eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Urszulin › Dostawa i montaż wyposażenia sali projekcyjnej i wystawowej zaplecza Ośrodka Dydaktyczno - Administracyjnego PPN w Urszulinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-29

Urszulin: Dostawa i montaż wyposażenia sali projekcyjnej i wystawowej zaplecza Ośrodka Dydaktyczno - Administracyjnego PPN w Urszulinie
Numer ogłoszenia: 306605 - 2010; data zamieszczenia: 29.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poleski Park Narodowy w Urszulinie , ul. Lubelska 3a, 22-234 Urszulin, woj. lubelskie, tel. 0-82 5713071, faks 0-82 5713003.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poleskipn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia sali projekcyjnej i wystawowej zaplecza Ośrodka Dydaktyczno - Administracyjnego PPN w Urszulinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż wyposażenia sali projekcyjnej i wystawowej zaplecza Ośrodka Dydaktyczno - Administracyjnego PPN w Urszulinie:pakiet 1. Dostawa i montaż nagłośnienia (wzmacniacz - 2 szt; kolumny nadstawki - 4 szt.; kolumny monitorki podwieszane - 14 szt; mikrofon bezprzewodowy - 2 kpl; statyw - 8 szt.; kabel kolumnowy - 150 mb);pakiet 2. Dostawa i montaż sprzętu multimedialnego (ekran projekcyjny - 2 szt.; projektor - 1 szt.);pakiet 3. Dostawa i montaż sprzętu multimedialnego (telewizor plazmowy - 1 szt.; odtwarzacz DVD - 1 szt.);pakiet 4. Dostawa i montaż sprzętu wystawienniczego (ścianki ekspozycyjne - 30 szt.); pakiet 5. Dostawa i montaż sprzętu wystawienniczego (ramki aluminiowe/fotoramy - 70 szt.);.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.40.00-6, 32.34.24.00-6, 32.32.20.00-6, 32.32.10.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w kwocie: 1 300,00 zł, a w przypadku ofert częściowych odpowiednio-Pakiet numer 1 - 250,00 złPakiet numer 2 - 350,00 złPakiet numer 3 - 200,00 złPakiet numer 4 - 400,00 złPakiet numer 5 - 100,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dowód wniesienia wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie wynikających z przyczyn o obiektywnym charakterze (oczywista pomyłka w treści umowy, nieaktualne przepisy prawne itp.), a także zmian postanowień umowy, przedmiotem których jest cena lub termin wykonania zamówienia. Zmiana postanowień umowy dotycząca ceny nastąpi na podstawie prowadzonego przez Zamawiającego stałego monitoringu rynkowego. Zmiana postanowień umowy dotycząca terminu realizacji zamówienia, nastąpi gdy stan realizacji zamówienia, najpóźniej na dwa miesiące przed upływem terminu, w którym świadczenie Wykonawcy winno zostać spełnione, będzie niższe niż 50 % ogólnej wartości świadczenia, która została pokreślona w umowie.Zmiana umowy wyrażać się będzie w:a) uzgodnionym przez Strony obniżeniu wysokości świadczenia pieniężnego, do spełnienia którego zobowiązany na podstawie zawartej umowy będzie Zamawiający,b) uzgodnionym przez Strony wydłużeniu czasu, w którym Wykonawca obowiązany będzie wykonać zamówienie. Warunkiem wprowadzenia wszelkich zmian do umowy, o których mowa powyżej będzie wyrażenie zgody zarówno przez Wykonawcę jak i Zamawiającego.Zmiana umowy dokonana zostanie na podstawie przeprowadzonych przez Strony umowy negocjacji, w ramach których ustalona zostanie nowa treść postanowień umowy, na mocy których określone zostały wysokość świadczenia pieniężnego, do spełnienia którego zobowiązany jest Zamawiający, lub termin spełnienia przez Wykonawcę świadczenia. W przypadku wystąpienia opisanych powyżej okoliczności, zarówno Zamawiający jak i Wykonawca uprawnieni będą do wezwania drugiej ze Stron do podjęcia negocjacji.Wezwania do podjęcia negocjacji dokonuje się w formie pisemnego oświadczenia, skierowanego do drugiej ze Stron umowy, w którym określone zostaną zakres i treść proponowanych zmian, jak również sugerowany termin przeprowadzenia negocjacji.Otrzymanie przez którąkolwiek ze Stron wezwania do podjęcia negocjacji nie stanowi o obowiązku przystąpienia do negocjacji.Po przeprowadzeniu negocjacji, gdy Strony dojdą do porozumienia co do kwestii, które były przedmiotem negocjacji, zawierany jest w formie pisemnej aneks do umowy zawierający poczynione ustalenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.poleskipn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Lubelska 3a, 22-234 Urszulin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2010 godzina 10:00, miejsce: ul. Lubelska 3a, 22-234 Urszulin, pokój nr 29 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet 1 Dostawa i montaż nagłośnienia (wzmacniacz - 2 szt, kolumny nadstawki - 4 szt. kolumny monitorki podwieszane - 14 szt, mikrofon bezprzewodowy - 2 kpl, statyw - 8 szt. kabel kolumnowy - 150 mb).