eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Dostawa aparatury i materiałów laboratoryjnych na potrzeby realizacji projektu ZIZOZap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-27

Zabrze: Dostawa aparatury i materiałów laboratoryjnych na potrzeby realizacji projektu ZIZOZap
Numer ogłoszenia: 306182 - 2011; data zamieszczenia: 27.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Podstaw Inżynierii Środowiska Polskiej Akademii Nauk , ul. Marii Skłodowskiej-Curie 34, 41-819 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2716481, faks 0-32 2717470.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipis.zabrze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednopstka organizacyjna posiadająca osobowość prawną.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury i materiałów laboratoryjnych na potrzeby realizacji projektu ZIZOZap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedsmiotem zamówienia jest dostawa aparatury i materiałów laboratoryjnych na potrzeby realizacji projektu ZIZOZap: Część I - Waga analityczna Część II - Chromatograf cieczowy FlashMaster Personal (lub równoważny) z wybranym wyposażeniem Część III - System ekstrakcyjny BAKER spe 12 wraz z dyskami ekstrakcyjnymi BAKERBOND Speedisk i zaworkami do systemu ekstrakcyjnego lub równoważny Część IV - Materiały laboratoryjne Część V - Kolumny do chromatografu jonowego Firmy METROHM Część VI - Elementy eksploatacyjne do Mineralizatora Multiwave 3000 Firmy ANTON PAAR Część VII - Wzorce.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówieniem uzupełniającym mogą zostać obiete materiały wskazane w SIWZ.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-0, 38.31.11.00-9, 37.42.22.00-4, 38.90.00.00-4, 24.30.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; - aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu ofert; - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy UPZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy UPZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełnienia warunków od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA na podstawie załączonych dokumentów. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie odrzuceniem oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenia (zawarte w formularzu cenowym oferty), że posiada wiedzę i doświadczenie do wykonania Zamówienia. Jednocześnie do oferty należy załączyć: - wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług, na łączną kwotę brutto co najmniej 50 000 PLN, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia warunków od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA na podstawie załączonych dokumentów. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie odrzuceniem oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenia (zawarte w formularzu cenowym oferty), że posiada potencjał techniczny do wykonania Zamówienia. Ocena spełnienia warunków od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA na podstawie załączonych dokumentów. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie odrzuceniem oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenia (zawarte w formularzu cenowym oferty), że posiada osoby zdolne do wykonania Zamówienia. Ocena spełnienia warunków od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA na podstawie załączonych dokumentów. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie odrzuceniem oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć podpisane oświadczenie (znajdujące się w formularzu cenowym oferty - załącznik nr 1 do SIWZ) potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. Jednocześnie do oferty należy załączyć: - opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; Ocena spełnienia warunków od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA na podstawie załączonych dokumentów. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie odrzuceniem oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipis.zabrze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Podstaw Inżynierii Środowiska PAN ul. Skłodowskiej - Curie 34 41-819 Zabrze.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Instytutu Podstaw Inżynierii Środowiska PAN ul. Skłodowskiej - Curie 34 41-819 Zabrze..