eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › System alarmowy i telewizji przemysłowej w budynkach A i B w ramach zadaniaRozbudowa i modernizacja siedziby głównej Muzeum Karkonoskiego w Jeleniej Górze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-07

Jelenia Góra: System alarmowy i telewizji przemysłowej w budynkach A i B w ramach zadania: Rozbudowa i modernizacja siedziby głównej Muzeum Karkonoskiego w Jeleniej Górze
Numer ogłoszenia: 306199 - 2008; data zamieszczenia: 07.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Karkonoskie , ul. Jana Matejki 28, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7523465, faks 075 7523465.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumkarkonoskie.pbox.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: System alarmowy i telewizji przemysłowej w budynkach A i B w ramach zadania: Rozbudowa i modernizacja siedziby głównej Muzeum Karkonoskiego w Jeleniej Górze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie Systemu alarmowego i telewizji przemysłowej w budynkach A i B w ramach zadania: Rozbudowa i modernizacja siedziby głównej Muzeum Karkonoskiego w Jeleniej Górze, finansowanego z środków Samorządu Województwa Dolnośląskiego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.43.10 - Układanie kabli .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wraz z ofertą należy wnieść Wadium w wysokości 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy zł) przed upływem terminu składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki szczegółowe udziału, potwierdzone w wypełnionych formularzach określonych w SIWZ: a) Wykonawca posiada doświadczenie z ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu - wyrażające się tym, że wykonał w co najmniej dwóch przedsięwzięciach budowlanych o charakterze i trudności wykonania takich samych jak zamówione roboty, na co najmniej dwóch obiektach. b) Wykonawca przewiduje na stanowisku kierownika budowy osobę z nie mniejszym niż pięcioletnim doświadczeniem na tym stanowisku oraz dysponującą aktualnymi uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. c) Wykonawca zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 15.10.2003 w sprawie zabezpieczenia zbiorów w muzeach przed pożarami, kradzieżami i innymi niebezpieczeństwami grożącymi zniszczeniem lub utratą muzealiów oraz sposobów przygotowania zbiorów do ewakuacji w razie powstania zagrożenia załącznik nr 2 pkt.7 (Dz.u 03.193.1892). posiada zaświadczenie o ukończeniu specjalistycznych kursów z zakresu zabezpieczenia obiektów muzealnych. d) Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej wykonywania robót budowlanych. Ocena każdego z powyższych warunków przebiegać będzie w formie: spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o uzyskanie zamówienia dostarczą ofertę sporządzoną według załączonego wzoru wraz z wypełnionymi następującymi formularzami i załączonymi dokumentami: a) informacje ogólne o wykonawcy - Formularz Nr 1, b) informacje o personelu kierowniczym proponowanym do zatrudnienia na budowie w czasie realizacji robót - Formularz Nr 2, c) zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budowlanych personelu kierowniczego proponowanego do zatrudnienia na budowie w czasie realizacji robót, d) dokument potwierdzający uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami do wykonania zamówienia, personelu kierowniczego proponowanego do zatrudnienia na budowie w czasie realizacji robót, e) harmonogram rzeczowo-finansowy - Formularz Nr 3, f) informacja o robotach budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, wykonanych w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie oraz dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością - doświadczenie wykonawcy - Formularz Nr 4, g) oświadczenie wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat i składek ZUS/KRUS - Formularz Nr 5, h) oświadczenie wykonawcy dotyczące przestrzegania art. 22 ust. 1 pkt. 1-4, art. 44 oraz art. 24 ust. 1-2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 117) - Formularz Nr 6, i) wykaz cen ryczałtowych - Formularz Nr 7, j) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumkarkonoskie.pbox.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Karkonoskie w Jeleniej Górze Ul. Jana Matejki 28, 58-500 Jelenia Góra.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Karkonoskie w Jeleniej Górze, Ul. Jana Matejki 28, 58-500 Jelenia Góra (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.