eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cmolas › Dostawa sprzętu komputerowego, organizacja szkoleń oraz pełnienie funkcji Operatora Wykonawczego w ramach realizacji projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie Gminy Cmolas

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-15

Cmolas: Dostawa sprzętu komputerowego, organizacja szkoleń oraz pełnienie funkcji Operatora Wykonawczego w ramach realizacji projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie Gminy Cmolas
Numer ogłoszenia: 306560 - 2014; data zamieszczenia: 15.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Cmolas , 237b, 36-105 Cmolas, woj. podkarpackie, tel. 017 2837702, faks 017 2272873.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cmolas.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, organizacja szkoleń oraz pełnienie funkcji Operatora Wykonawczego w ramach realizacji projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie Gminy Cmolas.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach realizacji projektu do zadań Wykonawcy należy: - Dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu komputerowego i oprogramowania w gospodarstwach domowych beneficjentów ostatecznych projektu (BO), - Dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu komputerowego i oprogramowania w jednostkach podległych (JP) Zamawiającemu, - Organizacja i realizacja szkoleń z podstaw obsługi komputera z zakresu: obsługa komputera, obsługa Internetu, dostęp do portali informacyjnych, e-aplikacji, - Pełnienie funkcji i realizacja obowiązków Operatora Wykonawczego w okresie realizacji projektu. Szczegółowe wymagania dla przedmiotu zamówienia oraz sposób jego wykonania został określony w załączniku nr 8 do SIWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. Dokument ten zawiera podstawowe i minimalne wymagania funkcjonalne oraz techniczne w zakresie elementów i rozwiązań wymaganych do prawidłowej realizacji zamówienia. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane z podziałem na dwa etapy: ETAP 1: Dostawa sprzętu komputerowego, instalacja urządzeń odbiorczych (transmisyjnych) do odbioru sygnału internetowego oraz realizacja szkoleń, tj. 1) Instalacja, montaż i uruchomienie 30 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem w gospodarstwach domowych (BO) - do 8 tygodni od daty podpisania umowy. 2) Instalacja, montaż i uruchomienie 171 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem w jednostkach podległych (JP) - do 8 tygodni od daty podpisania umowy. 3) Instalacja i montaż urządzeń odbiorczych (transmisyjnych) do odbioru sygnału internetowego w 80 gospodarstwach domowych (BO) - do 10 tygodni od daty podpisania umowy. 4) Instalacja i montaż urządzeń odbiorczych (transmisyjnych) w 14 jednostkach podległych (JP) - do 8 tygodni od daty podpisania umowy. 5) Przeprowadzenie szkoleń dla beneficjentów końcowych projektu - do 14 tygodni od daty podpisania umowy. ETAP 2: Pełnienie obowiązków Operatora Wykonawczego (OW) poprzez: 1) Zapewnienie usługi dostępu do Internetu do 80 gospodarstw domowych (BO) oraz 14 jednostek podległych (JP). 2) Obsługę i serwisowanie sprzętu komputerowego w tym kontrolę ewentualnych nadużyć w gospodarstwach domowych (BO). 3) Ubezpieczenie sprzętu komputerowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 50.30.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego 32.41.80.00 - Sieć radiowa 32.58.10.00 - Sprzęt do przesyłu danych 32.41.21.10 - Sieć internetowa 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 72.61.10.00 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 12.000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100) do dnia 23-09-2014r. do godziny: 9:00. 2. Wadium powinno być wniesione w wybranej przez wykonawcę formie zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza wymaganą kwotę należy wpłacić na konto Zamawiającego na rachunek bankowy Nr 08 9180 1021 2002 1000 7748 0010 BS Kolbuszowa Oddział Cmolas., tytuł przelewu: Wadium - Przetarg - znak sprawy L.RG.IV.271.13.2014 4. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach - dokument wadium należy złożyć w kasie Urzędu Gminy Cmolas (pokój nr 25), zaś kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem załączyć do oferty. 5. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a. ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku nieuzupełnienia oferty w terminie wskazanym w wezwaniu do jej uzupełnienia wadium przepada na rzecz Zamawiającego. 7. