eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Przebudowa drogi powiatowej nr 1418 B Wasilków - Wólka Poduchowna - Mostek - Rybniki Etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-03

Białystok: Przebudowa drogi powiatowej nr 1418 B Wasilków - Wólka Poduchowna - Mostek - Rybniki Etap I
Numer ogłoszenia: 30642 - 2010; data zamieszczenia: 03.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku , Zaścianki, Szosa Baranowicka 37, 15-522 Białystok, woj. podlaskie, tel. (085) 740-21-49, 740-22-17, faks (085) 740-22-19.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 1418 B Wasilków - Wólka Poduchowna - Mostek - Rybniki Etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający oczekuje wykonania n/w robót: - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych oraz odtworzenie punktów osnowy geodezyjnej w ilości 6,74 km, -karczowanie pni o śr. 35-55cm w ilości 20 szt., -mechaniczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) grubość warstwy 15 cm w ilości 6116 m2, -roboty rozbiórkowe a) rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych w ilości 563,5 m2, b) rozebranie nawierzchni z brukowca w ilości 10 m2, c) rozebranie nawierzchni z kostki brukowej betonowej w ilości 32 m2, d) rozebranie przepustów z rur betonowych w ilości 27 m, e) rozebranie ścianek czołowych przepustów w ilości 3,2 m3, - roboty ziemne a) roboty ziemne poprzeczne (bez transportu) wykonywane mechanicznie w gr. kat. III w ilości 5133 m3, b) wykonanie wykopów mechanicznie w gr. kat. III z transportem urobku na nasyp na odl. 1 km w ilości 4017 m3, c) wykonanie wykopów mechanicznie w gr. kat. III z transportem urobku na odkład na odl. 2-5 km w ilości 1983 m3, d) wykonanie nasypów z gruntu kat. II uzyskanego z wykopu w ilości 4165 m3, e) wykonanie nasypów mechanicznie w gr. kat. II z pozyskaniem i transportem gruntu na odl. 6-15 km w ilości 4457 m3, - roboty odwadniające: a) wykonanie przepustów pod koroną drogi z PEHD 60cm w ilości 45,5 m, b) wykonanie przepustów stalowych z blachy falistej o przekroju kołowym o śr. 80 cm w ilości 21,5 m, c) ułożenie przepustów pod koroną drogi o średnicy 2x60cm w ilości 20 m, d) wykonanie przepustów stalowych z blachy falistej o przekroju kroplistym wym. 180x120 cm w ilości 10,5 m, e) wykonanie kanalizacji deszczowej z PCV o średnicy 40cm w ilości 683 m, f) wykonanie kanalizacji deszczowej z PCV o średnicy 30cm w ilości 15 m, g) wykonanie przykanalików z rur PCV o śr.20cm w ilości 136,5 m, h) wykonanie studzienek rewizyjnych o śr. 1,2m w ilości 26 szt., i) wykonanie studzienek ściekowych z osadnikiem w ilości 20 szt., j) wykonanie obudowy wylotów kolektorów w ilości 2 szt., k) wykonanie osadników betonowych w ilości 4 szt., l) regulacja pionowa zaworów wodociągowych w ilości 26 szt., m) regulacja pionowa studzienek telefonicznych w ilości 1 szt., - wykonanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża w gr. kat. I-VI w ilości 35330 m2, - wykonanie warstwy odsączającej z piasku, grubość warstwy po zagęszczeniu 20cm w ilości 1853 m2, - oczyszczenie warstw konstrukcyjnych mechanicznie w ilości 54264 m2, - skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową w ilości 39546 m2, - wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego, w-wa górna, gr. w-wy 20 cm w ilości 9929 m2, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, w-wa górna, gr. w-wy 20 cm w ilości 26796 m2, - wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/20mm, gr. w-wy 7 cm w ilości 1806 m2, - wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/25mm, gr. w-wy 9cm w ilości 1491 m2, - wyrównanie podbudowy mieszankami mineralno-bitumicznymi w ilości 170 t, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego a) warstwa wiążąca o uziarnieniu 0/12,8mm, gr. w-wy 4 cm w ilości 32804 m2, b) warstwa ścieralna o uziarnieniu 0/12,8mm, gr. w-wy 4 cm w ilości 34542 m2, c) warstwa ścieralna o uziarnieniu 0/12,8mm, gr. w-wy 5 cm w ilości 3247 m2, - wykonanie nawierzchni żwirowej, gr. 20 cm w ilości 273 m2, - umocnienie skarp