Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-20
Wodzisław Śląski: Przebudowa boiska szkolnego w Zespołe Szkolno - Przedszkolnym nr 5 w Wodzisławiu Śląskim
Numer ogłoszenia: 306172 - 2012; data zamieszczenia: 20.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 5 w Wodzisławiu Śląskim , ul. B. Chrobrego 308, 44-313 Wodzisław Śląski, woj. śląskie, tel. 32 4564912, faks 32 4564912.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp5wodzislaw.neostrada.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa boiska szkolnego w Zespołe Szkolno - Przedszkolnym nr 5 w Wodzisławiu Śląskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa boiska szkolnego w Zespole Szkolno - Przedszkolnym nr 5 w Wodzisławiu Śląskim. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.Wykonanie wierzchniej warstwy podbudowy w gotowym wykopie [grubość 45 cm, pomiędzy warstwami rozłożyć geosiatkę] 2.Wykonanie odwodnienia liniowego 3.Wykonanie podbudowy z płyty betonowej zbrojonej o grubość od 10 do 15 cm 4.Położenie nawierzchni poliuretanowej [o całkowitej wysokości 13mm] 5.Elementy wyposażenia boiska wielofunkcyjnego : - do piłki ręcznej : 1 komplet składa się z 2 bramek do piłki ręcznej 3*2m, głębokość bramek : góra 60cm, dół 80cm, 2 siatek na bramki bezwęzłowe z polipropylenu - do siatkówki : 1 komplet składa się z 2 słupków montowanych w tulejach z płynną regulacją wysokości zawieszania siatki z blokadą i 1 siatki do siatkówki oraz 2 dekli maskujących do tulei - do koszykówki : 1 komplet składa się z 1 konstrukcji stałej mocowanej za bramką do piłki ręcznej [1 stojak dwusłupowy stalowy wbetonowany na stałe, 1 tablica do koszykówki epoksydowa, laminowana 1,8*1,05m, 1 mechanizm regulacji wysokości, 1 obręcz wzmocniona z siatką sznurkową] oraz 1 konstrukcji przejezdnej instalowanej na płycie boiska [1 tablica epoksydowa, laminowana 1,8*1,05m, 1 obręcz wzmocniona z siateczką sznurkową, osłony zabezpieczające, konstrukcja musi posiadać możliwość regulacji wysokości tablicy, łatwy transport i przemieszczanie, kółka obrotowe, balast w postaci obciążenia walizkowego i dodatkowo posiadać możliwość mocowania do podłoża za pomocą kotew]. 6.Częściowa wymiana ogrodzenia, piłkochwytów Szczegółowy zakres robót do wykonania zgodnie z zakresem podanym w projekcie budowlanym opracowanym przez Pracownię Projektową ArCADius Arkadiusz Zientala z siedzibą w Wodzisławiu Śl. ul. P. Pośpiecha 9, stanowiący załączniki do SIWZ. W przypadkach, w których Zamawiający użył nazw własnych producentów, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, dopuszcza się rozwiązania równoważne. Wykonawca, składając ofertę z innymi niż wskazane przez Zamawiającego produktami powinien dołączyć dokumenty potwierdzające równoważność proponowanych rozwiązań..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat, licząc od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia obejmującego roboty budowlane związane z budową boiska sportowego z nawierzchnią poliuretanową .