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie w sprawie zamówienia będzie finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka - POIG 01.01.02-24-078/09 w ramach projektu Zintegrowany system wspomagający zarządzaniem i ochroną zbiornika zaporowego (ZiZOZap)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Waga analityczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i uruchomienie wagi analitycznej: 1. Dokładność odczytu 0,01/0,1mg 2. Obciążenie minimalne 1mg 3. Zakres tary min -200g 4. Obciążenie maksymalne min 80/200g 5. Wyjmowane szyby: boczne, górna 6. Automatyczna kalibracja wewnętrzna 7. Odłączana głowica na kablu, poprawiająca ergonomię pracy! 8. Poziomiczka umieszczona w widocznym, dostępnym dla użytkownika miejscu! 9. Przystawka do kalibracji pipet 10. Program komputerowy pipety 11. Wzorcowanie wagi w pięciu punktach 12. Program do kalibracji pipet 13. Moduł środowiskowy 14. Autoryzowany bezpłatny serwis gwarancyjny w ciągu 48h 15. Szkolenie z obsługi i eksploatacji wagi 16. Gwarancja minimum 36 mies 17. Instrukcja w języku polskim.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.31.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Chromatograf cieczowy FlashMaster Personal (lub równoważny) z wybranym wyposażeniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chromatograf będzie wykorzystywany do przygotowywania próbek ciał stałych takich jak gleba, osady denne, kompost, osady ściekowe Chromatograf cieczowy FlashMaster Personal (lub równoważny) z wybranym wyposażeniem 1. FlashMaster Personal Flash Chromatography system: - kompaktowy system do flash chromatografii z stanowiskiem na jedną kolumnę, - zintegrowana z systemem pompa tłocząca eluent, - ręczna regulacja objętościowego natężenia przepływu w zakresie nie mniejszym niż: 5-230 ml/min, - ciśnienie maksymalne nie mniejsze niż: 5 bar, - zasilanie 220-240 V, 50-60 Hz, - możliwość zainstalowania kolumny o średnicy wewnętrznej między 25 mm a 30 mm, - możliwość późniejszej rozbudowy systemu umożliwiającej stosowanie kolumn o średnicach wewnętrznych w zakresie nie mniejszym niż 15 - 40 mm, 2. FlashPack tłoczki 3. FlashPack uszczelki do tłoczków 4. Kolumny Isolute C18 10g/70 ml. - kolumny do chromatografii o średnicy wewnętrznej 25 - 30 mm z wypełnieniem typu C-18, o uziarnieniu około 50um, powierzchni nie mniejszej niż 450 m2/g. Ilość wypełnienia w kolumnie nie mniejsza niż 10 g. Ilość kolumn nie mniejsza niż 15 szt. 5. Kolumny Isolute NH2 10g/70 ml. kolumny do chromatografii o średnicy wewnętrznej 25 - 30 mm z wypełnieniem typu NH2, o uziarnieniu około 50um, powierzchni nie mniejszej niż 450 m2/g. Ilość wypełnienia w kolumnie nie mniejsza niż 10 g. Ilość kolumn nie mniejsza niż 15 szt. 6. Autoryzowany bezpłatny serwis gwarancyjny w ciągu 48h 7. Szkolenie z obsługi i eksploatacji urządzenia 8. Gwarancja minimum 24 mies. 9. Instrukcja w języku polskim.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.22.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: System ekstrakcyjny BAKER spe 12 wraz z dyskami ekstrakcyjnymi BAKERBOND Speedisk i zaworkami do systemu ekstrakcyjnego lub równoważny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System ekstrakcyjny do ekstrakcji do fazy stałej: - Komora próżniowa ze szkła borokrzemianowego z możliwością autoklawowania, - Pokrywa z poliamidu, biała z igłami z jednego kawałka PTFE (12 sztuk) i uszczelką ze spienionego PE - Zawór bezpieczeństwa - Statyw na odbieralniki eluatu z PTFE z 3 półkami na odbieralniki ( szlif), NS 14/23 i NS10/19 i podstawą - Korki Luera do pokrywy - 12 sztuk - Zawory z PP - 12 sztuk - Części zapasowe (zapasowe uszczelki) - Dyski ekstrakcyjne BAKERBOND Speedisk Oktadecyl w ilości nie mniejszej niż 20szt. - Urządzenie umożliwiające zasysanie próbek na dysk - Autoryzowany bezpłatny serwis gwarancyjny w ciągu 48h - Szkolenie z obsługi i eksploatacji urządzenia - Gwarancja minimum 24 mies - Instrukcja w języku polskim.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.90.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Materiały laboratoryjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa produktu (lub równoważne) Ilość Kolba sercowa ze szlifem poj. 50 ml szlif 14/23 nr katalogowy Firmy Handlowej Odczynniki 08-062.202.07 50 szt. Kolba miarowa kl A. z korkiem z polipropylenu szlif 10/19 5 ml, nr katalogowy Firmy Handlowej Odczynniki 01-130.202.51 30 szt. Kolba miarowa kl A. z korkiem z polipropylenu szlif 10/19 10 ml, nr katalogowy Firmy Handlowej Odczynniki 01-130.202.52 30 szt. Zlewka niska z wylewem 250 ml nr katalogowy Firmy Handlowej Odczynniki 08-229.202.07 20 szt. Złącze ekspansywne szlif wewn. 29/32 szlif zewn. 14/23 nr katalogowy Firmy Handlowej Odczynniki 01-014.202.03A 10 szt. Lejek szklany średnica 40 mm 20 szt. Dyski ekstrakcyjne C18 BakerBond Speed (lub równoważne) 10pacz. /20 szt. Kolba stożkowa erlenmeyera z wąską szyjką.250 ml Nr chemland: 08-231.202.06 20 szt. Kolba stożkowa erlenmeyera z wąską szyjką. 