkach Terenowych i 49 Oddziałach Regionalnych KRUS i eksploatowany przez około 2 500 użytkowników. System obsługuje ponad 1.5 mln ubezpieczonych rolników. Na system składają się: - interfejs użytkownika - około 1 000 ekranów, - 216 obiektów funkcjonalnych i 700 funkcji, - 170 raportów, - 4 800 obiektów programowych, łącznie zajmujących około 3 mln linii kodu źródłowego w języku NARURAL. Technologia System KRUSnal działa w środowisku systemu operacyjnego MS Windows jako aplikacja Klient-Serwer. System wykonany jest w technologii firmy Software AG, w oparciu o środowisko Natural Application Shell i bazę danych ADABAS C na platformie Windows. Aplikacja wymaga następującego oprogramowania: - po stronie serwera bazy danych: system operacyjny: Windows NT 4.0 Server SP 6/ Windows 2000 Server narzędzia firmy Software AG: Adabas C 3.11, Entire NET-WORK 2.5.1, Natural 4.1.2 - po stronie klienckiej: system operacyjny: Windows 98/ Windows 2000 Professional/ Windows XP narzędzia firmy Software AG: Entire NET-WORK 2.5.1, Natural 4.1.2 Runtime. System ewidencji, obliczania i zarządzania składkami osób podlegających powszechnemu ubezpieczeniu zdrowotnemu w zakresie dotyczącym rolników i członków ich rodzin - KACHNA Opis ogólny Podstawowymi funkcjami systemu są: - ewidencja osób podlegających ubezpieczeniu zdrowotnemu, - ewidencja okresów podlegania osoby pod ubezpieczenie zdrowotne, - ewidencja wpłat składek, odsetek, zwrotów i kosztów upomnień, - ewidencja okresów należnych składek na ubezpieczenie zdrowotne, - generowanie raportów i tworzenie wydruków, - przekazywanie w formie elektronicznej informacji o ubezpieczonych i o składkach do NFZ. W skład systemu KACHNA wchodzą następujące podsystemy: - Główny Moduł Systemu - SPAR-C - System Przekazywania i Archiwizowania Raportów o Agregacja raportów przekazywanych z OR na poziomie Centrali - SPAR - System Przekazywania i Archiwizowania Raportów o Agregacja raportów przekazywanych z PT na poziomie OR - CMAD - Centralny Moduł Agregacji Danych o Agregacja i weryfikacja danych dla NFZ przekazywanych z systemów KACHNA i systemu emerytalno - rentowego FARMER o Generowanie danych dla NFZ. Miejsca eksploatacji: - Główny Moduł System KACHNA posadowiony jest w 220 Placówkach Terenowych i 49 Oddziałach Regionalnych KRUS, eksploatowany jest przez ponad 500 użytkowników. System obsługuje ponad 1,5 mln ubezpieczonych rolników - Podsystem SPAR-C jest posadowiony i eksploatowany w Centrali KRUS - Podsystem SPAR jest posadowiony i eksploatowany w 49 OR - Podsystem CMAD jest posadowiony i eksploatowany na zasadzie outsourcingu w Unizeto Technologies S.A. Na system składają się: - architektura klient-serwer - interfejs użytkownika - ponad 250 formatek - struktura bazy danych systemu KACHNA złożona z 90 tabel - struktura bazy danych podsystemu CMAD złożona z 25 tabel, z których wiele zawiera kilkadziesiąt milionów rekordów - struktura bazy danych podsystemu SPAR zwiera 38 tabel - struktura bazy danych podsystemu SPAR-C złożona z 18 tabel - kody źródłowe, które obejmują ponad 300 modułów łącznie zajmujących ponad 230 tysięcy linii kodu w języku C++ - zastosowanie technologii PKI (Infrastruktura Klucza Publicznego) do wymiany danych pomiędzy placówkami a podsystemem CMAD - podpis elektroniczny, szyfrowanie danych. Technologia - Główny Moduł Systemu i Podsystemy Systemu KACHNA zostały wykonane przy użyciu narzędzi Borland C++ Builder 5 i 6, - Główny Moduł Systemu KACHNA wykorzystuje bazę Interbase 6, - Podsystem SPAR-C wykorzystuje bazę Interbase 6, - Podsystem SPAR wykorzystuje bazę Paradox 7, - Podsystem CMAD wykorzystuje bazę Oracle 9i. 1. Wszelkie niedostępne wcześniej publicznie informacje, otrzymane przez Wykonawcę od Zamawiającego w trakcie prowadzenia postępowania będą objęte klauzulą poufności i nie będą udostępniane osobom trzecim bez zgody stron. 2. Zamawiający zastrzega sobie, bez podawania przyczyn, prawo do zmiany przewidywanej ilości godzin modyfikacji w trakcie trwania umowy. 5) Data wysłania ogłoszenia: 16.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.