brukowcem na podsypce w ilości 103 m2, - humusowanie z obsianiem skarp przy grubości humusu 5cm w ilości 3085 m2, - wykonanie przepustu z rur PEHD o śr. 30 cm w ilości 10,4 m, - ułożenie przepustów rurowych betonowych o śr. 40 cm pod zjazdami w ilości 107,5 m, - ułożenie przepustów rurowych betonowych o śr. 60 cm pod zjazdami w ilości 8,0 m, - oczyszczenie rowów z namułu z profilowaniem skarp rowu w ilości 680 m, - ustawienie barier ochronnych stalowych jednostronnych bezprzekładkowych SP-05 w ilości 160 m, - ustawienie barier ochronnych stalowych jednostronnych przekładkowych SP-09 w ilości 352 m, - ustawienie krawężników betonowych o wym.15x30 cm na ławie betonowej w ilości 1437 m, - wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej o gr. 6 cm w ilości 2045 m2, - ustawienie obrzeży betonowych o wym. 20x6 cm w ilości 1345 m, - wykonanie wjazdów i wyjazdów z betonowej kostki brukowej w ilości 371 m2, - wykonanie zjazdów gospodarczych z nawierzchnią utwardzoną z betonu asfaltowego w ilości 522,5 m2, - przełożenie urządzeń teletechnicznych w ilości 1 szt., - przestawienie słupa elektroenergetycznego w ilości 1 szt. Oznakowania i zabezpieczenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami dokona wykonawca robót. Roboty na n/w odcinkach należy prowadzić poza okresem od 1 marca do 31 sierpnia: - odcinek 2 - w dolinie rzeki Czarna przy miejscowości Sochonie - w kilometrażu od km 0+000 do km 0+570 - odcinek 4 - w dolinie rzeki Czarna przy miejscowości Kolonia Mostek - w kilometrażu od km 2+560 do km 2+800 Prace przygotowawcze polegające na wycince drzew i niwelacji terenu należy wykonywać poza okresem od 1 marca do 31 sierpnia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.23.32 - Telekomunikacyjne roboty dodatkowe 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium przy składaniu wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykazać się wykonaniem co najmniej 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, wartość każdego zadania musi wynosić min. 2 000 000,00 zł.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien: a/ posiadać lub mieć dostęp do laboratorium wykonującego badania laboratoryjne w trakcie wykonywania zamówienia b/ posiadać lub mieć dostęp do oznakowania i zabezpieczeni robót prowadzonych w pasie drogowym, zgodnie z:- załącznikiem 1 i 4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r. Nr 220 poz. 2181), - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. (Dz. U. z 2003 r. Nr 177 poz. 1729).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi: a/ dysponować min. 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności: drogi lub równoważnej zgodnie przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane) oraz posiadającą aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. b) dysponować min 1. osobą do kierowania robotami elektroenergetycznymi z wymaganymi uprawnieniami c) dysponować min. 1 osobą do kierowania robotami telekomunikacyjnymi z wymaganymi uprawnieniami d) dysponować min. 1 osobą ( geodeta) z uprawnieniami do wykonywania pomiarów sytuacyjno-wysokościowych realizacyjnych i inwentaryzacyjnych na czas realizacji robót.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. oświadczenie o posiadaniu oznakowania (wg wzoru Zamawiającego) 2. oświadczenie o laboratorium (wg wzoru Zamawiającego)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 6.

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

Do udziału w postępowaniu zostaną dopuszczeni wszyscy wykonawcy spełniajacy warunki udziału w postępowaniu

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załącznikami jest na w/p stronie internetowej. SIWZ zostanie przekazana wraz z zaproszeniem do wzięcia udziału w postępowaniu..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2010 godzina 09:50, miejsce: Siedziba Zamawiającego pokój nr 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane przez Narodowy Program przebudowy Dróg Lokalnych 2008 - 2011.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.