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował przy realizacji zadania osobami z uprawnieniami w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia tj. - osobą kierownika budowy z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto do oferty należy dołączyć kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną na podstawie przekazanej dokumentacji technicznej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zmiany treści zawartej umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych i mogą nastąpić tylko na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności. 1.1. Zmiana treści umowy w zakresie wydłużenia realizacji przedmiotu zamówienia , lub przesunięcia terminu odbioru robót, możliwa jest w przypadku: a)konieczności zmiany dokumentacji projektowej wynikłej w trakcie realizacji inwestycji - zmiana terminu realizacji zamówienia o tyle dni, ile trwało przeprojektowanie, b)zmiany producenta materiałów/ uradzeń, wycofania materiałów /urządzeń z użycia - zmiana termin wykonania zamówienia o czas potrzebny na zakup nowych materiałów/urządzeń, c)wystąpienia zdarzeń losowych-klęska żywiołowa- zmiana terminu wykonania zamówienia o tyle dni, ile trwano wstrzymania robót, d)konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamówień dodatkowych zgodnie z art.67 ust.1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, opóźniających lub wstrzymujących realizację robót zasadniczych ( termin wykonania zamówienia może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu wykonywania robót zasadniczych z tego powodu)., e)wykonania robót przewidzianych w dokumentacji technicznej opisującej przedmiot zamówienia, jednak nie wskazanych w przedmiarze i nie ujętych w kosztorysie ofertowym, 1.2. Zmiana treści umowy w zakresie zmiany wynagrodzenia w sytuacji gdy : a)zajdzie konieczność wykonania robót, które zostały pominięte przez projektanta (w przedmiarze robót bądź w projekcie budowlano-wykonawczym), a których wykonanie jest niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotowego zamówienia, b)wystąpią roboty zamienne spowodowane błędami w dokumentacji technicznej, wycofaniem materiałów/urządzeń i zastosowanie nowych materiałów pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy oraz innymi niemożliwymi do przewidzenia na etapie podpisania umowy, c)zajdzie konieczność zmiany technologii wykonania z uwagi na konieczność zastosowania innych rozwiązań technicznych i materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa oraz w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, d)zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ. 1.3. W razie wystąpienia powyższych przesłanek, Wykonawca jest zobowiązany do ich udokumentowania w sposób nie budzący zastrzeżeń (protokół konieczności, notatkę - powyższe dokumenty muszą być zaakceptowane przez projektanta) i przedłożone Zamawiającemu do zatwierdzania. 2.W przypadku wystąpienia robót dodatkowych wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty dodatkowe, przy jednoczesnym zachowaniu tych samych norm i standardów. Wycenę tych robót wykona w oparciu o ceny oraz wskaźniki kalkulacyjne jak w ofercie przetargowej, natomiast ceny sprzętu i materiałów nieujętych w kosztorysie ofertowym wg cen rynkowych lub średnich cen Sekocenbudu. Podstawą wykonania robót dodatkowych jest zatwierdzony protokół konieczności robót dodatkowych, przedmiar i kosztorys ofertowy oraz podpisana umowa. Wykonawca nie może żądać wynagrodzenia za dodatkowe zakresy robót bez przedłożenia w/w dokumentów. 3.Wykonawca bez pisemnej zgody Zamawiającego nie może dokonać żadnych cesji związanych z realizacją umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsp5wodzislaw.neostrada.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 5 w Wodzisławiu Śl. ul. B.Chrobrego 308 44-313 Wodzisław Śl..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2012 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 5 w Wodzisławiu Śl. ul. B.Chrobrego 308 44-313 Wodzisław Śl..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WODZISŁAWIA ŚLĄSKIEGO
- Dostawa i wdrożenie oprogramowania antywirusowego wraz z migracją obecnej licencji antywirusa o dodatkową funkcjonalność EDR w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Wykonanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla zadania inwestycyjnego "Budowa Drogi Głównej Południowej" - II postępowanie
- Budowa dźwigu osobowego oraz dostosowanie dla osób niepełnosprawnych budynku Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Bogumińskiej 2
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Przebudowa i modernizacja dróg na terenie gminy Siemień - Etap II
- Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych w obiektach Centralnego Szpitala Klinicznego UM w Łodzi.
- Budowa terenu rekreacyjnego w miejscowości Olsztyn - Odrzykoń jako kolejny etap realizacji projektu pn.: Zagospodarowanie terenu gminnego w Sołectwie Odrzykoń
- Remont budynku portierni - etap IV.
- Termomodernizacja budynku szkolnego oraz przebudowa obiektów i urządzeń szkolno-rekreacyjnych w Subkowach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.