eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa materiałów informatycznych oraz materiałów eksploatacyjnych łączności i informatyki dla jednostek policji Województwa dolnośląskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-24

Wrocław: Dostawa materiałów informatycznych oraz materiałów eksploatacyjnych łączności i informatyki dla jednostek policji Województwa dolnośląskiego
Numer ogłoszenia: 306144 - 2010; data zamieszczenia: 24.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu , ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów informatycznych oraz materiałów eksploatacyjnych łączności i informatyki dla jednostek policji Województwa dolnośląskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów informatycznych oraz materiałów eksploatacyjnych łączności i informatyki dla jednostek policji Województwa dolnośląskiego. 2. Minimalne wymagania techniczne, jakościowe i funkcjonalne oraz szczegółowa charakterystyka przedmiotu zamówienia - zostały odpowiednio określone przez zamawiającego w załącznikach od numeru 1.1. do numeru 1.10. stanowiących integralną część SIWZ nr PU-2380-024-025-177/10/AB..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0, 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5, 30.19.23.20-0, 32.55.10.00-0, 31.21.13.00-1, 31.22.41.00-3, 31.33.00.00-8, 32.35.21.00-6, 32.42.30.00-4, 32.52.00.00-4, 32.52.10.00-1, 32.54.10.00-7, 32.55.10.00-0, 32.55.15.00-5, 30.23.31.53-8, 30.23.43.00-1, 30.23.70.00-9, 30.23.71.00-0, 30.23.71.30-9, 30.23.71.35-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • A.1. Oświadczenia wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków udziału w niniejszym postępowaniu, według wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • A.1. Oświadczenia wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków udziału w niniejszym postępowaniu, według wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • A.1. Oświadczenia wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków udziału w niniejszym postępowaniu, według wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • A.1. Oświadczenia wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków udziału w niniejszym postępowaniu, według wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • A.1. Oświadczenia wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków udziału w niniejszym postępowaniu, według wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Minimalne wymagania dla materiałów eksploatacyjnych zostały odpowiednio określone dla poszczególnych części zamówienia w: 1.1. Załączniku nr 3.1. do SIWZ dla części zamówienia od numeru 1 do numeru 5; 1.2. Załączniku nr 3.2. do SIWZ dla części zamówienia od numeru 6 do numeru 9; 1.3. Załączniku nr 3.3. do SIWZ dla części zamówienia numer 10. 2. Uwaga. Na podstawie § 5 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 30 grudnia 2009 r. (Dz. U. z 2009r. Nr 226, poz. 1817) wykonawca ma obowiązek złożyć wraz z ofertą oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnianie minimalnych wymagań określonych dla dostawy, którego wzór - w zależności od części, na którą składana jest oferta - określa załącznik nr 3.1., lub 3.2., lub 3.3. do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.3. Zgodnie z art. 144 Pzp zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zamawiający przewidział możliwość takiej zmiany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy (załącznik nr 2.1. do SIWZ dla części zamówienia od numeru 1 do numeru 5; załącznik nr 2.2. do SIWZ dla części zamówienia od numeru 6 do numeru 9 oraz załącznik nr 2.3. do SIWZ dla części zamówienia numer 10) w stosunku do treści oferty: 1.3.1. W sytuacjach, gdy nastąpiła zmiana oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy lub osób będących przedstawicielami stron. 1.3.2. W sytuacjach, gdy na podstawie zaistniałych okoliczności Wykonawca nie będzie mógł zrealizować dostawy materiałów w specyfikacji i o parametrach, o których mowa w Załączniku nr 1. 1.3.3. Zmiany, o których mowa wyżej zostaną dokonane na podstawie dokumentów zawierających uzasadnienie zmian oraz wymagają aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności i mogą zostać wprowadzone, jeżeli obie strony niniejszej umowy zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia. 1.3.4. Zmiany, o których mowa w pkt 1.3.2. zostaną dokonane z zastrzeżeniem, że Wykonawca dostarczy materiały w specyfikacji i o parametrach nie gorszych, niż określone w Załączniku nr 1, bez zmiany wartości przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31 - 33, 50-040 Wrocław Punkt Obsługi Klienta.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31 - 33, 50-040 Wrocław Punkt Obsługi Klienta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 3.1. Część 1 zamówienia - obejmuje dostawę materiałów eksploatacyjnych określonych w formularzu ofertowym dla części 1 zamówienia (załącznik nr 1.1. do SIWZ)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Część 1 zamówienia - obejmuje dostawę materiałów eksploatacyjnych określonych w formularzu ofertowym dla części 1 zamówienia (załącznik nr 1.1. do SIWZ)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.55.10.00-0, 31.22.41.00-3, 30.23.70.