eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › serwis pogwarancyjny instalacji klimatyzacyjnej DENCO

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2006-06-09

POZYCJA 30647

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy Warszawa: serwis pogwarancyjny instalacji klimatyzacyjnej DENCO

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, do kontaktów: Jolanta Banaszek, ul. Czerniakowska 16, 00-701 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6234525, fax 022 6428086. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak. Nr 15 poz. 3188 z 18.01.2006. Szacunkowa wartość całkowita (bez VAT): 68 202,04 EUR.

SEKCJA II: TRYB I PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Rodzaj zamówienia: dostawy. 2) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 3) Nomenklatura 3.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.73.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących Kod CPV wg słownika 2008: 50.73.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących 4) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: serwis pogwarancyjny instalacji klimatyzacyjnej DENCO. 5) Krótki opis: I. Przedmiot zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi prowadzenia serwisu pogwarancyjnego instalacji klimatyzacyjnej DENCO, zainstalowanej i pracującej od lipca 1999 r. w Centralnym Ośrodku Obliczeniowym Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, ul. Czerniakowska 16, obejmującej: 1) urządzenie klimatyzacyjne DENCO Computaire DC240B2AH - 2 szt., 2) skraplacz DENCO DCRA26-6 - 4 szt., 3) urządzenie klimatyzacyjne DENCO Computaire UC120B2AGH - 2 szt., 4) skraplacz DENCO DCRA13-6 - 4 szt., 5) urządzenie klimatyzacyjne DENCO Toscana U20AG - 2 szt., 6) skraplacz DENCO DCRA50-6 - 1 szt., 7) skraplacz Liebert-HIROSS HCE-331000G - 1 szt., 8) urządzenie klimatyzacyjne DENCO Toscana U8AGH - 1 szt., 9) skraplacz DENCO DCRA13-6 - 1 szt., 10) towarzyszącą instalację elektryczną zasilającą urządzenia instalacji klimatyzacyjnej, instalację chłodniczą, instalację wodną i odprowadzania skroplin. 2. Specyfikacja techniczna wymienionych wyżej urządzeń i towarzyszących instalacji stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy (Załącznik nr 2 do SIWZ). II. Warunki świadczenia usługi przez wykonawcę 1. Wykonawca zapewni dostęp faksowy i telefoniczny do swojego serwisu, działającego 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez 365 dni w roku. 2. Czas reakcji wykonawcy (przystąpienia do wykonania czynności serwisowych) będzie nie dłuższy niż 4 godziny od momentu zgłoszenia awarii, uszkodzenia lub usterki przez zamawiającego do serwisu wykonawcy. Zgłoszenie przez zamawiającego - pracowników Centralnego Ośrodka Obliczeniowego ZUS - do serwisu wykonawcy nastąpi drogą faksową. Dodatkowo zgłoszenie awarii, uszkodzenia lub usterki nastąpi telefonicznie. Wykonawca obowiązkowo, w ciągu 1 godziny od chwili zgłoszenia faksem, potwierdzi zgłoszenie awarii, uszkodzenia lub usterki za pomocą faksu zwrotnego przesłanego do zamawiającego - Centralnego Ośrodka Obliczeniowego ZUS. 3. Zgłoszenie awarii, uszkodzenia lub usterki zamawiający będzie przekazywał faksem na formularzu zgłoszenia awarii, uszkodzenia lub usterki, stanowiącym załącznik nr 5 do wzoru umowy. 4. Potwierdzenie zgłoszenia awarii, uszkodzenia lub usterki przez serwis wykonawcy będzie następowało na formularzu zgłoszenia awarii, uszkodzenia lub usterki, o którym mowa wyżej. 