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ oraz Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał co najmniej następujące zamówienia: a) Co najmniej jedna dostawa min. 200 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem zrealizowana w ramach jednego zamówienia. Pod pojęciem zestaw komputerowy Zamawiający rozumie jednostkę centralną wraz z wyświetlaczem. b) Co najmniej jedno zadanie zrealizowane na podstawie jednego zamówienia polegające na świadczeniu stałego serwisu sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w miejscu eksploatacji, w ilości co najmniej 150 zestawów komputerowych przez okres min. 1,5 roku (18 miesięcy). c) Co najmniej jedno zamówienie polegające na zapewnieniu dostępu do szerokopasmowego Internetu dla min. 80 gospodarstw domowych przez okres min. 2 lat (24 miesiące). d) Co najmniej jedno zadanie polegające na przeprowadzeniu szkoleń z obsługi komputera dla uczestników w liczbie co najmniej 300 osób w ramach jednego zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wypełniony wykaz zrealizowanych dostaw i usług wraz z załączeniem dowodów potwierdzających, że zrealizowane zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wykaz sporządzony według formularza stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ oraz Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 700 000 zł. oraz Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 700 000 zł. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: - Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek potwierdzająca wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy o wartości określonej powyżej wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, - Opłaconą polisę ubezpieczeniową, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę określoną powyżej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Pełnomocnictwo dla osoby/osób składających ofertę, jeśli fakt ten nie wynika z załączonych do oferty dokumentów rejestrowych, b) Wypełniony formularz oferty - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, c) Wypełniony kosztorys ofertowy wraz z podaniem nazwy producenta, typu i modelu oferowanych urządzeń, akcesoriów, elementów wyposażenia, okresu udzielonej gwarancji - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 7 do SIWZ. Informacja dla Wykonawców: W przypadku gdy warunku techniczne uniemożliwiają zastosowanie jednego typu urządzeń odbiorczych (transmisyjnych) w celu zapewnienia dostępu do sygnału Internetowego dla beneficjentów końcowych i jest konieczne zastosowanie różnych typów urządzeń, lub urządzeń pochodzących od różnych producentów, obowiązkiem Wykonawcy jest wskazać w kosztorysie ofertowym wszystkie przewidziane urządzenia ze wskazaniem pełnej nazwy każdego urządzenia (w tym producenta, typu i modelu) jakie zostaną wykorzystane do realizacji zadania zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ. Uwaga: kosztorys stanowi integralną część oferty i nie podlega uzupełnieniu. d) Dowód wpłacenia wadium, e) Parafowany projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 4 do SIWZ, f) Informację o przynależności do grupy kapitałowej sporządzoną wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 6 do SIWZ, g)Dokumenty wymagane w rozdziale 6 SIWZ. W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt odpowiada minimalnym wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ, Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty: a) Dla oferowanego zestawu komputerowego - typ A: - Wydruk ze strony http://www.cpubenchmark.net potwierdzający wynik oferowanego procesora w teście PassMark CPU Mark na dzień nie wcześniejszy niż 01.08.2014r. - Wydruk pełnego raportu z testów wydajności SYSMark2012 Office Productivity, System Management oraz 3D Modeling dla oferowanego komputera w oferowanej konfiguracji. - Wydruki certyfikatów oraz wydruki potwierdzające standardy wymagane w atrybucie Certyfikaty i standardy opisane w rozdziale 1 pkt 1.1 załącznika Nr 8 do SIWZ b) Dla oferowanego zestawu komputerowego - typ B: - Wydruk ze strony http://www.cpubenchmark.net potwierdzający wynik oferowanego procesora w teście PassMark CPU Mark na dzień nie wcześniejszy niż 01.08.2014r. - Wydruk pełnego raportu z testów wydajności SYSMark 2012 Rating oraz SYSMark2012 Media Creation dla oferowanego komputera w oferowanej konfiguracji. - Wydruki certyfikatów oraz wydruki potwierdzające standardy wymagane w atrybucie Certyfikaty i standardy opisane w rozdziale 1 pkt 1.2 załącznika Nr 8 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza aby załączone wydruki testów wydajności, wydruki certyfikatów, wydruki ze stron internetowych były sporządzone w języku angielskim

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zobowiązania wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia, a spoczywające na Wykonawcy oraz Zamawiającym zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany te mogą wystąpić w następujących przypadkach: a) Zaistnienia zdarzeń uniemożliwiających wykonanie umowy w terminie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego udokumentowanych w sposób nie budzący zastrzeżeń. b) Zamawiający na wiosek Wykonawcy może przedłużyć wówczas termin realizacji zamówienia. c) Jeżeli wystąpiły okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w dniu podpisania umowy, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cmolas.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Cmolas, 36-105 Cmolas 237b, pokój nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Cmolas, 36-105 Cmolas 237b, Sekretariat pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie Gminy Cmolas współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.