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet 1. Dostawa i montaż nagłośnienia: -wzmacniacz - 2 szt (wzmacniacz - wymagania minimalne- 4 wejścia mono XLR mikrofonowe, 2 wejścia liniowe stereo jack lub RCA, moc wyjściowa (RMS) 2x100W @ 4 Ohm, 7-segmentowy equalizer, gniazdo słuchawkowe, gniazdo we/wy do podłączenia zewnętrznego urządzenia cyfrowego, port USB z funkcją zasilania (max.500mA))- kolumny nadstawki - 4 szt. (wymagania minimalne: głośnik niskotonowy 15 cali (38 cm), głośnik średniotonowy 6.5 cali(17 cm), głośnik wysokotonowy 1.7cali (4.3 cm), pasmo przenoszenia 40 - 20000 Hz, moc muzyczna 600 W, wymiary (W x S x G) około 81,5 x 46,5 x 52,5 cm, masa (netto/brutto) 32,2 kg / 39,8 kg.) - kolumny monitorki podwieszane - 14 szt (wymagania minimalne: woofer 6,5, tweeter 20mm, pasmo 50 - 22000Hz, moc RMS 55W, moc max. 220W); - mikrofon bezprzewodowy - 2 kpl (wymagania minimalne: 4 kanałowy, dwa do ręki + dwa zapinane na klips, specyfikacja systemu: szerokość pasma 25MHz, skala dynamiki 100dB, zasilanie: 12-15V DC, specyfikacja odbiornika: częstotliwości pośrednie: pierwsza 110MHz, druga 10.7MHz, typ anteny: BNC 50ohm, specyfikacja nadajnika: wyjście RF: wysokie 30mW, niskie 3mW, baterie: 2xAA) - statywy: kolumnowy i mikrofonowy - 8 szt (w tym kolumnowy - 4 szt., mikrofonowy - 4szt.) - kabel kolumnowy gumowany, odporny na wilgoć - 150 mb..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.24.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i montaż sprzętu multimedialnego (ekran projekcyjny - 2 szt. projektor - 1 szt.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - ekran projekcyjny - 2 szt. (matowy, elektrycznie rozwijany z linkami napinającymi o wymiarach 308 cm x 231cm); - projektor - 1 szt. (parametry techniczne: kontrast 2000:1, jasność 2000-2500, waga 3kg).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa i montaż sprzętu multimedialnego (telewizor plazmowy - 1 szt.; odtwarzacz DVD - 1 szt.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: telewizor plazmowy (1 szt.) - parametry techniczne: przekątna ekranu od 55 do 63 cali; Full HD; odświeżanie obrazu min 100 Hz; kontrast dynamiczny co najmniej 1000000 :1- funkcja poprawiająca jakość obrazów, redukcja szumów obrazu ruchomego, polskie menu,- odtwarzacz DVD (1 szt.), paramatery techniczne: port USB, cyforwe wejscie HDMI, standardy odtwarzania dźwięku: CD Audio, CD-R/RW, Dolby Digital, DTS, MP3, WMA; standardy odtwarzania obrazu: DivX, DVD+R/RW, DVD+R DL, DVD-R/RW, DVD-R DL, DVD Video, SVCD, VCD, WMV..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: pakiet 4 Dostawa i montaż sprzętu wystawienniczego (ścianki ekspozycyjne - 30 szt.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - ścianki ekspozycyjne - 30 szt. (ścianki ekspozycyjne tylko z górną planszą, na nogach; wymiaray planszy: szerokość 100 cm x długość100 cm; wysokość nóg 200cm. Ścianki wykonane z profili aluminiowych anodowanych, wypełnienie płytą pvc 4mm. Ścianki wyposażone w nogi stabilizujące z profili, oświetlenie halogenowe, systemy do wieszania antyram, obrazów)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.40.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pakiet 5 Dostawa i montaż sprzętu wystawienniczego (ramki aluminiowe/fotoramy - 70 szt.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - ramki aluminiowe/fotoramy - 70 szt. (wymiary 50x60 cm)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.40.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.