eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Obrowo › Budowa placów zabaw w miejscowości Brzozówka i Głogowo

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-31

Obrowo: Budowa placów zabaw w miejscowości Brzozówka i Głogowo
Numer ogłoszenia: 306440 - 2013; data zamieszczenia: 31.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 235934 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Obrowo, Aleja Lipowa 27, 87-126 Obrowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6786022, faks 56 6786022 w. 135.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placów zabaw w miejscowości Brzozówka i Głogowo.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa 3 placów zabaw - 2 w Brzozówce i 1 w Głogowie o następującym zakresie rzeczowym: 1) I etap: a) budowa placu zabaw o powierzchni 241,3 m 2 dz. 77/13 przy Zespole Szkół w Brzozówce, ul. Szkolna 8. Szczegółowy zakres robót zawiera projekt budowlany, stanowiący załącznik nr 7 A do SIWZ i obmiar robót, stanowiący załącznik nr 8 A do SIWZ, a także specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiąca załącznik nr 9 A do SIWZ oraz wykazem elementów placu zabaw - załącznik nr 10 A do SIWZ; b) budowa placu zabaw o powierzchni 240 m 2 dz. 71/4 przy stadionie sportowym w Głogowie, ul. Sportowa 40 A. Szczegółowy zakres robót zawiera projekt budowlany, stanowiący załącznik nr 7 B do SIWZ i obmiar robót, stanowiący załącznik nr 8 B do SIWZ, a także specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiąca załącznik nr 9 B do SIWZ oraz wykazem elementów placu zabaw - załącznik nr 10 B do SIWZ; 2) II etap: a) budowa placu zabaw o powierzchni 241,3 m 2, budowa ogrodzenia o wysokości 1 m i długości 63,4 m - dz. 40/71 na osiedlu domków jednorodzinnych w Brzozówce, ul. Leśna 9A. Szczegółowy zakres robót zawiera projekt budowlany, stanowiący załącznik nr 7 C do SIWZ i obmiar robót, stanowiący załącznik nr 8 C do SIWZ, a także specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiąca załącznik nr 9 C do SIWZ oraz wykazem elementów placu zabaw - załącznik nr 10 C do SIWZ. 2. W związku z zapewnieniem użytkownikom placów zabaw maksimum bezpieczeństwa wszystkie urządzenia wbudowane na placu zabaw wymagają posiadania certyfikatu bezpieczeństwa. Zamawiający szczegółowo opisał na rysunkach (rzutach, schematach) dane techniczne z możliwością odchyłek oraz dane techniczne bezwzględnie wymagane, Zamawiający wskazał elementy poszczególnych urządzeń placów zabaw oraz ich wygląd, które będą bezwzględnie wymagane. Zamawiający wskazał w opisie technicznym materiały, z których mogą być wykonane elementy urządzeń i będzie bezwzględnie wymagał wykonania urządzeń z takich materiałów. W przypadku wskazania w dokumentacji nazwy urządzenia albo kodu istnieje możliwość zastosowania urządzeń równoważnych z zastrzeżeniem powyższych zapisów. Oferent składa oświadczenie na druku załącznika nr 5 do SIWZ i do oferty o zastosowaniu urządzeń wyposażenia placu zabaw zgodnie z wymogami określonymi na rysunkach, rzutach, schematach stanowiących załącznik dokumentacji projektowej oraz załącza do oświadczenia wydruki z danych technicznych, rysunkami, schematami, fotografiami, certyfikatami (potwierdzającymi, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom) urządzeń, które zastosuje do wykonania zamówienia. 3. Zapis równoważności dotyczy wszystkich wskazanych w dokumentacji materiałów opisanych nazwami własnymi lub nazwami producenta, gdzie inny sposób opisu jest utrudniony. Dokumentacja projektowa jest udostępniona na stronie internetowej zamawiającego www.obrowo.pl oraz do wglądu w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 7 lub 16). 4. Wykonanie robót budowlanych. a) roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową (przez którą w niniejszym postępowaniu należy rozumieć projekty budowlane), specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, wytycznymi określonymi w SIWZ, z wiedzą, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego; b) Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje wszelkie wymagane dokumenty do zgłoszenia o zakończeniu robót do organu nadzoru budowlanego, w tym dokumentację powykonawczą, jeżeli w toku wykonywania robót konieczne były zmiany dokumentacji projektowej; c) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości); d) Wykonawca wykona i przygotuje oraz złoży w formie trwale spiętej wszelkie dokumenty za wykonany przedmiot zamówienia, a zwłaszcza: - instrukcje (w języku polskim) użytkowania zamontowanych urządzeń, - dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń, - dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, - inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, zwłaszcza rysunki ze zmianami naniesionymi w trakcie realizacji zadania; e) zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom Polskiej Normy oraz o nie gorszych parametrach niż określone w projekcie; f) Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia - do czasu ich wbudowania - przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą jakości, właściwości lub parametrów oraz udostępni do kontroli przez Zamawiającego jeśli będzie taka potrzeba; g) Wykonawca po wykonaniu robót budowlanych zobowiązany jest także do uporządkowania terenu wokół placów zabaw. 1. 4.5. Przepisy prawne regulujące podstawę wykonywania zamówienia: 1) ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.); 2) ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.); 3) ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881); 4) ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 ze zm.); 5) ustawa z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2004 r. nr 204, poz. 2087 ze zm.), 6) rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 06 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47, poz. 401); 7) rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120, poz. 1126); 8) rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie Książki Obiektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz. 1134); 9) przepisy i wytyczne branżowe..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie jest realizowane w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, oś 3 Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej, działanie 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi. Umowa Gminy Obrowo z Samorządem Województwa Kujawsko-Pomorskiego o przyznanie pomocy nr WS-I-W.052.1.22.113.2012 00023-6922-UM020002/12 z dnia 8 kwietnia 2013 r..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FIOR Sp. z o.o., ul. Odkrywców 1/3-5, 53-212 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 213008,13 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 106841,40

  • Oferta z najniższą ceną: 106841,40 / Oferta z najwyższą ceną: 152439,02

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.