eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grybów › Zakup wraz z dostawą leków gotowych i preparatów (diat) do żywienia dojelitowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-11

Grybów: Zakup wraz z dostawą leków gotowych i preparatów (diat) do żywienia dojelitowego
Numer ogłoszenia: 30630 - 2015; data zamieszczenia: 11.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opiekuńczo Leczniczy Caritas Diecezji Tarnowskiej , Rynek 10, 33-330 Grybów, woj. małopolskie, tel. 018 4482660, faks 018 4482669.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zolgrybow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Organizacja Pożytku Publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą leków gotowych i preparatów (diat) do żywienia dojelitowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą leków gotowych oraz preparatów (diet) do żywienia dojelitowego, na potrzeby Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego Caritas Diecezji Tarnowskiej według dwóch pakietów: Pakiet 1- Leki gotowe Pakiet 2 - preparaty (diety) do żywienia dojelitowego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa zał. nr 5 do specyfikacji. Zamawiający dopuszcza inne wielkości opakowań, pod warunkiem zachowania ogólnej ilości przedmiotu zamówienia. Jeżeli nie jest możliwa dostawa dokładnej ilości leków określonych przez zamawiającego, z powodu konfekcjonowania przez Wykonawcę. Zamawiający dopuszcza modyfikacje tych ilości przy zastosowaniu zasad zaokrąglenia w górę. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości szacunkowych dostarczanych leków gotowych oraz preparatów (diet) do żywienia dojelitowego w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość zamawianych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Przedmiotem zamówienia nie są objęte oprzyrządowania (pompy i zestawy) potrzebne do podaży preparatów (diet) do żywienia dojelitowego. Zamawiający zezwala na złożenie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie części. Wykonawca składa ofertę na wszystkie pozycje z wybranego przez siebie pakietu. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w danym pakiecie, określonego w załączniku nr 5 do SIWZ będą podlegały odrzuceniu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • * oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postepowaniu określonych w art. 22 ust 1 (wg. Wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ) * kserokopie zezwolenia na obrót produktami leczniczymi, w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • * oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postepowaniu określonych w art. 22 ust 1 (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ) * Wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż trzy lata- w tym okresie co najmniej trzy dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie oferowanej z której każda trwa co najmniej dwanaście miesięcy w ramach jednego kontraktu wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • * oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postepowaniu określonych w art. 22 ust 1 (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • * oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postepowaniu określonych w art. 22 ust 1 (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ) * oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postepowania określonych w art. 24 ust.1 (wg. Wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

* Podpisane oświadczenie o dopuszczeniu do obrotu leków na rynku polskim - załącznik nr 7a dla pakietu nr 1 do SIWZ. * Podpisane oświadczenie o dopuszczeniu do obrotu leków na rynku polskim - załącznik nr 7b dla pakietu nr 2 do SIWZ. * Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Kierując się zapisami art. 144 ust.1 Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących sytuacjach: a) Na każdym etapie realizacji umowy dopuszcza się możliwość obniżenia cen jednostkowych leku za porozumieniem stron b) Dopuszcza się w przypadku zaprzestania produkcji leku przez producenta zmianę przedmiotu umowy w tym zakresie, z zastrzeżeniem, że nowy produkt będzie w pełni spełniał wymagania SIWZ. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie udokumentować i powiadomić o tym fakcie Zamawiającego. Jednocześnie Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamiennik danego leku, po wcześniejszym uzgodnieniu z Kierownikiem Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego. Cena zamiennika nie może być wyższa, niż leku podanego w załączniku do umowy. c) W zakresie danych identyfikacyjnych strony umowy, takich jak np. firma, adresu siedziby lub inne zapisy dotyczące wskazania stron. d) zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian; e) w przypadku zmian cen urzędowych leków na wyższe lub niższe oraz w przypadku wprowadzenia cen urzędowych niższych lub wyższych niż wynikające z niniejszej umowy, ceny leków dostarczonych na podstawie niniejszej umowy zostaną podwyższone lub obniżone do poziomu nowych cen urzędowych leków z dniem wprowadzenia tych cen; f) Strony dopuszczają także zmianę cen w przypadku dodania nowych leków, a także skreślenia leków z wykazu leków objętych cenami urzędowymi. Zmiany dopuszczone, muszą być uzasadnione pisemnie odrębnym dokumentem dołączonym do umowy (w formie aneksu). Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększeniem wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zolgrybow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Opiekuńczo-Leczniczy Caritas Diecezji Tarnowskiej ul. Rynek 10 33-330 Grybów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego Caritas Diecezji Tarnowskiej ul. Rynek 10 33-330 Grybów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup wraz z dostawą leków gotowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą leków gotowych na potrzeby Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego Caritas Diecezji Tarnowskiej według Pakietu nr 1 (leki gotowe). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa zał. nr 5 do specyfikacji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup wraz z dostawą preparatów (diet) do żywienia dojelitowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą preparatów (diet) do żywienia dojelitowego, na potrzeby Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego Caritas Diecezji Tarnowskiej według Pakietu nr 2 (preparaty (diety) do żywienia dojelitowego). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa zał. nr 5 do specyfikacji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.25.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.