1000 ml Nr chemland: 08-231.202.09 15 szt. Kolba stożkowa erlenmeyera z szeroką szyjką. 300 ml Nr chemland: 08-232.202.06 20 szt. Mikropipetor o stałej pojemności 100ul nr kat. H795.1 ROTH z zestawem końcówek 1 szt. Mikropipetor o stałej pojemności 200ul nr kat. H796.1 ROTH z zestawem końcówek 1 szt. Mikropipetor o zmiennej pojemności 100-1000 ul nr kat. P852.1ROTH z zestawem końcówek 1 szt. Mikropipetor o zmiennej pojemności 1000-5000 ul nr kat. E226.1 ROTH z zestawem końcówek 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kolumny do chromatografu jonowego Firmy METROHM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa produktu (lub równoważne) Ilość (szt.) 1 Metrosep A Supp 5 - 250/4.0 bez przedkolumny METROHM kod: 6.1006.530 do chromatografu jonowego firmy METROHM 1 2 Metrosep C4 150/4.0 - kolumna kationowa, bez przedkolumny do chromatografu jonowego firmy METROHM 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.90.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Elementy eksploatacyjne do Mineralizatora Multiwave 3000 Firmy ANTON PAAR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa produktu (lub równoważne) Ilość (szt.) 1 Kwarcowe naczynie ciśnieniowe 4 2 Zapasowy zestaw części do pieca mikrofalowego Multiwave 3000. do rotora 8SXF 100 tj.: Uchwyt do uszczelki - 8 szt., Uszczelka do naczyń teflonowych - 8 szt., Uchwyt do dysku bezpieczeństwa - 8 szt., Podłączenie do strzykawki - 8 szt., Dyski bezpieczeństwa - 8 szt., Śruba wentylująca - 8 szt. 1 3 Element rozgrzewający SiC 7.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.90.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wzorce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa produktu (lub równoważne) Ilość (szt.) 1. Wzorzec chromatograficzny 36900-PCB No 28 solution Fluka analytical standard, for environmental analysis, 10 ng/mikroL in isooctane, 36900-2ML-R, SIGMA ALDRICH 3 2. Wzorzec chromatograficzny 31297 -PCB No 52 solution Fluka analytical standard, for environmental analysis, 10 ng/mikroL in isooctane 31297-2ML 3 3. Wzorzec chromatograficzny 36902 - PCB No 101 solution Fluka analytical standard, for environmental analysis, 10 ng/uL in isooctane 36902-2ML SIGMA ALDRICH 3 4. Wzorzec chromatograficzny 36903 -PCB No 138 solution Fluka analytical standard, for environmental analysis, 10 ng/uL in isooctane 36903-2ML SIGMA ALDRICH 3 5. Wzorzec chromatograficzny 36904 - PCB No 153 solution Fluka 10 ng/uL in isooctane, analytical standard, for environmental analysis 36904-2ML SIGMA ALDRICH 3 6. Wzorzec chromatograficzny 36905 - PCB No 180 solution Fluka analytical standard, for environmental analysis, 10 ng/uL in isooctane 36905-2ML SIGMA ALDRICH 3 7. Wzorzec chromatograficzny 48260 U 4,4-Dichlorobiphenyl analytical standard 500ug/mL in isooctane SIGMA ALDRICH 3 8. Wzorzec chromatograficzny 442298 - 2,4,5,6-Tetrachloro-m-xylene amp. 1000 mg analytical standard amp.1000mg SIGMA ALDRICH 3 9. Wzorzec chromatograficzny 21, 47725-U EPA 505/525 pesticide Mix A 500 ug/mL analitical standard SIGMA ALDRICH 3 10. Wzorzec chromatograficzny 47726-U EPA 505/525 pesticide Mix B 500 ug/Ml SIGMA ALDRICH 3 11. Wzorzec chromatograficzny 36989-PCB No 28, 52, 101, 138, 153, 180, 209 solution in isooctane SIGMA ALDRICH 10 ml 3 12. Wzorzec PCB No. 77, nr kat. Witko EHR-C20007700 2 13. Wzorzec PCB No. 81 certified;10mg, nr kat. Witko EHR-C20008100 2 14. Wzorzec PCB No. 126, nr kat. Witko EHR-C20012600 2 15. Wzorzec PCB No. 169, nr kat. Witko EHR-C20016900, 2 16. Wzorzec PCB No. 105, certified;10mg, nr kat. Witko EHR-C20010500 2 17. Wzorzec PCB No. 114; certified;10mg, nr kat. Witko EHR-C20011400 2 18. Wzorzec PCB No. 118, nr kat. Witko EHR-C2001180 2 19. Wzorzec PCB No. 123, certified;10mg, nr kat. Witko EHR-C20012300 2 20. Wzorzec PCB No. 156, certified;10mg, nr kat. Witko EHR-C20015600 2 21. Wzorzec PCB No. 157, certified;10mg nr kat. Witko EHR-C20015700 2 22. Wzorzec PCB No. 167, certified;10mg nr kat. Witko EHR-C20016700 2 23. Wzorzec PCB No. 189, nr kat. Witko EHR-E20018900 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.