eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i doradztwa z zakresu przygotowania do założenia spółdzielni socjalnej i jej funkcjonowania - Edycja III - w ramach projektu Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I, przetarg nr 2

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-20

Kraków: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i doradztwa z zakresu przygotowania do założenia spółdzielni socjalnej i jej funkcjonowania - Edycja III - w ramach projektu Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I, przetarg nr 2
Numer ogłoszenia: 306618 - 2012; data zamieszczenia: 20.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 244900 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie, ul. Piastowska 32, 30-070 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 422 06 36, faks 12 422 06 36 w. 44.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i doradztwa z zakresu przygotowania do założenia spółdzielni socjalnej i jej funkcjonowania - Edycja III - w ramach projektu Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I, przetarg nr 2.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje: 1) przeprowadzenie szkoleń z zakresu przygotowania do założenia spółdzielni socjalnej i jej funkcjonowania, tj.: a) Wprowadzenie do zagadnienia spółdzielczości socjalnej b) Finanse w spółdzielni socjalnej oraz obowiązki wobec instytucji zewnętrznych c) Biznesplan jako podstawa planowania działalności gospodarczej spółdzielni socjalnej d) Kompetencje komunikacyjne. Rozwiązywanie konfliktów w spółdzielni socjalnej - dla wskazanych grup uczestników rekrutowanych przez Zamawiającego, na warunkach określonych w SIWZ, 2) opracowanie kompletu materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz ich wydrukowanie/powielenie w liczbie odpowiadającej ilości uczestników zakwalifikowanych do udziału w szkoleniu SIWZ, 3) zapewnienie sali szkoleniowej - na warunkach wskazanych w SIWZ, 4) zapewnienie w trakcie szkoleń cateringu - na warunkach wskazanych w SIWZ, 5) organizacja oraz świadczenie usług doradztwa indywidualnego i grupowego z zakresu tworzenia biznesplanów, marketingu, finansów i prawa spółdzielczego - dla uczestników rekrutowanych przez Zamawiającego, na warunkach określonych w SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.40.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest realizowane w ramach i na potrzeby Projektu: Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 - Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.2. - Wsparcie ekonomii społecznej.Współfinansowanie: Środki Europejskiego Funduszu Społecznego stanowią 85% ogólnych środków przeznaczonych na realizację zamówienia.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Socjalna OPOKA, Chechło, ul. Hutnicza 22, 32-310 Klucze, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 272105,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 307960,00

  • Oferta z najniższą ceną: 307960,00 / Oferta z najwyższą ceną: 339990,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.