eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeziny › WYKONYWANIE USŁUG NA DROGACH GMINNYCH W MIEŚCIE BRZEZINY.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-27

Brzeziny: WYKONYWANIE USŁUG NA DROGACH GMINNYCH W MIEŚCIE BRZEZINY.
Numer ogłoszenia: 306410 - 2011; data zamieszczenia: 27.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 288704 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny, woj. łódzkie, tel. 046 8742224, faks 046 8742793.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONYWANIE USŁUG NA DROGACH GMINNYCH W MIEŚCIE BRZEZINY..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: WYKONYWANIE USŁUG NA DROGACH GMINNYCH W MIEŚCIE BRZEZINY polegających na: a/ równaniu równiarką dróg nieulepszonych, z profilowaniem nawierzchni dostosowanym do istniejącego terenu (spadek daszkowy lub jednostronny o nachyleniu 3%÷ 6%) wraz z zagęszczaniem (wałowaniem), b/ rozłożeniu dostarczonego destruktu na grubość 10 cm i jego zagęszczenie (uwałowanie), c/ rozłożeniu dostarczonego destruktu na grubość 15 cm i jego zagęszczenie (uwałowanie), 4/ wykonywaniu remontów cząstkowym nawierzchni asfaltowych przy użyciu własnego sprzętu i materiałów-metodą powierzchniowego utrwalenia (grysami wbudowanymi pod ciśnieniem), 5/ wykonaniu zmian w organizacji ruchu w Brzezinach oraz dostawę i montaż niżej podanych znaków drogowych dla zmiany organizacji ruchu na ul. Mickiewicza - Staszica - Traugutta - Plac Jana Pawła II w Brzezinach wraz z ich odkryciem w dniu uruchomienia nowej organizacji ruchu w terminie podanym przez Zamawiającego. Montaż znaków drogowych na w/w ulicach według wskazań Zamawiającego, zgodnie z zatwierdzonym przez Starostwo Powiatowe w Brzezinach projektem organizacji ruchu i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. 2003r. nr 220, poz. 2181). a/ D-3 droga jednokierunkowa - 3 szt. b/ B-36 zakaz zatrzymywania się - 3 szt. c/ B-21 zakaz skrętu w lewo - 2 szt. d/ B-2 zakaz wjazdu - 3 szt. e/ B-22 zakaz skrętu w prawo - 2 szt. f/ D-6 przejście dla pieszych - 2 szt. g/ A-7 ustąp pierwszeństwa - 2 szt. h/ D-1 Droga z pierwszeństwem - 1 szt. i/ C-4 Nakaz jazdy w lewo za znakiem - 2 szt. j/ Tabliczka pod znak B-36 - nie dotyczy MPK - 5 szt. k/ Tabliczka pod znak B-36 - nie dotyczy wydzielonych miejsc parkingowych-1szt. l/ B-18 zakaz wjazdu pojazdów powyżej 8t - 1 szt. ł/ C-8 nakaz jazdy w prawo lub lewo - 1 szt. m/ Tablica informacyjna o zmianie organizacji ruchu -3szt 6/ montażu tablic znaków drogowych ostrzegawczych, zakazu, nakazu, informacyjnych, kierunku i miejscowości, uzupełniających (ocynkowane, odblaskowe gięte - okrągłe o średnicy 60 cm, trójkątne o boku 75 cm, kwadratowe o boku 60 cm, znaków stop, tabliczek pod znak 30x60 cm, tablic z napisem). 2/ Wykonawca będzie wykonywał umowę przy użyciu własnych urządzeń i sprzętu oraz z zastosowaniem własnego materiału zgodnie ze złożoną ofertą. 3/ Zakres robót objętych umową będzie realizowany ściśle wg potrzeb Zamawiającego, do kwoty 65.000,00 (słownie: sześćdziesiąt pięć tysięcy 00/100) zł brutto, w oparciu o pisemne polecenia wykonania robót, protokoły kontroli stanu dróg lub w przypadku sytuacji nagłych na podstawie faksu, bądź e-maila. Cena każdego zadania ustalana będzie przez Wykonawcę, w porozumieniu z Zamawiającym, przed wykonaniem zlecenia. Zmiana wartości zlecenia i wysokości zapłaty będzie możliwa tylko za zgodą przedstawicieli obu stron umowy. 4/ Terminy realizacji robót ustalane będą każdorazowo przez Zamawiającego w protokołach kontroli stanu dróg, pisemnych poleceniach wykonania robót, telefaxach lub e-mailach.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 34.99.22.00 - Znaki drogowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlano Drogowe BUD-DROG, ul. Zawiła 23, 95-040 Koluszki, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52845,53 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 65000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 65000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 65000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.