5. Czas zakończenia naprawy będzie nie dłuższy niż 24 godziny od chwili zgłoszenia faksem przez zamawiającego awarii, uszkodzenia lub usterki do serwisu wykonawcy. Przez wykonanie i zakończenie naprawy rozumie się całkowite usunięcie awarii, uszkodzenia lub usterki i przywrócenie parametrów urządzenia sprzed awarii, uszkodzenia lub usterki. Jedynie w przypadku uszkodzenia powstałego w systemach rurociągów przenoszących czynnik chłodniczy pomiędzy urządzeniami klimatyzacyjnymi a skraplaczami (rozszczelnienia instalacji chłodniczej), zamawiający może wyrazić zgodę, na pisemną prośbę wykonawcy, na wydłużenie czasu zakończenia naprawy maksimum do 240 godzin, pod warunkiem nieodpłatnego dostarczenia, zamontowania i uruchomienia przez wykonawcę w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia uszkodzenia faksem do serwisu wykonawcy, na czas wykonania naprawy, urządzenia zastępczego o mocy chłodniczej nie mniejszej niż 50% mocy niesprawnego obiegu chłodniczego oraz nieodpłatnego demontażu i usunięcia urządzenia zastępczego po zakończeniu naprawy. 6. Wykonawca zapewnia wszystkie potrzebne do wykonania naprawy części zamienne, podzespoły, materiały dodatkowe, materiały eksploatacyjne, narzędzia itp., a wszelkie koszty związane z usuwaniem awarii, uszkodzenia czy usterki (części zamiennych, podzespołów, materiałów dodatkowych, materiałów eksploatacyjnych, robocizny, dojazdu, podatków, ceł itp.) będą wliczone w cenę oferty. 7. Użyte przez wykonawcę do wykonania naprawy części zamienne, podzespoły, materiały dodatkowe, materiały eksploatacyjne itp. muszą być fabrycznie nowe, o nie gorszych parametrach technicznych niż wymieniane. Wykonawca musi posiadać dostęp do ich pełnego asortymentu. 8. Wykonawca raz na każdy kwartał świadczenia usługi serwisu pogwarancyjnego (włącznie z pierwszym i ostatnim niepełnymi kwartałami kalendarzowymi) wykona w ramach umowy przeglądy wszystkich urządzeń i innych elementów wchodzących w skład instalacji klimatyzacyjnej (w zakresie co najmniej zgodnym z minimalnymi wymaganiami zamawiającego, określonym w załączniku nr 2 do wzoru umowy) wraz z dostawą nowych i wymianą zużytych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych (filtry powietrza, baniaki wytwornic pary, paski klinowe i inne), materiałów dodatkowych oraz uzupełnieniem czynnika chłodniczego, czyszczeniem i myciem lameli skraplacza, uzupełnieniem otulin termicznych itp., a także wykona inne czynności zgodne z zaleceniami producenta urządzeń, mającymi na celu utrzymanie całej instalacji klimatyzacyjnej w należytym stanie technicznym i pełnej sprawności eksploatacyjnej. Wszystkie koszty związane z realizacją pkt 8 będą wliczone w cenę oferty. 9. Wykonywanie przez wykonawcę, w ramach umowy, napraw oraz kwartalnych przeglądów wszystkich urządzeń i innych elementów wchodzących w skład instalacji klimatyzacyjnej, każdorazowo zostanie potwierdzone protokołem wykonania czynności serwisowych/przeglądów okresowych, zgodnie z załącznikiem nr 3 do wzoru umowy. 10. Wykonawca na własny koszt zutylizuje zużyte części zamienne, materiały eksploatacyjne i materiały dodatkowe oraz inne wymagające tego elementy, na zasadach określonych w odrębnych przepisach. 11. Wykonawca - osoby z serwisu wykonawcy, wykonujące bezpośrednio na terenie zamawiającego usługi serwisu pogwarancyjnego (naprawy, przeglądy itp.) muszą posiadać świadectwa kwalifikacji w zakresie naprawy i obsługi technicznej urządzeń i instalacji chłodniczych zawierających substancje kontrolowane oraz obrotu tymi substancjami, aktualne uprawnienia elektryczne (świadectwa kwalifikacji uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji do 1 kV) oraz przeszkolenia techniczne w zakresie klimatyzacji precyzyjnej.

SEKCJA III: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

III.1) Udzielenie i wartość zamówienia 1.1) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SAR Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Klimasystem Serwis - Andrzej Różycki, ul. Leszczynowa 16, 05-802 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. +48 22 6157074, fax +48 22 6157715. 1.2) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najniższą i najwyższą ceną (bez VAT): Cena: 280 800,00 Oferta z najniższą ceną: 280 800,00 / oferta z najwyższą ceną: 280 800,00 Waluta: PLN

SEKCJA IV: INNE INFORMACJE

IV.1) Data udzielenia zamówienia: 18.05.2006. 2) Liczba otrzymanych ofert: 2. 3) Data wysłania ogłoszenia: 22.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.