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 3.2. Część 2 zamówienia - obejmuje dostawę materiałów informatycznych określonych w formularzu ofertowym dla części 2 zamówienia (załącznik nr 1.2. do SIWZ)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.2. Część 2 zamówienia - obejmuje dostawę materiałów informatycznych określonych w formularzu ofertowym dla części 2 zamówienia (załącznik nr 1.2. do SIWZ)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.70.00-9, 30.23.00.00-0, 30.23.71.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 3.3. Część 3 zamówienia - obejmuje dostawę materiałów informatycznych określonych w formularzu ofertowym dla części 3 zamówienia (załącznik nr 1.3. do SIWZ)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.3. Część 3 zamówienia - obejmuje dostawę materiałów informatycznych określonych w formularzu ofertowym dla części 3 zamówienia (załącznik nr 1.3. do SIWZ)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.40.00-8, 30.23.71.00-0, 30.23.71.35-4, 30.23.00.00-0, 30.23.70.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 3.4. Część 4 zamówienia - obejmuje dostawę materiałów informatycznych określonych w formularzu ofertowym dla części 4 zamówienia (załącznik nr 1.4. do SIWZ)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.4. Część 4 zamówienia - obejmuje dostawę materiałów informatycznych określonych w formularzu ofertowym dla części 4 zamówienia (załącznik nr 1.4. do SIWZ)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.73.20-8, 30.23.74.60-1, 30.23.74.10-6, 30.23.43.00-1, 30.23.40.00-8, 30.23.70.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 3.5. Część 5 zamówienia - obejmuje dostawę materiałów telefonicznych określonych w formularzu ofertowym dla części 5 zamówienia (załącznik nr 1.5. do SIWZ)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.5. Część 5 zamówienia - obejmuje dostawę materiałów telefonicznych określonych w formularzu ofertowym dla części 5 zamówienia (załącznik nr 1.5. do SIWZ)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.55.10.00-0, 32.55.15.00-5, 31.22.41.00-3, 32.52.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: 3.6. Część 6 zamówienia - obejmuje dostawę materiałów teleinformatycznych określonych w formularzu ofertowym dla części 6 zamówienia (załącznik nr 1.6. do SIWZ)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.6. Część 6 zamówienia - obejmuje dostawę materiałów teleinformatycznych określonych w formularzu ofertowym dla części 6 zamówienia (załącznik nr 1.6. do SIWZ)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.71.35-4, 30.23.74.10-6, 30.23.31.53-8, 30.23.70.00-9, 30.23.71.00-0, 30.23.40.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: 3.7. Część 7 zamówienia - obejmuje dostawę materiałów teleinformatycznych określonych w formularzu ofertowym dla części 7 zamówienia (załącznik nr 1.7. do SIWZ)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.7. Część 7 zamówienia - obejmuje dostawę materiałów teleinformatycznych określonych w formularzu ofertowym dla części 7 zamówienia (załącznik nr 1.7. do SIWZ)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.52.00.00-4, 32.55.10.00-0, 30.23.70.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: 3.8. Część 8 zamówienia - obejmuje dostawę materiałów eksploatacyjnych biurowych określonych w formularzu ofertowym dla części 8 zamówienia (załącznik nr 1.8. do SIWZ)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.8. Część 8 zamówienia - obejmuje dostawę materiałów eksploatacyjnych biurowych określonych w formularzu ofertowym dla części 8 zamówienia (załącznik nr 1.8. do SIWZ)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.71.00-0, 30.23.73.20-8, 30.23.43.00-1, 30.23.70.00-9, 31.33.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: 3.9. Część 9 zamówienia - obejmuje dostawę klawiatur z czytnikiem określonych w formularzu ofertowym dla części 9 zamówienia (załącznik nr 1.9. do SIWZ)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.9. Część 9 zamówienia - obejmuje dostawę klawiatur z czytnikiem określonych w formularzu ofertowym dla części 9 zamówienia (załącznik nr 1.9. do SIWZ)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.74.60-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: 3.10. Część 10 zamówienia - obejmuje informatycznych materiałów eksploatacyjnych określonych w formularzu ofertowym dla części 10 zamówienia (załącznik nr 1.10. do SIWZ)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.10. Część 10 zamówienia - obejmuje informatycznych materiałów eksploatacyjnych określonych w formularzu ofertowym dla części 10 zamówienia (załącznik nr 1.10. do SIWZ)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5, 30.19.23.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.