eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Marki › Przebudowa i modernizacja budynku Urzędu Miasta oraz utworzenia biura obsługi mieszkańców

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-09-08

Ogłoszenie nr 306292 - 2016 z dnia 2016-09-08 r.

Marki: Przebudowa i modernizacja budynku Urzędu Miasta oraz utworzenia biura obsługi mieszkańców
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nazwa projektu lub programu:

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe: 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Marki, krajowy numer identyfikacyjny 52600900000, ul. al. J. Piłsudskiego  95, 05270   Marki, państwo , woj. mazowieckie, tel. 22 7811003 wew. 660, faks 7811378, e-mail Adres strony internetowej (URL): bip.maki.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA(jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i modernizacja budynku Urzędu Miasta oraz utworzenia biura obsługi mieszkańców
Numer referencyjny WR 7/2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego

II.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: : Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych, w pomieszczeniach biurowych (6 pomieszczeń) wskazanych przez Zamawiającego oraz wydzielenie i aranżacja pomieszczenia biurowego z funkcją obsługi mieszkańców wraz z dostawą i montażem mebli biurowych do tych pomieszczeń. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności pomieszczenia biurowe zlokalizowane w części budynku B oznaczone nr B24, B23, B22, B21 oraz pomieszczenia zlokalizowane w budynku A oznaczone nr A1 oraz A2. Ponadto zamówienie przewiduje połączenie pomieszczeń B24 oraz B23 poprzez demontaż/wyburzenie ścianki działowej. W wyniku czego powstanie pomieszczenie nazwane Punktem Obsługi Mieszkańców. W pozostałych pomieszczeniach znajdujących się w zakresie opracowania tj. B22, B21 - bud. B, oraz A1, A2 - bud. A, projekt zakłada wykonanie prac budowlanych mających na celu przeprowadzenie niezbędnych czynności remontowo - konserwacyjnych, bez wprowadzania zmian w układzie ścian działowych. W ramach remontu przewiduje się: demontaż i wyburzenia ścian; demontaż drzwi wewnętrznych; skucie istniejących tynków (ewentualne) uzupełnienie ubytków oraz równanie tynków, we wszystkich pomieszczeniach; demontaż istniejących wykładzin i wykończenia podłóg we wszystkich pomieszczeniach; poszerzenie wskazanych istniejących otworów drzwiowych; skucie istniejących wylewek betonowych w celu wyrównania poziomów projektowanych posadzek względem posadzek w istniejących ciągach komunikacyjnych, graniczących z pomieszczeniami objętymi opracowaniem; wykończenia ścian i montaż sufitów podwieszanych; montaż nowych drzwi wewnętrznych; wykończenie podłóg i posadzek; instalację oświetlenia ogólnego; instalację gniazd wtykowych 230V ogólnego przeznaczenia; instalację gniazd wtyczkowych 230 V dedykowanych komputerom; instalację sieci komputerowej; wyposażenie wnętrz wraz z dostawą mebli. Etap 1 - część budynku A nr pomieszczenia A1, A2 - Wydział Ochrony Środowiska; Etap 2 - część budynku B nr pomieszczenia B23 i B24 - pomieszczenie nazwane Punktem Obsługi Mieszkańców; Etap 3 - część budynku B nr pomieszczenia B21 i B22.


II.5) Główny kod CPV): 45453000-7,
Dodatkowe kody CPV: 45410000-4, 45431200-9, 45430000-0, 45421131-1, 45442100-8, 45421146-9, 45310000-3, 45314320-0, 39130000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie  67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zgodnie z przywołanym przepisem, zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku gdy w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. 1)Zamawiający przeprowadził dwa kolejne postępowania (BZP.271.25.2016 oraz BZP.271.32.2016) które zostały unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ww. cyt. ustawy (zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu). 2)Pierwotne warunki zamówienia określone wprowadzonych postępowaniach nie zostały zmienione. W związku z powyższym wszystkie przesłanki zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki zostały spełnione.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

SGW BUDOWNICTWO,  ,  ul. Mokra 2,  26-600,  Radom,  kraj/woj. mazowieckie


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.