Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-24
Rybnik: Roboty remontowe w budynku Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Rybniku:
Zadanie 1 - Remont dachu
Zadanie 2 - Remont schodów zewnętrznych
Numer ogłoszenia: 306260 - 2010; data zamieszczenia: 24.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Rybniku , ul. Św. Józefa 4, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4395800, faks 032 4395810.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kmpsprybnik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe w budynku Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Rybniku: Zadanie 1 - Remont dachu Zadanie 2 - Remont schodów zewnętrznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są Roboty remontowe w budynku Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Rybniku: Zadanie 1 - Remont dachu, Zadanie 2 - Remont schodów zewnętrznych. Zakres robót zadanie 1: - wykonanie pokryć dachowych, - wykonanie podestu na poddaszu, - wykonanie mocowania rur wentylacyjnych na poddaszu, - uzupełnienie malowania środkiem grzybobójczym więźby i deskowania po zalaniach, - usunięcie z poddasza zniszczonej wełny mineralnej i ułożenie nowej wełny mineralnej, - ułożenie folii paroprzepuszczalnej, - wykonanie obicia blachą ścianki drewnianej (naczółka) na poddaszu wraz z osadzeniem kratek nawiewnych. - wykonanie prac budowlanych związanych z osadzeniem nadproży, - wykonanie otworu przełazowego, - wznoszenie rusztowań. Zakres robót zadanie 2: - wykonanie robót przygotowawczych, - wykonanie robót betoniarskich, - wykonanie chodnika, - instalowanie konstrukcji metalowej. - wykonanie daszku. - wkonanie elewacji..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.26.12.00 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.26.23.00 - Betonowanie 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.22.31.10 - Instalowanie konstrukcji metalowych 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wskazane w wykazie roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykonał w ww. okresie co najmniej dwie roboty budowlane (remontowe lub inwestycyjne), każda o wartości minimum 25.000,00 zł brutto
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kmpsprybnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Rybniku, 44-200 Rybnik, ul. Św. Józefa 4, pok 103 - Sekcja Kwatermistrzowska..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2010 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Rybniku, ul. Św. Józefa 4, pokój 202..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Termomodernizacja budynku Żłobka ,,SKRZAT'' przy ul. Dąbrówki 9 w Rybniku
- Naprawa i zabezpieczenie konstrukcji nośnej wiaduktu, naprawa podpór wiaduktu w ciągu DP 5610S ul. Nowa w Jankowicach
- Ubezpieczenie grupowe na życie pracowników, współmałżonków oraz pełnoletnich dzieci pracowników Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku
- Dostawy mięsa, wędlin i ryb
- Bieżące utrzymanie chodników i poboczy w ciągu dróg powiatowych w zakresie robót naprawczych i remontowych
- Przebudowa Pawilonu XVIII-etap I
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Gruntowny remont budynku świetlicy wiejskiej w Tobyłce wraz z jego wyposażeniem, Gmina Bargłów Kościelny
- Budowa budynku magazynowego, budynku garażowego, wiaty garażowej oraz ramy żelbetowej jako elementu małej architektury, na terenie części działki o nr ewid. 82153/5
- Budowa drogi gminnej do terenów inwestycyjnych w Brzozowie.
- Modernizacja połaci dachu hali sportowej w SP 2 w Nowym Tomyślu
- Modernizacja cmentarza komunalnego w Paczkowie
- Dostawa i montaż systemu klimatyzacji do części pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Głubczycach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.